Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4770 Dátum: 2010. április 10. 09:09:35 am » |
|
Weber helyett esetleg Dell'Orto? Utcára jobb megoldás, jól beállítva a fogyasztása sem vészes. Tapasztalat. Olcsóbb, mint a Weber és miután nem olyan népszerű a racsingos titánok körében, könnyebb nem szétbarmmolt, jó állapotút kifogni.
Dell'Orto is szóba jöhet, ezen a kettőn gondolkodom. Solexet nem akarok fekvőben sem, mert ahoz senki nem ért. Még ilyesmin gondolkodtam: http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/weber_idf_36_15ezer_huf Nem olyan baszom nagyok a torkok, lehet jobb választás lenne utcára mint egy 40es akármiből. Vagy pedig: http://racing-bazar.hu/versenyauto/amator-rendszamos/delorto ui: Milyen moci és mennyit evett a Dell'Ortoval sacc/kb?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 10. 18:47:27 pm írta Thommy »
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4771 Dátum: 2010. április 13. 17:38:57 pm » |
|
Bepben pedig szamara és skoda is van, de nem a motortartó bak. A szívató bovden ... na az még bírja A többit kivetette magából
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4772 Dátum: 2010. április 13. 19:00:54 pm » |
|
ui: Milyen moci és mennyit evett a Dell'Ortoval sacc/kb?
1,8 és forszírozva 10 liter/100 km.... A Dell'Ortonak van economy keverőcsöve, ez volt bent először ezzel volt ilyen fogyasztás. Miután megkapta a race keverőcsövet és fúvókákat, akkor 20 literből 70 km-t mentünk. A Dell'Ortohoz van elég jó beállítási leírás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4773 Dátum: 2010. április 16. 20:29:28 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4774 Dátum: 2010. április 30. 14:23:33 pm » |
|
Nemtudom ezt láttátok-e már, régi videó, de nekem még mindig nagyon tetszik. Tud a csávó na. http://www.youtube.com/watch?v=UCRUoeToLPk
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4775 Dátum: 2010. május 02. 23:32:52 pm » |
|
Már párszor volt vita tárgya, hogy mi az igazi motorhang: szívó, turbó, nagyköb netán nagy fordulat, V vagy sor 4-6-8-10-12 henger??? Azt hiszem ezt lehetetlen űberelni, de azért próbáljátok meg. Igazából nem V16, mert H elrendezés. BRUTÁL. Füles fel és http://www.youtube.com/watch?v=fZMPDCNyQxE&feature=related#Van köb, van fordulat, van V és mondjuk hogy sor is. Talán a mix teszi. Nálam rojál!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #4776 Dátum: 2010. május 03. 18:46:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4777 Dátum: 2010. május 03. 19:39:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #4778 Dátum: 2010. május 03. 20:16:06 pm » |
|
Az fasza , most vagy minden kanyart 1ben vesz, vagy 2ből indult eleve.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4779 Dátum: 2010. május 03. 20:23:49 pm » |
|
Az fasza , most vagy minden kanyart 1ben vesz, vagy 2ből indult eleve. sportváltója van,amin balra lent van az 1-es.
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4780 Dátum: 2010. május 03. 20:54:06 pm » |
|
Valahogy nem ragadott magával a stílusa. Az tetszik ahogy bosszankodik a megcsúszó kuplung miatt 3 percnél.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4781 Dátum: 2010. május 03. 22:24:08 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4782 Dátum: 2010. május 04. 07:47:32 am » |
|
A hideg kiráz ettől a hangtól amit az m5 produkál. Egy ideig ez volt a csengőhangom......
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #4783 Dátum: 2010. május 04. 11:10:06 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 04. 11:22:26 am írta kopasz »
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #4784 Dátum: 2010. május 04. 12:03:28 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4785 Dátum: 2010. május 05. 13:18:44 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4786 Dátum: 2010. május 05. 13:32:17 pm » |
|
A bukócső rögzítési pontjai a széria modellekben is megvannak... Létezik, hogy ez az egyetlen funkciója? Mert ugye pl az A oszlop belsején gyárilag soha nem volt semmi, mégis ott van egy menetes lyuk, mint a biztonsági övek kasztnihoz rögzített anyái.....
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4787 Dátum: 2010. május 05. 14:42:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4789 Dátum: 2010. május 05. 20:58:50 pm » |
|
A bukócső rögzítési pontjai a széria modellekben is megvannak... Létezik, hogy ez az egyetlen funkciója? Mert ugye pl az A oszlop belsején gyárilag soha nem volt semmi, mégis ott van egy menetes lyuk, mint a biztonsági övek kasztnihoz rögzített anyái..... Ha egy bukócső nem hegesztve van, hanem csavarozva, az már rég rossz. De a kérdés jó, vajon mi lehet a funkciója??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4790 Dátum: 2010. május 11. 23:39:43 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4791 Dátum: 2010. május 11. 23:43:12 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #4792 Dátum: 2010. május 15. 08:57:50 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4793 Dátum: 2010. május 15. 15:18:22 pm » |
|
Jó volt az itiner......
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4794 Dátum: 2010. május 15. 23:17:32 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sallaip
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
|
« Válasz #4795 Dátum: 2010. május 16. 10:21:54 am » |
|
Egypár videó- remélem, hoyg még nem ismeritek őket. http://www.youtube.com/watch?v=k9MTS4ujNyQ#http://www.youtube.com/watch?v=bhQhDKWWjUA&feature=PlayList&p=938F959FC056C3D2&playnext_from=PL&playnext=1&index=95#http://www.youtube.com/watch?v=2mqFldndgTg# - kis cápa, nagy motorral, könnyített kasznival, mi kell mééégg? Amúgy a héten kezdtem végigolvasni a motorsport fórumot, és most végeztem vele, nagyon sok újdonságot, okosságot találtam, és tanultam belőle, amiért örök hála és köszönet!!! Ezután próbálok én is aktív tag lenni itt, hogy az új generáció is tanulhasson.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4796 Dátum: 2010. május 18. 16:19:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4797 Dátum: 2010. május 18. 16:48:15 pm » |
|
érdekes... az lehet, hogy nem minden fokozat egyenesfogazású a váltóban? vagy csak az 5-ödiket kapcsolja, amikor elhallgat, ui ha jól tudom, a nem toldatos 5-ös váltókban ha 1,00 az 5-ös, akkor nincs külön fogaskerékpár, hanem egy körmös kapcsolóval simán összekötik a kimenő és a bemenőtengelyt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4798 Dátum: 2010. május 18. 17:50:32 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4799 Dátum: 2010. május 18. 18:47:15 pm » |
|
Navárjálcsak... 4 sebesség, amiből 1 direkt hajtás... hátramenet sem látszik, najó, célgépnél arra lehet, hogy nincs is szükség... Végülis van annyi nyomaték egy turbós m10-ben, hogy elég legyen 4 sebesség.... már csak az a kérdés, hogy mekkora a diffi áttétele... én meg küzdök itt, hogy 5 sebességes váltóm legyen...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|