Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1230 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:05:02 am » |
|
na ezaz, kösszépen! ebben az egyben ha jól értem mindenki egyetért a fórumon!! Nekem a +1-es jobban tetszik.Lehet fikázni:))
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1231 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:11:07 am » |
|
Az eleje tetszik. A végével kéne tenni valamit De nálam is ez van. Ha meghallom,hogy 6-os BMW, soha nem az a gnóm valami jut eszembe,amik most rohangálnak, hanem a cápa. Persze, ha hozzám vágnának egyet, nem ellenkeznék...egyből eladnám és vennék egy első szériásat
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1232 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:19:41 am » |
|
Hatosról még annyit,hogy amikor nekem is volt el voltam ájulva tőle,a mai napig az egyik legszebb autó a világon.Tényleg szuper arányokkal. Egy dolog nem tetszett benne,az üvegek aránya.Akár hányszor ránéztem,oldalról,túl nagynak éreztem az üvegek magasságát,az ajtóhoz képest.Ha az üveges 5cm alacsonyabbak (magasság) akkor még karcsúbb és sportosabb.Persze ez a belméret és a magasabb emberek rovására megy. Ezt az 1 számomra hibát találtam.Jó a mostani autók meg át esetek a ló másik oldalára.Itt gondolnék a Mercedes új nagy kupéjára,és az Opelre,borzasztóan aránytalanok,gyakorlatilag balesetveszélyesek ja és a Passat cc vagy mi a neve.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1233 Dátum: 2009. augusztus 08. 13:04:18 pm » |
|
miért balesetveszélyes ez toi? ma délelőtt a Gábor Áron utcán mit láttam? na mit? egy Alpina B12-t. világos kék külső original állapot, kipuff, felni, minden, ahogy a sajtófotókon . (asszem az újat is így hívják, nem tudom pontosan, ez az E32 alapú volt). csak tátottam a szám...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1234 Dátum: 2009. augusztus 08. 13:43:10 pm » |
|
Szerintem Toi arra gondol, hogy elég szarul lehet ezeken a lőréseken kilátni, valamint ráadásként az oszlopok még vastagok is, amik borulásnál, ütközésnél jók, csak balesetnek akár az okozói is lehetnek. Ezekhez még hozzátenném a Seat Leont mint "jó" példa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1235 Dátum: 2009. augusztus 08. 18:51:33 pm » |
|
1 kis portalanítás,ráfér a garázsra.
Ez igen jól néz ki.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1236 Dátum: 2009. augusztus 08. 19:04:14 pm » |
|
Szerintem Toi arra gondol, hogy elég szarul lehet ezeken a lőréseken kilátni, valamint ráadásként az oszlopok még vastagok is, amik borulásnál, ütközésnél jók, csak balesetnek akár az okozói is lehetnek. Ezekhez még hozzátenném a Seat Leont mint "jó" példa.
szerintem nem ülsz bennük annyira mélyen, mint pl. egy hatosban, és kilátni ki lehet az ablakon. úgy általában az A oszlop vastagsága igen érdekes szokott lenni, ez nyilván szokást igényel, a C mondjuk nem annyira zavaró, lévén pl. egy E coupé-ba "illik" holttér figyelőt kérni.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1237 Dátum: 2009. augusztus 09. 09:32:29 am » |
|
miért balesetveszélyes ez toi? ma délelőtt a Gábor Áron utcán mit láttam? na mit? egy Alpina B12-t. világos kék külső original állapot, kipuff, felni, minden, ahogy a sajtófotókon . (asszem az újat is így hívják, nem tudom pontosan, ez az E32 alapú volt). csak tátottam a szám... Szájon tátás helyett kattoghatott volna a fényképezőgép ezerrel. Szívesen csorgatnám a nyálam rá
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1238 Dátum: 2009. augusztus 09. 09:41:01 am » |
|
Szerintem Toi arra gondol, hogy elég szarul lehet ezeken a lőréseken kilátni, valamint ráadásként az oszlopok még vastagok is, amik borulásnál, ütközésnél jók, csak balesetnek akár az okozói is lehetnek. Ezekhez még hozzátenném a Seat Leont mint "jó" példa.
Így ahogy mondja a márkatárs még annyival kiegészíteném,hogy esztétikailag sem tetszik,ez a mini ablak méret,már túlzás,mint ahogy a mostani első lámpák. Oldalról a 80-as években nem láttál lámpát (kivéve Citroen) a 90-es években már a legtöbb autónál az első lámpa mellett volt az index.2000 környékén már látod a lámpát,csak ott is versengenek,és már ott tartanak,hogy a sárvédő feléig elhúzzák.Szerintem botrányos és csúnya.Jaj módosítanom kell,a kép lemaradt.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1239 Dátum: 2009. augusztus 09. 10:21:37 am » |
|
Így ahogy mondja a márkatárs még annyival kiegészíteném,hogy esztétikailag sem tetszik,ez a mini ablak méret,már túlzás,mint ahogy a mostani első lámpák. Oldalról a 80-as években nem láttál lámpát (kivéve Citroen) a 90-es években már a legtöbb autónál az első lámpa mellett volt az index.2000 környékén már látod a lámpát,csak ott is versengenek,és már ott tartanak,hogy a sárvédő feléig elhúzzák.Szerintem botrányos és csúnya.Jaj módosítanom kell,a kép lemaradt. Ez elég ocsmány Amikor egy autó arányai ennyire felborulnak, akkor nehéz elképzelni, hogy a funkcióját maradéktalanul betölti. Az eleje egy agyonbonyolított, giccshegy, ami egyáltalán nincs harmoniában a többi részével. Egy ilyen front már nem ekkora kerekeket igényelne szerintem. Inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója. Az, hogy a géptető és a szélvédő szinte törés nélkül ível már túlzás szerintem. Ok, nagyobbnak érzed talán az utasteret, de az az A oszlop mindenképpen csúnyán belelóg a látóteredbe, mikor bekanyarodnál az utcába...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1240 Dátum: 2009. augusztus 09. 11:36:41 am » |
|
Ez elég ocsmány Amikor egy autó arányai ennyire felborulnak, akkor nehéz elképzelni, hogy a funkcióját maradéktalanul betölti. Az eleje egy agyonbonyolított, giccshegy, ami egyáltalán nincs harmoniában a többi részével. Egy ilyen front már nem ekkora kerekeket igényelne szerintem. Inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója. Az, hogy a géptető és a szélvédő szinte törés nélkül ível már túlzás szerintem. Ok, nagyobbnak érzed talán az utasteret, de az az A oszlop mindenképpen csúnyán belelóg a látóteredbe, mikor bekanyarodnál az utcába... Azért az a kijelentés, hogy " inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója" kicsit elhamarkodott volt, nem?Vagy ez komoly nálad?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1241 Dátum: 2009. augusztus 09. 11:41:57 am » |
|
Azért az a kijelentés, hogy " inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója" kicsit elhamarkodott volt, nem?Vagy ez komoly nálad?
A méreteket illetően. Nyilván nem azt mondom, hogy undorítóan nagy 18" felnik legyenek egy közepes méretű autón. Az arányokra gondoltam. az a lámpa elnyomja az egész formát. Az eleje olyan magas, mint egy Csőröskamionnak. Otromba az egész orrész, és ami egy autón a legjellemzőbb, a kerék szinte eltűnik. Nem a kerék méretével van a gond végülis, hanem azzal, hogy botrány hozzá az orrész mérete és megjelenése. Szerintem. A legjobb arány szerintem még mindig a jó öreg 3 dobozos autó. Lada ...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1242 Dátum: 2009. augusztus 09. 11:54:32 am » |
|
A méreteket illetően. Nyilván nem azt mondom, hogy undorítóan nagy 18" felnik legyenek egy közepes méretű autón. Az arányokra gondoltam. az a lámpa elnyomja az egész formát. Az eleje olyan magas, mint egy Csőröskamionnak. Otromba az egész orrész, és ami egy autón a legjellemzőbb, a kerék szinte eltűnik. Nem a kerék méretével van a gond végülis, hanem azzal, hogy botrány hozzá az orrész mérete és megjelenése. Szerintem. A legjobb arány szerintem még mindig a jó öreg 3 dobozos autó. Lada ... Manapság a formát javarészben a szélcsatorna dönti el, mert a kibocsájtott szennyezőanyagokat akarják csökkenteni..Ennek esnek áldozatul a szép vonalak, persze vannak kivételek is, de elég kevés..Az Aston Martin és a Jaguar tud szépet csinálni a mai napig is..Persze ott nem elsődleges, hogy 4 literből menjen el 100 km-t...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1243 Dátum: 2009. augusztus 09. 16:44:56 pm » |
|
Toi,csak neked,csak most:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1244 Dátum: 2009. augusztus 09. 16:56:18 pm » |
|
Így ahogy mondja a márkatárs még annyival kiegészíteném,hogy esztétikailag sem tetszik,ez a mini ablak méret,már túlzás,mint ahogy a mostani első lámpák. Oldalról a 80-as években nem láttál lámpát (kivéve Citroen) a 90-es években már a legtöbb autónál az első lámpa mellett volt az index.2000 környékén már látod a lámpát,csak ott is versengenek,és már ott tartanak,hogy a sárvédő feléig elhúzzák.Szerintem botrányos és csúnya.Jaj módosítanom kell,a kép lemaradt. Ebből a szögből nem is látszik a feje a vezetőnek. Személy szerint én a pözsóktól hányni tudnék. Egy Fiat 500 Abarthot viszont el tudnék képzelni az asszonynak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1245 Dátum: 2009. augusztus 09. 17:21:43 pm » |
|
Ebből a szögből nem is látszik a feje a vezetőnek. Személy szerint én a pözsóktól hányni tudnék. Egy Fiat 500 Abarthot viszont el tudnék képzelni az asszonynak. Azt én is..tetszik, hogy m,egmaradt benne az előd, csak modernebb lett, viszont külsőre csak ésszel...Aranyos..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1246 Dátum: 2009. augusztus 09. 17:22:47 pm » |
|
Toi,csak neked,csak most:
Na igen, amitől Hetes a Hetes..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1247 Dátum: 2009. augusztus 09. 19:57:45 pm » |
|
Hááát szép a gép Mr v12. De ez a te világod,és ez a sok kütyü gomb Én maradnék a sportosabb verziónál
|
750ia
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1248 Dátum: 2009. augusztus 09. 19:59:01 pm » |
|
Hááát szép a gép Mr v12. De ez a te világod,és ez a sok kütyü gomb Én maradnék a sportosabb verziónál Kompromiszumként egy ilyen külső avval a belsővel.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1249 Dátum: 2009. augusztus 09. 20:12:05 pm » |
|
Kompromiszumként egy ilyen külső avval a belsővel.. ) Na jó legyen,a belseje legyen a sok kütyüs,ahogy az előbb javasoltad,de feketében,ha lehet
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1250 Dátum: 2009. augusztus 09. 20:17:30 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1251 Dátum: 2009. augusztus 09. 21:33:43 pm » |
|
Ööööö,picit túladagolták a nercsit az E30 nak.(?)
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1252 Dátum: 2009. augusztus 09. 21:40:29 pm » |
|
Hááát szép a gép Mr v12. De ez a te világod,és ez a sok kütyü gomb Én maradnék a sportosabb verziónál Ühüm,ja,bár ez nemtom mitől sportos,talán a matricától az oldalán ?De azért 750,az a lényeg!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1253 Dátum: 2009. augusztus 10. 06:34:33 am » |
|
Így 1 kép alapján nekem bejön.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1254 Dátum: 2009. augusztus 11. 08:07:47 am » |
|
Legyen...De akkor a tied lehet.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1255 Dátum: 2009. augusztus 14. 19:10:56 pm » |
|
///M5 egy kicsit másképp,kicsit művésziebben a piros jöhetne is
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1256 Dátum: 2009. augusztus 14. 19:53:12 pm » |
|
///M5 egy kicsit másképp,kicsit művésziebben a piros jöhetne is Toi,szerintem az igati M-es motorok gyártása az M30 alapú S36/38-al véget ért.Az 5literből 400le az KB egy gyenge közepes eredmény,az E39 egy szép,de alulméretezett autó,az E34 tágasabb,szebb,dögösebb,az E34,egy picit jobb felnivel100-szor külömb mint az e39,a most futó ötösről ne is beszéljek! Csak még pár szó az M-es "motorokról",kedven példám az amerikai V8,ami kiröhögi árban,tartósságban,és természetesen kraftban az M-es v8-at,v10-et,de ezt hagyjuk.nézzük pl. az ingolstatti konkurenciát,4.2 380le 96-tól rendelhető az a8-ba.Stuttgarti 5.0 literesre az amg tesz valami elektronikát,vez.tengelyt,éz 354le lesz ami azért jó,mert minden más maradt a motorban,nincs dupla vanos,sok pillangó,8000+rpm,ja és tobb mint 500nm. Szóval E34 M5,vagy semmi. Még megemlíteném,hogy az E39 M5-ből nem csináltak kombit,az ujjabból igen,de abba nem jutott vízhőmérő óra,és akkora mint egy opel astra.(Olyan 25 millkó az indulóára) Ez a konkurensekről nem mondható el.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1257 Dátum: 2009. augusztus 14. 20:05:47 pm » |
|
Tisztelet Mr v12-őőőő Hu annyi számot beírtál,mint egy jó matek tanár Ennyire nem vágom,talán nem is érdekel.Nekem az e-39 soha nem voltbarátom,kivéve az M5 verzió,az lehet csak optika,a többi túl lágy,kerek.Az e-60 valamennyi (legújabb 5-ös) na az nagyon tetszik,igazi ragadozó,nincs hozzá hasonló forma.A többi konkurens mehet a picsába,és ezt nem azért mondom,mert Bmw szimpatizáns vagyok. Visszatérve az e-39 re pont jó lenne,semmi bajom a teljesítményével.Biztosan többet is ki lehetne hozni belőle,de ez a minőség rovására mehet. Inkább azt mond meg,miért nincs M7 es.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1258 Dátum: 2009. augusztus 14. 20:08:56 pm » |
|
Tisztelet Mr v12-őőőő Hu annyi számot beírtál,mint egy jó matek tanár Ennyire nem vágom,talán nem is érdekel.Nekem az e-39 soha nem voltbarátom,kivéve az M5 verzió,az lehet csak optika,a többi túl lágy,kerek.Az e-60 valamennyi (legújabb 5-ös) na az nagyon tetszik,igazi ragadozó,nincs hozzá hasonló forma.A többi konkurens mehet a picsába,és ezt nem azért mondom,mert Bmw szimpatizáns vagyok. Visszatérve az e-39 re pont jó lenne,semmi bajom a teljesítményével.Biztosan többet is ki lehetne hozni belőle,de ez a minőség rovására mehet. Inkább azt mond meg,miért nincs M7 es. Hivatalosan volt egy majdnem m7-es...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1259 Dátum: 2009. augusztus 14. 20:10:26 pm » |
|
Erre gondolsz
|
750ia
|
|
|
|