Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1710 Dátum: 2010. január 22. 21:34:06 pm » |
|
Sziasztol! Azt szeretném kérdezni,hogyha veszek direktszüröt az automba,akkor mire figyeljek oda?Van-e ,értelme egyáltalán merthogy a hangon kívül lesz más érzet is?Milyet vegyek?Lehet-e baja a motornak.......stb? Tényleg igaz az,hogy könyebb légzést okoz a motornak,és ezáltal fogyasztáscsökkenés,és teljesítménynövekedés lesz? Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1711 Dátum: 2010. január 22. 22:01:46 pm » |
|
Háttőőő én a helyedben nem csúfítanám el azt a szép 7est dierktszűrővel. Az olyan homasita tuningnak hat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 22. 22:40:01 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1712 Dátum: 2010. január 22. 22:30:22 pm » |
|
6-ost! Viszont egyetértek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1713 Dátum: 2010. január 22. 22:33:02 pm » |
|
Főleg hogy nem 7es hanem 6os
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1714 Dátum: 2010. január 22. 22:49:34 pm » |
|
Sziasztol! Azt szeretném kérdezni,hogyha veszek direktszüröt az automba,akkor mire figyeljek oda?Van-e ,értelme egyáltalán merthogy a hangon kívül lesz más érzet is?Milyet vegyek?Lehet-e baja a motornak.......stb? Tényleg igaz az,hogy könyebb légzést okoz a motornak,és ezáltal fogyasztáscsökkenés,és teljesítménynövekedés lesz? Köszönöm!
Szia! Az biztos hogy nagyobb lesz a szívóhang. Teljesítménynövekedést nemtudom hogy okoz-e, pszichésen biztos, hiszen jobban fogod hallani a motort. De ára is van, bár aztmondják hogy annak ellenére hogy kisebb az ellenállása ugyanúgy szűr mint a gyári, na most én ezt nemtom, de a logika nem ezt diktálja, még ha ezek a direktszűrők olajfilmmel is el vannak látva, meg mosogatni kell őket X ezer km-enként. Plusz szerintem nem illik egy hatos motorterébe.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #1715 Dátum: 2010. január 22. 23:33:16 pm » |
|
légyszíves beszúrni róla egy képet!nekem így első olvasatra nem világos a dolog...
a sín az ülés alatt az eredeti e21 sín, csak van felette egy 2mm-es lemezből hajlított közdarab
Áhá! És ez a bizonyos közdarab egy egyszerű profil (amit esetleg tudok hajtatni) vagy valami összetettebb dolog? És ez a közdarab akkor a recaro felőli oldalán gondolom a korabeli illetve egyforma küllemű üléseknél mindig egyforma, csak az autó felőli része más és más típustól függően...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #1716 Dátum: 2010. január 22. 23:42:47 pm » |
|
Igazatok van! Le is beszéltem magamat róla.Tényleg nem kell az bele.Inkább beletankolom az árát........................... Köszi Sziasztok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1717 Dátum: 2010. január 22. 23:49:18 pm » |
|
Ragasztószakártők! Fémhez szeretnék műanyagot ragasztani. Dinamikus igénybevétel nincs. Hőmérséklettartomány -20 - + 40 fok. Mit ajánlotok?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1718 Dátum: 2010. január 22. 23:54:30 pm » |
|
Csavart
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1719 Dátum: 2010. január 22. 23:54:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1720 Dátum: 2010. január 22. 23:57:37 pm » |
|
Egyébként a kérdés engem is foglalkoztat!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1721 Dátum: 2010. január 22. 23:58:28 pm » |
|
köszönjük emese . remélem jön Csab, és megmondja a tutit, Dénes te addig menj le egy cigire, és nézd meg, téglákon áll-e a gép (bocs, ez gonosz volt..)
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1722 Dátum: 2010. január 23. 00:03:08 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1723 Dátum: 2010. január 23. 01:06:51 am » |
|
Ragasztószakártők! Fémhez szeretnék műanyagot ragasztani. Dinamikus igénybevétel nincs. Hőmérséklettartomány -20 - + 40 fok. Mit ajánlotok?
Ha nagyobb felületről van szó, akkor kétoldalú ragasztó. Ha kell tudok küldeni pár db kétoldalú ragasztó lapkát, ami akár még a vakolatot is leszedi a falról... KérdésA Readelli lengőkar milyen minőségű? És az OCAP? Megéri ezeket megvenni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 01:15:37 am írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1724 Dátum: 2010. január 23. 05:19:31 am » |
|
Ennél már csak E32/34 óracsoportod van több, neispróbáldtagadni! Összesen 33db óraegységem van itthon, de ebből csak 16db az E32/E34. Most számoltam össze Olybá megkövezendő nejlon kérdés, de akad köztük E38-39-X5-be való lehetőleg pixelhibamentes diesel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1725 Dátum: 2010. január 23. 07:16:24 am » |
|
Áhá! És ez a bizonyos közdarab egy egyszerű profil (amit esetleg tudok hajtatni) vagy valami összetettebb dolog? És ez a közdarab akkor a recaro felőli oldalán gondolom a korabeli illetve egyforma küllemű üléseknél mindig egyforma, csak az autó felőli része más és más típustól függően...
jelen infóim szerint igen. képek: Nekem van egy kész példányom, az 20x40-es zártszelvényből van, de még a biztonságiöv bekötést kell pozicionálni rajta.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 07:19:37 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw745iturbo
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Válasz #1726 Dátum: 2010. január 23. 09:19:44 am » |
|
Hali! Érdeklödnék e28 524td-nek mi az az érték ami még elfogadható motorkompresszio értéknek mi 15-17 közöttit mértünk.Ez jó vagy rossz?Én úgy tudom 22 a Gyári érték!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mitju
Vendég
|
|
« Válasz #1727 Dátum: 2010. január 23. 09:28:45 am » |
|
igen ezt ugy hívják hogy motorfelújítás!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 09:45:04 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1728 Dátum: 2010. január 23. 09:54:55 am » |
|
jelen infóim szerint igen. képek:
Nekem van egy kész példányom, az 20x40-es zártszelvényből van, de még a biztonságiöv bekötést kell pozicionálni rajta.
Én a biztiövet úgy oldom majd meg, hogy a kasztnira lesz ráerősítve a bizt. öv rögzítője, mint az 1. szériás E21-eknél...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
bmw745iturbo
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
|
« Válasz #1729 Dátum: 2010. január 23. 10:15:35 am » |
|
KB mennyibe kerülhet egy motorfelújitás vagy érdemes bontott motor után kutatni?Számitásaim szerint 130.000 a felújitás a bontott motor meg lutri.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #1730 Dátum: 2010. január 23. 12:16:19 pm » |
|
KB mennyibe kerülhet egy motorfelújitás vagy érdemes bontott motor után kutatni?Számitásaim szerint 130.000 a felújitás a bontott motor meg lutri.
A bontott motor ugyanúgy lutri. Lehet, h elmegy 10évet, de egy hónap is a pakliban van. Ha hosszú távra tervezel, akkor felújítás, esetleg egy KIPRÓBÁLHATÓ motor. 130ból nem jön ki egy teljes motorfelújítás. Esetleg csak akkor, ha a dugattyúk jók, a hengerfejjel nem kell semmit csinálni és sk csinálsz mindent.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1731 Dátum: 2010. január 23. 12:39:17 pm » |
|
KB mennyibe kerülhet egy motorfelújitás vagy érdemes bontott motor után kutatni?Számitásaim szerint 130.000 a felújitás a bontott motor meg lutri.
MIKI24V-t várják az információnál Nekem ő csinálta decemberben az 520im tutira meg vagyok elégedve... irj neki privit kérj árajánlatot.
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1732 Dátum: 2010. január 23. 12:40:05 pm » |
|
130-ból szerintem kikerül kb: tömítésszett kompletten, szimmeringekkel, gyűrűzés, csapágyazás, meg egy-két apróság.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1733 Dátum: 2010. január 23. 12:55:26 pm » |
|
Viszont ehhez még jön a munkadíj...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1734 Dátum: 2010. január 23. 13:00:30 pm » |
|
MIKI24V-t várják az információnál Nekem ő csinálta decemberben az 520im tutira meg vagyok elégedve... irj neki privit kérj árajánlatot. Na igen, de egy dieselnél másabbak az árak lényegesen...már alkatrészben is...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1735 Dátum: 2010. január 23. 13:02:59 pm » |
|
130-ból szerintem kikerül kb: tömítésszett kompletten, szimmeringekkel, gyűrűzés, csapágyazás, meg egy-két apróság.
Lehet hogy a hengerfej is kaki(dieselnél az a gyenge pont), na az ami a legdurvább tétel...De ez csak a szétszedés után derül ki..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1736 Dátum: 2010. január 23. 13:09:46 pm » |
|
Lehet hogy a hengerfej is kaki(dieselnél az a gyenge pont), na az ami a legdurvább tétel...De ez csak a szétszedés után derül ki..
nekem 290ezret mondtak 2004ben a javitásra,de abban bennelett volna a dugó,gyűrű,csapágyak,fúrás,főtengelyköszörűllés,összes tömités,hengerfejfelújitás,összerakás,próba....ja és a kiszedett motort nekem kellett volna vinnem...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1737 Dátum: 2010. január 23. 13:26:52 pm » |
|
Lehet hogy a hengerfej is kaki(dieselnél az a gyenge pont), na az ami a legdurvább tétel...De ez csak a szétszedés után derül ki..
Na meg az adagoló...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1738 Dátum: 2010. január 23. 13:43:23 pm » |
|
nekem 290ezret mondtak 2004ben a javitásra,de abban bennelett volna a dugó,gyűrű,csapágyak,fúrás,főtengelyköszörűllés,összes tömités,hengerfejfelújitás,összerakás,próba....ja és a kiszedett motort nekem kellett volna vinnem...
Dugattyút csak mondani szokták,hogy csere, mert annak 42ezr/db az ára... persze minőségről beszélünk. Igaz, ennek 6 éve,tehát el tudom képzelni,hogy volt hozzá több jó cucc elfogadható árban. Most meg dugók nélkül a 130 éppen befedi az anyagot. (minőségi cuccokról beszélünk,nem a gagyi gyűrűkről és king csapágyakról)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1739 Dátum: 2010. január 23. 13:53:41 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|