fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4500 Dátum: 2010. február 05. 10:56:25 am » |
|
m10b18,kompressor?vélemények?használhato motortuning ez a megoldás?
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4501 Dátum: 2010. február 05. 11:03:36 am » |
|
m10b18,kompressor?vélemények?használhato motortuning ez a megoldás?
vedd fel a kapcsolatot "bmwdgy" kollégával. van garázsa is: 2. oldal. 318 kompresszor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4502 Dátum: 2010. február 05. 11:09:01 am » |
|
köszi átolvasom
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4503 Dátum: 2010. február 06. 01:38:17 am » |
|
Fura. Csak egy kérdés.
Tudom nekem ez az agylövésem, de ..
Van műhelyed, van felszerelésed, van tapasztalatod, hogy ezekbe belevágj? Tudom, tuning ,tuning.. de Ezt ,csak magadnak érdemes, mert nincs az a pénz mit te kiakarsz fizetni azért, hogy ezt v.ki neked megcsinálja. És ez ,csak egy dolog. Hogy működjön is? Jaaaa
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de folyton ilyen olcsó húsnak híg a leve tuningokon töröd az agyad, ami nem baj, csak nem biztos, hogy kívánod ezt,majd magadnak már, mikor belevágtál!
Bassz rá egy sportszűrőt, egy jó leömlőt, egy értelmes gyújtást, egy fokolt tengelyt, nagyobb hűtőt, varjáld el a k-jet vezérlő nyomását. Én ezeket tettem a gyújtás és a k-jet kivételével, mert tudom, hogy nem értek hozzá. Bár beleáshattam volna magam, de annyira meg nem izgatott. Hidd el ez is sokat dob! Nem volt szar az enyim míg ment, csak hát egy elég leharcolt moci volt már, így a csapágyak igen csak fogytak. EZ ha ügyi vagy meg van 50.000 ből. + olaj, gyertya, szűrő. de inkább kicsit több.
ÉS tuti ,hogy beindul és menni fog. 2. kör, vagy is első lenne, ha van rá cash : akkor már ,ha jól akarod, hajtó , nyugvó csapágy, 4 túlméretes dugó, főtengely kösz. fúrás, hengerfej felújítás, izmosabb hf. tömítés, s ha van vékonyabb ,akkor azt tedd be!
Vagy vegyél IS-t ..de ezt meg Boge már kifejtette.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4504 Dátum: 2010. február 06. 02:55:43 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4505 Dátum: 2010. február 06. 04:12:58 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4506 Dátum: 2010. február 06. 08:29:06 am » |
|
m10b18,kompressor?vélemények?használhato motortuning ez a megoldás?
A legfontosabb az, hogy ne kapkodj! Ez a mostani ötletbörze elég erősen vagdalozásak tűnik. Mérd fel a lehetőségeidet (ta megad csinálod, megcsináltatod valakivel, anyagi lehetőségek stb.), és pontosan találd ki, hogy mit kell tudnia a végeredménynek. Hobbyautó, napi használós, stb. Ha ez megvan, akkor már célirányosan ki tudsz választani egy főbb csapásirányt, amit rengeteg olvasással leszűkíthetsz az optimális megoldásra... Kezdetnek itt a fórumon ha végigolvasod mondjuk ezt a topicot, mi itt már minden teljesítménynövelési lehetőséget érintettünk, átbeszéltünk. De pl turbósítás témában ajánlom a bmwpower.hu szaktopikját, főleg Turboá írásait, szívó tuning támában a zsiguli.hu, és a hondások, fordosok fórumai tartalmaznak rengeteg hasznos infót... De mindig neked kell tudnod, hogy milyen irányt követsz, ezt soha se mások mondják meg. Illetve készülj fel arra, hogy ha hosszútávon működő megoldást szeretnél, az sosem olcsó... Az olcsó megoldások is lehetnek megfelelőek (kivételes esetben akár még jók is), de csak akkor ha szigorúan betartod a határokat, amiket megszab az adott konstrukció. A többiben egyetértek Indyvel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4507 Dátum: 2010. február 06. 11:38:55 am » |
|
Biztos köcsögségnek hangzik, de akinek nincs nagyon komoly szervize, hanem mással akar csináltatni valami újat, megbízhatót, amit nem kell minden héten szerelni és nem a "tegnap már majdem jó volt, csak hát elrepedt egy bizbasz, de holnap már kész lesz" duma kell hogy éltessen és szeretnád hogy erős is legyen (főként feltöltésre gondolok), valamint nincs rá sok százezred, kár is belefogni, mert nem fog sikerülni. Van itt pár ember aki átesett azon, hogy majd én megtalálom a tutit és kihozom 50-100-ból, hát sztem senkinek sem sikerült. Ha erő kell olcsón, venni kell egy nagymotoros cápát. Ha fürge tüzes paripa kell, akkor ahoz sok -sok pénz kell, vagy sok év tapasztalata és picivel kevesebb pénz. Szomorú és lehet érte kövezni, de ez az igazság. Indynek adok igazat, kicsit visszább kell venni az igényeket, találni egy jó köztes megoldást....és csak vigyázni rá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4508 Dátum: 2010. február 06. 13:21:39 pm » |
|
Biztos köcsögségnek hangzik, de akinek nincs nagyon komoly szervize, hanem mással akar csináltatni valami újat, megbízhatót, amit nem kell minden héten szerelni és nem a "tegnap már majdem jó volt, csak hát elrepedt egy bizbasz, de holnap már kész lesz" duma kell hogy éltessen és szeretnád hogy erős is legyen (főként feltöltésre gondolok), valamint nincs rá sok százezred, kár is belefogni, mert nem fog sikerülni. Van itt pár ember aki átesett azon, hogy majd én megtalálom a tutit és kihozom 50-100-ból, hát sztem senkinek sem sikerült. Ha erő kell olcsón, venni kell egy nagymotoros cápát. Ha fürge tüzes paripa kell, akkor ahoz sok -sok pénz kell, vagy sok év tapasztalata és picivel kevesebb pénz. Szomorú és lehet érte kövezni, de ez az igazság. Indynek adok igazat, kicsit visszább kell venni az igényeket, találni egy jó köztes megoldást....és csak vigyázni rá Egyet értek Boge,Fura,jelölj meg egy összeget,meg egy kívánt lóerőt,100% hogy segítenek páran innen,akik már építettek tuning motort,és/verseny autót,biztos tudnak gépműhelyt,szerelőt,karbis,k-jetes,gurut ajánlani,itt mindenki segít amiben tud,azért van a fórum .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4509 Dátum: 2010. február 06. 13:24:02 pm » |
|
Szerintem a legolcsóbban talán így jössz ki: Veszel egy m20b23 l-jetes mocit kompletten, esetleg autóval együtt (e30) és átépíted. Az kb az általad megadott lovakkal egyezik...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4510 Dátum: 2010. február 06. 21:04:46 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 06. 21:08:32 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4511 Dátum: 2010. február 06. 21:25:06 pm » |
|
Hé Mr!! Nem emlékszel, ez a salgótalin is ment...majdem mindegyiken:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4512 Dátum: 2010. február 07. 02:51:32 am » |
|
Lett vagy 100 fotóm a 70-es évek Magyar túraautó versenyeiről, ill. hegyi versenyeiről. Cserkúti József, Tóth János, Ferjáncz Attila, Herbert Jerich, ... mondanak ezek a nevek valamit nektek? Nesztek pár...
|
Scannen0070.jpg (76.88 KB, 640x480 - megtekintve 1042 alkalommal.)
Scannen0071.jpg (93.25 KB, 640x480 - megtekintve 998 alkalommal.)
Scannen0072.jpg (99.95 KB, 640x489 - megtekintve 1003 alkalommal.)
Scannen0074.jpg (78.13 KB, 640x480 - megtekintve 1014 alkalommal.)
Scannen0073.jpg (92.72 KB, 640x480 - megtekintve 1003 alkalommal.)
Scannen0024w.jpg (99.14 KB, 640x459 - megtekintve 1021 alkalommal.)
Scannen0016.jpg (130.84 KB, 720x493 - megtekintve 982 alkalommal.)
Scannen0014.jpg (118.98 KB, 720x493 - megtekintve 1011 alkalommal.)
Scannen0040.jpg (99.51 KB, 720x504 - megtekintve 999 alkalommal.)
018.jpg (71.16 KB, 640x458 - megtekintve 1009 alkalommal.)
024.jpg (86.6 KB, 720x508 - megtekintve 1001 alkalommal.)
026.jpg (105.69 KB, 720x495 - megtekintve 998 alkalommal.)
Scannen0046.jpg (97.42 KB, 640x459 - megtekintve 1002 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4513 Dátum: 2010. február 07. 02:57:11 am » |
|
Na jó ..még egy kicsit..
|
008i.jpg (74.82 KB, 640x472 - megtekintve 984 alkalommal.)
009.jpg (72.49 KB, 640x457 - megtekintve 987 alkalommal.)
008.jpg (70.04 KB, 640x457 - megtekintve 989 alkalommal.)
023.jpg (51.34 KB, 640x463 - megtekintve 949 alkalommal.)
Scannen0003-2.jpg (110.77 KB, 720x494 - megtekintve 1052 alkalommal.)
Scannen0002-1.jpg (75.03 KB, 719x470 - megtekintve 1005 alkalommal.)
Scannen0023.jpg (84.51 KB, 640x465 - megtekintve 1005 alkalommal.)
Scannen0044.jpg (83.81 KB, 640x459 - megtekintve 1011 alkalommal.)
Scannen0032.jpg (102.45 KB, 720x504 - megtekintve 1007 alkalommal.)
Scannen0018.jpg (121.07 KB, 720x493 - megtekintve 991 alkalommal.)
Scannen0025w.jpg (89.83 KB, 640x459 - megtekintve 983 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #4514 Dátum: 2010. február 07. 07:22:18 am » |
|
mint már irtam egyenlöre csak a kasztninál tartok.és a fö kérdés az volt.pl motor csere esetén,(több loerö)merre induljak a kasztnival.pl ujj bölcsö.azt kiveséztük mennyire macerás a papirmunka+motor+szerelö,ja meg összeségében mennyire drága,nem vagdaloztam itt a szavakkal,meg a verziokkal.csak keresgéltem a megfelelö megoldást.persze hogy drága lessz,tudom.nem is egy hét alatt lesz kész.a dolgot átgondoltam:marad az eredeti motor felujjitva+hengerfej.(ez sem locso)aztán majd pénz függvényében tuning.tehát a lényeg:nem cserélek motort.és köszönöm az épitö hozzászolásokat
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4515 Dátum: 2010. február 07. 07:34:47 am » |
|
Lett vagy 100 fotóm a 70-es évek Magyar túraautó versenyeiről, ill. hegyi versenyeiről. Cserkúti József, Tóth János, Ferjáncz Attila, Herbert Jerich, ... mondanak ezek a nevek valamit nektek? Nesztek pár... Fel lehetne tenni valami file megosztóra?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4516 Dátum: 2010. február 07. 12:58:48 pm » |
|
Hogyan tudnak az m10/s14-ből kihozni 2,6L -es térfogatot? http://www.racingpowerplant.com/engine_programs.htm A 2,3 L-ig képben vagyok, addig megoldható s14 alkatrészekből, de mit bővítenek utána? gyártott főtengely? Mr.V12-nek külön:http://www.racingpowerplant.com/bmw_m70.htm Itt 6L-es a legnagyobb opció...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4517 Dátum: 2010. február 07. 13:53:46 pm » |
|
Az evolution 2.5 liter!! s14b25!! Onnan még az a 100 ccm3 szerintem nem egyszerű,de megoldható....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 07. 14:11:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4518 Dátum: 2010. február 07. 14:11:27 pm » |
|
Köszi! Akkor +1 dolog, aminek utána kell olvasnom... Update: közben megtaláltam az infókat: s14b23 bore: 93.4 stroke: 84 = 2302 cm 3s14b25 bore: 95.5 stroke: 87 = 2493 cm 3Innentől elméleti eszmefuttatás! Ha furatot 97-re tudja növelni 87-es löket mellett, akkor 2572 cm 3 jön ki, 98-nál 2625 cm 3 mindez 100 mm-es hengertávnál...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 08. 05:16:04 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4519 Dátum: 2010. február 07. 14:51:43 pm » |
|
mint már irtam egyenlöre csak a kasztninál tartok.és a fö kérdés az volt.pl motor csere esetén,(több loerö)merre induljak a kasztnival.pl ujj bölcsö.azt kiveséztük mennyire macerás a papirmunka+motor+szerelö,ja meg összeségében mennyire drága,nem vagdaloztam itt a szavakkal,meg a verziokkal.csak keresgéltem a megfelelö megoldást.persze hogy drága lessz,tudom.nem is egy hét alatt lesz kész.a dolgot átgondoltam:marad az eredeti motor felujjitva+hengerfej.(ez sem locso)aztán majd pénz függvényében tuning.tehát a lényeg:nem cserélek motort.és köszönöm az épitö hozzászolásokat
Két dolgot árulj el. 1. milyen az ujj bölcső? (új bölcső) 2. milyen az,mikor valamit felujjitasz? (felújítva) Bocsánat,de borzasztó olvasni...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4520 Dátum: 2010. február 07. 19:45:42 pm » |
|
Köszi! Akkor +1 dolog, aminek utána kell olvasnom... Update: közben megtaláltam az infókat: s14b23 bore: 93.4 stroke: 84 = 2302 cm 3s14b25 bore: 95.5 stroke: 87 = 2493 cm 3Ha furatot 97-re tudja növelni 87-es löket mellett, akkor 2572 cm 3 jön ki, 98-nál 2625 cm 3 mindez 100 mm-es hengertávnál... Csalódnod kell, mert nem visel el 2mm-es hengerfalat...főként a tömítés nem!! De szerintem a 97 is kizárt!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4521 Dátum: 2010. február 07. 19:46:34 pm » |
|
Na jó ..még egy kicsit..
Már tudom mire fogok recskázni este
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4522 Dátum: 2010. február 07. 19:48:59 pm » |
|
Hát még az az M12....hűha! Hol lehetnek most ezek??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4523 Dátum: 2010. február 07. 19:54:08 pm » |
|
Hát még az az M12....hűha! Hol lehetnek most ezek??
A kohóban >:DM70-et öntöttek belőlük !
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4524 Dátum: 2010. február 07. 20:00:40 pm » |
|
Fúúúú, ezért még számolunk!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4525 Dátum: 2010. február 07. 21:52:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #4526 Dátum: 2010. február 07. 21:56:01 pm » |
|
Na jó ..még egy kicsit..
Jó képek! Vajon ezek a gépek hova lettek ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4527 Dátum: 2010. február 07. 22:32:14 pm » |
|
Gyűjtőkhöz vándoroltak...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4528 Dátum: 2010. február 08. 03:45:22 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4529 Dátum: 2010. február 08. 05:15:13 am » |
|
Csalódnod kell, mert nem visel el 2mm-es hengerfalat...főként a tömítés nem!! De szerintem a 97 is kizárt!
az utolsó 2 csak elméleti érték, amiket én számoltam,miközben találgattam, hogy tudtak még növelni rajta... A tömítés problémásságával tisztában vagyok... Akkor hol találtak még 1 decit abban a motorban...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|