CápaBMW fórum
2024. március 28. 19:00:30 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334806 alkalommal)
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1440 Dátum: 2010. január 12. 11:49:32 am »

Sziasztok !

E32-vel kapcsolatos elektronikai problémáim vannak.

Van egy utólagosan, de rendkívül igényes riasztóm a kocsiba. Nem tudom, hogy ez-e az oka annak a jelenségnek, hogy nyitott napfénytetőnél, vagy lehúzott ablakok esetén leállítom az autót , gyújtáskulcsot kiveszem, malyd azt a zárba dugba balra fordítom, hosszú ideig elfordítva tartom, és várom, hogy az ablakok illetve a tető behúzódjon.
Azomban nem történik semmi.
Risztó ebben az állapotban inaktív. Én első körben az akkumulátor töltöttségére gyanakodtam, azomban 30 perces út után jó generátorral, a töltöttsége megfelelő volt.

Nem tudom találkoztatok-e már hasonló jelenséggel.

Kiegészítésként annyit hozzátennék, hogy a műveletkor a vezető oldali ablak egy fél centit mindig megindul felfelé.

Tanácsaitokat, válaszaitokat előre is köszönöm !

Sziasztok !
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1441 Dátum: 2010. január 12. 13:35:44 pm »

Így első körben mikrokapcsoló hibára gyanakodnék,ami a hengerzárhoz van illesztve, vagy esetleg a riasztó valamiért megszakítja a komfortmodul felé menő jelet.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1442 Dátum: 2010. január 12. 14:37:59 pm »

Köszönöm a gyors válaszodat !

Ilyenkor hengerzár csere, vagy az a kapcsoló külön is cserélhető? A riasztót nem tudom , hogy hogyan működik, azaz, hogy kivett gyújtáskulcsnál, kullcsak való bezáráskor, amikor a pöckök leugranak, már aktiv-e. Ennyire még nem tapasztaltam ki a kocsit.

Esetleg nem tudsz egy autóvillamossági szerelőt, aki ki tudja venni ezt  a riasztót a gépből, minden maradék nélkül?

Üdv!
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 12. 14:50:54 pm írta Dénes » Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1443 Dátum: 2010. január 12. 17:08:36 pm »

Köszönöm a gyors válaszodat !

Ilyenkor hengerzár csere, vagy az a kapcsoló külön is cserélhető? A riasztót nem tudom , hogy hogyan működik, azaz, hogy kivett gyújtáskulcsnál, kullcsak való bezáráskor, amikor a pöckök leugranak, már aktiv-e. Ennyire még nem tapasztaltam ki a kocsit.

Esetleg nem tudsz egy autóvillamossági szerelőt, aki ki tudja venni ezt  a riasztót a gépből, minden maradék nélkül?

Üdv!

A riasztód(amennyiben távirányítós),szinte biztosan nem kapcsol be, kulcsal való bezáráskor.Egyáltalán olyankor fel kellene húznia a kocsinak az ablakot, ha elfordítod a kulcsot?Ha a riasztó húzza fel, akkkor van benne, vagy hozzáillesztve egy komfortmodul, az zár élesítéskor.Próbáld ki a riasztó bekapcsolásával, hogy olyankor felhúzza-e az ablakot..Ha igen, akkor valószinüleg a mikrokapcsolóra van kötve.Villamosságis(akire rá érdemes bíznod a kocsit) énm pld 3-at tudnék ajánlani innen, az a kérdés, mennyire sürgős a dolog, és merrefele jó a hely..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1444 Dátum: 2010. január 12. 22:53:00 pm »

Nem kell hengerzárat cserélned, a kapcsolócsoport cserélhető külön Wink

Normál esetben ez olyan,hogy:

2 állású a zár.

Ha egy kicsit mozdítasz a kulcson,akkor zár, ha továbbfordítod, akkor reteszel (nem lehet a gombot felhúzni sem) és a komfortmodult is működteti, tehát felhúzza az ablakokat, meg becsukja a tetőt. Ez alap az E32-nél. Aminél van gyárilag DWA (riasztó, ezt onnan ismered fel,hogy a műszerfal tetején lévő szellőző közepén van egy piros LED) ,ott a DWA is aktiválva lesz ilyenkor. Szerintem borzasztóan jó cucc, nekem megvan hozzá a gyári távirányítós bicskakulcs is,csak valamiért nem akarnak "összetanulni" Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1445 Dátum: 2010. január 13. 08:44:04 am »

Nem kell hengerzárat cserélned, a kapcsolócsoport cserélhető külön Wink

Normál esetben ez olyan,hogy:

2 állású a zár.

Ha egy kicsit mozdítasz a kulcson,akkor zár, ha továbbfordítod, akkor reteszel (nem lehet a gombot felhúzni sem) és a komfortmodult is működteti, tehát felhúzza az ablakokat, meg becsukja a tetőt. Ez alap az E32-nél. Aminél van gyárilag DWA (riasztó, ezt onnan ismered fel,hogy a műszerfal tetején lévő szellőző közepén van egy piros LED) ,ott a DWA is aktiválva lesz ilyenkor. Szerintem borzasztóan jó cucc, nekem megvan hozzá a gyári távirányítós bicskakulcs is,csak valamiért nem akarnak "összetanulni" Smiley

Remélem mostmárnem beszélsz rá az E32-re..Nem nagyon kell már... Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1446 Dátum: 2010. január 13. 10:58:50 am »

Nem kell hengerzárat cserélned, a kapcsolócsoport cserélhető külön Wink

Normál esetben ez olyan,hogy:

2 állású a zár.

Ha egy kicsit mozdítasz a kulcson,akkor zár, ha továbbfordítod, akkor reteszel (nem lehet a gombot felhúzni sem) és a komfortmodult is működteti, tehát felhúzza az ablakokat, meg becsukja a tetőt. Ez alap az E32-nél. Aminél van gyárilag DWA (riasztó, ezt onnan ismered fel,hogy a műszerfal tetején lévő szellőző közepén van egy piros LED) ,ott a DWA is aktiválva lesz ilyenkor. Szerintem borzasztóan jó cucc, nekem megvan hozzá a gyári távirányítós bicskakulcs is,csak valamiért nem akarnak "összetanulni" Smiley


Helló !

Köszönöm a válaszodat. Nem nekem nincsen benne DWA. Úgy nem próbáltam még ki a felhúzást, hogy lentlévő ablakoknál távirányítóval rázárok. Igazából meg akarok szabadulni a riasztótól, mert néha van olyan hogy a gomb megnyomására felugranak a pöckök, de azonnal vissza is esnek...hozzáteszem, nekem kicsit gagyinak tűnik a Cobra Alarm, úgyhogy ki szeretném huzatni a méregfogát Wink

Szereztem egy gyári bicskakulcsot, bár kulcsnyelv nincs benne, és annak a tartóvillája törött, bár a DWA hiánya miatt nem tudok vele mit kezdeni....

Lehet ebbe utólag beletenni a DWA-t, vagy ehhez egy új komfortmodul is kell?

Üdv!
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1447 Dátum: 2010. január 13. 11:04:37 am »


Helló !

Köszönöm a válaszodat. Nem nekem nincsen benne DWA. Úgy nem próbáltam még ki a felhúzást, hogy lentlévő ablakoknál távirányítóval rázárok. Igazából meg akarok szabadulni a riasztótól, mert néha van olyan hogy a gomb megnyomására felugranak a pöckök, de azonnal vissza is esnek...hozzáteszem, nekem kicsit gagyinak tűnik a Cobra Alarm, úgyhogy ki szeretném huzatni a méregfogát Wink

Szereztem egy gyári bicskakulcsot, bár kulcsnyelv nincs benne, és annak a tartóvillája törött, bár a DWA hiánya miatt nem tudok vele mit kezdeni....

Lehet ebbe utólag beletenni a DWA-t, vagy ehhez egy új komfortmodul is kell?

Üdv!

Az ajtópöcök fel-le ugrása nem a riasztó hibája,az a központizáradban leledzik,ami okozza..Nekem is csinálja néha, a vezérlőt szoktam szétszedni, és megjáratni, akkor megszünik.A cobra egy elég jófajta riasztó egyébként, emiatt kár kiszedetned, manapság amúgy is célszerű a kocsiba valami lassító kütyü..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1448 Dátum: 2010. január 13. 11:06:49 am »

A riasztód(amennyiben távirányítós),szinte biztosan nem kapcsol be, kulcsal való bezáráskor.Egyáltalán olyankor fel kellene húznia a kocsinak az ablakot, ha elfordítod a kulcsot?Ha a riasztó húzza fel, akkkor van benne, vagy hozzáillesztve egy komfortmodul, az zár élesítéskor.Próbáld ki a riasztó bekapcsolásával, hogy olyankor felhúzza-e az ablakot..Ha igen, akkor valószinüleg a mikrokapcsolóra van kötve.Villamosságis(akire rá érdemes bíznod a kocsit) énm pld 3-at tudnék ajánlani innen, az a kérdés, mennyire sürgős a dolog, és merrefele jó a hely..

Hello Lütyő !

Sürgősnek annyira nem sürgős a dolog, először a bal hátsó gömbcsuklót kell kicseréltetnem, mert terhelve jobbra kanyarnál kattog. -esetleg ha van erre netán egy jó szerelőd, vagy alaktrész lelőhelyed, elfogadok egy két elérhetőséget  Wink

Szar riasztóval még lehet járna, de a gönbcsukló az necces!

Egyébként Budapestről írok - amennyiben a városban vagy vonzáskörzetében vannak a villamosságis ismerőseid, PÜ-ben elküldhetnéd az elérhetőségfeiket.

Csak most tanulom még az autót, tehát nem árt ha tudok egy két szerelőt már így az elején, akiket jószívvel ajánlanak nekem!

Előre is köszönöm !

Üdv !
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1449 Dátum: 2010. január 13. 11:10:38 am »

Írtam privit Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1450 Dátum: 2010. január 13. 11:11:43 am »

Az ajtópöcök fel-le ugrása nem a riasztó hibája,az a központizáradban leledzik,ami okozza..Nekem is csinálja néha, a vezérlőt szoktam szétszedni, és megjáratni, akkor megszünik.A cobra egy elég jófajta riasztó egyébként, emiatt kár kiszedetned, manapság amúgy is célszerű a kocsiba valami lassító kütyü..

A  vezérlő szétszedése, és megjáratása mit jelent? Kontaktspré, stb?

Igen?! Nem értek a riasztókhoz, de azt tény , hogy ez a Cobra nagyon igényesen lett beletéve, kaptam hozzá minden kulcsot (hengeralakú- szám.tech-ből ismert gépkulcs) kódot, meg a köteg papír között szerintem a számlája és a beszerelő adatiai is meglesznek, csak még nem volt időm átolvasni az ÁVH-s jelentésekhez hasonló mennyiségű dokumentumhalmazt.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1451 Dátum: 2010. január 13. 11:18:54 am »

A  vezérlő szétszedése, és megjáratása mit jelent? Kontaktspré, stb?

Igen?! Nem értek a riasztókhoz, de azt tény , hogy ez a Cobra nagyon igényesen lett beletéve, kaptam hozzá minden kulcsot (hengeralakú- szám.tech-ből ismert gépkulcs) kódot, meg a köteg papír között szerintem a számlája és a beszerelő adatiai is meglesznek, csak még nem volt időm átolvasni az ÁVH-s jelentésekhez hasonló mennyiségű dokumentumhalmazt.

Igen, meg szoktam Wuduzni:Smiley)De az e32-jé azt se tudom hol lehet, meghogy egyáltalán szétszedhető-e...Lehet hogy a zárakat se ártana megkenned, lehet hogy a mechanika szorul, emiatt zár vissza..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1452 Dátum: 2010. január 13. 11:38:15 am »

Igen, meg szoktam Wuduzni:Smiley)De az e32-jé azt se tudom hol lehet, meghogy egyáltalán szétszedhető-e...Lehet hogy a zárakat se ártana megkenned, lehet hogy a mechanika szorul, emiatt zár vissza..

Nekem mikor befagyott akkor zárt vissza. Nem a vezérlővelvolt a gond... WD40 megoldotta
Naplózva

Bence
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #1453 Dátum: 2010. január 13. 11:52:21 am »

Sziasztok!
Ha már központi zárnál tartunk tegnap én is tapasztaltam az automon egy olyan jelenséget kinyitásnál kulcsal (risztó még nincs) a jobb hátsót nem nyissa!  angry
Vász iz dász?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1454 Dátum: 2010. január 13. 11:58:24 am »

Sziasztok!
Ha már központi zárnál tartunk tegnap én is tapasztaltam az automon egy olyan jelenséget kinyitásnál kulcsal (risztó még nincs) a jobb hátsót nem nyissa!  angry
Vász iz dász?

Az lehet szoros mechanika, kp zár motor, csatlakozó, stb...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #1455 Dátum: 2010. január 13. 15:58:44 pm »

Az lehet szoros mechanika, kp zár motor, csatlakozó, stb...
Köszi.
Akkor ajtó kárpit le aztán minden kiderül.......
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1456 Dátum: 2010. január 13. 16:53:42 pm »

Köszi.
Akkor ajtó kárpit le aztán minden kiderül.......

Hát igen, ott kellene kezdeni...Ha van egy tutira jó motorod, tedd bele addig azt..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1457 Dátum: 2010. január 13. 22:09:44 pm »


Helló !

Köszönöm a válaszodat. Nem nekem nincsen benne DWA. Úgy nem próbáltam még ki a felhúzást, hogy lentlévő ablakoknál távirányítóval rázárok. Igazából meg akarok szabadulni a riasztótól, mert néha van olyan hogy a gomb megnyomására felugranak a pöckök, de azonnal vissza is esnek...hozzáteszem, nekem kicsit gagyinak tűnik a Cobra Alarm, úgyhogy ki szeretném huzatni a méregfogát Wink

Szereztem egy gyári bicskakulcsot, bár kulcsnyelv nincs benne, és annak a tartóvillája törött, bár a DWA hiánya miatt nem tudok vele mit kezdeni....

Lehet ebbe utólag beletenni a DWA-t, vagy ehhez egy új komfortmodul is kell?

Üdv!

Az utólagos DWA attól függ elő van-e vezetékelve az autód. A komfort modul az ígyis-úgyis megvan,abból nem kell, de ha nincs előkészítve a főköteg,akkor komplett csere,amihez szét kell borítani az egész autót...

Zár ugrálás E32-nél mikrokapcsoló hiba (90%-ban) is lehet a nehezen járó motorok mellett, de az is lehet,hogy a kilincsszerkezet zártartó öntvénye el van törve....

Azt az utólagos riasztót úgy hajítanám ki a picsába,ahogyan csak lehet... van olyan ut. riasztó,amihez kapsz nyerskulcsot olyan markolattal,ami az E46-oknak van. Na arra le tutot másoltatni a gyári kulcsot és ennek a fejét lehet tökéletesen illeszteni a BMW-hez. Ami nagyon tetszik,hogy nincs külön kulcstartónak álcázott távirányító Cheesy és nem megy minden felé 6 millió kábel...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1458 Dátum: 2010. január 15. 10:51:00 am »

Sziasztok !

1991-es évjáratú E32 735ia-hoz keresek diagnosztikai rendszert. Nem tudom van-e közűletek valakinek tapasztalata az ügyben, hogy ehhez a modellhez milyet érdemes beszerezni.
Szeretnék beszerezni egy diagnosztikai rendszert, ugyanis a szervízköltségekhez képest elenyésző a beszerzési ára, és nem tudom hogy a frissen szerzett, és feklettébb jó állapotnak örvendő 7-es milyen hibakódokat tartogat számomra - és úgygondolom erre jobb a garázsban rájönni otthon, mint esetleg az út szélén amikor a hibakód következményével szembesülök, és trélert hívok  Smiley

Nézegettem a kínálatot, és az alábbiak jöttek szóba: Carsoft 6.5 for BMW + Interface
                                                                       EDIABAS,
                                                                       INPA A

Esetleg ha van köztetek E32-vel foglalkozó szerelő, vagy villamosságis, azzal kapcsolatban mit tud tanácsolni, hogy melyik berendezést érdemes beszerezni  a fent említett járgányhoz.

Azért krdezem ezt , mert szeretném megspórolni magamnak a több tízezer Forintos kísérleteket azzal, hogy összevásárolok mindenféle programot meg interface-t hozzá.

Autodata 3.6-ban is próbáltam keresni az E32-re vonatkozó diagnosztikai kellékeket, de ezt a program nem írja.


Segítségeteket, és tanácsaitokat előre is köszönöm!
                                                                       
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1459 Dátum: 2010. január 15. 10:53:29 am »

...Esetleg ha valakinek Autodata-ból a járművéhez információra (kapcsolási rajz, hibakódlista,illusztrációk, alkatrészadatok stb.) van szüksége, szívesen küldök e-mailben screen shotokat.

Ára-> egy PÜ  Wink

Sziasztok !
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1460 Dátum: 2010. január 18. 12:27:17 pm »

Sziasztok !

E32-mben nem mennek a motoros fejtámlát, azomban ha a támla állító gombot le és felfele nyomom a motor hangját hallani.
Nem tudom volt-e már valamelyikőköknek hasonló gondja, de ha igen kérem íra meg nekem , hogy hogyan lehet orvosolni a dolgot?
Kiakadhatott valami, a mechanikából??!!!

Ugyan ez a problémám a hásó rolómmal is, ott is kapcsol a kapcsoló, zúg a motor, de a roló lentmarad...

Üdv!
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #1461 Dátum: 2010. január 18. 12:33:41 pm »

Megnéztem: 4cy, s a trafot is, ugyh valószínű a ford számmérő rossz, de van tartalék alkatrészem 6cy, os digitális órával, gondolom az nem fog menni szintén, mert 6 hengeresbe való!, pénteken, mindenesetre kipróbálom..

NEM MEGY TOVÁBBRA SEM VMI ÉRZÉKELÉSI HIBA LESZ A VEZETÉKBEN SZTEM, HAGYOM KICSIT MERT MÁR IDEGESÍT, VÉGÜL LEHET H ELVISZEM VMI SZAKIHOZ!
AZ 6HENGERES MOTORHOZ VALÓ FSZ MÉRŐBE MÉG EGY VEZETÉK CSATLAKOZTATÁSA KELLENE, AMI NINCSEN A KÁBELKÖTEGEN, VALAHONNAN, MAJD EGY +-T +PRÓBÁLOK LEVÁLASZTANI, HÁTHA ÓGY MENNI FOG, DE AMÍG NINCSEN ÁTÁLLÍTVA AZ ÓRA ÉRZÉKENYSÉG V MI, LEHET H NEM IS ÉRDEMES..
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1462 Dátum: 2010. január 18. 12:36:24 pm »

NEM MEGY TOVÁBBRA SEM VMI ÉRZÉKELÉSI HIBA LESZ A VEZETÉKBEN SZTEM, HAGYOM KICSIT MERT MÁR IDEGESÍT, VÉGÜL LEHET H ELVISZEM VMI SZAKIHOZ!
AZ 6HENGERES MOTORHOZ VALÓ FSZ MÉRŐBE MÉG EGY VEZETÉK CSATLAKOZTATÁSA KELLENE, AMI NINCSEN A KÁBELKÖTEGEN, VALAHONNAN, MAJD EGY +-T +PRÓBÁLOK LEVÁLASZTANI, HÁTHA ÓGY MENNI FOG, DE AMÍG NINCSEN ÁTÁLLÍTVA AZ ÓRA ÉRZÉKENYSÉG V MI, LEHET H NEM IS ÉRDEMES..

Nomeg nem is biztos, hogy + kellene oda, úgyhogy inkább hagyd sztem...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1463 Dátum: 2010. január 18. 14:16:55 pm »

ha a motor megy akkor szét van ugorva/kopva az erőátviteli rész.

Az ebben az esetben mit jelent? Csere? lehet ilyet szerezni egyáltalán?
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1464 Dátum: 2010. január 18. 14:27:58 pm »

A mozgató motor és mechanika között (ülésmozgatásnál is) egy négyszög végű bowdenhuzal megy és ez szokott idővel ide-oda csúszkálni,így kiakad, nem megy a fejtámla, vagy ülés esetében tekeredik az egész. A bowdenházat megrövidíted 0,5-1cm-el és újra összerakva örök élet+3nap.
Másik eshetőség,hogy a fejtámla rúdja csak szimplán ki van csúszva a hordozóból. Mindenképp szedd le az ülés hátlapját (nálad már csak fel van pattintva) úgy,hogy alul kiakasztod és lefelé húzva kissé kibuktatod az egészet. Ekkor látni fogod, hogy mi a gebasz.

Hátsó rolónál az a probléma,hogy a közvetítő fogaskerék ricnije eldarálódik,ezért csak zümmög, de már nem mozgat. Ülés, C-oszlop burkolat, kalaptartó kiszed, szétszed, vizsgál, új fogaskerék komolyabb anyagból,mint a gyári és mehet tovább. A feladat nem egyszerű.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1465 Dátum: 2010. január 19. 10:17:43 am »

Sziasztok !
Újabb apróság ütötte fel a fejét a frissen szerzett E32-n.
Eddig nem vettem észre, de gondolom réggebb óta csinálja, hogy beszárom a kocsit riasztóval - ami most feltöltött akksival hibátlanul működik, mindegy kuka lesz a sorsa- és az ablakemelő gombjai a középboxon égve meradnak. Többszöri ki-be csukásra berisztás után, a probléma nem változott.

Egy hete van meg eddig teremgarázsban állt ahol mindig ég a lámpa ezért nem vettem észre, és gondolom nem újkeletű dolog ez a kocsinál.

Ez a jelenség le tudja szívni az akkumulátorát?
Mi lehet ez a hiba?

-Természetesen lámpák lekapcsolva, semmilyen fogyasztó nem üzemel a beszáráskor- először arra gyanakodtam, hogy valami égve maradt.


További kérdésem az lenne, hogy a műszerfalamon az üzemanyagszint jelző műszerbek nem megy a háttérvilágítása, valamint a klimavezérlő, vezetőoldali hőfokszabályzójában , illetve a belső visszapillantó fölötti nagy utastérvilágítóban sem.

Milyen izzók valóak a felsorolt egységekbe?

Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1466 Dátum: 2010. január 19. 10:23:44 am »

Sziasztok !
Újabb apróság ütötte fel a fejét a frissen szerzett E32-n.
Eddig nem vettem észre, de gondolom réggebb óta csinálja, hogy beszárom a kocsit riasztóval - ami most feltöltött akksival hibátlanul működik, mindegy kuka lesz a sorsa- és az ablakemelő gombjai a középboxon égve meradnak. Többszöri ki-be csukásra berisztás után, a probléma nem változott.

Egy hete van meg eddig teremgarázsban állt ahol mindig ég a lámpa ezért nem vettem észre, és gondolom nem újkeletű dolog ez a kocsinál.

Ez a jelenség le tudja szívni az akkumulátorát?
Mi lehet ez a hiba?

-Természetesen lámpák lekapcsolva, semmilyen fogyasztó nem üzemel a beszáráskor- először arra gyanakodtam, hogy valami égve maradt.


További kérdésem az lenne, hogy a műszerfalamon az üzemanyagszint jelző műszerbek nem megy a háttérvilágítása, valamint a klimavezérlő, vezetőoldali hőfokszabályzójában , illetve a belső visszapillantó fölötti nagy utastérvilágítóban sem.

Milyen izzók valóak a felsorolt egységekbe?

Segítségeteket előre is köszönöm!

E28-nál az ablakemelőgombok egy darabig még kivilágítva maradnak, pár másodpercig..Emiatt szedtem ki az enyémből, azt hittem mindig úgy marad:Sad(Lehet hogy kicsit várnod kellene beriasztás után, hátha...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #1467 Dátum: 2010. január 19. 10:30:07 am »

E28-nál az ablakemelőgombok egy darabig még kivilágítva maradnak, pár másodpercig..Emiatt szedtem ki az enyémből, azt hittem mindig úgy marad:Sad(Lehet hogy kicsit várnod kellene beriasztás után, hátha...

Ja igen, ez a rész kimaradt a meéből. Hogy csináltam próbát , hogy elalszana-e, és visszamentem kb 20 percre rá, és továbbra is égtek...
Amugy én is erre gyanakodtam, hogy valami késleltetés van benne.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1468 Dátum: 2010. január 19. 10:37:31 am »

Ja igen, ez a rész kimaradt a meéből. Hogy csináltam próbát , hogy elalszana-e, és visszamentem kb 20 percre rá, és továbbra is égtek...
Amugy én is erre gyanakodtam, hogy valami késleltetés van benne.


Ő,hát biztos nem 20 percig kellene világítania...nem hiszem hogy direkt így lenne tervezve, hivalkodva a sötétban a rosszarcúaknak, hogy itt vagyok vazzeg....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1469 Dátum: 2010. január 19. 10:50:30 am »

Az úgy jó. ZKE függő egyébként. A korai típus az zárás után lekapcsolja egyből, a későbbi úgy marad 15-20 percig. Persze ha reteszre zárod,amit a faszariasztóval sosem fogsz,akkor ki kell aludnia.
Ha mindig úgy marad, akkor GM, vagy RM hiba szokott lenni, de még gyanús a vezetőoldali ajtó mikrokapcsolója, aminek cseréjét, mintha már ajánlottuk volna neked  huh
Ennek az úgy maradásnak az oka:
Alapból úgy van,hogy ha leveszed a gyújtás, de még ott ülsz az autóban,akkor tudod föl/le működtetni továbbra is az ablakot, nem kell ahhoz gyújtást visszaadni, vagy ajtót nyitni, mint a cápánál.
Másik dolog. Bezárod az autót, mert beszaladsz valahová ,de a gyereked, vagy valakid benne van az autóban. Ha melege van, vagy levegőre van szüksége,hogy húzza le az ablakot? Ezért tették be ezt a funkciót.


A cápák gombjai voltak olyanok,hogy 2 esetben világítottak csak. (már amelyikben olyan volt a kapcsoló,hogy tudott világítani)
1. ráadod a gyújtást
2. ha nincs rajta a gyújtás,akkor csak akkor,ha a 2 első ajtó valamelyike nyitva volt.

Minden más eset hibás.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!