TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4740 Dátum: 2010. április 06. 07:58:33 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4741 Dátum: 2010. április 06. 10:57:30 am » |
|
Ne Zsiguli karbi legyen, van origin Weber 34/34 álló karbi, plug-and-play a régi szívócsonkra.
Ő lenne az? http://jtoutfitters.com/images/WEBK74334CABLEDESC.jpgEzzel hozná legalább a gyári adatokat a motor?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4742 Dátum: 2010. április 06. 13:10:36 pm » |
|
Inkább nagypolszki v zsuk a tisztességes és elérhető neve Még eredeti webert is ki lehet fogni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 06. 13:13:47 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4743 Dátum: 2010. április 06. 19:55:41 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4744 Dátum: 2010. április 06. 20:24:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4745 Dátum: 2010. április 06. 21:31:54 pm » |
|
Ne Zsiguli karbi legyen, van origin Weber 34/34 álló karbi, plug-and-play a régi szívócsonkra.
Miért, mert ciki a neve és csak szar lehet?? És a Weber miért olyan jó, mert Weber a neve? Ez hülyeség. A fenti előnyök meg pont elvesznek a Weber esetében. Nem olcsó, nincs akárhol, nem ért hozzá akárki, ha pedig használt, gyakorlatilag kizárt hogy jó legyen csak úgy elsőre feltéve. Akkor indul a kálvária újból, ami miatt le lett cserélve a régi karbi. Ez egy örök körforgás. Akinek jó a karbija kb 30 év után is, az tegye össze a kezét és eszébe ne jusson piszkálni. Jó dolog a Weberezés, de akinek nincs alaphangon 100-ezre a történetre, már kár is belefognia. Az új Weber mondjuk 40-esben 150 körül van/db, kell még szívócsonk, tömítés, netán szűrők. A használt 20 és(ezért pont egy raklap sz@rt kap az ember) 40 körül kezdődnek. Mindenki azt mondja, hogy most vette le az xy kocsijáról, de egysem tökéletes. Ha 30-ért kapsz 2db működőképeset, akkor örülhetsz mint állat, szintúgy a 20ezres szívócsonknak. Kell majd némi bowden és visszahúzó technika, netán szivató, légszárők vagy egy box, aki ért hozzá felteszi, de sokaknak irány a szerelő. Ez nem egy 10ezer forintos hétvégi akció. Szóval akinek van egy 300-ezret érő cápája, annak ez nem kis kiadás, ráadásul tök bizonytalan. Az említett 34/34 vagy egy szóló álló a hozzá való csonkkal...nos árakat nem tudok, de aki betesz ide 3db magyar hirdetést, annak adok egy rekesz sört. Szóval mint a fehér holló. Szemben a ciki nevű orosz csodával, ami ehez képest filléres és nagyon sok embernek nagyon egyszerűen működik. Aki OT-zni akar és van zsetonja és izlése, annak eszébe se jusson, de asszem sokaknak csak álom marad a Weberezés
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4746 Dátum: 2010. április 06. 22:00:03 pm » |
|
Ez jó volt, legalább valaki leírja a frankót. Nekem annyira nem lenne ellenemre ez a dupla dolog, igazából a szívócsonk miatt habozok nagyon. Ami hirdetést találok, hogy van eladó, az úgy kezdődik, hogy "eladó weber ladára" óóóójeee. Beleírja, hogy szívócsonkkal, ami - javítsatok ki ha tévedek- nem jó BMWre. Innentől kezdve meg tökmindegy hogy van 2db fekvő karbid, vagy álló ami netán még működik is, de csonkod az nincs ami működtetné az egészet.... Hegesztetni meg kb annyi mint 1 működő karbi... Ha már nagyon weberezünk, meg karbizunk, leírhatná valaki hozzáértő, hogy mit kell nézni egy használt karbin, mitől függ hogy érdemes-e megvenni, avagy kuka az egész!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4747 Dátum: 2010. április 06. 22:13:19 pm » |
|
Időnként feltűnik a neten párban az ikerkarbis szívócsonk m10-re, de jó lehet az m30-é is, bár picit kell faragni a felfogatáson. kb 20-30 pénz szokott lenni. Van az ebay-en is néha, de ott inkább drágább. Ha Webereket akasz venni és rám hallgatsz, csak is Te vedd le egy kipróbált autóról melegen. Én csak ráfaragtam eddig, ha nem ezt tettem. Mindig egy valag lóvé ment el akkora, mire végre jó lett.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 07. 13:13:10 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4748 Dátum: 2010. április 07. 08:06:44 am » |
|
A VAZ 2101, 2102, 2103 és 2106 gépjárművek motorjai esőáramlású kéttorkú, soros fojtószelep nyitású Weber-rendszerű porlasztóval üzemelnek.
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4749 Dátum: 2010. április 07. 20:46:07 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4750 Dátum: 2010. április 07. 21:32:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4751 Dátum: 2010. április 08. 07:53:51 am » |
|
Időnként feltűnik a neten párban az ikerkarbis szívócsonk m10-re, de jó lehet az m30-é is, bár picit kell faragni a felfogatáson. kb 20-30 pénz szokott lenni. Van az ebay-en is néha, de ott inkább drágább. Ha Webereket akasz venni és rám hallgatsz, csak is Te vedd le egy kipróbált autóról melegen. Én csak ráfaragtam eddig, ha nem ezt tettem. Mindig egy valag lóvé ment el akkora, mire végre jó lett.
Én most vettem egy Lada új karbit a 2103ra. Csak fel kellett csavarozni és pici állítás. Azóta megszüntek az inditási problémák. Ami új az új és 11eFt volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4752 Dátum: 2010. április 08. 20:25:09 pm » |
|
Nem. Ez csak az én agybajom. Amióta az E21 felniket Zsigulikon rúgják szét, 15ös Alpinával mennek a szántásban, azóta nekem a BMW alkatrész az orosz technikában fájó pont. Ennek ellentételezéseként én nem rakok Zsiga-Lada alkatrészeket a BMW-be, pedig az egybenyitós felfúrt A-s karbi nagyon csábító...
Nekem van Zsiguli alkatrész az E12-ben. Sőt van IFA, Trabant és ha jól emlékszem Wartburg is ... de lehet, hogy az utolsót végül kivettük. Talán ezért nem indult be?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4753 Dátum: 2010. április 08. 20:29:17 pm » |
|
Rakjátok vissza, hátha úgy beindul
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4754 Dátum: 2010. április 08. 20:37:19 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4755 Dátum: 2010. április 08. 20:40:09 pm » |
|
Bepben pedig szamara és skoda is van, de nem a motortartó bak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4756 Dátum: 2010. április 08. 20:59:13 pm » |
|
Valahogy én sem tudom elképzelni a kocsimat lada karbival. Hiába jó, meg olcsó és működne vele sokkal jobban is mint a mostanival, mégiscsak lada... Akkor inkább kiböjtölöm a duplákat, addig meg marad a fos benne kis tekergetéssel.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4757 Dátum: 2010. április 08. 21:21:53 pm » |
|
Valahogy én sem tudom elképzelni a kocsimat lada karbival. Hiába jó, meg olcsó és működne vele sokkal jobban is mint a mostanival, mégiscsak lada... Akkor inkább kiböjtölöm a duplákat, addig meg marad a fos benne kis tekergetéssel. Figyu, én annyira nem vagyok otthon a karburátorokban. Annyira nem, hogy még azt sem tudom, hogy a karbin hová kell dugni a 12 voltot, de, ha a fórumon lévő 4 karbi szekértőből 2 ajánlja, 1 elismeri, hogy jó lenne, 1 meg nem nyilatkozott, akkor?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4758 Dátum: 2010. április 08. 21:29:35 pm » |
|
Ez rendben is van, én sem mondtam egy szóval sem hogy szar. Valamit tudtak akkor az oroszok, vagy olaszok, sikerült egy értelmes karbit csinálni amit könnyű hekkelni és mindenki be tudja állítani jól. Nekem mégis illúzióromboló egy Lada karbi BMW-n. Így is az enyémben is már Favorit úszók mocorognak.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4759 Dátum: 2010. április 08. 22:38:22 pm » |
|
Ez rendben is van, én sem mondtam egy szóval sem hogy szar. Valamit tudtak akkor az oroszok, vagy olaszok, sikerült egy értelmes karbit csinálni amit könnyű hekkelni és mindenki be tudja állítani jól. Nekem mégis illúzióromboló egy Lada karbi BMW-n. Így is az enyémben is már Favorit úszók mocorognak. Szerintem nem JOBB a lada karbi,hanem új,és nem 30éves,de megjegyzem a BMW karbijait sem annyira az idő teszi tönkre,hanem a sok szerelő,javítsatok ki,ha tévednék.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4760 Dátum: 2010. április 08. 23:04:01 pm » |
|
Szerintem nem JOBB a lada karbi,hanem új,és nem 30éves,de megjegyzem a BMW karbijait sem annyira az idő teszi tönkre,hanem a sok szerelő,javítsatok ki,ha tévednék. Idő is közrejátszik elég rendesen, plusz az alkatrészhiány, de ha lenne belőle elég is, nálunk akkor is mókolnák. Enyém is pár helyen szét van kopva, ami a benzinfröccsért felel, valami rugós bizbasz, teteje totál be van verődve, 2. torkon lehet állítani, hogy mennyire legyen alapból zárva, vagy nyitva egy csavarral, annak a hegye is, meg a lap amihez tekered is eléggé el van fáradva és még van a 2. torok tengelyén valami műanyag fül, ami a mechanikus torok karjához ér hozzá, az is egyenesre van csiszolódva, bár ezt nemtom milyen alakúnak kéne lennie.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4761 Dátum: 2010. április 09. 05:28:30 am » |
|
Szerintem meg az teszi tönkre őket, hogy mindenki 0 forintból akarja javítani... Nem félreérteni, nem beszólás, de nem így van? Így kerülnek aztán bele a tipusidegen alkatrészek, meg maradnak a szanaszét kopott egyebek, amik "elmennek még" aztán persze hogy nem lehet normálisan beállítani mert "senki nem ért hozzá" persze hogy nem. Ez egy finom szerkezet, ha minden alaktrészében van néhány tized/század lógás eltérés kopás, akkor soha nem is lesz jó, ez nem varázslás kérdése. Egy elcsavarodott kasztniban lévő lógó kopogó futóművet sem lehet beállítani, akármekkora futóműistenhez viszed, mindíg lesz benne hiba, ezt mindenki tudja. Karbinál ez miért nem ilyen egyértelmű?
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4762 Dátum: 2010. április 09. 07:02:32 am » |
|
Weber helyett esetleg Dell'Orto? Utcára jobb megoldás, jól beállítva a fogyasztása sem vészes. Tapasztalat. Olcsóbb, mint a Weber és miután nem olyan népszerű a racsingos titánok körében, könnyebb nem szétbarmmolt, jó állapotút kifogni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4763 Dátum: 2010. április 09. 08:07:44 am » |
|
Viszont ritkább is és kevesebben is értenek hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4764 Dátum: 2010. április 09. 10:09:58 am » |
|
Szerintem nem JOBB a lada karbi,hanem új,és nem 30éves,de megjegyzem a BMW karbijait sem annyira az idő teszi tönkre,hanem a sok szerelő,javítsatok ki,ha tévednék. Egyetértek. Az 518-at évekig egy lada szerelő állítgatta, de a végén annyira sikerült neki, hogy már csak az uj tulajdonos tudta kijavítani, a fél autó ára megoldással. Egyébként annak az autónak is ez volt a legnagyobb baja (meg hogy nem dönthető az ülés, és nem ötsebességes )))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4765 Dátum: 2010. április 09. 11:10:57 am » |
|
Egyetértek. Az 518-at évekig egy lada szerelő állítgatta, de a végén annyira sikerült neki, hogy már csak az uj tulajdonos tudta kijavítani, a fél autó ára megoldással. Egyébként annak az autónak is ez volt a legnagyobb baja (meg hogy nem dönthető az ülés, és nem ötsebességes ))) Meg fehér.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4766 Dátum: 2010. április 09. 12:18:26 pm » |
|
Egyetértek. Az 518-at évekig egy lada szerelő állítgatta, de a végén annyira sikerült neki, hogy már csak az uj tulajdonos tudta kijavítani, a fél autó ára megoldással. Egyébként annak az autónak is ez volt a legnagyobb baja (meg hogy nem dönthető az ülés, és nem ötsebességes ))) Meg a 18.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4767 Dátum: 2010. április 09. 22:20:38 pm » |
|
Meg az 5
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 08:35:14 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4768 Dátum: 2010. április 09. 22:30:10 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4769 Dátum: 2010. április 09. 22:36:42 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|