Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1380 Dátum: 2007. április 18. 18:20:50 pm » |
|
Miki
Honnan tudod, hogy 304-es a tengely? Mondták, vagy esetleg pontosan utánajárható? Mert nagyon nem mindegy. M20-ba nem nagyon ajánlok tengelyt utcai használatra, de m10-be lehet, mert jobban tűri a fordulatot. Ha köszörült a tengely, akkor excenter sor kell, ha nagy alapkörös, akkor sok minden, de legfőkképen vagy 100 ezer a sok változtatásra. A 40-es solex elég lehet, de kis nyomású AC-kell hozzá, a K-jet, L-jet nem jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1381 Dátum: 2007. április 18. 18:24:54 pm » |
|
A súlyról sokaknak nincs sok elképzelése. Tessék egyszer elmenni hídmérlegre és sokan meg fognak lepődni. Ha valaki csinál egy 900 Kg-os E30, 325IX-et, csövezve, megerősítve a futómű bekötéseknél, akkor aranyoztatom a fogaimat. Bár biztos lehetne, kb 15 millióból.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1382 Dátum: 2007. április 18. 18:31:28 pm » |
|
Urak
Ki kell menni az autópályára aztám leteszteli a másik autojat, mert igy csak levegobe beszélés van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1383 Dátum: 2007. április 18. 18:32:29 pm » |
|
Ne járjon a szátok, menjetek el az ótópájára, oszt rendezzétek le. Himizoli is ezt tette azzal a nagyarcú 340-kével. Hoppon is maradt 3-ból 2-szer. Én a ringre invitáltam, de panaszkodott, hogy sokban van a gumi. Minden álmom lenne őt az m10-el elkenni. Engem egyébként biztos lenyomnátok, de nem erre épült a kocsim. Mentem az általunk behozott 635csi-vel, de nem estem hanyatt. Jól gyorsul 100 felett is, kényelmes, rugalmas, de nekem olyan hajós. A kanyart csak nehézségek árán tudtam bevenni és lassan pörög fel. Jó, de nekem inkább tetszik, mint élvezem. Ez egy amolyan túrakocsi, jól lehet vele utazgatni, lelépni köcsög passzátosokat, stb. Erre pont főnyeremény, de részemről ennyi.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:15:53 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1384 Dátum: 2007. április 18. 18:33:03 pm » |
|
Urak
Ki kell menni az autópályára aztám leteszteli a másik autojat, mert igy csak levegobe beszélés van.
Megelőztél:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1385 Dátum: 2007. április 18. 18:38:40 pm » |
|
És még így is jobb. ) Különben is, gázolajjal fűteni szokás, gázzal hegeszteni, az autók meg benzinnel mennek. Na minnyá jön Viktor meg Zimpet, és kapok a pofámra. Szerinted miért építek következőre diesel versenyautót? Ne kérdezzetek mert nem árulom el a részleteket! E21 320d.......... E21 330d.......... ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:16:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1386 Dátum: 2007. április 18. 18:39:00 pm » |
|
Ne járjon a szátok, menjetek el az ótópájára, oszt rendezzétek le. Himizoli is ezt tette azzal a nagyarcú 340-kével. Hoppon is maradt 3-ból 2-szer. Én a ringre invitáltam, de panaszkodott, hogy sokban van a gumi. Minden álmom lenne őt az m10-el elkenni. Engem egyébként biztos lenyomnátok, de nem erre épült a kocsim.
Azt tény hogy a Boge a Ringen nem kevesebb mint egy kört vert ránk az E21el mig mi ott bénultunk. Autopályán Meg a forditottja lenne. De más a két auto funkcioja. Egy kis video: http://www.e30.hu/Roland/340i_Video/Rol340i%20vs%20HimizoliM5.avi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1387 Dátum: 2007. április 18. 18:39:40 pm » |
|
Boge, Zolka! Ha visszaolvastok olyan 13-14 oldalt, akkor megbeszéltük, hogy megyünk.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1388 Dátum: 2007. április 18. 18:52:11 pm » |
|
Ne járjon a szátok, menjetek el az ótópájára, oszt rendezzétek le. ...
Én ezt beszélem évek óta, ezért váltam meg a hatosomtól. Nem hisz nekem senki. A hatos jó tulajdonságai sorolom, mint sportkocsi: 1. GYÖNYÖRŰ 2. ?? 3. És? Persze ez csak a saját véleményem, hogy meg ne bántsak senkit főleg ne az E24-es tulajokat. De végre találtam valakit aki egyetért. ( Boge köszi )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:17:20 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1389 Dátum: 2007. április 18. 18:55:43 pm » |
|
Ha már az ilyen gyorsulos téma. Fur a kiváncsiság hogy milyen lenne az e12m egy 45i ellen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1390 Dátum: 2007. április 18. 19:03:27 pm » |
|
Ha már az ilyen gyorsulos téma. Fur a kiváncsiság hogy milyen lenne az e12m egy 45i ellen. Szerintem sima ügy lenne. Ültél már 45i-ben? miért hiszi azt mindenki hogy az olyan hŰŰŰŰŰŰŰ? Már a paraméterei sem hŰŰŰŰ!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #1391 Dátum: 2007. április 18. 19:04:03 pm » |
|
Én ott voltam az e30-as ellen.Főleg,mikor 120-nál esőben elindult a Piroska picsája a szalagkorlát felé....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
realdrifte21
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
|
|
« Válasz #1392 Dátum: 2007. április 18. 19:06:07 pm » |
|
Zolika!Esetleg:E21-345i.Csak elméleti szinten...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1393 Dátum: 2007. április 18. 19:08:24 pm » |
|
Egy 745iben ultem de a Mándoki vezette és inkább csak féltem mert a Kamaz jött szembe elözésnél
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:17:47 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1394 Dátum: 2007. április 18. 19:10:42 pm » |
|
Én is ültem mellette, őszinte részvétem!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:17:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1395 Dátum: 2007. április 18. 19:12:07 pm » |
|
Zolika!Esetleg:E21-345i.Csak elméleti szinten...
Szerintem nagyon nehez az M30 blokk az e21be. Inkább egy M52-M54 Most olvastam az uj Alpina B3 3.0 biturborol http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.04.12.&307764Csak legyen meg a turbó Győrből a többi már a mienk
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. április 18. 19:14:07 pm írta Himizoli1 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1396 Dátum: 2007. április 18. 19:35:35 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1397 Dátum: 2007. április 18. 19:55:11 pm » |
|
Szerinted miért építek következőre diesel versenyautót? Ne kérdezzetek mert nem árulom el a részleteket! E21 320d.......... E21 330d.......... ? Én gondolkodtam 2 napig, hogy az E39 helyett csinálok egy E28td-ből egy 3 literec Common Railt. Na az lett volna a császárság. Bivaly teljesítmény, cápa fíling, 6,5 literes fogyasztás. Aztán megnéztem mennyi egy garanáltan jó common rail dízel, meg az E28 sem tecc annyira.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1398 Dátum: 2007. április 18. 20:13:30 pm » |
|
Nekem még mikor nem volt az e28 td halálán,megfogtam vele egy Mercedes SLK 230-at 100ról kb.160ig mellette!!!! Nézett is a köcsög mi van,de azt jöttek szemből azt fékeztem,nehogy oldalról belémjöjjön a gyökér!!! Azt 40ről 130-ra,megvolt egy ffiat uno 1.3 turbo(100le,800kb),székesfehérvár belvárosában este11kor!!! De ha kész lesz a gépem,és azokat a reményeket beváltja amit szeretnék,bárkivel kiállok vele,nekem nem szégyen a vereség,de itt egy-két embernek igen!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1399 Dátum: 2007. április 18. 20:19:49 pm » |
|
Ez most célzás volt?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:18:59 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1400 Dátum: 2007. április 18. 20:22:06 pm » |
|
Ma csak úgy izzik itt a levegő Előkerült a polc hátuljáról a "Bosszúvágy 3"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #1401 Dátum: 2007. április 18. 20:25:27 pm » |
|
Hali! Nekem is td-m van én megvagyok vele elégedve! A hengerfej az oké hogy szar de azért lehet arra vigyázni!!! Nameg fogyasztásban verhetetlen! Nekem: Országút:6,2 B.pest full dugó:7 Vegyes:6.5
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1402 Dátum: 2007. április 18. 20:28:56 pm » |
|
Ez most célzás volt?
Nem!!!!De azért megnézném a tiédet az enyém ellen,egy 200m-ig!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:19:25 am írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1403 Dátum: 2007. április 18. 20:30:19 pm » |
|
Hogy Zolka szavával éljek,az enyém olyan lesz mint, a fűrészgép!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1404 Dátum: 2007. április 18. 20:30:48 pm » |
|
Nem!!!!De azért megnézném a tiédet az enyém ellen,egy 200m-ig!!! Jujujj. Akkor inkább gyorsulj vele Te, aztán ha túljut rajtad jöhetek én. Bár a Tied nem semmi eresztés, ha igazak a legendák.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1405 Dátum: 2007. április 18. 20:37:12 pm » |
|
Nem!!!!De azért megnézném a tiédet az enyém ellen,egy 200m-ig!!! Milyen konfigod lesz?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:20:01 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1406 Dátum: 2007. április 18. 20:41:18 pm » |
|
Szisanyiféle könnyitettfőtengelyes,296fokosveztengelyes,könyitettlendkerekes 1.8i(nem röhög),sper és sportváltó!!!Mindez 13-as slickekkel!!!! De ez a konfig csak jövőre lesz meg,ugyhogy addig te is fejlesszél!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1407 Dátum: 2007. április 18. 20:41:46 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1408 Dátum: 2007. április 18. 20:45:24 pm » |
|
Jujjujj, sírva fogok felriadni éjjelente.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:20:34 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1409 Dátum: 2007. április 18. 20:45:44 pm » |
|
Szisanyiféle könnyitettfőtengelyes,296fokosveztengelyes,könyitettlendkerekes 1.8i(nem röhög),sper és sportváltó!!!Mindez 13-as slickekkel!!!! De ez a konfig csak jövőre lesz meg,ugyhogy addig te is fejlesszél!!! turbo ér?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|