| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #4860 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:23:53 am » |  | 
 
 Nem küldené szét, de viszont parányi méretének köszönhetően magasabb fordulaton már fojtaná a motort. Ráadásul megvezérelni se tudnád rendesen. Semmi értelme.
 minek parányi a mérete?a csonknak, vagy a turbónak? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4861 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:26:41 am » |  | 
 
 Ahha. Csak egy kósza gondolat volt, mert  atalin láttam egy m30b35-öt kisnyomással meglökve, gyári motorral.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #4862 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:32:46 am » |  | 
 
 Ahha. Csak egy kósza gondolat volt, mert  atalin láttam egy m30b35-öt kisnyomással meglökve, gyári motorral.     a 745 technikailag ugyanez,csak nem M30.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4863 Dátum: 2010. augusztus 10. 12:27:23 pm » |  | 
 
 minek parányi a mérete?a csonknak, vagy a turbónak?
 A turbónak. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #4864 Dátum: 2010. augusztus 11. 10:04:09 am » |  | 
 
 A turbónak.
 jaaaaaaaaaa..az enyémen nem is olyan volt, asszem e34-é,nyomott is rendesen..  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #4865 Dátum: 2010. augusztus 11. 16:04:53 pm » |  | 
 
 Nem küldené szét, de viszont parányi méretének köszönhetően magasabb fordulaton már fojtaná a motort. Ráadásul megvezérelni se tudnád rendesen. Semmi értelme.
 Az a turbó inkább az én motoromra lenne jó         , de én meg gyorsan elolvasztanám a kipuoldal lapátozását...     Bár egy próbát szivesen tennék, ha a kezembe kerülne egy működő darab... |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 11. 18:29:45 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4866 Dátum: 2010. augusztus 11. 18:12:20 pm » |  | 
 
 Hengerenkénti pillangó + L-Jetronic. Mennyire kivitelezhető? Vagy egyszerűbb, ha motronicra váltok? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Zsombor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 264
								
								 | 
								|  | « Válasz #4867 Dátum: 2010. augusztus 11. 19:53:12 pm » |  | 
 
 Hengerenkénti pillangó + L-Jetronic. Mennyire kivitelezhető? Vagy egyszerűbb, ha motronicra váltok?
 Csak ennyit akarsz változtatni a motoron? Mert ha igen, akkor nem túl sok az értelme... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4868 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:08:50 pm » |  | 
 
 Miért? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4869 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:23:34 pm » |  | 
 
 Miért?
 Kedves Sam,felelősségem teljes tudatában kijelenthetem,hogy a K-jetes 323i a legjobb gyári moci az E21-be,ha jól emlékszem összesen 3ilyen géppel mentem,+a sajátom,rendesen tud tolni,higgy nekem,azt a sok szar komputert,légtömegmérőt,meg biz-baszt tedd egy erős csúzliba,és lődd el a picsába,tedd rendbe a gyári 23i mocit,K-jetet,inkább arra költs,tudja a 143lovat,gyári hajtás láncal garantálom,hogy fülig fog érni a rántott hús lesőd!   Bevallom férfiasan,hogy a jó karbis huszas is inkább kőne,mint ezek a toszadék komputeres elektromos,0-ák........     ,főleg ha egy nem arra való kasztniba vannak hekkelve. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4870 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:25:56 pm » |  | 
 
 Nem elégszek meg vele. Szívem szerint 2.7i, minden kikönnyítve, sportveztengely, hengerenkénti pillangó/leömlő lenne. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4871 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:55:13 pm » |  | 
 
 Nem elégszek meg vele. Szívem szerint 2.7i, minden kikönnyítve, sportveztengely, hengerenkénti pillangó/leömlő lenne.
 Ez így fél millkó,vagy több,mindent mindennel kombinálni kell,2.7-s blokkot kell venni,2.5fejet,ezt összehozni nem hobbi szint,könnyítések,gépmunkák,végtelen történet.Kérdés mekkora a pénz keret,időkeret. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4872 Dátum: 2010. augusztus 11. 21:02:18 pm » |  | 
 
 Tudom, azért írtam, hogy szívem szerint... Egyelőre m20b23, aztán ha lesz zs-m, egy kicsit fejlesztgetném ezt, leömlő-pillangók ezeket mind-mind át lehet rakni bármelyik m20-ra.
 Tehát. Technikai részre valaki? Hengerenkénti pillangó + L-Jet?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Zsombor 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 264
								
								 | 
								|  | « Válasz #4873 Dátum: 2010. augusztus 13. 06:35:18 am » |  | 
 
 Mert szerintem előbb rengeteg mást kellene változtatni ahhoz, hogy szükség legyen a hengerenkénti pillangóra(hacsak nem a hangja miatt)... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4874 Dátum: 2010. augusztus 13. 08:31:23 am » |  | 
 
 Één ezt értem, de a lényegre senki sem válaszol... Mindegy, úgy sem lesz rá pénzem msotanában... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4875 Dátum: 2010. augusztus 13. 09:04:57 am » |  | 
 
 Tudom, azért írtam, hogy szívem szerint... Egyelőre m20b23, aztán ha lesz zs-m, egy kicsit fejlesztgetném ezt, leömlő-pillangók ezeket mind-mind át lehet rakni bármelyik m20-ra.
 Tehát. Technikai részre valaki? Hengerenkénti pillangó + L-Jet?
 
 Szerintem ez felejtős kombináció. Ahhoz hogy megfelelően tudjon működni egy hengerenkénti pillangóval, írni kell egy egyedi chipet, mert olyan szinten megváltoznak a motor szívóoldali paraméterei, sokkal közvetlenebbül fogja megkapni gázadásnál a levegőt a befecskendezés viszont nem fog vele lépést tartani, így dadogni fog. Nem tudom az L-jetnél ez mennyire megoldható a chippelés, én még nem hallottam volna hogy vki csinálná, motronicnál viszont sima ügy, bár a befecskendezést elméletileg ugyanúgy oldja meg mindkettő.  Egyébként a Zamárdi talin volt kinn egy m20 s50 pillangósorral, VEMS elektronikával. Hát nem volt egy szép járása, szal nem olyan egyszerű történet ez... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4876 Dátum: 2010. augusztus 13. 09:26:39 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 13. 09:30:25 am írta Sam8888 » |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4877 Dátum: 2010. augusztus 13. 09:40:37 am » |  | 
 
 Ott voltam, beszéltem én is a sráccal. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4878 Dátum: 2010. augusztus 13. 10:27:45 am » |  | 
 
 E21-el voltál? Mert a tiédet nem láttam... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4879 Dátum: 2010. augusztus 13. 12:41:24 pm » |  | 
 
 E21-el voltál? Mert a tiédet nem láttam...
 Nem, taxiztattam magam. Egy szőke, BMW-s hölgy vitt le.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4880 Dátum: 2010. augusztus 13. 12:48:38 pm » |  | 
 
 Csak nem a citromsárga M3-al?    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4881 Dátum: 2010. augusztus 17. 09:28:28 am » |  | 
 
 Megint egy hülye kérdés... Ha L-Jetnél a benzinnyomásszabályzóról leveszem a vákuumcsövet, akkor ugye elvileg magasabb lesz a benzinnyomás, így pár plusz lovat nyerve? A következő gondolat fogalmazódott meg bennem: Egy ilyet rákötni a vákuumcsőre, így kapcsolható lenne, hogy magas, vagy normál benzinnyomás legyen.     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4882 Dátum: 2010. augusztus 17. 11:09:24 am » |  | 
 
 Csak nem a citromsárga M3-al?   Nem, fekete E30.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Karell Gott 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 728
								
								 | 
								|  | « Válasz #4883 Dátum: 2010. augusztus 17. 19:40:30 pm » |  | 
 
 Megint egy hülye kérdés... Ha L-Jetnél a benzinnyomásszabályzóról leveszem a vákuumcsövet, akkor ugye elvileg magasabb lesz a benzinnyomás, így pár plusz lovat nyerve? A következő gondolat fogalmazódott meg bennem: Egy ilyet rákötni a vákuumcsőre, így kapcsolható lenne, hogy magas, vagy normál benzinnyomás legyen.    Ha a vákuumcsövet csak simán leveszed,ingadozni fog az alapjárat. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 323iE32 750iL
 E36 323iT
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4884 Dátum: 2010. augusztus 17. 19:58:46 pm » |  | 
 
 És ha elzárom a falslevegő útját? (ledugózom a csövet?)  Arra gondoltam, hogy azt a gázszelepet belekötném a vákuumcsőbe, így belülről kapcsolható lenne, hogy mikor akarok nagyobb nyomást.      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4885 Dátum: 2010. szeptember 03. 21:44:14 pm » |  | 
 
 Ésssőőő szerinted hány lovat fog ez adni pluszban, valamint melyik fordulattartományban gondoltad alkalmazni ezt a megoldást?  Azért kérdezem, mert ha alapjárat és 3000 között, akkor az eredménye csak füst, fulladozás és rángatás lesz, 4000-től meg egyébként is csökken a vákuum, minek hatására elkezd nőni az ü.a. nyomásod. Tehát vagy dobd ki a 2,5Bar-os szabályzód és tegyél bele 3,0 Bar-osat, aminek picit utánamész a légtömegmérő-gyújtás-alapjárati keverék trióval, vagy hagyd a picsába, mert csak a szart pofoznád    De ha már annyira kapcsolhatót akarsz, akkor ne ilyen szeleppel, hanem rendes, gyári BMW vákuumkapcsolóval,amit minden klímás M30 B25/B28 motoros E28-on, vagy svájci M30B25/28 motoros E28-on, vagy korai 525e-n találsz    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4886 Dátum: 2010. szeptember 03. 22:07:58 pm » |  | 
 
 Akkor inkább hagyom a p....-ba.     Azért kérdeztem, mert nemtudtam.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4887 Dátum: 2010. szeptember 13. 16:59:15 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Thommy 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 737
								
								 | 
								|  | « Válasz #4888 Dátum: 2010. szeptember 13. 19:17:02 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Thommy |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4889 Dátum: 2010. szeptember 13. 20:45:39 pm » |  | 
 
 Ehun e,a jó öreg mö húsz:http://www.youtube.com/watch?v=61G8uQr18Qc# Ezt hívom én BMW hangnak,nem mikor a köpedékoid smg gázfröccsel vátt  vissza! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	|  |