CápaBMW fórum
2024. november 23. 18:24:17 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512245 alkalommal)
qvik01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 313



« Válasz #1110 Dátum: 2009. február 15. 15:15:43 pm »

BENCE! A LÉNYEGET KIHAGYTAD!
Mert a fő hibaforrást nemis említetted..... Grin  Grin Grin Grin

Ja igen Smiley

Az akkusaru is bibis volt... Kiváncsi vagyok kinek tűnik fel először... Smiley


bigbráner..Smiley)

Az lehet ,hogy az egy ismert emberkéjé.! De hol van a kábel Huh
Naplózva

Qvik csak egy van !! Madár ... de jó madár
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1111 Dátum: 2009. február 15. 21:01:41 pm »

BENCE! A LÉNYEGET KIHAGYTAD!
Mert a fő hibaforrást nemis említetted..... Grin  Grin Grin Grin

Ja igen Smiley

Az akkusaru is bibis volt... Kiváncsi vagyok kinek tűnik fel először... Smiley


bigbráner..Smiley)

Az lehet ,hogy az egy ismert emberkéjé.! De hol van a kábel Huh

Kiazakimitakar??? confused wall
Mi volt a statis kollégával?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
nigthving
Vendég
« Válasz #1112 Dátum: 2009. február 16. 22:12:04 pm »

Légysziiiiiiiiiii segítsetek mikor inditanám be a  bömbim akkor nem csinál semmit csak katog valami a biztosíték dobozban és felvillan a lámpája  de nem is inditózik.  Az aksija teljesen felvan töltve mi lehet vele a baj.  Ezt már csinálta régebben is de elmúlt és most megínt előjött
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1113 Dátum: 2009. február 17. 11:49:25 am »

BENCE! A LÉNYEGET KIHAGYTAD!
Mert a fő hibaforrást nemis említetted..... Grin  Grin Grin Grin

Ja igen Smiley

Az akkusaru is bibis volt... Kiváncsi vagyok kinek tűnik fel először... Smiley


bigbráner..Smiley)

Az lehet ,hogy az egy ismert emberkéjé.! De hol van a kábel Huh

Kiazakimitakar??? confused wall
Mi volt a statis kollégával?


Anno ő volt a fórum adminisztrátora. Nagy Bmw fan volt, csakhát elég furcsa volt az észjárása. Nagyon vaskalapos elképzelése volt a magyarországi Bmw-s társadalmat illetően. Ezért jópárszor ellentétbe ütközött a fórumosok egy részével, mígnem egészen addig fajult a dolog, hogy 2007 végén önkényesen megszüntette a fórumot. Csúnya harc volt, hosszú hetekig ez volt a téma, majdnem tettlegességre is sor került. Aztán néhány öreg tagnak sikerült a fórumot megmenteni és a mai formájában továbbvinni.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1114 Dátum: 2009. február 17. 12:11:41 pm »

Ennyire kultúráltan én nem lettem volna képes elmondani....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1115 Dátum: 2009. február 17. 21:04:08 pm »

Légysziiiiiiiiiii segítsetek mikor inditanám be a  bömbim akkor nem csinál semmit csak katog valami a biztosíték dobozban és felvillan a lámpája  de nem is inditózik.  Az aksija teljesen felvan töltve mi lehet vele a baj.  Ezt már csinálta régebben is de elmúlt és most megínt előjött

Én a bendixre tippelnék(önindító behúzótekercs)...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #1116 Dátum: 2009. február 18. 20:47:15 pm »

Légysziiiiiiiiiii segítsetek mikor inditanám be a  bömbim akkor nem csinál semmit csak katog valami a biztosíték dobozban és felvillan a lámpája  de nem is inditózik.  Az aksija teljesen felvan töltve mi lehet vele a baj.  Ezt már csinálta régebben is de elmúlt és most megínt előjött

Én a bendixre tippelnék(önindító behúzótekercs)...
Hát a villamosság nem tipp alapján mükszik inkább végig kell járni a kört ami a müködést biztositja.
Azaz inditás van gyujtáskapcsoló onan kimegyen a kraft az öninditóhoz , ha igen akkor nézem a többit motortest aksi testkábel és főként a pozitiv azaz a főáram megvan az inditómotornál.
Ha ez mind rendben akkor nézem az inditómotort , hogy azzal mi is van.
Naplózva
bazs e28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 326



« Válasz #1117 Dátum: 2009. március 02. 14:10:03 pm »

üdv!! abban szeretnék segítséget kérni ,hogy ki az,aki boardcomputer kijelzőjével (e36-hoz hasonló)tud valamit kezdeni??? köszi
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1118 Dátum: 2009. március 02. 16:24:36 pm »

Mi a gond vele?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
botsinkai

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Válasz #1119 Dátum: 2009. március 07. 17:13:06 pm »

Üdv Urak!

Érdeklődő kérdésem:
E28-ba szeretnék ülésfűtést rakni (télen nem volt kedvem a hidegben szerelni  Wink ).
A probléma a következő:
E28-ban kétfokozatú ülésfűtés van, nekem viszont X3 fűtőpárnám, amit fokozatmentesen lehet szabályozni (gyárilag). Egy fokozattal (max) nincs probléma, egy gyengébb fokozathoz úgy gondolom, hogy egy "valamilyen értékű" előtétellenállást kellene berakni a másik körbe.
A kérdés, hogy mekkora értékű és hány wattos ellenállás kellene ide?
(A hőérzet lineárisan vagy exponenciálisan változik? Shocked )
Persze ha tudtok jobb megoldást, az is érdekel. smiley
Köszi a választ.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1120 Dátum: 2009. március 08. 08:34:56 am »

Üdv Urak!

Érdeklődő kérdésem:
E28-ba szeretnék ülésfűtést rakni (télen nem volt kedvem a hidegben szerelni  Wink ).
Szia!
Nem kell semmilyen ellenállás, a fütőpárna maga az ellenállás.
Ha helyesen kötöd be a gyári kapcsolót(persze, ha sikerült szerezni), akkor az egyik állásban úgy adja ki az áramot, hogy az ülő és a háttámla fütőlapja sorba van kapcsolva, a másik állásban pedig párhuzamosan. Így müködik a két fütőfokozat.

Neki épp az a baja, hogy nem kétfokozatú, hanem fokozatmentesen állítható...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gim_e12
Vendég
« Válasz #1121 Dátum: 2009. március 09. 12:48:12 pm »

Hi,

Mi van akkor ha a balos elektromos tükröm befelé fordítás folyamán amint elér egy bizonyos szöget visszaugrik egy közel alapállású állapotba? (a motorja is mintha zajosabb lenne mint rég)

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1122 Dátum: 2009. március 09. 14:03:45 pm »

Hi,

Mi van akkor ha a balos elektromos tükröm befelé fordítás folyamán amint elér egy bizonyos szöget visszaugrik egy közel alapállású állapotba? (a motorja is mintha zajosabb lenne mint rég)

Előre is köszönöm a válaszokat!
Elvileg a mechanika eltörött,egy kis fül elpattan és mikor eléri a feszülési pontot kiugrik belőle,és a tükör visszakerül alapállásba!!!Elvileg a mechanika cserélhető,ha hasonlit az e28ra!!Nekem is ez volt a baj az e28-on,de cserével megoldottam,nem érdemes baszakodni a ragasztással,mert nem sikerül!!DE ha leveszed qa tükörlapot akkor kiderül minden!!Elvileg alul van egy lyuk a tükrön,ott benyulsz egy vékony csavarhuzóvel és elforditod a zárógyűrűt,és a tükörlap kibuktatható!!aztán egyből meglátod mi a probléma!!Az e28-on igy lehet szétszedni,remélem az e32-ön is!!
Naplózva

steffe
gim_e12
Vendég
« Válasz #1123 Dátum: 2009. március 09. 14:33:26 pm »

Hi,

Mi van akkor ha a balos elektromos tükröm befelé fordítás folyamán amint elér egy bizonyos szöget visszaugrik egy közel alapállású állapotba? (a motorja is mintha zajosabb lenne mint rég)

Előre is köszönöm a válaszokat!
Elvileg a mechanika eltörött,egy kis fül elpattan és mikor eléri a feszülési pontot kiugrik belőle,és a tükör visszakerül alapállásba!!!Elvileg a mechanika cserélhető,ha hasonlit az e28ra!!Nekem is ez volt a baj az e28-on,de cserével megoldottam,nem érdemes baszakodni a ragasztással,mert nem sikerül!!DE ha leveszed qa tükörlapot akkor kiderül minden!!Elvileg alul van egy lyuk a tükrön,ott benyulsz egy vékony csavarhuzóvel és elforditod a zárógyűrűt,és a tükörlap kibuktatható!!aztán egyből meglátod mi a probléma!!Az e28-on igy lehet szétszedni,remélem az e32-ön is!!

Köszi. Szerintem esélyes hogy ua. rendszer. Majd megpróbálom megsassantani hogy az-e.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1124 Dátum: 2009. március 15. 19:42:40 pm »

Sziasztok!

"Off"
Adott egy Honda Enduró indexe ami kicsit gyorsan villog mivel 5Wos izzók vannak benne és egy Trabi INdexreléje van benne és az 21Wos izzókra van méretezve. Kérdésem hogy ha nem tudok szerezni indexrelét ami 5Wos izzókhoz való akkor esetleg lehet e előtét ellenállással kompenzálni a dolgot és ha igen akkor hová tegyem?

Esetleg valakinek egy felesleges reléje ami passzolna (Honda XL 125 '89)...

"ON"
Naplózva

Bence
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #1125 Dátum: 2009. március 19. 07:05:19 am »

Sziasztok!

"Off"
Adott egy Honda Enduró indexe ami kicsit gyorsan villog mivel 5Wos izzók vannak benne és egy Trabi INdexreléje van benne és az 21Wos izzókra van méretezve. Kérdésem hogy ha nem tudok szerezni indexrelét ami 5Wos izzókhoz való akkor esetleg lehet e előtét ellenállással kompenzálni a dolgot és ha igen akkor hová tegyem?

Esetleg valakinek egy felesleges reléje ami passzolna (Honda XL 125 '89)...

"ON"
Szevasz Bence.
Nos ez nem tuti megoldás... legalábbis nekem ilyesmit még sose kellett alkalmazni, de amikor valaki a Led-es izzókról írt akkor is volt egy ilyen probléma. Túl gyorsan villogott az index. Azthiszem meg lehet oldani úgy, hogy egy ellenállást párhuzamosan kapcsolsz az izzókkal, amin ugye elég az a maradék 16W. Így kell méretezni. Csak vigyázz vele, mert eléggé melegedni fog.
Naplózva
botsinkai

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Válasz #1126 Dátum: 2009. március 22. 17:19:45 pm »

Üdv Urak!

Újfent segítséget kérnék.
E28 520i '86-os évjáratú L-jet rendszer üzemanyagellátásával van a gond. A benzinpumpa működik, direktbe kötve (biztosítéktáblán a biztosítékjára rákötve) beindul a motor.
A biztosítékig valahogy nem ér el a delej.
Próbáltam másik benzinpumparelét, de nem tudom, hogy az jó-e, mert nem egy működő rendszerből vettem ki.
A relén a következő azonosítók vannak:
1286727 és Siemens 5WK2 221
7 lábú, egymással párhuzamos állású lábakkal, 31, 50, TD, 87b, 87, 15, 30 kiosztással.
A foglalatban fix 12V van a 31-es kapcson, illetve indítózáskor 12V jelenik meg a 15-ös kapcson.
A kérdésem, hogy ez "normális-e", azaz "simán" gyújtásráadásra nem kellene-e valamelyik aljzati kapcson 12V-nak megjelenni? Esetleg a relé kapcsolási rajza nincs meg valakinek, hogy kimérhessem?
Köszi, b.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1127 Dátum: 2009. március 22. 18:17:00 pm »

Üdv Urak!

Újfent segítséget kérnék.
E28 520i '86-os évjáratú L-jet rendszer üzemanyagellátásával van a gond. A benzinpumpa működik, direktbe kötve (biztosítéktáblán a biztosítékjára rákötve) beindul a motor.
A biztosítékig valahogy nem ér el a delej.
Próbáltam másik benzinpumparelét, de nem tudom, hogy az jó-e, mert nem egy működő rendszerből vettem ki.
A relén a következő azonosítók vannak:
1286727 és Siemens 5WK2 221
7 lábú, egymással párhuzamos állású lábakkal, 31, 50, TD, 87b, 87, 15, 30 kiosztással.
A foglalatban fix 12V van a 31-es kapcson, illetve indítózáskor 12V jelenik meg a 15-ös kapcson.
A kérdésem, hogy ez "normális-e", azaz "simán" gyújtásráadásra nem kellene-e valamelyik aljzati kapcson 12V-nak megjelenni? Esetleg a relé kapcsolási rajza nincs meg valakinek, hogy kimérhessem?
Köszi, b.


Az tuti, hogy gyújtásra is megindul az ac,nem csak indítózáskor,tehát valamelyik lábon akkor kell legyen delej.Azt se tartom kizártnak, hogy csak akkor, és az indítózás független tőle.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
botsinkai

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Válasz #1128 Dátum: 2009. március 22. 19:04:51 pm »


[/quote]

Az tuti, hogy gyújtásra is megindul az ac,nem csak indítózáskor,tehát valamelyik lábon akkor kell legyen delej.Azt se tartom kizártnak, hogy csak akkor, és az indítózás független tőle.
[/quote]

Én is így tudom. Sajnos a másik E28-asomon régebbi típusú relé van, így azt nem tekinthetem jó példának smiley
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1129 Dátum: 2009. március 23. 07:34:27 am »

Nekem az E12-nél csak öninditózáskor müködik az ac,nem tudom ,hogy ez jó igy ?
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1130 Dátum: 2009. március 24. 12:44:52 pm »

Nekem az E12-nél csak öninditózáskor müködik az ac,nem tudom ,hogy ez jó igy ?

A mi E28-asunknál a gyújtás ráadásakor megindul, és megáll.Lehet hogy eléri a nyomást, és azért, de lehet hogy másért...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #1131 Dátum: 2009. március 24. 13:03:01 pm »

A direkt árammal vigyázz, mert nekem is így sikerült kinyírnom a vezérlőt. Elméletileg kell áramnak jönnie egy lábon egy ideig, majd a relé kiold és a szivattyú nem szállít tovább, már csak akkor indul újra ha a motor beindult. Szerintem nem nyomást érzékel mivel a befecskendezősor végén van a túlnyomás szelep ami ha túlnyomás van nyit,(üzemanyag vissza a tankba) ha jól emlékszem 2,5bar-on. A motorvezérlő talán ami indítás előtt adja az áramot a relének az zár és indul a nafta, rövid ideig, majd újraindul a motor beindítása után.
Naplózva

e28
botsinkai

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Válasz #1132 Dátum: 2009. március 27. 23:45:01 pm »

Nekem az E12-nél csak öninditózáskor müködik az ac,nem tudom ,hogy ez jó igy ?

A mi E28-asunknál a gyújtás ráadásakor megindul, és megáll.Lehet hogy eléri a nyomást, és azért, de lehet hogy másért...

Akkor ez valami misztikus űrtechnika az E28-nál. smiley
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1133 Dátum: 2009. március 28. 08:40:00 am »

Nekem az E12-nél csak öninditózáskor müködik az ac,nem tudom ,hogy ez jó igy ?

A mi E28-asunknál a gyújtás ráadásakor megindul, és megáll.Lehet hogy eléri a nyomást, és azért, de lehet hogy másért...

Akkor ez valami misztikus űrtechnika az E28-nál. smiley

Ki tudja....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1134 Dátum: 2009. március 28. 12:22:28 pm »

Nekem az E12-nél csak öninditózáskor müködik az ac,nem tudom ,hogy ez jó igy ?

E12-nél így a jó Smiley

E28-nál évjárattól függően gyuszi ráad, pumpa egy pillanatra megindul,majd indítózásnál működik újra és értelem szerűen a motor járása közben.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1135 Dátum: 2009. április 04. 13:16:35 pm »

Dvd-s fejegség!!
1 din kontra 2 din!!!!

Kérném az érveket és ellenérveket!!! smiley
Naplózva

steffe
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1136 Dátum: 2009. április 04. 13:57:38 pm »

Dvd-s fejegség!!
1 din kontra 2 din!!!!

Kérném az érveket és ellenérveket!!! smiley

Attól függ..Mindkettő monitoros, vagy egyik se?Az 1 dinest talán könnyebb befaragni, bár téged ismerve asszem magoldod a nagyobbikat is. A minőség dönti el szerintem, vannak jó olcsóak is, és drága szarok is. A sony-t pld nem ajánlom, autóhifiben a középkategóriát képviseli.Ha teheted, kékfogast szerezz, akkkor a kihangosítód is megvan egyből.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1137 Dátum: 2009. április 04. 14:44:16 pm »

Dvd-s fejegség!!
1 din kontra 2 din!!!!

Kérném az érveket és ellenérveket!!! smiley

Attól függ..Mindkettő monitoros, vagy egyik se?Az 1 dinest talán könnyebb befaragni, bár téged ismerve asszem magoldod a nagyobbikat is. A minőség dönti el szerintem, vannak jó olcsóak is, és drága szarok is. A sony-t pld nem ajánlom, autóhifiben a középkategóriát képviseli.Ha teheted, kékfogast szerezz, akkkor a kihangosítód is megvan egyből.

...mire rájöttem,hogy mi az a "kék fog" ... Roll Eyes Cheesy

Most én is tanakodom,hogy mi a franc legyen a hifivel.E32-ben gyári van, gyári CD-tárral,csak épp nem kel életre...Kenwoodból most nincs értelmes sehol, most egy Kékponton gondolkodom,hogy legyen-e olyan és akkor összehozva a gyári erőlködővel, stb.... nem tudom.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1138 Dátum: 2009. április 04. 14:49:14 pm »

a gyárit kell megerőszakolni!!  smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1139 Dátum: 2009. április 04. 14:56:29 pm »

a gyárit kell megerőszakolni!!  smiley

Nem fogadja el a saját kódját...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!