CápaBMW fórum
2024. november 30. 16:05:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2600997 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4860 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:23:53 am »

Nem küldené szét, de viszont parányi méretének köszönhetően magasabb fordulaton már fojtaná a motort. Ráadásul megvezérelni se tudnád rendesen. Semmi értelme.

minek parányi a mérete?a csonknak, vagy a turbónak?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4861 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:26:41 am »

Ahha. Csak egy kósza gondolat volt, mert  atalin láttam egy m30b35-öt kisnyomással meglökve, gyári motorral.  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4862 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:32:46 am »

Ahha. Csak egy kósza gondolat volt, mert  atalin láttam egy m30b35-öt kisnyomással meglökve, gyári motorral.  Wink Smiley

a 745 technikailag ugyanez,csak nem M30..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4863 Dátum: 2010. augusztus 10. 12:27:23 pm »

minek parányi a mérete?a csonknak, vagy a turbónak?

A turbónak.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4864 Dátum: 2010. augusztus 11. 10:04:09 am »

A turbónak.

jaaaaaaaaaa..az enyémen nem is olyan volt, asszem e34-é,nyomott is rendesen..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4865 Dátum: 2010. augusztus 11. 16:04:53 pm »

Nem küldené szét, de viszont parányi méretének köszönhetően magasabb fordulaton már fojtaná a motort. Ráadásul megvezérelni se tudnád rendesen. Semmi értelme.
Az a turbó inkább az én motoromra lenne jó    Azn Azn , de én meg gyorsan elolvasztanám a kipuoldal lapátozását...  undecided Bár egy próbát szivesen tennék, ha a kezembe kerülne egy működő darab...
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 11. 18:29:45 pm írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4866 Dátum: 2010. augusztus 11. 18:12:20 pm »

Hengerenkénti pillangó + L-Jetronic. Mennyire kivitelezhető? Vagy egyszerűbb, ha motronicra váltok?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #4867 Dátum: 2010. augusztus 11. 19:53:12 pm »

Hengerenkénti pillangó + L-Jetronic. Mennyire kivitelezhető? Vagy egyszerűbb, ha motronicra váltok?
Csak ennyit akarsz változtatni a motoron? Mert ha igen, akkor nem túl sok az értelme...
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4868 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:08:50 pm »

Miért?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4869 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:23:34 pm »

Miért?

Kedves Sam,felelősségem teljes tudatában kijelenthetem,hogy a K-jetes 323i a legjobb gyári moci az E21-be,ha jól emlékszem összesen 3ilyen géppel mentem,+a sajátom,rendesen tud tolni,higgy nekem,azt a sok szar komputert,légtömegmérőt,meg biz-baszt tedd egy erős csúzliba,és lődd el a picsába,tedd rendbe a gyári 23i mocit,K-jetet,inkább arra költs,tudja a 143lovat,gyári hajtás láncal garantálom,hogy fülig fog érni a rántott hús lesőd! Wink
Bevallom férfiasan,hogy a jó karbis huszas is inkább kőne,mint ezek a toszadék komputeres elektromos,0-ák........ Wink Azn,főleg ha egy nem arra való kasztniba vannak hekkelve.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4870 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:25:56 pm »

Nem elégszek meg vele. Szívem szerint 2.7i, minden kikönnyítve, sportveztengely, hengerenkénti pillangó/leömlő lenne.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4871 Dátum: 2010. augusztus 11. 20:55:13 pm »

Nem elégszek meg vele. Szívem szerint 2.7i, minden kikönnyítve, sportveztengely, hengerenkénti pillangó/leömlő lenne.

Ez így fél millkó,vagy több,mindent mindennel kombinálni kell,2.7-s blokkot kell venni,2.5fejet,ezt összehozni nem hobbi szint,könnyítések,gépmunkák,végtelen történet.Kérdés mekkora a pénz keret,időkeret.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4872 Dátum: 2010. augusztus 11. 21:02:18 pm »

Tudom, azért írtam, hogy szívem szerint... Egyelőre m20b23, aztán ha lesz zs-m, egy kicsit fejlesztgetném ezt, leömlő-pillangók ezeket mind-mind át lehet rakni bármelyik m20-ra.

Tehát. Technikai részre valaki? Hengerenkénti pillangó + L-Jet?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #4873 Dátum: 2010. augusztus 13. 06:35:18 am »

Mert szerintem előbb rengeteg mást kellene változtatni ahhoz, hogy szükség legyen a hengerenkénti pillangóra(hacsak nem a hangja miatt)...
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4874 Dátum: 2010. augusztus 13. 08:31:23 am »

Één ezt értem, de a lényegre senki sem válaszol... Mindegy, úgy sem lesz rá pénzem msotanában...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4875 Dátum: 2010. augusztus 13. 09:04:57 am »

Tudom, azért írtam, hogy szívem szerint... Egyelőre m20b23, aztán ha lesz zs-m, egy kicsit fejlesztgetném ezt, leömlő-pillangók ezeket mind-mind át lehet rakni bármelyik m20-ra.

Tehát. Technikai részre valaki? Hengerenkénti pillangó + L-Jet?

Szerintem ez felejtős kombináció. Ahhoz hogy megfelelően tudjon működni egy hengerenkénti pillangóval, írni kell egy egyedi chipet, mert olyan szinten megváltoznak a motor szívóoldali paraméterei, sokkal közvetlenebbül fogja megkapni gázadásnál a levegőt a befecskendezés viszont nem fog vele lépést tartani, így dadogni fog. Nem tudom az L-jetnél ez mennyire megoldható a chippelés, én még nem hallottam volna hogy vki csinálná, motronicnál viszont sima ügy, bár a befecskendezést elméletileg ugyanúgy oldja meg mindkettő.

Egyébként a Zamárdi talin volt kinn egy m20 s50 pillangósorral, VEMS elektronikával. Hát nem volt egy szép járása, szal nem olyan egyszerű történet ez...
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4876 Dátum: 2010. augusztus 13. 09:26:39 am »

Oksa, köszi!  Wink Smiley Te is ott voltál Zamárdiba? Egyébként megkérdeztem a srácot, hogy miért jár hülyén, azért mert előttenap rakták össze a motort és még nem volt felprogramozva a vems.  Wink Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 13. 09:30:25 am írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4877 Dátum: 2010. augusztus 13. 09:40:37 am »

Oksa, köszi!  Wink Smiley Te is ott voltál Zamárdiba? Egyébként megkérdeztem a srácot, hogy miért jár hülyén, azért mert előttenap rakták össze a motort és még nem volt felprogramozva a vems.  Wink Smiley



Ott voltam, beszéltem én is a sráccal.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4878 Dátum: 2010. augusztus 13. 10:27:45 am »

E21-el voltál? Mert a tiédet nem láttam...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4879 Dátum: 2010. augusztus 13. 12:41:24 pm »

E21-el voltál? Mert a tiédet nem láttam...

Nem, taxiztattam magam. Egy szőke, BMW-s hölgy vitt le.  Azn
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4880 Dátum: 2010. augusztus 13. 12:48:38 pm »

Csak nem a citromsárga M3-al?  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4881 Dátum: 2010. augusztus 17. 09:28:28 am »

Megint egy hülye kérdés...

Ha L-Jetnél a benzinnyomásszabályzóról leveszem a vákuumcsövet, akkor ugye elvileg magasabb lesz a benzinnyomás, így pár plusz lovat nyerve?

A következő gondolat fogalmazódott meg bennem:
Egy ilyet rákötni a vákuumcsőre, így kapcsolható lenne, hogy magas, vagy normál benzinnyomás legyen.  Roll Eyes

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4882 Dátum: 2010. augusztus 17. 11:09:24 am »

Csak nem a citromsárga M3-al?  Cheesy

Nem, fekete E30.  Cool
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #4883 Dátum: 2010. augusztus 17. 19:40:30 pm »

Megint egy hülye kérdés...

Ha L-Jetnél a benzinnyomásszabályzóról leveszem a vákuumcsövet, akkor ugye elvileg magasabb lesz a benzinnyomás, így pár plusz lovat nyerve?

A következő gondolat fogalmazódott meg bennem:
Egy ilyet rákötni a vákuumcsőre, így kapcsolható lenne, hogy magas, vagy normál benzinnyomás legyen.  Roll Eyes



Ha a vákuumcsövet csak simán leveszed,ingadozni fog az alapjárat.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4884 Dátum: 2010. augusztus 17. 19:58:46 pm »

És ha elzárom a falslevegő útját? (ledugózom a csövet?)
Arra gondoltam, hogy azt a gázszelepet belekötném a vákuumcsőbe, így belülről kapcsolható lenne, hogy mikor akarok nagyobb nyomást.  Roll Eyes Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4885 Dátum: 2010. szeptember 03. 21:44:14 pm »

Ésssőőő szerinted hány lovat fog ez adni pluszban, valamint melyik fordulattartományban gondoltad alkalmazni ezt a megoldást?
Azért kérdezem, mert ha alapjárat és 3000 között, akkor az eredménye csak füst, fulladozás és rángatás lesz, 4000-től meg egyébként is csökken a vákuum, minek hatására elkezd nőni az ü.a. nyomásod.

Tehát vagy dobd ki a 2,5Bar-os szabályzód és tegyél bele 3,0 Bar-osat, aminek picit utánamész a légtömegmérő-gyújtás-alapjárati keverék trióval, vagy hagyd a picsába, mert csak a szart pofoznád  Evil

De ha már annyira kapcsolhatót akarsz, akkor ne ilyen szeleppel, hanem rendes, gyári BMW vákuumkapcsolóval,amit minden klímás M30 B25/B28 motoros E28-on, vagy svájci M30B25/28 motoros E28-on, vagy korai 525e-n találsz  Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4886 Dátum: 2010. szeptember 03. 22:07:58 pm »

Akkor inkább hagyom a p....-ba.  Evil Azért kérdeztem, mert nemtudtam.  Roll Eyes
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4887 Dátum: 2010. szeptember 13. 16:59:15 pm »

Űűűűűű micsoda hangja van!!!  shocked icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni

http://vimeo.com/1931287
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #4888 Dátum: 2010. szeptember 13. 19:17:02 pm »

Azok a visszaváltások  408 408  icon_slyuni icon_slyuni icon_razz poundit
Naplózva

Thommy
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4889 Dátum: 2010. szeptember 13. 20:45:39 pm »

Ehun e,a jó öreg mö húsz:
http://www.youtube.com/watch?v=61G8uQr18Qc#

Ezt hívom én BMW hangnak,nem mikor a köpedékoid smg gázfröccsel vátt vissza!
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!