steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1620 Dátum: 2007. május 08. 21:12:40 pm » |
|
Magamat sem irtam bele,de majd jövöre együtt szerepel a nevünk a listán!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1621 Dátum: 2007. május 08. 21:22:50 pm » |
|
dejsz ez nem is cápaótó ... most nézem hogy rossz oldalra ültettek ... Itt is nagyon jó volt!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:23 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1622 Dátum: 2007. május 08. 21:24:11 pm » |
|
Ma szar napom volt:))))))))) Ma kaptam meg a 30. szülinapi ajándékomat, ami még tavaj dec30.-ban volt esedékes. Most volt jó idő és lehetőség:
Mázlista....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1623 Dátum: 2007. május 08. 21:25:48 pm » |
|
Szep kis szulinap,...................a nem megszokott G erok mindenfele iranyban , amugy meg Boldog Szulinapot Boge tudom mar regen nem aktualis de azert megiscsak joezigy szerintem Szétvágott a 2'-os öv, vazze! Nagyon durva volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #1624 Dátum: 2007. május 08. 22:29:48 pm » |
|
az "okos fék"-ről kérdezd Bogét vagy Himizolit!!!
Thanx! Ma nem tudtam megnézni a lengőkart,de holnapra tutira meglesz.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:49 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1625 Dátum: 2007. május 09. 05:31:35 am » |
|
Jut eszembe Viktor! Pénteken délután lehet hogy meglátogatunk!
Elötte telefon, de hajrá-hajrá.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1626 Dátum: 2007. május 09. 05:37:58 am » |
|
Ja hogy eza motorsport topic,kicsit kevesebb barackot kénne innom!!! Egy DOKKMUNKÁS vagy birja a piát vagy Nem is igazi DOKKMUNKÁS! Egyébként meg ha fel akarsz kerülni a gyors autósok listájára, nálam kell fizetni a tagdíjat, 1000Ft és egy szelet sülthús.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:37:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1627 Dátum: 2007. május 09. 08:36:54 am » |
|
a 260-as Getragokba,a ZF-ekbe,meg E32-E34 korban szinte mindbe. Már 1982-től használják váltókba. leginkább 24td,25e,20i ZF
Épp indultam volna olajért, de még álolvastam a hozzászólásokat, meg rákukkantottam a Realoemre ...... Megát a váltót megnéztem, nincs rajta semmi utalás sem a váltó típusát sem a belevaló olajet illetően... A realoem-en viszont az ábrán van valami ami nem egyértelmű, hogy mire vonatkozóan, de az ATF olajra utal ... //csatolt kép// Tul. képpen nem is tudom, hogy milyen Getrag váltóm van, viszont ha 260as akkor mint Miki mondta akkor bizony ATF kéne bele .... Segítsetek pls milyen váltó ez Annyi biztos, hogy a kmóra spirál a bal hátulján, a tolatólámpa kapcsoló pedig bal oldalon fönt figyel és 5gangos a szerkezet //hátha ez segít beazonosítani //
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:37:47 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1628 Dátum: 2007. május 09. 08:47:44 am » |
|
Hy en hiszek a katalogusnak ..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:38:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1629 Dátum: 2007. május 09. 09:12:46 am » |
|
Oké, én is hinnék, de a realoem képről nem egyértelműen azonosítható be a váltó .... A váltón egy k*rva típusszámot sem találtam.... Abból se indulhatok teljesen biztosan ki, hogy a '81 E12 höz XY Getrag járt, mert 25 év alatt bárki bármikor kicserélhette ..... Egyetlen kiindulási alapot találtam: 262 0 05 10 90 <-- Ez a számsorozat, gondolom cikkszám, viszont ez alapján nem talált alkatrészt a realoem.com ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:38:33 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1630 Dátum: 2007. május 09. 11:32:21 am » |
|
A spirálosba még nem kell ATF
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:38:52 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1631 Dátum: 2007. május 09. 11:53:12 am » |
|
OkÉ!! Akkor nem ATF megy bele... Punk-tum! Mindenképpen jobbnak láttam körüljárni a témát mielőtt tönkrevágom a váátóóót egy bele nem illő olajjal.... Bát továbbra sem értem, hogy a realoem ábrán mit keres ott az "ATF oil" felirat bekeretezve....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:39:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1632 Dátum: 2007. május 09. 23:12:45 pm » |
|
icsit elástam magam váltó témában mostanában, lehet túl mélyre is sülyedtem ... mindegy, szóval bennem is és ugyanez a kérdés fogalmazódott meg bennem. Miért írja az ETK meg a realoem.com is PL a 315-höz az ATF olajat???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:39:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1633 Dátum: 2007. május 09. 23:13:07 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:39:33 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1634 Dátum: 2007. május 09. 23:14:35 pm » |
|
A képek a Magyarországon is ismert osztrák Histo Cup oldaláról szármeznek. www.histo-cup.at
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1635 Dátum: 2007. május 09. 23:36:46 pm » |
|
a rühes driftes mindenit ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #1636 Dátum: 2007. május 10. 06:39:56 am » |
|
Mindíg csak a drift ......
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:43:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
kopter
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #1637 Dátum: 2007. május 10. 07:35:41 am » |
|
Kint leszek a ceredi gyorson, sajnos csak nézőként Ha bármiben segíthetek hívj fel. Jó versenyzést!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1638 Dátum: 2007. május 10. 20:04:52 pm » |
|
Remélem az össz segítség kimerül abban, hogy csápolsz:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:43:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1639 Dátum: 2007. május 10. 20:08:09 pm » |
|
a rühes driftes mindenit ... Azt a kurva mindenit, azé nem 145/70 van hátul és mégis eltekeri...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1640 Dátum: 2007. május 10. 20:11:32 pm » |
|
Nem biztos az, lehet hogy csak a fűről rajtolt és porzik utána...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1641 Dátum: 2007. május 10. 20:12:12 pm » |
|
Igen, ez valószínű...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1642 Dátum: 2007. május 10. 20:17:59 pm » |
|
vagy beállt a hegesztett diffije ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:51 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1643 Dátum: 2007. május 10. 20:50:40 pm » |
|
Csak montage kép:))))))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1644 Dátum: 2007. május 10. 20:52:47 pm » |
|
vagy beállt a hegesztett diffije ... Mázlija van hogy nem a forgalom közepén, mint nekem a bordóval.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:47:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1645 Dátum: 2007. május 10. 20:57:56 pm » |
|
Csak montage kép:))))))
Végre valaki észrevette rajtam kivül!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #1646 Dátum: 2007. május 10. 21:04:09 pm » |
|
ez most komoly? ezt honnan veszitek? a diszkós felni tényleg fura kicsit, de a többi valósnak tűnik ... talán ha nagyobb lenne a kép meg lehetne állapítani ...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:47:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1647 Dátum: 2007. május 10. 21:04:32 pm » |
|
Mázlija van hogy nem a forgalom közepén, mint nekem a bordóval. Mi történt a bordóval? Újra üzemképes, vagy ez régi sztori?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:48:13 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #1648 Dátum: 2007. május 10. 21:12:35 pm » |
|
Mindíg is üzemképes volt, csak elővettem egy kicsit megsétáltatni és az lett a vége, hogy beállt a hegesztett difi alatta. Kurva nagy csikorgás, a hátsó kerekek blokkoltak. Persze a forgalom kellős közepén, és az autót nem lehetetett mozdítani sem. Aztán amikor kicsit kihült akkor félre tudtam vele mászni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:48:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1649 Dátum: 2007. május 10. 21:42:37 pm » |
|
Azt a kurva mindenit, azé nem 145/70 van hátul és mégis eltekeri... Hát ez az eltekeri vagy sem ez ralatív. Mi ugye csak egy képet látunk a képen nincs rajta, hogy mennyivel megy melyik irányból és mi lesz a vége. Valószínüsítem, hogy, mivel versenygépről van szó, a hátsó fék be van állítva a pályának megfelelő erővel, nem úgymint utcai társai, amik max lejtőn meggátolják az elindulást, és a kanyarba túl gyorsan érkezvén egyszerre szeretett volna lassulni és kanyarodni egyaránt, amit egy pályaautó beállításia nem igazán tolerálnak, egyszóval megcsúszott a hátulja.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|