csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1170 Dátum: 2009. május 21. 17:18:05 pm » |
|
szakik! az ix-el lenne olyan problémám,(m20b25),hogy baromira be kéne már indítani de nincs szikra. gyújtás van,teker az önindító,de szikra semmi,gyújtótrafó nemrossz,gyújtásrelé nemrossz,van 2 jeladó ami bemegy a váltó oldalán a lendkerékbe,cserélgettük őket,semmi,és sehogy nem akar szikra lenni. computerből is van 2db(2 soros motronic), egyikkel se jó... ha valakinek van tippje,vagy megtudná mondani hogy honnan kéne a szikrát vezérelni,vagyishogy mi vezérli,az jólenne!
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1171 Dátum: 2009. május 21. 19:23:01 pm » |
|
szakik! az ix-el lenne olyan problémám,(m20b25),hogy baromira be kéne már indítani de nincs szikra. gyújtás van,teker az önindító,de szikra semmi,gyújtótrafó nemrossz,gyújtásrelé nemrossz,van 2 jeladó ami bemegy a váltó oldalán a lendkerékbe,cserélgettük őket,semmi,és sehogy nem akar szikra lenni. computerből is van 2db(2 soros motronic), egyikkel se jó... ha valakinek van tippje,vagy megtudná mondani hogy honnan kéne a szikrát vezérelni,vagyishogy mi vezérli,az jólenne!
Lehet hülyeség,de mi fél napot kerestük a szikrahiány okát annó,mikor az e21-be bekerült a motronikos m20,szóval az volt,hogy nem tekert elég gyorsan az öninditó,kicsi volt az akksi,ami a kjet-hez elég volt,valamiért a motronikos m20-at gyorsabban tekeri az öninditó,rátettünk egy nagyobb akksit ami megtekerte mint állat,és már indult is.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1172 Dátum: 2009. május 21. 19:26:51 pm » |
|
szakik! az ix-el lenne olyan problémám,(m20b25),hogy baromira be kéne már indítani de nincs szikra. gyújtás van,teker az önindító,de szikra semmi,gyújtótrafó nemrossz,gyújtásrelé nemrossz,van 2 jeladó ami bemegy a váltó oldalán a lendkerékbe,cserélgettük őket,semmi,és sehogy nem akar szikra lenni. computerből is van 2db(2 soros motronic), egyikkel se jó... ha valakinek van tippje,vagy megtudná mondani hogy honnan kéne a szikrát vezérelni,vagyishogy mi vezérli,az jólenne!
Lehet hülyeség,de mi fél napot kerestük a szikrahiány okát annó,mikor az e21-be bekerült a motronikos m20,szóval az volt,hogy nem tekert elég gyorsan az öninditó,kicsi volt az akksi,ami a kjet-hez elég volt,valamiért a motronikos m20-at gyorsabban tekeri az öninditó,rátettünk egy nagyobb akksit ami megtekerte mint állat,és már indult is. nemhiszem hogy ez lenne sajnos,mert teker rendesen. de azért köszi
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1173 Dátum: 2009. május 21. 19:31:23 pm » |
|
M20B20 L-jetes tapasztalat: Az ELSŐ ami nincs, az a gyujtószikra, mikor merül az akksi! Fényszóró még ég, önindító teker, de egyet nem hajlandó böffenni. Melegen mindig nehezebben kapta el, néha konkrétan az az érzésem hogy addig nem hajlandó indulni amig el nem veszem az önindítót, és amint leveszem akkor erőre kap. Ha 1mp-ig forgatom akkor is utána indul csak, ha 2,5mp-ig szenvedtetem akkor is ugyanígy viselkedik. Ja és konkrétan minél tovább áll, annál könnyebben indul. 3 nap után fél fordulat után röffen! Szeszélyes nőszemély...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 21. 19:35:52 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1174 Dátum: 2009. május 21. 19:43:52 pm » |
|
M20B20 L-jetes tapasztalat: Az ELSŐ ami nincs, az a gyujtószikra, mikor merül az akksi! Fényszóró még ég, önindító teker, de egyet nem hajlandó böffenni. Melegen mindig nehezebben kapta el, néha konkrétan az az érzésem hogy addig nem hajlandó indulni amig el nem veszem az önindítót, és amint leveszem akkor erőre kap. Ha 1mp-ig forgatom akkor is utána indul csak, ha 2,5mp-ig szenvedtetem akkor is ugyanígy viselkedik. Ja és konkrétan minél tovább áll, annál könnyebben indul. 3 nap után fél fordulat után röffen! Szeszélyes nőszemély...
Aranka szeszélyes nemkicsit de a miénknél sejtelmem sincs,a computerről nemjön ki jel a trafóra,ami érdekes mert kábelköteget is cseréltünk,computert is és úgyse volt jó
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1175 Dátum: 2009. május 21. 19:45:33 pm » |
|
Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..
A zöld csati megy az indítás gátlóba, a másik képen lévő barna/zöld a Zeitrelénél pedig a kilincskapcsoló. (ajtó kontakttal összekötheted, ha nem műxik már a kilincs kapcs
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1176 Dátum: 2009. május 22. 14:49:40 pm » |
|
Lendkeréken benn van a mágnes?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1177 Dátum: 2009. május 22. 15:00:43 pm » |
|
Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..
A zöld csati megy az indítás gátlóba, a másik képen lévő barna/zöld a Zeitrelénél pedig a kilincskapcsoló. (ajtó kontakttal összekötheted, ha nem műxik már a kilincs kapcs A nagy tudom, hogy a compiba..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #1178 Dátum: 2009. május 22. 18:20:50 pm » |
|
Lendkeréken benn van a mágnes?
bent igen. ma megoldódott a dolog,kicseréltük a köteg másik felét is(bizt. tábla stb.), így már beindult egy élmény ez a kábelezés,főleg ilyen szakembernek mint én,aki annyit ért az elektromos dolgokhoz hogy akksisaru le fel
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1179 Dátum: 2009. május 22. 19:54:21 pm » |
|
Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..
A zöld csati megy az indítás gátlóba, a másik képen lévő barna/zöld a Zeitrelénél pedig a kilincskapcsoló. (ajtó kontakttal összekötheted, ha nem műxik már a kilincs kapcs A nagy tudom, hogy a compiba.. Bakker,lemaradt a fele: ( Szóval a nagy csatiból kijövő kicsket nem tudom hova mennek...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1180 Dátum: 2009. május 23. 08:17:22 am » |
|
Na akkor még pár kérdés:
ez a csati micsodájé? az ajtóból jön bal elölről: A drótok: kék-zöld piros-sárga barna barna-piros
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1181 Dátum: 2009. május 23. 08:19:38 am » |
|
Következő csatikérdésem:
ez a műszerfal alatt van,és két vezeték van rajta: piros-fehér barna
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1182 Dátum: 2009. május 23. 08:21:43 am » |
|
no és ő?
Az ajttóból jön ő is, vagyos az oszlopból a bal elsőnél.
Vezetékek:
lila-fekete barna
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1183 Dátum: 2009. május 23. 08:25:15 am » |
|
namégegyet hirtelen: ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)
Vezetékei:barna-fekete piros lila-sárga fekete-sárga fekete-barna
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1184 Dátum: 2009. május 23. 10:30:36 am » |
|
Na akkor még pár kérdés:
ez a csati micsodájé? az ajtóból jön bal elölről: A drótok: kék-zöld piros-sárga barna barna-piros
Asszem zárfűtés, kilincs kapcsoló, mikrokapcsoló kp zárnak. ,esetleg előkábelezés a gyári riasztónak, ami Dannertnek is volt. (Mikori amit építesz? Milyen évjáratúból jönnek ezek a kábelek?)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1185 Dátum: 2009. május 23. 10:32:46 am » |
|
Következő csatikérdésem:
ez a műszerfal alatt van,és két vezeték van rajta: piros-fehér barna
Ez a csati idegen, cápákban soha nem használtak ilyet. Ezek E32-ben érkeztek és E34-ben Nem tudom mi lehet.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1186 Dátum: 2009. május 23. 10:36:39 am » |
|
no és ő?
Az ajttóból jön ő is, vagyos az oszlopból a bal elsőnél.
Vezetékek:
lila-fekete barna
Iker lábas kontakt kapcsolóra megy. Mind2 ajtónyitásra kap testet. Egyik a belső lámpa, másik az el. ablak, egyéb ajtónyitással kapcsolatos gyári extrák.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1187 Dátum: 2009. május 23. 10:42:57 am » |
|
namégegyet hirtelen: ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)
Vezetékei:barna-fekete piros lila-sárga fekete-sárga fekete-barna
Ezt kell összedugni a motorvezérlőre menő kábelköteggel. A vezérlő fő csatlakozójától visszább lóg ennek az ellendarabja. Ez ad jelet a működésre (hogy egyáltalán induljon), valamint szolgáltat is jeleket a vezérlés felől. pl. fogyi jel, ford. sz. jel, klíma, ilyesmi. Írd le tényleg,hogy ez a része mikori az autónak és rákeresek rajzban,hogy kiderüljön hogy melyik szín melyik is pontosan a felsorolt funkciók közül
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1188 Dátum: 2009. május 23. 12:46:28 pm » |
|
Na akkor még pár kérdés:
ez a csati micsodájé? az ajtóból jön bal elölről: A drótok: kék-zöld piros-sárga barna barna-piros
Asszem zárfűtés, kilincs kapcsoló, mikrokapcsoló kp zárnak. ,esetleg előkábelezés a gyári riasztónak, ami Dannertnek is volt. (Mikori amit építesz? Milyen évjáratúból jönnek ezek a kábelek?) Hát ez jó kérdés, van amelyik a hegyesből(81), van amelyik a tompából (85)...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1189 Dátum: 2009. május 23. 12:47:19 pm » |
|
Következő csatikérdésem:
ez a műszerfal alatt van,és két vezeték van rajta: piros-fehér barna
Ez a csati idegen, cápákban soha nem használtak ilyet. Ezek E32-ben érkeztek és E34-ben Nem tudom mi lehet. Pedig ez a gyári kötegre van ráfogatva, és mindkét kötegen rajta van..Mondjuk a régin se volt semmi rádugva, akkor azt hiszem ezen se lesz..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1190 Dátum: 2009. május 23. 12:48:06 pm » |
|
no és ő?
Az ajttóból jön ő is, vagyos az oszlopból a bal elsőnél.
Vezetékek:
lila-fekete barna
Iker lábas kontakt kapcsolóra megy. Mind2 ajtónyitásra kap testet. Egyik a belső lámpa, másik az el. ablak, egyéb ajtónyitással kapcsolatos gyári extrák. OKé, ez beazonosítva.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1191 Dátum: 2009. május 23. 12:49:02 pm » |
|
namégegyet hirtelen: ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)
Vezetékei:barna-fekete piros lila-sárga fekete-sárga fekete-barna
Ezt kell összedugni a motorvezérlőre menő kábelköteggel. A vezérlő fő csatlakozójától visszább lóg ennek az ellendarabja. Ez ad jelet a működésre (hogy egyáltalán induljon), valamint szolgáltat is jeleket a vezérlés felől. pl. fogyi jel, ford. sz. jel, klíma, ilyesmi. Írd le tényleg,hogy ez a része mikori az autónak és rákeresek rajzban,hogy kiderüljön hogy melyik szín melyik is pontosan a felsorolt funkciók közül Ez már teljesen a tompáé(85)..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1192 Dátum: 2009. május 23. 14:21:41 pm » |
|
namégegyet hirtelen: ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)
Vezetékei:barna-fekete piros lila-sárga fekete-sárga fekete-barna
Ezt kell összedugni a motorvezérlőre menő kábelköteggel. A vezérlő fő csatlakozójától visszább lóg ennek az ellendarabja. Ez ad jelet a működésre (hogy egyáltalán induljon), valamint szolgáltat is jeleket a vezérlés felől. pl. fogyi jel, ford. sz. jel, klíma, ilyesmi. Írd le tényleg,hogy ez a része mikori az autónak és rákeresek rajzban,hogy kiderüljön hogy melyik szín melyik is pontosan a felsorolt funkciók közül Ha azon a kötegen kellene lennie, ami a nagy csatlakozón csatlakozik a motronic computeréhez, akkor azon nincs: Végignéztem a csatitól addig, ahol még a motor előtt van egy relé...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1193 Dátum: 2009. május 26. 17:49:54 pm » |
|
Valamennyi E23-ason ugyanott van a vákumpumpa, a bal oldali tornyon?Illetve mindegyikben van?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1194 Dátum: 2009. június 01. 14:04:00 pm » |
|
Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1195 Dátum: 2009. június 01. 14:18:34 pm » |
|
Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?
impulzusokat kap
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1196 Dátum: 2009. június 01. 14:31:05 pm » |
|
Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?
impulzusokat kap Köszi!Akkor majd akkor próbálom ki, amikor tudok neki adni: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1197 Dátum: 2009. június 01. 15:00:29 pm » |
|
Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?
impulzusokat kap Köszi!Akkor majd akkor próbálom ki, amikor tudok neki adni: ) tudsz neki impulzust adni... a földet fixen rákötöd, a pozitív sarut hozzáérinted, elveszed hozzáérinted, elveszed.... csak nehogy úgy járj, mint az egyszeri a viccben, hogy jó...nemjó...jó...nemjó...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1198 Dátum: 2009. június 01. 15:12:45 pm » |
|
Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?
impulzusokat kap Köszi!Akkor majd akkor próbálom ki, amikor tudok neki adni: ) tudsz neki impulzust adni... a földet fixen rákötöd, a pozitív sarut hozzáérinted, elveszed hozzáérinted, elveszed.... csak nehogy úgy járj, mint az egyszeri a viccben, hogy jó...nemjó...jó...nemjó... Értem..Végülis megpróbálhatom, hog ykiderüljön..Ha nem műxik, akkor majd azt mondom, más impulzus kell neki::)Jó lenne ha most kiderülne, hog yjó, mert elég szar helyen van..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1199 Dátum: 2009. június 23. 20:44:58 pm » |
|
Vettem ilyen sípoló bizbaszt a világításhoz. A kérdésem az lenne, hogy azt hova kössem be? Mert a hátuljára az van írva, hogy kössem az ablaktörlő biztosítékára az egyik, a világításéra pedig a másik vezetéket. De szerintem így 2 +t kap, tehát nem vágom...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|