CápaBMW fórum
2024. november 27. 23:30:25 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2597749 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1470 Dátum: 2007. április 21. 16:23:18 pm »

Evvel ellenkeznék, nekem volt E21-esem( az életben mégegyszer soha)...
Sad
Reakciódat megbocsájtom, és betudom annak a ténynek, hogy nem ültél még a fehérkében.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:31:37 pm írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1471 Dátum: 2007. április 21. 16:36:52 pm »

Ha Valaki az E21-re rosszat mond azt úgy veszem hogy a 02re is. Ez meg nagyon rosszul érint.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:46:58 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1472 Dátum: 2007. április 21. 17:14:28 pm »

Oké, mint írtam megsérteni senkit se akartam, a saját álláspontomat fejeztem ki. Az enyém kaki volt, de olcsón elvitt bárhová, ez tény.A fehérkét előbb utóbb csak lesz alkalmam kipróbálni remélem..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:50:30 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1473 Dátum: 2007. április 21. 17:15:13 pm »

Ha Valaki az E21-re rosszat mond azt úgy veszem hogy a 02re is. Ez meg nagyon rosszul érint.
02-t nem próbáltam, sőt ha visszaolvasol én vettem pártfogásomba őket, mert állítólag nem is cápák...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:50:48 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1474 Dátum: 2007. április 21. 17:35:04 pm »

Zolka, mi lett a dolog vége tengely ügyben?

Holnap talán lesz idő megprobálom elfokolni egy foggal hatha ugy jó lesz.
Ebben az M20ban pupos dugó van és szerintem a kompressio is magasabb mint az L-jetes motorban.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1475 Dátum: 2007. április 21. 17:50:19 pm »


Oké, mint írtam megsérteni senkit se akartam, a saját álláspontomat fejeztem ki. Az enyém kaki volt, de olcsón elvitt bárhová, ez tény.A fehérkét előbb utóbb csak lesz alkalmam kipróbálni remélem..

Nem férsz bele waze. Smiley
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1476 Dátum: 2007. április 21. 19:15:22 pm »

Én még be tudom húzni, vazzeg..Roll Eyes))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:52:25 pm írta Promega » Naplózva
lakatosmiki (miki_02)

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


E28-528i


« Válasz #1477 Dátum: 2007. április 21. 20:29:51 pm »

02-t nem próbáltam, sőt ha visszaolvasol én vettem pártfogásomba őket, mert állítólag nem is cápák...
Végül is ha azt vesszük lehet hogy igazuk van, mivel nem annyira ferde az orra mint pl az E21nek.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:52:46 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1478 Dátum: 2007. április 21. 21:08:28 pm »

Holnap talán lesz idő megprobálom elfokolni egy foggal hatha ugy jó lesz.
Ebben az M20ban pupos dugó van és szerintem a kompressio is magasabb mint az L-jetes motorban.
Tudom amatőr kérdés, de jó pap.......  nem vagy odébb 180-nal? Ha nem megy, ne tedd odébb, inkáb csinálj fészket, nem nagy ügy, csak sok macera. 1. szer kell megcsinálni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:57:17 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1479 Dátum: 2007. április 21. 22:17:52 pm »

...2-3000 környékén lesz szép hangja a kipuffnak, és 3000-nél megy 130-at. Ha több kell, az asszonyéval megyek..Roll Eyes)A fogyija kárpótol, de mivel kinőttem a racingolásból, nem is igazán kell nagyobb. és gyorsabb..

3000-nél 130-at? :O :O Ott valami nem klappol! Sztem a difi! Ugyanis a td 3000-nél 160 körül megy. SŐT 160.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:57:47 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1480 Dátum: 2007. április 22. 07:00:20 am »

Ez komoly? Az Ezüst is 130-at megy 3000-nél...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:58:03 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1481 Dátum: 2007. április 22. 08:57:56 am »

Márpedig minden TD 3000-nél 160-at megy. De az ezüstöd az nem TD Roll Eyes A TD-n hosszú difinek KÉNE lennie Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:58:26 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1482 Dátum: 2007. április 22. 11:25:14 am »

Lehet, hogy rajtahagyták a 28i difijét? megnéztem, de nem emléxem milyen van alatta...Akkor lehet, hogy még jobb fogyi jönne ki? Nincs ilyen difid?Roll Eyes))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:58:43 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1483 Dátum: 2007. április 22. 18:06:46 pm »

Itt lapul egy a garázsban!!!!Olcsóért megszámitom!!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 12:58:58 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1484 Dátum: 2007. április 22. 18:37:50 pm »

Meg fogom sasolni, azt hiszem..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:05:00 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1485 Dátum: 2007. április 22. 18:38:53 pm »

Egy felmérés: A TD-s kollégáknak mennyit megy a kéziváltós nem széjjel tuningolt 524TD-je 5.-ben 3000-es fordulaton? Ja, és ha tudják, milyen diffijük van hátul( áttétel szerint)...
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1486 Dátum: 2007. április 22. 18:40:51 pm »

Elöl is van diffi? Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:05:16 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1487 Dátum: 2007. április 22. 19:01:04 pm »

Szóljak Lajosnak??Roll Eyes))
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:16:01 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1488 Dátum: 2007. április 22. 19:09:18 pm »

Lajos most az aknában van Cheesy:D
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:16:14 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1489 Dátum: 2007. április 22. 19:11:53 pm »

Egy felmérés: A TD-s kollégáknak mennyit megy a kéziváltós nem széjjel tuningolt 524TD-je 5.-ben 3000-es fordulaton? Ja, és ha tudják, milyen diffijük van hátul( áttétel szerint)...
A td difije 3.15-ös gyárilag!!!
Nekem 100km/h nál forgott 1950-et!!Monnyuk otomata volt!!!!!
Naplózva

steffe
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #1490 Dátum: 2007. április 22. 19:13:44 pm »

Automata difi?
Az mijjjen??  grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:39:36 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1491 Dátum: 2007. április 22. 19:14:44 pm »

Látom te is kipihented magad Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:39:46 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1492 Dátum: 2007. április 22. 19:17:05 pm »

automatán dolgozik,parancsra!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:40:04 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #1493 Dátum: 2007. április 22. 19:19:27 pm »

Ahha, értem!  smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 13:40:12 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1494 Dátum: 2007. április 22. 19:22:30 pm »

A td difije 3.15-ös gyárilag!!!
Nekem 100km/h nál forgott 1950-et!!Monnyuk otomata volt!!!!!
ez tuti nem olyan...holnap reggel megnézem, mikor mennyit pörög..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:18:25 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1495 Dátum: 2007. április 22. 19:31:39 pm »

Reggel kevesebbet pörög? Grin
Na jó, abbahagyom smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:27:44 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1496 Dátum: 2007. április 22. 20:05:12 pm »

Én amit eddig bontottam Td-t mindegyiken 2.93-as volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:27:58 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #1497 Dátum: 2007. április 22. 20:08:50 pm »

Egy felmérés: A TD-s kollégáknak mennyit megy a kéziváltós nem széjjel tuningolt 524TD-je 5.-ben 3000-es fordulaton? Ja, és ha tudják, milyen diffijük van hátul( áttétel szerint)...

nemtudom mi az áttétel, de 140-et megy ilyenkor.
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #1498 Dátum: 2007. április 22. 21:14:09 pm »

Reggel kevesebbet pörög? Grin
Na jó, abbahagyom smiley
Azért te sem vagy fáradt....    smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 14:28:15 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #1499 Dátum: 2007. április 22. 21:46:22 pm »

Hová süllyed ez a topic....TD-k difije meg ilyesmi:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!