|  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5071 Dátum: 2011. október 26. 17:23:18 pm » |  | 
 
 Komolyan mondom... Ennyi hülye embert egy rakáson... Aki a kanyar külső ívére, vagy ugrató mögé áll az meg is érdemli... Simán osztanék neki egy Darwin-díjat.    De nem 1, nem 2, hanem ottvan ba***eg minimum 50(!) ember, a biztonságos(abb) belső íven meg egy sem... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bmw02 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 81
								
								 | 
								|  | « Válasz #5072 Dátum: 2011. november 01. 11:09:22 am » |  | 
 
 Szép napot Urak! Tanácsot szeretnék kérni: Melyik a jobb választás? Kugelfischer+ Schieber vagy Schieber+ írható elektronika?DTA vagy Vems? Érdemes költeni az írható elektronikára vagy hagyjam kugellel?  Köszönettel:Viktor |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5073 Dátum: 2011. november 01. 12:22:57 pm » |  | 
 
 az írható elektronika sokkal rugalmasabb tud lenni, ezenkívül az elektronikus injektorrendszer egyszerűen elérhető alkatrészekből épül fel, így könnyebben javítható. szerintem...
 ellenben a kugelfischer biztosan egyedibb rendszer, arról nem tudok, mekkora erőfeszítéssel lehet javítani vagy hangolni.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5074 Dátum: 2011. november 01. 13:55:13 pm » |  | 
 
 Valamint az elektronikával a gyújtást is lehet állítani. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| DonDr!ft 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1818
								
								 
								1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5075 Dátum: 2011. november 01. 14:30:36 pm » |  | 
 
 Az sem elhanyagolható, hogyha 1X veszel egy full írható ECU-t, akkor azt jó eséllyel fel tudod használni egy következő projecthez is!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| I-scream 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 934
								
								 | 
								|  | « Válasz #5076 Dátum: 2011. november 06. 14:53:47 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5078 Dátum: 2011. november 09. 07:43:03 am » |  | 
 
 E21 dupla stabrúd:  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dávid 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2357
								
								 | 
								|  | « Válasz #5079 Dátum: 2011. november 09. 08:36:14 am » |  | 
 
 Hát ezt sem ülteti porig   Egyébként ez így ebben a formában készen van? A lengőkarnál hogy van összefogva a két stabrúd, hogy együtt dolgozzanak, mégse nyírják egymást?    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 \CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog... |  |  | 
	| 
			| 
					
						| pic 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #5080 Dátum: 2011. november 09. 09:27:37 am » |  | 
 
 Ugyan Hem! Már megint a kákán is csomót keresel.    Amúgy bele sem merek gondolni milyen munkát végez ha elakad ez az alkotmány.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5081 Dátum: 2011. november 09. 19:41:45 pm » |  | 
 
 Lehet hülye vagyok,de nem értem miért két kis stabrúd van benne,és nem egy nagy?   Ezek itt,minden ki-be rugózáskor elmozdulnak,mármint egymáshoz képest is,nyilvánvalóan a bilincsekben nem tud mozogni,akkor hogyan deformálódik,hová igazodik?         Meg a két rúd vastagsága,sok helyet foglal,egy,de jó nagy!     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5082 Dátum: 2011. november 09. 20:17:38 pm » |  | 
 
 egy ilyen stabrúd is elég lenne, csak az erőkart kellene csökkenteni    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #5083 Dátum: 2011. november 10. 13:19:54 pm » |  | 
 
 Kicsit visszás nekem ez az egész koncepció. 
 Minőségi gátló.
 "Fos" gyári fékmunkahenger, gumicsővel gyári csatlakozási pontokkal, mikor adott lenne sz.tem már a fémfékcső.
 Nagyobb tárcsafék? Nem kéne?
 
 Ez a dupla stabrúd pedig ötletes, láttunk már rá példákat. Bár úgy, hogy az alá rögzített végei gömbcsuklóval csatlakoztak a gyári villa bekötési pontjai alá. Talán az több mozgást "enged", mint ez. Bár én is a vastagabb mellett voksolnék, de ki akar lehajtatni és fizetni ezért, ha van két gyári elfekvőben a kert végében? Megértem ezt a nézőpontot is.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| I-scream 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 934
								
								 | 
								|  | « Válasz #5084 Dátum: 2011. november 10. 16:42:25 pm » |  | 
 
 Lehet, hogy az angol pályákra készíti az autót.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5085 Dátum: 2011. november 11. 10:51:43 am » |  | 
 
 Kicsit visszás nekem ez az egész koncepció. 
 Minőségi gátló.
 "Fos" gyári fékmunkahenger, gumicsővel gyári csatlakozási pontokkal, mikor adott lenne sz.tem már a fémfékcső.
 Nagyobb tárcsafék? Nem kéne?
 
 Ez a dupla stabrúd pedig ötletes, láttunk már rá példákat. Bár úgy, hogy az alá rögzített végei gömbcsuklóval csatlakoztak a gyári villa bekötési pontjai alá. Talán az több mozgást "enged", mint ez. Bár én is a vastagabb mellett voksolnék, de ki akar lehajtatni és fizetni ezért, ha van két gyári elfekvőben a kert végében? Megértem ezt a nézőpontot is.
 
 A lehajlításig el se jutsz, mert az anyagot se tudod beszerezni hozzá, legalábbis itthon nincs megfelelő átmérőjű rugóacél huzal. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5086 Dátum: 2011. november 11. 10:54:32 am » |  | 
 
 A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen?  látott már valaki töröttet belőlük?   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dávid 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2357
								
								 | 
								|  | « Válasz #5087 Dátum: 2011. november 11. 12:37:43 pm » |  | 
 
 Promega! Tudom, mire akarsz kilyukadni... Le akarod rövidíteni az erőkart... De akkor már mindenféle konzolok kellenek a befogáshoz... Kérdem én: Nem lenne egyszerűbb akkor egy másik tipus stabját használni, pl E30-ét? A lengőkarokat talán korrektül ki lehetne kötni az eredeti stabok helyére G-szemmel, a stabot meg elhelyezni a neki megfelelő helyen, ami ebben az esetben valószínüleg a karter alatt lenne, vagy a bölcső mögött, mint az E30-nál. Persze lehet, hogy az E30-é is gyenge, de azért van pár lehetőség BMW vonalon, de akkor már nem is kell BMW-nek lennie   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 \CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog... |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5088 Dátum: 2011. november 11. 12:50:41 pm » |  | 
 
 Nálam az "ez van itthon" a legelső mérlegelési szempont     ( barkácsban jobb vagyok, mint a kereskedésben) De minden ötletet meghallgatok.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Bubo E21 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1628
								
								 | 
								|  | « Válasz #5089 Dátum: 2011. november 11. 21:13:59 pm » |  | 
 
 A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen?  látott már valaki töröttet belőlük?  
 Én már láttam.     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #5090 Dátum: 2011. november 13. 01:46:51 am » |  | 
 
 A gyári e21 stabrudak mennyire bírják a terhelést? 2-2,5 szeres csavarást elbírhat üzemszerűen?  látott már valaki töröttet belőlük?  
 Mutatunk neked    A menet után törik a lépcsőzetes résznél, hol vastagodik az anyag.  Bár én nem természetes igénybevételnek tettem ki.  Ha akarod lefotózom. Bár van törött száras billstein gátló is.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5091 Dátum: 2011. november 13. 07:09:04 am » |  | 
 
 ha csak ott törik, az nem baj, azt a részt eleve levágom. A bilsteint pedig amint eljutok megnézem    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| I-scream 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 934
								
								 | 
								|  | « Válasz #5093 Dátum: 2011. december 16. 09:40:43 am » |  | 
 
 Nem szimpatikus nekem, hogy annyira mélyre ereszkedik az elülső rögzítési pont. Vagy érdemes lenne rövidíteni az erőkaron - szerintem nem egy garantált megoldás, csak nagyon rövid rugóútnál működhet - vagy merev csöves rendszert beépíteni, ami erősebb, könnyebb, ráadásul állítható is. 
 
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5094 Dátum: 2012. január 12. 19:33:13 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lóránd 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 233
								
								 
								e23 732i
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5095 Dátum: 2012. január 12. 22:48:48 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5096 Dátum: 2012. január 12. 23:00:49 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| gagus 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5431
								
								 
								Csak az M30 adhat erőt!
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #5098 Dátum: 2012. január 19. 21:17:37 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #5099 Dátum: 2012. január 26. 14:10:17 pm » |  | 
 
 BMW 635 CSi Kugefischer, kerámiabevonatos kipuff, féltengelyről hajtott generátor, van itt minden:http://www.youtube.com/watch?v=gVG2LS3JHic |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	|  |