CápaBMW fórum
2024. április 30. 23:34:31 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2328127 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1410 Dátum: 2007. április 18. 20:50:29 pm »

Jujjujj, sírva fogok felriadni éjjelente. Grin
Szinte hallom a hangját,ha ránézek egy mercis képre... kerrkerrkerrtakktakktakktakktakk kattkattkattkoppkoppcsörrcsörrkerrtakktakk... Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:22:31 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1411 Dátum: 2007. április 18. 20:51:29 pm »

turbo ér? Smiley
Felőlem!!!Ha ez neked örömet okoz!!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:22:40 am írta Promega » Naplózva

steffe
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #1412 Dátum: 2007. április 18. 20:53:17 pm »

Jöttök itt a szánalmas common railekkel,meg td-kkel,meg 45i-kkel.... Ne mtudjátok mi a király... Csak annyit mondok, 200D Grin Grin Grin Grin Majd ez jól elpicsáz mindenkit.....abban,hogy ki tud legkésőbb odaérni egy adott helyre Grin Grin Grin Grin

ha 130nál így suhanna a táj, akkor egy F1 versenyen meghajlana a tér, és Raikkonenék időt utaznának Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1413 Dátum: 2007. április 18. 20:56:32 pm »

Jöttök itt a szánalmas common railekkel,meg td-kkel,meg 45i-kkel.... Ne mtudjátok mi a király... Csak annyit mondok, 200D Grin Grin Grin Grin Majd ez jól elpicsáz mindenkit.....abban,hogy ki tud legkésőbb odaérni egy adott helyre Grin Grin Grin Grin

Nem bántani a 200D-t!!! Olvastam róla egy cikket, hogy az első 200 ezer km-ét teszi NY EU-ban majd 5-600 ezerig Kelet EU, 1 Millióig Ukrán, Román, Bulgár környezetben, majd 1 Millió felett átkerül Afrikába, ahol megy megy megy ... megy.
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1414 Dátum: 2007. április 18. 21:00:40 pm »

Azért visszább a lovakkal.... Semmivel nem jobb egy BMW-nél... csak a BMW-k óráit valamiért jobban szeretik visszapörgetni... Láttunk mi már Sabcal olyan E28-at,amiben 300ezre felett volt és patika állapotban volt. Nameg a rühes mercit hányszor újítod,mire 1millához ér? Azzal ne mdicsekszik senki. Meg avval sem,hogy sokkal szemetebb anyagból van,mint egy BMW. Majd 1-2 összehasonlítást tudnék mutatni élőben,meg bátyám véleménye is... Szóval igenis bántom a mercit Smiley
Elmondanám,hogy az autóm EREDETI motorja kb 740ezr körül dőlt ki ...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:23:07 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sabc
Vendég
« Válasz #1415 Dátum: 2007. április 18. 21:05:20 pm »

Nameg amikor a szarrárohadt 200D a fenekét a földön húzva a külsőben vonszolja magát 40-el, IFÁkat megszégyenítő füstöt húzva maga után, azt én nem sorolom a "milyen sokáig bírja" kategóriába. Az már döglött. Csak gépekkel életben tartják.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:23:38 am írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1416 Dátum: 2007. április 18. 21:19:57 pm »

Én ezt beszélem évek óta, ezért váltam meg a hatosomtól.
Boge véleményével én is egyetértek, semmi extra nincs a 6osban, pedig mindenkinek ez a kocsi az álma. De csakis azért mert nem ismerik. Egy erénye van: egyszerűen gyönyörű. De: rettenetesen drága, a méretéhez képest nincs benne sok hely, hajós feeling, de persze azért erő van, és ha kell, azért meglódul. De hosszú távra nagyon kényelmes, és talán arra is gyártották... nem egy versenyautó a kb 1500 kg-val.
Az enyém egy kicsit kellemesebb az ültetéssel meg a Bilsteinekkel, de a negatívum a 28i motor, bár nekem az is elég bele.

Az E21 viszont egy kis fürge gépezet, rettentő élvezet vele menni, sokkal nagyobb élményt nyújt, mint egy 6os vagy 7es.

« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:24:00 am írta Promega » Naplózva
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #1417 Dátum: 2007. április 18. 21:20:55 pm »

Nameg amikor a szarrárohadt 200D a fenekét a földön húzva a külsőben vonszolja magát 40-el, IFÁkat megszégyenítő füstöt húzva maga után, azt én nem sorolom a "milyen sokáig bírja" kategóriába. Az már döglött. Csak gépekkel életben tartják.
Ismerősömnek is van egy ilyen régi mercije azthiszem az240-es usa modell most újította fel a kasznit de a motorjához nem nyultak még és van benn 670000 igaz a hangja tényleg olyan amit Miki írt!
Amúgy én sem csípem a mercit!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:24:35 am írta Promega » Naplózva

Tasi 20-492-0318
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1418 Dátum: 2007. április 18. 21:21:11 pm »

Én annyit látok, hogy a 70-es évek Mergái még az Ukrán határon dolgoznak ezerrel napjainkban is, míg az ilyen korú BMW-ket meg otthon zsírozzák a veteránvizsgára vagy Viktor árulja. Smiley

Te vagy az első akitől ilyet hallok, de mivel nem szoktál hülyeségeket beszélni alaptalanul, ezért kíváncsi lennék erre az összehasonlításra.

Naplózva

Főmordor.
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1419 Dátum: 2007. április 18. 23:49:52 pm »

Szisanyiféle könnyitettfőtengelyes,296fokosveztengelyes,könyitettlendkerekes 1.8i(nem röhög),sper és sportváltó!!!Mindez 13-as slickekkel!!!!
De ez a konfig csak jövőre lesz meg,ugyhogy addig te is fejlesszél!!! smiley

HY
a negyazegybeleomloshatvanasegydoboskipufogorendszertkihagytad

SmileySmiley

addigra lehet hogynekmis keszlessz a v8 ..Smiley
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #1420 Dátum: 2007. április 19. 00:33:20 am »

Szóval vége a játéknak. Sad Sad Sad Sad
VAGY!
Tessék beszereznem egy benzineseseset,és avval gyiha. Roll Eyes
Szeretem ezt a Td-t,csak valamit ki kellene találni a HF-re,hogy tartósabb legyen.
Lehet, hogy tudok egy 30d motort, ha gondolod...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:25:09 am írta Promega » Naplózva

Ősállat...
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1421 Dátum: 2007. április 19. 05:32:58 am »

Nem!!!!De azért megnézném a tiédet az enyém ellen,egy 200m-ig!!! smiley
És az enyémet?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:25:26 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1422 Dátum: 2007. április 19. 05:38:04 am »

Boge véleményével én is egyetértek,
Mintha magamat hallanám. A számból vetted ki a szavakat.
Köszi, köszi, köszi!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:25:47 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1423 Dátum: 2007. április 19. 05:40:04 am »

Lehet, hogy tudok egy 30d motort, ha gondolod...
Engem érdekel ha legális.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:25:58 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1424 Dátum: 2007. április 19. 05:56:09 am »

És az enyémet?
Akár azt is,mondom nem szégyen a vereség!!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:26:17 am írta Promega » Naplózva

steffe
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1425 Dátum: 2007. április 19. 07:57:43 am »

Ha már az ilyen gyorsulos téma. Fur a kiváncsiság hogy milyen lenne az e12m egy 45i ellen. Smiley

Hát ha a 45i szérianyomáson üzemel, biztos szarrácsapkodnád smiley Bár, ha 5.ben kell indulni kb. 70ről lehet fordulna a kocka smiley
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #1426 Dátum: 2007. április 19. 08:08:18 am »

A következő talin rettenetes autógyilkolászás és gyorsulás lesz, úgy érzem Smiley
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1427 Dátum: 2007. április 19. 08:19:05 am »

Hát ha a 45i szérianyomáson üzemel, biztos szarrácsapkodnád smiley Bár, ha 5.ben kell indulni kb. 70ről lehet fordulna a kocka smiley
Hát,nem tudom. Roll Eyes
Én láttam már 45i-t.Nem rosz,de azért nem egy csúcsra járatott szerkezet.
Biztosan lehet belőle valami ütős darabot faragni,de ehhez drasztikusan kell hozzáállni. Wink
Van is pár példa erre az eljárásra BMW-s berkekben. Smiley
De,szerintem egy rendes összehasonlításhoz az a minimum hogy mindkét motor ugyan olyan bódéban legyen.
Egyébként meg Himizoli kolléga E12-je B36-tal van felvértezve ha jól tudom.Szerintem ez a 45i-hez(széria) képest egy térhajtómű.
Szívó,nincs turbólyuk,meg semmi.
A B36 meg egy -szerintem-rohadtul jó konstrukció.Masszív,egyenletes erő leadása van.stb......stb.
És külömben is.A 45i egy piaci űr kiküszöbölése volt,mivel abban az időben a NAGY konkurens Merga már rendelkezett a V8-as teknikával.(450 Sel-SLC-500V8/123.)Azok is hasonló teljesítményel voltak megáldva.Olyan 250 paci környéke.
Wink
Szerintem ennek a résnek a tömködésére töltötték meg ezt a böszme motort,mivel meg akarták adni az esélyt annak a lehetőségnek,hogy nem maradnak le a konkurencia mögött,és talán még egy-két plust vásárlót is elcsábíthatnak. Roll Eyes
Az már csak a következménye hogy 20 év múlva kedvelt alapanyag lett ez a -mondhatom így-remek konstrukció.

Ez az én véleményem,nem tudom ki-mit gondol. Wink Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:26:44 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1428 Dátum: 2007. április 19. 10:14:25 am »

Ez meg egy E28 535i-túró 0-260km/h.

http://www.youtube.com/watch?v=hHZuojzWH-w
Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #1429 Dátum: 2007. április 19. 10:27:04 am »

Hideg motorral Huh
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:27:33 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1430 Dátum: 2007. április 19. 10:34:20 am »

Meg üzemanyag sincs benne, meg inspectio sincs kiütve, meg világít valami piros a műszerfalon. Szerintem szimplán nincs egy rakás vezeték bekötve a műszerfalba azért mutat 0-át a vízhőfok. Szóval gány. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:27:44 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Begi
Vendég
« Válasz #1431 Dátum: 2007. április 19. 10:42:30 am »

Ennek a videónak van folytatása. Bemennek egy versenypályára és széjjelrúgják a motort, ami a végén kigyullad, úgy poroltózzák el a lángoló motort. Gyilkosok, utálom az ilyen fullgazdag, "minden mindegy" taplókat...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:27:55 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1432 Dátum: 2007. április 19. 10:46:25 am »

Nem tom mi lett-lesz- a vége,
Nem gondoltam hogy szétkenyik. Sad  Angry
Kár érte,akár jó is lehetett volna. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:28:13 am írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1433 Dátum: 2007. április 19. 11:44:57 am »

Ez nem Neked szólt ám! Wink nem azért írtam, csak egy csomó filmben, meg home-videóban használnak cápákat a "gonosz" megjelenítésére, hogy aztán összetörhessék-felrobbanthassák a végén, úgyis olcsó, nem kár érte. lsd: Peacemaker, Cobra 11, stb stb...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:28:26 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1434 Dátum: 2007. április 19. 11:49:03 am »

Akkor látom nem csak nekem kavarja fel a gyomrom az ilyen. Angry
Könnyes szemmel nézem amikor a látvány kedvéért öszezúzzák a szerencsétleneket.
Bezzeg amikor más márka rogyik,a szemem se rebben. Smiley
Na jó,az se szép dolog,de ha BMW törik,kicsit mindíg meghalok.Főleg ha cápi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:28:50 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1435 Dátum: 2007. április 19. 12:05:28 pm »

Hát,nem tudom. Roll Eyes
Én láttam már 45i-t.Nem rosz,de azért nem egy csúcsra járatott szerkezet.
Hát nemtom. Azért E28 kasztniban 5sebes kéziváltóval "kicsit" jobban menne, mint az 1700kg-s automata 7esben. De igazából nem érdekel, mi lesz gyorsabb és mi nem, van 380-400nm 2200on azt csókolom. Nekem ez elég.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:29:16 am írta Promega » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #1436 Dátum: 2007. április 19. 12:09:28 pm »

Csatlakozom!
Már leszoktam arról, hogy bizonyítsam mit tud (én tudom és ez elég).
Szerintem felesleges egy "olajkályhát" összevetni egy benzinessel...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1437 Dátum: 2007. április 19. 12:16:34 pm »

Azthiszem ez 1értelmű is.
Soha nem állítottam az ellenkezőjét.
Két külömböző sport-ág. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:29:41 am írta Promega » Naplózva
zso-e21
Vendég
« Válasz #1438 Dátum: 2007. április 19. 18:52:24 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=I4EaI65UNyY

Baromi vicces volt.......sad Bizti combosabb mocit akarnak beletenni, az M10et úgyis ki kell venni, gondolták beállítják!
Azt kívánom nekik hogy akárhány motort raknak bele, mindegyik 100km után szarjon be!
Hogy egy batyu f*sz akadna meg a torkukon!!!!
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1439 Dátum: 2007. április 19. 19:14:37 pm »

Na,hát törném le fülit-farkát a szerencsétlennek. Angry Angry
Ez azért már rendesen vandalizmus a Qrv@nnyukat.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:29:58 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!