V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4710 Dátum: 2010. április 01. 08:32:43 am » |
|
azert a mai rallye sem semmi ,persze a regieket nem kissebiti,szeretem mert race.. nem kicsit elmebajosak nem kicsit jol nyomjak nem kicsit jo felvetelek.. http://www.youtube.com/watch?v=ypeSuKTF0Hc&feature=channel#
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4711 Dátum: 2010. április 01. 09:00:57 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4712 Dátum: 2010. április 01. 11:21:40 am » |
|
Nem tudom, de ha lenne biztosan elmennék megnézni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #4713 Dátum: 2010. április 01. 14:30:35 pm » |
|
Mert nálunk túl drága lenne. Minden hivatalt és szervezetet meg kéne kenni, különben túl veszélyesnek nyilvánítanák az eseményt és nem engedélyeznék. Ilyenkor mindenki akar a magból. Ha esetleg, véletlenül valaki kimaradna a pénz-osztásból, akkor az meg ugye besértődik és nyilván keresztbe fog tenni a rendezvénynek ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #4714 Dátum: 2010. április 01. 14:35:41 pm » |
|
Tavaly valamelyik Hungaroring nyílt napon volt kint két szlovák M3 CSL. Természetesen együtt küldték a pályán is. Célegyenesben, két-szólamban nem volt rossz ... Apropó, jön valaki hétfőn nyílt napra?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 01. 14:50:07 pm írta fblacka »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4715 Dátum: 2010. április 01. 19:26:45 pm » |
|
Na,ezekben a bogarakban sem tranyó moci volt. :oAz F1-ek ott vannak rendesen,egyszer kipróbálnék egyet,valami butítottat ,ami csak 6-700le,és csak 18 000-ig pörög....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4716 Dátum: 2010. április 01. 19:48:31 pm » |
|
Mert beleakadna az F1-es járgánx az első kátyúba, atomjaira szakadna és megölne vagy 200 nézőt. MR.: A totalcaros Renault F1 tesztet láttad már? Beszarás! (Bazsó Gábor)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4717 Dátum: 2010. április 01. 19:50:27 pm » |
|
Mert beleakadna az F1-es járgánx az első kátyúba, atomjaira szakadna és megölne vagy 200 nézőt. MR.: A totalcaros Renault F1 tesztet láttad már? Beszarás! (Bazsó Gábor) Még nem,jöhet a link.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4718 Dátum: 2010. április 01. 20:05:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4719 Dátum: 2010. április 01. 20:25:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4720 Dátum: 2010. április 02. 12:30:14 pm » |
|
Létezik olyan szívócsonk E21re, ami képes 1db 40es fekvőkarbit fogadni?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4721 Dátum: 2010. április 02. 14:41:52 pm » |
|
Szerintem nincs, de annak amúgy sem lenne sok értelme...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4722 Dátum: 2010. április 02. 14:58:16 pm » |
|
Mér nem? Lenne egy működőképes karbim, amihez van alkatrész, szebben is néz ki, nem takarja el egy családi pizza méretű légszűrőház és be is tudják állítani. A teljesítmény nem nőne hatalmas mértékben, a fogyi is kordában tartható lenne.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4723 Dátum: 2010. április 02. 15:28:43 pm » |
|
Hát kb annyi értelme lenne, hogy ne az eredeti karbija legyen rajt... De amennyiből megvan a szívócsonk heggesztése, annyiből simán megveszed rá a 2. karbit, ráadásul így nyersz pár plusz lovacskát is...
Egyébként a kínál topikban láttam egy komplett m10 k-jetet nem is drágáért... Kb egy fél karbi árából megvan az egész!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 02. 15:34:30 pm írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4724 Dátum: 2010. április 02. 15:49:11 pm » |
|
OKOK de a K-jetesítés kicsit bonyolultabb mint a karbicsere akár szívócsonk hekkeléssel együtt is...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4725 Dátum: 2010. április 02. 16:08:33 pm » |
|
Miért is? A benzinpumpa elektromos kötését, plusz egy visszafolyó ágat kell kiépíteni, a többi plug and play...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4726 Dátum: 2010. április 02. 17:11:44 pm » |
|
Létezik olyan szívócsonk E21re, ami képes 1db 40es fekvőkarbit fogadni? A bmw nem gyártott ilyet, nekem van egy félkész példányom, ami a dupla stromberges szívósor analógiáját követi... Ámerikában létezik, többek közöt itt: http://www.racetep.com/weber/0245single.html , viszont ez 45-öshöz való eredetileg, és az ára sem nekünk való...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 03. 11:58:43 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4727 Dátum: 2010. április 02. 17:25:35 pm » |
|
Miért is? A benzinpumpa elektromos kötését, plusz egy visszafolyó ágat kell kiépíteni, a többi plug and play...
Amit írtál az igaz, csakhogy a k-jetes m10 motor belseje is különbözik... ennek volt a legnagyobb sűrítése 10:1-hez (nagypúpos 89-es dugattyú). de ez most nem olyan érdekes... Érdemes viszont lecserélni a hf-et, mert a k-jetnek ott vannak a befecskendezőfúvókái! Ha nem szeretnél hf-et cserélni, akkor esetleg lehet próbálkozni az l-jetes szívósorral, és abba beleteni a k-jet fúvókákat (közdarab kell, aminek a külseje az l-jetes fúvóka, a belseje pedig a k-jetes-hez illeszkedik), illetve az injektoros fejekben nagyobbak a szívó és kipufogónyílások (és a szelepek is szívó:42>>46, kipuff:35>>38, de ez a ráépíthetőség szempontjából szintén lényegtelen), és az így létrejövő lépcsőt kell vagy kerekre munkálni (tüte, vagy tölcsérszerűen), vagy egy közdarabot készíteni. járatok különbsége: a motor karbis, a tömítés k-jetes, a fekete tömítés a szívó, a fényes a kipuff... Abszolute barkácsverzió: karbis szívósorba bedolgozni a fúvókákat, a karbi helyére mehet a pillangószelep a kiegészítőivel, közdarab, karbis légszűrő vissza, és már kész is a k-jet mimikrije...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 02. 17:29:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4728 Dátum: 2010. április 02. 20:16:56 pm » |
|
Ájj ájj! Asszem kicsit elszaladt veled a ló Promega! Ennyire nem akarok belemászni a témába. Ebben a Haynes könyvben az van leírva, hogy az i-s hengerfejet tudom karbival használni, de fordítva nem, viszont nem tudom h Steam milyen hengerfejet rakott rá. Amúgy nem akarok injektort még mindig! Lehet ez az én perverzióm, hogy szívok a karbimmal mint állat, de akkor is karbi rúlz. Ha cserélek is valaha valamit, akkor az csak is a karbim, egy másikra, vagy kettőre.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4729 Dátum: 2010. április 03. 09:41:04 am » |
|
Á... csak leírtam, amit tudok, meg ami eszembe jutott... A hf-ed a garázsos képeid alapján sima karbis, a járatok olyanok, mint a fotóimon lévő fejben. Lehet jó egy injektor is, csak jól kell beállítani , és jó nagy pillangószelep kell hozzá, vagy több... 1, vagy 2 karbi? 4 nem játszik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4730 Dátum: 2010. április 03. 09:58:31 am » |
|
4 már pöppet sok. Nincs másik autóm, egyenlőre nem is lesz míg ő kész nincs így azért a fogyasztást is nézem. Nem akadok ki ha 1-2 literrel többet eszik, de azért egy duplakarbis konfig tud szépen kajálgatni, pláne hogy az már nem gyengén megy, szóval nyomja is neki az ember.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4731 Dátum: 2010. április 03. 11:09:51 am » |
|
Szerintem nincs, de annak amúgy sem lenne sok értelme...
Bővitsd lexikális tudásod, mert hiányos. A mondatodban mindkét állítás hibás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4732 Dátum: 2010. április 03. 12:35:45 pm » |
|
Bővitsd lexikális tudásod, mert hiányos. A mondatodban mindkét állítás hibás.
Báááázzz,ez de király, 8)így ahogy van,jöhet(ne).
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4733 Dátum: 2010. április 03. 12:49:26 pm » |
|
Bővitsd lexikális tudásod, mert hiányos. A mondatodban mindkét állítás hibás.
Nah ezaz, ilyesmire gondoltam. Mit tud ez a moci? Csak a karbi más, vagy motorban is van okosság? Hol lehet ilyen szívócsonkot szerezni?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4734 Dátum: 2010. április 03. 13:02:28 pm » |
|
Amit írtál az igaz, csakhogy a k-jetes m10 motor belseje is különbözik... ennek volt a legnagyobb sűrítése 10:1-hez (nagypúpos 89-es dugattyú). de ez most nem olyan érdekes... Érdemes viszont lecserélni a hf-et, mert a k-jetnek ott vannak a befecskendezőfúvókái! Ha nem szeretnél hf-et cserélni, akkor esetleg lehet próbálkozni az l-jetes szívósorral, és abba beleteni a k-jet fúvókákat (közdarab kell, aminek a külseje az l-jetes fúvóka, a belseje pedig a k-jetes-hez illeszkedik), illetve az injektoros fejekben nagyobbak a szívó és kipufogónyílások (és a szelepek is szívó:42>>46, kipuff:35>>38, de ez a ráépíthetőség szempontjából szintén lényegtelen), és az így létrejövő lépcsőt kell vagy kerekre munkálni (tüte, vagy tölcsérszerűen), vagy egy közdarabot készíteni. járatok különbsége: a motor karbis, a tömítés k-jetes, a fekete tömítés a szívó, a fényes a kipuff... Abszolute barkácsverzió: karbis szívósorba bedolgozni a fúvókákat, a karbi helyére mehet a pillangószelep a kiegészítőivel, közdarab, karbis légszűrő vissza, és már kész is a k-jet mimikrije... Ma meglestem, az m20b20 karbisom hf-ejében benne van az injektor helye, pedig a hf gyártási éve, hónapja egyezik az autóéval.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4735 Dátum: 2010. április 03. 13:03:56 pm » |
|
Sam! m10-ről volt szó (79 után)! m20-ról nem tudok nyilatkozni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 05. 11:19:57 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4736 Dátum: 2010. április 03. 13:12:56 pm » |
|
Nah ezaz, ilyesmire gondoltam. Mit tud ez a moci? Csak a karbi más, vagy motorban is van okosság? Hol lehet ilyen szívócsonkot szerezni?
Ahogy nézem nem véletlen van rajta sport váltó....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4737 Dátum: 2010. április 03. 13:35:22 pm » |
|
Sam! m10-ről volt szó! m20-ról nem tudok nyilatkozni...
Tudom! Csak érdekességképpen írtam!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4738 Dátum: 2010. április 05. 19:22:34 pm » |
|
Ezt az 1 karbi/4henger felállást én sem tartom egy bomba ötletnek. HA véletlenül van hozzá egy ilyen csonk, könnyen akadhat 1 normális karni is. Ez így oké, de ebbe komolyabb pénzt ölni...hát én nem tenném. A klasszik iker sokkal jobb megoldás, nem beszélve a hangról és a látványról. Ha valakinek karbi gondjai vannak (a legtöbbünknek van, volt, vagy lesz), akkor 6-7 utat választhat: 1. lesz@rja, tudomásulveszi, kibírja, stb és használja tovább 2. egy kocsi áráért vesz újat 3. egy fél kocsi áráért vesz alkatrészt és felújítatja profikkal 4. buher a mester, de kb fél év múlva más baja lesz 5. lecseréli injektorra kisebb vagyonért, mert arra is kell egy új gumiharang, meg jeladó, meg bemegszab, meg ... 6. eladja a kocsit 7. feladja az elveit, titokban tartja, lesz@rja, de vesz egy Zsiguli karbit: 10-20 ezer között van vadi új a polcról. A közdarab ára kb. 5-8 ezer pénz. Ha ajándék lóerőket akar, akkar megcsináltatja egybenyitósra (bármelyik nagyvárosban létezik SE akik útmutatást adnak, hogy hol és kivel). Óvatos becslések szerint is kb 500 egybenyitós karbi műkszik, java részük verseny vagy edzőautóban, de utcaiban is van (pl. a munkatársamé). Nincs alkatrész ellátási probléma, nem kell évekig keresni hozzá értő embert, nem kerül sokba és teljesen jól műkszik, gyakorlatilag bármilyen 4 hengeren. Ha valaki átlép a hiúságán és nem akar egy vagyon szánni a sztorira, viszont szeretné végre használni a kocsiját, akkor Nekik ajánlom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4739 Dátum: 2010. április 06. 07:25:36 am » |
|
Ne Zsiguli karbi legyen, van origin Weber 34/34 álló karbi, plug-and-play a régi szívócsonkra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 06. 11:00:30 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|