CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:41:34 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3021077 alkalommal)
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1710 Dátum: 2010. január 22. 21:34:06 pm »

Sziasztol!
Azt szeretném kérdezni,hogyha veszek direktszüröt az automba,akkor mire figyeljek oda?Van-e ,értelme egyáltalán merthogy a hangon kívül lesz más érzet is?Milyet vegyek?Lehet-e baja a motornak.......stb?
Tényleg igaz az,hogy  könyebb légzést okoz a motornak,és ezáltal fogyasztáscsökkenés,és teljesítménynövekedés lesz?
Köszönöm!
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1711 Dátum: 2010. január 22. 22:01:46 pm »

Háttőőő én a helyedben nem csúfítanám el azt a szép 7est dierktszűrővel. Az olyan homasita tuningnak hat.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 22. 22:40:01 pm írta collins » Naplózva

Thommy
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1712 Dátum: 2010. január 22. 22:30:22 pm »

6-ost!  Wink Viszont egyetértek!
Naplózva

70/627-5355
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1713 Dátum: 2010. január 22. 22:33:02 pm »

Főleg hogy nem 7es hanem 6os  Evil
Naplózva

Bence
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1714 Dátum: 2010. január 22. 22:49:34 pm »

Sziasztol!
Azt szeretném kérdezni,hogyha veszek direktszüröt az automba,akkor mire figyeljek oda?Van-e ,értelme egyáltalán merthogy a hangon kívül lesz más érzet is?Milyet vegyek?Lehet-e baja a motornak.......stb?
Tényleg igaz az,hogy  könyebb légzést okoz a motornak,és ezáltal fogyasztáscsökkenés,és teljesítménynövekedés lesz?
Köszönöm!


Szia!

Az biztos hogy nagyobb lesz a szívóhang. Teljesítménynövekedést nemtudom hogy okoz-e, pszichésen biztos, hiszen jobban fogod hallani a motort.

De ára is van, bár aztmondják hogy annak ellenére hogy kisebb az ellenállása ugyanúgy szűr mint a gyári, na most én ezt nemtom, de a logika nem ezt diktálja, még ha ezek a direktszűrők olajfilmmel is el vannak látva, meg mosogatni kell őket X ezer km-enként.

Plusz szerintem nem illik egy hatos motorterébe.
Naplózva

Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1715 Dátum: 2010. január 22. 23:33:16 pm »

légyszíves beszúrni róla egy képet!nekem így első olvasatra nem világos a dolog...

a sín az ülés alatt az eredeti e21 sín, csak van felette egy 2mm-es lemezből hajlított közdarab
Áhá!
És ez a bizonyos közdarab egy egyszerű profil (amit esetleg tudok hajtatni) vagy valami összetettebb dolog?
És ez a közdarab akkor a recaro felőli oldalán gondolom a korabeli illetve egyforma küllemű üléseknél mindig egyforma, csak az autó felőli része más és más típustól függően...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1716 Dátum: 2010. január 22. 23:42:47 pm »

Igazatok van!
Le is beszéltem magamat róla.Tényleg nem kell az bele.Inkább beletankolom az árát...........................
Köszi
Sziasztok
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1717 Dátum: 2010. január 22. 23:49:18 pm »

Ragasztószakártők!
Fémhez szeretnék műanyagot ragasztani. Dinamikus igénybevétel nincs. Hőmérséklettartomány -20 - + 40 fok. Mit ajánlotok?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1718 Dátum: 2010. január 22. 23:54:30 pm »

Csavart  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1719 Dátum: 2010. január 22. 23:54:47 pm »

Mattfekete önmetszőcsavart !!!  1530 762 68 67 621 621 621 621 621 621 sm3
Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1720 Dátum: 2010. január 22. 23:57:37 pm »

Egyébként a kérdés engem is foglalkoztat!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1721 Dátum: 2010. január 22. 23:58:28 pm »

köszönjük emese Grin.

remélem jön Csab, és megmondja a tutit, Dénes te addig menj le egy cigire, és nézd meg, téglákon áll-e a gép angel
(bocs, ez gonosz volt..)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1722 Dátum: 2010. január 23. 00:03:08 am »

Az  Sad


Szarom...  sm3 sm3 68 67 67 67 67 67 67 67 67 67 621 621 621 621 621 621
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1723 Dátum: 2010. január 23. 01:06:51 am »

Ragasztószakártők!
Fémhez szeretnék műanyagot ragasztani. Dinamikus igénybevétel nincs. Hőmérséklettartomány -20 - + 40 fok. Mit ajánlotok?

Ha nagyobb felületről van szó, akkor kétoldalú ragasztó. Ha kell tudok küldeni pár db kétoldalú ragasztó lapkát, ami akár még a vakolatot is leszedi a falról...  Evil

Kérdés

A Readelli lengőkar milyen minőségű? És az OCAP? Megéri ezeket megvenni?  huh
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 01:15:37 am írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #1724 Dátum: 2010. január 23. 05:19:31 am »

Ennél már csak E32/34 óracsoportod van több, neispróbáldtagadni!  Grin


Összesen 33db óraegységem van itthon, de ebből csak 16db az E32/E34. Most számoltam össze Cheesy

Olybá megkövezendő nejlon kérdés, de akad köztük E38-39-X5-be való lehetőleg pixelhibamentes diesel?
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1725 Dátum: 2010. január 23. 07:16:24 am »

Áhá!
És ez a bizonyos közdarab egy egyszerű profil (amit esetleg tudok hajtatni) vagy valami összetettebb dolog?
És ez a közdarab akkor a recaro felőli oldalán gondolom a korabeli illetve egyforma küllemű üléseknél mindig egyforma, csak az autó felőli része más és más típustól függően...
jelen infóim szerint igen. képek:

Nekem van egy kész példányom, az 20x40-es zártszelvényből van, de még a biztonságiöv bekötést kell pozicionálni rajta.


* e21seatbrackets.jpg (78.38 KB, 480x444 - megtekintve 791 alkalommal.)

* IMG09.JPG (40.96 KB, 800x600 - megtekintve 777 alkalommal.)

* IMG16.JPG (47 KB, 800x600 - megtekintve 770 alkalommal.)

* !BeG5ek!Bmk~$(KGrHqYOKkYEq5bpiuKGBK73k(j17g~~_3.JPG (103.42 KB, 800x600 - megtekintve 787 alkalommal.)

* assembly_2.jpg (179.36 KB, 1024x768 - megtekintve 867 alkalommal.)

* 20090131988.jpg (144.2 KB, 1024x768 - megtekintve 806 alkalommal.)

* attachment109707.jpg (70.4 KB, 500x333 - megtekintve 711 alkalommal.)

* Interior_2.jpg (94.71 KB, 750x563 - megtekintve 700 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 07:19:37 am írta Promega » Naplózva
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #1726 Dátum: 2010. január 23. 09:19:44 am »

Hali!
Érdeklödnék e28 524td-nek mi az az érték ami még elfogadható motorkompresszio értéknek mi 15-17 közöttit mértünk.Ez jó vagy rossz?Én úgy tudom 22 a Gyári érték!
Naplózva
mitju
Vendég
« Válasz #1727 Dátum: 2010. január 23. 09:28:45 am »

igen ezt ugy hívják hogy motorfelújítás!!!
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 09:45:04 am írta collins » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1728 Dátum: 2010. január 23. 09:54:55 am »

jelen infóim szerint igen. képek:

Nekem van egy kész példányom, az 20x40-es zártszelvényből van, de még a biztonságiöv bekötést kell pozicionálni rajta.

Én a biztiövet úgy oldom majd meg, hogy a kasztnira lesz ráerősítve a bizt. öv rögzítője, mint az 1. szériás E21-eknél...  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #1729 Dátum: 2010. január 23. 10:15:35 am »

KB mennyibe kerülhet egy motorfelújitás vagy érdemes bontott motor után kutatni?Számitásaim szerint 130.000 a felújitás a bontott motor meg lutri.
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #1730 Dátum: 2010. január 23. 12:16:19 pm »

KB mennyibe kerülhet egy motorfelújitás vagy érdemes bontott motor után kutatni?Számitásaim szerint 130.000 a felújitás a bontott motor meg lutri.

A bontott motor ugyanúgy lutri. Lehet, h elmegy 10évet, de egy hónap is a pakliban van. Ha hosszú távra tervezel, akkor felújítás, esetleg egy KIPRÓBÁLHATÓ motor.
130ból nem jön ki egy teljes motorfelújítás. Esetleg csak akkor, ha a dugattyúk jók, a hengerfejjel nem kell semmit csinálni és sk csinálsz mindent.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1731 Dátum: 2010. január 23. 12:39:17 pm »

KB mennyibe kerülhet egy motorfelújitás vagy érdemes bontott motor után kutatni?Számitásaim szerint 130.000 a felújitás a bontott motor meg lutri.

MIKI24V-t várják az információnál  afro

Nekem ő csinálta decemberben az 520im tutira meg vagyok elégedve... irj neki privit kérj árajánlatot.
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1732 Dátum: 2010. január 23. 12:40:05 pm »

130-ból szerintem kikerül kb: tömítésszett kompletten, szimmeringekkel, gyűrűzés, csapágyazás, meg egy-két apróság.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1733 Dátum: 2010. január 23. 12:55:26 pm »

Viszont ehhez még jön a munkadíj...
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1734 Dátum: 2010. január 23. 13:00:30 pm »

MIKI24V-t várják az információnál  afro

Nekem ő csinálta decemberben az 520im tutira meg vagyok elégedve... irj neki privit kérj árajánlatot.

Na igen, de egy dieselnél másabbak az árak lényegesen...már alkatrészben is...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1735 Dátum: 2010. január 23. 13:02:59 pm »

130-ból szerintem kikerül kb: tömítésszett kompletten, szimmeringekkel, gyűrűzés, csapágyazás, meg egy-két apróság.

Lehet hogy a hengerfej is kaki(dieselnél az a gyenge pont), na az ami a legdurvább tétel...De ez csak a szétszedés után derül ki..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1736 Dátum: 2010. január 23. 13:09:46 pm »

Lehet hogy a hengerfej is kaki(dieselnél az a gyenge pont), na az ami a legdurvább tétel...De ez csak a szétszedés után derül ki..
nekem 290ezret mondtak 2004ben a javitásra,de abban bennelett volna a dugó,gyűrű,csapágyak,fúrás,főtengelyköszörűllés,összes tömités,hengerfejfelújitás,összerakás,próba....ja és a kiszedett motort nekem kellett volna vinnem...
Naplózva

steffe
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1737 Dátum: 2010. január 23. 13:26:52 pm »

Lehet hogy a hengerfej is kaki(dieselnél az a gyenge pont), na az ami a legdurvább tétel...De ez csak a szétszedés után derül ki..

Na meg az adagoló...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1738 Dátum: 2010. január 23. 13:43:23 pm »

nekem 290ezret mondtak 2004ben a javitásra,de abban bennelett volna a dugó,gyűrű,csapágyak,fúrás,főtengelyköszörűllés,összes tömités,hengerfejfelújitás,összerakás,próba....ja és a kiszedett motort nekem kellett volna vinnem...

Dugattyút csak mondani szokták,hogy csere, mert annak 42ezr/db az ára... persze minőségről beszélünk. Igaz, ennek 6 éve,tehát el tudom képzelni,hogy volt hozzá több jó cucc elfogadható árban. Most meg dugók nélkül a 130 éppen befedi az anyagot. (minőségi cuccokról beszélünk,nem a gagyi gyűrűkről és king csapágyakról)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1739 Dátum: 2010. január 23. 13:53:41 pm »

Emlékeztem, hogy valahol láttam:
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,72.msg136911.html#msg136911
Dugó akkor megoldva.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!