CápaBMW fórum
2024. április 27. 07:13:59 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3099327 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1230 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:05:02 am »

na ezaz, kösszépen!  Cheesy
ebben az egyben ha jól értem mindenki egyetért a fórumon!!  Wink

Nekem a +1-es jobban tetszik.Lehet fikázni:))
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1231 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:11:07 am »

Az eleje tetszik. A végével kéne tenni valamit Smiley

De nálam is ez van. Ha meghallom,hogy 6-os BMW, soha nem az a gnóm valami jut eszembe,amik most rohangálnak, hanem a cápa. Persze, ha hozzám vágnának egyet, nem ellenkeznék...egyből eladnám és vennék egy első szériásat  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1232 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:19:41 am »

Hatosról még annyit,hogy amikor nekem is volt el voltam ájulva tőle,a mai napig az egyik legszebb autó a világon.Tényleg szuper arányokkal.
Egy dolog nem tetszett benne,az üvegek aránya.Akár hányszor ránéztem,oldalról,túl nagynak éreztem az üvegek magasságát,az ajtóhoz képest.Ha az üveges 5cm alacsonyabbak (magasság) akkor még karcsúbb és sportosabb.Persze ez a belméret és a magasabb emberek rovására megy.
Ezt az 1 számomra hibát találtam.Jó a mostani autók meg át esetek a ló másik oldalára.Itt gondolnék a Mercedes új nagy kupéjára,és az Opelre,borzasztóan aránytalanok,gyakorlatilag balesetveszélyesek ja és a Passat cc vagy mi a neve.


* 370x200_e-coupe.jpg (41.16 KB, 480x259 - megtekintve 655 alkalommal.)

* Opel GTC 2009.jpg (26.56 KB, 480x320 - megtekintve 689 alkalommal.)

* VWPassat02_440.jpg (103.72 KB, 440x330 - megtekintve 656 alkalommal.)
Naplózva

750ia
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1233 Dátum: 2009. augusztus 08. 13:04:18 pm »

miért balesetveszélyes ez toi?  huh

ma délelőtt a Gábor Áron utcán mit láttam? na mit?  smiley

egy Alpina B12-t. világos kék külső original állapot, kipuff, felni, minden, ahogy a sajtófotókon Smiley. (asszem az újat is így hívják, nem tudom pontosan, ez az E32 alapú volt). csak tátottam a szám...  Cool
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #1234 Dátum: 2009. augusztus 08. 13:43:10 pm »

Szerintem Toi arra gondol, hogy elég szarul lehet ezeken a lőréseken kilátni, valamint ráadásként az oszlopok még vastagok is, amik borulásnál, ütközésnél jók, csak balesetnek akár az okozói is lehetnek. Ezekhez még hozzátenném a Seat Leont mint "jó" példa.
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1235 Dátum: 2009. augusztus 08. 18:51:33 pm »

1 kis portalanítás,ráfér a garázsra.

Ez igen jól néz ki.  Shocked
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1236 Dátum: 2009. augusztus 08. 19:04:14 pm »

Szerintem Toi arra gondol, hogy elég szarul lehet ezeken a lőréseken kilátni, valamint ráadásként az oszlopok még vastagok is, amik borulásnál, ütközésnél jók, csak balesetnek akár az okozói is lehetnek. Ezekhez még hozzátenném a Seat Leont mint "jó" példa.

szerintem nem ülsz bennük annyira mélyen, mint pl. egy hatosban, és kilátni ki lehet az ablakon. úgy általában az A oszlop vastagsága igen érdekes szokott lenni, ez nyilván szokást igényel, a C mondjuk nem annyira zavaró, lévén pl. egy E coupé-ba "illik" holttér figyelőt kérni.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1237 Dátum: 2009. augusztus 09. 09:32:29 am »

miért balesetveszélyes ez toi?  huh

ma délelőtt a Gábor Áron utcán mit láttam? na mit?  smiley

egy Alpina B12-t. világos kék külső original állapot, kipuff, felni, minden, ahogy a sajtófotókon Smiley. (asszem az újat is így hívják, nem tudom pontosan, ez az E32 alapú volt). csak tátottam a szám...  Cool





Szájon tátás helyett kattoghatott volna a fényképezőgép ezerrel.  Wink Szívesen csorgatnám a nyálam rá  icon_slyuni
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1238 Dátum: 2009. augusztus 09. 09:41:01 am »

Szerintem Toi arra gondol, hogy elég szarul lehet ezeken a lőréseken kilátni, valamint ráadásként az oszlopok még vastagok is, amik borulásnál, ütközésnél jók, csak balesetnek akár az okozói is lehetnek. Ezekhez még hozzátenném a Seat Leont mint "jó" példa.




Így ahogy mondja a márkatárs  Wink még annyival kiegészíteném,hogy esztétikailag sem tetszik,ez a mini ablak méret,már túlzás,mint ahogy a mostani első lámpák.
Oldalról a 80-as években nem láttál lámpát (kivéve Citroen) a 90-es években már a legtöbb autónál az első lámpa mellett volt az index.2000 környékén már látod a lámpát,csak ott is versengenek,és már ott tartanak,hogy a sárvédő feléig elhúzzák.Szerintem botrányos és csúnya.Jaj módosítanom kell,a kép lemaradt.


* peugeot_308_3.jpg (60.16 KB, 445x295 - megtekintve 633 alkalommal.)
Naplózva

750ia
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1239 Dátum: 2009. augusztus 09. 10:21:37 am »




Így ahogy mondja a márkatárs  Wink még annyival kiegészíteném,hogy esztétikailag sem tetszik,ez a mini ablak méret,már túlzás,mint ahogy a mostani első lámpák.
Oldalról a 80-as években nem láttál lámpát (kivéve Citroen) a 90-es években már a legtöbb autónál az első lámpa mellett volt az index.2000 környékén már látod a lámpát,csak ott is versengenek,és már ott tartanak,hogy a sárvédő feléig elhúzzák.Szerintem botrányos és csúnya.Jaj módosítanom kell,a kép lemaradt.

Ez elég ocsmány Cheesy
Amikor egy autó arányai ennyire felborulnak, akkor nehéz elképzelni, hogy a funkcióját maradéktalanul betölti.
Az eleje egy agyonbonyolított, giccshegy, ami egyáltalán nincs harmoniában a többi részével. Egy ilyen front már nem ekkora kerekeket igényelne szerintem. Inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója. Az, hogy a géptető és a szélvédő szinte törés nélkül ível már túlzás szerintem. Ok, nagyobbnak érzed talán az utasteret, de az az A oszlop mindenképpen csúnyán belelóg a látóteredbe, mikor bekanyarodnál az utcába...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1240 Dátum: 2009. augusztus 09. 11:36:41 am »

Ez elég ocsmány Cheesy
Amikor egy autó arányai ennyire felborulnak, akkor nehéz elképzelni, hogy a funkcióját maradéktalanul betölti.
Az eleje egy agyonbonyolított, giccshegy, ami egyáltalán nincs harmoniában a többi részével. Egy ilyen front már nem ekkora kerekeket igényelne szerintem. Inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója. Az, hogy a géptető és a szélvédő szinte törés nélkül ível már túlzás szerintem. Ok, nagyobbnak érzed talán az utasteret, de az az A oszlop mindenképpen csúnyán belelóg a látóteredbe, mikor bekanyarodnál az utcába...

Azért az a kijelentés, hogy " inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója" kicsit elhamarkodott volt, nem?Vagy ez komoly nálad?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1241 Dátum: 2009. augusztus 09. 11:41:57 am »

Azért az a kijelentés, hogy " inkább kereke legyen egy autónak, mint fényszórója" kicsit elhamarkodott volt, nem?Vagy ez komoly nálad?
A méreteket illetően. Nyilván nem azt mondom, hogy undorítóan nagy 18" felnik legyenek egy közepes méretű autón. Az arányokra gondoltam. az a lámpa elnyomja az egész formát. Az eleje olyan magas, mint egy Csőröskamionnak. Otromba az egész orrész, és ami egy autón a legjellemzőbb, a kerék szinte eltűnik. Nem a kerék méretével van a gond végülis, hanem azzal, hogy botrány hozzá az orrész mérete és megjelenése.
Szerintem. A legjobb arány szerintem még mindig a jó öreg 3 dobozos autó. Lada crazy2...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1242 Dátum: 2009. augusztus 09. 11:54:32 am »

A méreteket illetően. Nyilván nem azt mondom, hogy undorítóan nagy 18" felnik legyenek egy közepes méretű autón. Az arányokra gondoltam. az a lámpa elnyomja az egész formát. Az eleje olyan magas, mint egy Csőröskamionnak. Otromba az egész orrész, és ami egy autón a legjellemzőbb, a kerék szinte eltűnik. Nem a kerék méretével van a gond végülis, hanem azzal, hogy botrány hozzá az orrész mérete és megjelenése.
Szerintem. A legjobb arány szerintem még mindig a jó öreg 3 dobozos autó. Lada crazy2...
Manapság a formát javarészben a szélcsatorna dönti el, mert a kibocsájtott szennyezőanyagokat akarják csökkenteni..Ennek esnek áldozatul a szép vonalak, persze vannak kivételek is, de elég kevés..Az Aston Martin és a Jaguar tud szépet csinálni a mai napig is..Persze ott nem elsődleges, hogy 4 literből menjen el 100 km-t...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1243 Dátum: 2009. augusztus 09. 16:44:56 pm »

Toi,csak neked,csak most:


* bmw_l7_e32_gardine01-b.jpg (87.31 KB, 800x600 - megtekintve 660 alkalommal.)

* bmw_l7_e32_innenraum_01-b.jpg (66.08 KB, 800x600 - megtekintve 652 alkalommal.)

* bmw_l7_e32_innenraum_04-b.jpg (63.47 KB, 800x600 - megtekintve 642 alkalommal.)

* normal_m70b54.jpg (56.39 KB, 600x450 - megtekintve 654 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #1244 Dátum: 2009. augusztus 09. 16:56:18 pm »




Így ahogy mondja a márkatárs  Wink még annyival kiegészíteném,hogy esztétikailag sem tetszik,ez a mini ablak méret,már túlzás,mint ahogy a mostani első lámpák.
Oldalról a 80-as években nem láttál lámpát (kivéve Citroen) a 90-es években már a legtöbb autónál az első lámpa mellett volt az index.2000 környékén már látod a lámpát,csak ott is versengenek,és már ott tartanak,hogy a sárvédő feléig elhúzzák.Szerintem botrányos és csúnya.Jaj módosítanom kell,a kép lemaradt.

Ebből  a szögből nem is látszik a feje a vezetőnek. Grin Személy szerint én a pözsóktól hányni tudnék. Egy Fiat 500 Abarthot viszont el tudnék képzelni az asszonynak. Roll Eyes
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1245 Dátum: 2009. augusztus 09. 17:21:43 pm »

Ebből  a szögből nem is látszik a feje a vezetőnek. Grin Személy szerint én a pözsóktól hányni tudnék. Egy Fiat 500 Abarthot viszont el tudnék képzelni az asszonynak. Roll Eyes

Azt én is..tetszik, hogy m,egmaradt benne az előd, csak modernebb lett, viszont külsőre csak ésszel...Aranyos..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1246 Dátum: 2009. augusztus 09. 17:22:47 pm »

Toi,csak neked,csak most:

Na igen, amitől Hetes a Hetes..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1247 Dátum: 2009. augusztus 09. 19:57:45 pm »

Hááát szép a gép Mr v12. De ez a te világod,és ez a sok kütyü gomb  Shocked Én maradnék a sportosabb verziónál  Wink


* b12 1.jpg (108.31 KB, 800x533 - megtekintve 632 alkalommal.)
Naplózva

750ia
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1248 Dátum: 2009. augusztus 09. 19:59:01 pm »

Hááát szép a gép Mr v12. De ez a te világod,és ez a sok kütyü gomb  Shocked Én maradnék a sportosabb verziónál  Wink

Kompromiszumként egy ilyen külső avval a belsővel..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1249 Dátum: 2009. augusztus 09. 20:12:05 pm »

Kompromiszumként egy ilyen külső avval a belsővel..Roll Eyes)





Na jó legyen,a belseje legyen a sok kütyüs,ahogy az előbb javasoltad,de feketében,ha lehet  Wink 373 jawdrop
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1250 Dátum: 2009. augusztus 09. 20:17:30 pm »

Biztos kezét lábát eltörném,ill. megpróbálnám.Á teljesen kiakadtam  1220 wall icon_mad


* 7er silber vorne Koenig tuning.JPG (62.65 KB, 635x419 - megtekintve 576 alkalommal.)
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1251 Dátum: 2009. augusztus 09. 21:33:43 pm »

Biztos kezét lábát eltörném,ill. megpróbálnám.Á teljesen kiakadtam  1220 wall icon_mad

Ööööö,picit túladagolták a nercsit az E30 nak.(?) confused
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1252 Dátum: 2009. augusztus 09. 21:40:29 pm »

Hááát szép a gép Mr v12. De ez a te világod,és ez a sok kütyü gomb  Shocked Én maradnék a sportosabb verziónál  Wink

Ühüm,ja,bár ez nemtom mitől sportos,talán a matricától az oldalán 54?De azért 750,az a lényeg! Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1253 Dátum: 2009. augusztus 10. 06:34:33 am »

Biztos kezét lábát eltörném,ill. megpróbálnám.Á teljesen kiakadtam  1220 wall icon_mad

Így 1 kép alapján nekem bejön.
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1254 Dátum: 2009. augusztus 11. 08:07:47 am »





Na jó legyen,a belseje legyen a sok kütyüs,ahogy az előbb javasoltad,de feketében,ha lehet  Wink 373 jawdrop

Legyen...De akkor a tied lehet..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1255 Dátum: 2009. augusztus 14. 19:10:56 pm »

///M5 egy kicsit másképp,kicsit művésziebben  shocked icon_slyuni a piros jöhetne is  sm_68


* 2430053860_051cc37f13_o.jpg (187.62 KB, 800x533 - megtekintve 715 alkalommal.)
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1256 Dátum: 2009. augusztus 14. 19:53:12 pm »

///M5 egy kicsit másképp,kicsit művésziebben  shocked icon_slyuni a piros jöhetne is  sm_68

Toi,szerintem az igati M-es motorok gyártása az M30 alapú S36/38-al véget ért.Az 5literből 400le az KB egy gyenge közepes eredmény,az E39 egy szép,de alulméretezett autó,az E34 tágasabb,szebb,dögösebb,az E34,egy picit jobb felnivel100-szor külömb mint az e39,a most futó ötösről ne is beszéljek! Grin
Csak még pár szó az M-es "motorokról",kedven példám az amerikai V8,ami kiröhögi árban,tartósságban,és természetesen kraftban az M-es v8-at,v10-et,de ezt hagyjuk.nézzük pl. az ingolstatti konkurenciát,4.2 380le 96-tól rendelhető az a8-ba.Stuttgarti 5.0 literesre az amg tesz valami elektronikát,vez.tengelyt,éz 354le lesz ami azért jó,mert minden más maradt a motorban,nincs dupla vanos,sok pillangó,8000+rpm,ja és tobb mint 500nm. Roll Eyes
Szóval E34 M5,vagy semmi.
Még megemlíteném,hogy az E39 M5-ből nem csináltak kombit,az ujjabból igen,de abba nem jutott vízhőmérő óra,és akkora mint egy opel astra.(Olyan 25 millkó az indulóára) Grin Grin
Ez a konkurensekről nem mondható el.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1257 Dátum: 2009. augusztus 14. 20:05:47 pm »

Tisztelet Mr v12-őőőő  Wink Hu annyi számot beírtál,mint egy jó matek tanár  Shocked Ennyire nem vágom,talán nem is érdekel.Nekem az e-39 soha nem voltbarátom,kivéve az M5 verzió,az lehet csak optika,a többi túl lágy,kerek.Az e-60 valamennyi (legújabb 5-ös) na az nagyon tetszik,igazi ragadozó,nincs hozzá hasonló forma.A többi konkurens mehet a picsába,és ezt nem azért mondom,mert Bmw szimpatizáns vagyok.
Visszatérve az e-39 re pont jó lenne,semmi bajom a teljesítményével.Biztosan többet is ki lehetne hozni belőle,de ez a minőség rovására mehet.
Inkább azt mond meg,miért nincs M7 es. 
Naplózva

750ia
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1258 Dátum: 2009. augusztus 14. 20:08:56 pm »

Tisztelet Mr v12-őőőő  Wink Hu annyi számot beírtál,mint egy jó matek tanár  Shocked Ennyire nem vágom,talán nem is érdekel.Nekem az e-39 soha nem voltbarátom,kivéve az M5 verzió,az lehet csak optika,a többi túl lágy,kerek.Az e-60 valamennyi (legújabb 5-ös) na az nagyon tetszik,igazi ragadozó,nincs hozzá hasonló forma.A többi konkurens mehet a picsába,és ezt nem azért mondom,mert Bmw szimpatizáns vagyok.
Visszatérve az e-39 re pont jó lenne,semmi bajom a teljesítményével.Biztosan többet is ki lehetne hozni belőle,de ez a minőség rovására mehet.
Inkább azt mond meg,miért nincs M7 es. 
Hivatalosan volt egy majdnem m7-es...
Naplózva

steffe
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1259 Dátum: 2009. augusztus 14. 20:10:26 pm »

Erre gondolsz


* M7.JPG (30 KB, 579x205 - megtekintve 610 alkalommal.)
Naplózva

750ia
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!