CápaBMW fórum
2024. november 10. 23:30:14 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3020966 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1740 Dátum: 2010. január 23. 14:22:20 pm »

Na meg az adagoló...

Az adagoló az külön téma, egyébként ha tudod hova kell vinni, nem akkora tétel..Nekem 20000 volt, és egy nap alatt kész volt, ő szerelte ki is, és vissza is..Azóta porszáraz..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1741 Dátum: 2010. január 23. 14:26:57 pm »

Dugattyút csak mondani szokták,hogy csere, mert annak 42ezr/db az ára... persze minőségről beszélünk. Igaz, ennek 6 éve,tehát el tudom képzelni,hogy volt hozzá több jó cucc elfogadható árban. Most meg dugók nélkül a 130 éppen befedi az anyagot. (minőségi cuccokról beszélünk,nem a gagyi gyűrűkről és king csapágyakról)

Benzinesbe se érdemes a gagyikat beletenni, a dieselnél még annyi értelmét se látom...Mivel nekem gyakorlatilag napi használatú(ami általában a dieselek sorsa), így hamar kiderülne, hogy melyik is az olcsóbb...Az igazat megvallva én biztosan nem újítanám fel  a motort, mert sajna többe lenne, mint a kocsi...De ha majd odakerülök  eldöntöm, mi legyen vele, persze jóeséllyel addigra nem nálam lesz...Nagyon nincs rá panaszom, biztosan  kopottnak számít is már a motor(hacsak a kartergázból indulok ki), de a fogyija még teljesen bevállalható, a menetteljesítményére sincs panaszom, a füstöt is sikerült leredukálnom a 10-ről a 2-3-ra, csak ha a hetes készen lesz, elképzelhető hogy feleslegessé válik, és bár már megszerettem, van rá esély, hogy megválok tőle...De mindenáron nem.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1742 Dátum: 2010. január 23. 14:35:45 pm »

Csavarokat ti hova szoktatok hordani horganyoztatni? van esetleg vmi ajánlott hely?

ja és tudtok vmi teleszkópot ami befér a gyári e28 helyre, csak nagyobbat nyit? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 15:37:46 pm írta GabStarDeLuxe » Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1743 Dátum: 2010. január 23. 15:05:46 pm »

Benzinesbe se érdemes a gagyikat beletenni, a dieselnél még annyi értelmét se látom...Mivel nekem gyakorlatilag napi használatú(ami általában a dieselek sorsa), így hamar kiderülne, hogy melyik is az olcsóbb...Az igazat megvallva én biztosan nem újítanám fel  a motort, mert sajna többe lenne, mint a kocsi...De ha majd odakerülök  eldöntöm, mi legyen vele, persze jóeséllyel addigra nem nálam lesz...Nagyon nincs rá panaszom, biztosan  kopottnak számít is már a motor(hacsak a kartergázból indulok ki), de a fogyija még teljesen bevállalható, a menetteljesítményére sincs panaszom, a füstöt is sikerült leredukálnom a 10-ről a 2-3-ra, csak ha a hetes készen lesz, elképzelhető hogy feleslegessé válik, és bár már megszerettem, van rá esély, hogy megválok tőle...De mindenáron nem.

Semmibe sem érdemes. A legjobb példa az olcsó motorgenerálra+ állandó gázhasználatra Trabence ex-motorja.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1744 Dátum: 2010. január 23. 15:41:36 pm »

Semmibe sem érdemes. A legjobb példa az olcsó motorgenerálra+ állandó gázhasználatra Trabence ex-motorja.

Az állandó gázhasználat nálunk is meglesz, igaz ésszel, és odafigyelve, mert néha kap egy kis benzint is, hagy dőzsöljön:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1745 Dátum: 2010. január 23. 16:54:45 pm »

Csavarokat ti hova szoktatok hordani horganyoztatni? van esetleg vmi ajánlott hely?

ja és tudtok vmi teleszkópot ami befér a gyári e28 helyre, csak nagyobbat nyit? Smiley


Írj steffenek ő tud egy tuti helyet! Meg ha van fehérváron mondjuk horganyoztató, ő azt is vágni fogja!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #1746 Dátum: 2010. január 23. 17:17:23 pm »

Köszönöm az infokat!
A bontott motorról leteszek mert mindennapi használatra kéne a kicsike.
Marad a motorfelújitás az alkatrészek GOETZ v KOLBENSCHMIDT lesz ezeket úgy tudom,hogy nem rosszak.A munkadijra KB 40-50 ezret mondtak!?Az alkatrészeket pedig beszerzési áron kapom!
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1747 Dátum: 2010. január 23. 18:56:13 pm »

Sziasztok!
Nem tudjátok hol lehet kromoztatni?tükrök,és lökháritók.Ezeket szeretném.
Kb.mibe kerülhet?És,hogy ha kicsit hibás a régi,nem lukas,csak rozsdál,meg kell csináltatni elötte,vagy a kromozok megcsinálják?
Köszönöm!
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1748 Dátum: 2010. január 23. 21:50:53 pm »

Főleg hogy nem 7es hanem 6os  Evil
Fúúú bakker tényleg ezt jól benéztem, nemtom mér írtam 7est.  Lips Sealed
Naplózva

Thommy
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1749 Dátum: 2010. január 23. 22:14:59 pm »

Köszönöm az infokat!
A bontott motorról leteszek mert mindennapi használatra kéne a kicsike.
Marad a motorfelújitás az alkatrészek GOETZ v KOLBENSCHMIDT lesz ezeket úgy tudom,hogy nem rosszak.A munkadijra KB 40-50 ezret mondtak!?Az alkatrészeket pedig beszerzési áron kapom!

40-50 egy motorgenerálra? Gyanúsan kevés...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1750 Dátum: 2010. január 24. 00:25:38 am »

Fúúú bakker tényleg ezt jól benéztem, nemtom mér írtam 7est.  Lips Sealed
serbaj,mindkettö kib.ott jooooooo:-)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1751 Dátum: 2010. január 24. 00:40:06 am »

Sziasztok!
Nem tudjátok hol lehet kromoztatni?tükrök,és lökháritók.Ezeket szeretném.
Kb.mibe kerülhet?És,hogy ha kicsit hibás a régi,nem lukas,csak rozsdál,meg kell csináltatni elötte,vagy a kromozok megcsinálják?
Köszönöm!

én úgy tudom, hogy ez Magyarországon felejtő! szóval újat kell venni...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1752 Dátum: 2010. január 24. 09:47:13 am »

40-50 egy motorgenerálra? Gyanúsan kevés...

Nekem a fiat motor volt majdnem annyi, és durván 15 éve...Igaz ami igaz, a motort nem rakta össze, viszont a blokkot gyönyörűen megcsinálta, ha legközelebb gépmunkáztatnom kell, asszem hozzá viszem...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1753 Dátum: 2010. január 24. 09:49:09 am »

én úgy tudom, hogy ez Magyarországon felejtő! szóval újat kell venni...

Nem kizárt hogy van normális is, csak nincs felkapva...A lökös lehet a gáz, mert a méret a lényeg náluk...a tükörre biztos lehet találni, engem is érdekelne, bár nekem csak a tipusszámot kellene, mert karcos..Persze ha a kezemben lesz kiderül, hogy az anyaga fém-e egyáltalán...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1754 Dátum: 2010. január 24. 16:33:12 pm »

40-50 egy motorgenerálra? Gyanúsan kevés...
egyetértek!!!  Grin Grin Grin
Naplózva

Bence
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #1755 Dátum: 2010. január 24. 20:07:47 pm »

Nem vagyok képben nekem ezt mondták a felújitásra igaz nem tudom mi van benne?Különben mibe fáj egy ilyen meló forintban???
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1756 Dátum: 2010. január 25. 00:10:38 am »

Ez nagyban függ az alapoktól,hogy miből kell dolgozni, de ez csak a szétszedés után derül ki igazán. Vegyünk példának egy M20/M30-at, ez mire olyan állapotba kerül,hogy oda is merjek állni mellé és még garanciát vállaljak rá,az olyan 210-300ezr Ft. Persze azt tudni kell,hogy én nem csak a fűzött motorral foglalkozom,hanem a perifériákkal,tisztítással, adott esetben festéssel is, amik szükségesek a normális működéshez+ nem kevés speckó BMW szerszámot/gépet vettem + legjobb alkatrészeket használom (BMW, Elring, Reinz, Göetze,Kolbenschmidt,Mahle,Gates)

A jó alapot azért említettem, mert ilyen árban nem tudok 6b dugót venni újban,mert csak azok kitesznek 180-240ezr Ft-ot Sad

Látni kell mindenképp.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1757 Dátum: 2010. január 25. 08:00:55 am »

Nem vagyok képben nekem ezt mondták a felújitásra igaz nem tudom mi van benne?Különben mibe fáj egy ilyen meló forintban???

Első körben egy veszteséget kellene méretni, az is elképzelhető, hogy rossz a műszer, vagy nem jól mértétek...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1758 Dátum: 2010. január 25. 09:50:55 am »

Első körben egy veszteséget kellene méretni, az is elképzelhető, hogy rossz a műszer, vagy nem jól mértétek...

Attól a 40-50 egy motorfelújításért igen kevés munkadíj...főleg,hogy eleve 2 napig semmit sem csinál az ember, csak takarítja a motor alkatrészeit, aprólékait...persze előtte ki kell szedned az autóból,szétszedni az utolsó csavarig....de akkor elvinni min. hónolni, ha élvonalzó "panaszkodik",akkor síkolni..... főtengelyt kiméregetni, dugókat kimérni, összefűzni, festeni, összerakni,beépíteni,összeépíteni...soroljam még?
Egyébként az ilyen tróger kókány sufnizó senkiházik miatt nincs értéke a munkának ebben az országban...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1759 Dátum: 2010. január 25. 11:37:03 am »

milyen akksid van?
nekem most 65 Ah-s generátorom van az 55 Ah-s akksihoz.
szerintem használhatod így, de szerezz be valami nagyobb generátort, mégiscsak gyorsabban tölt.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1760 Dátum: 2010. január 25. 11:46:27 am »

szénkeféket ellenőrizd benne, elég hosszúak-e még!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #1761 Dátum: 2010. január 25. 16:52:52 pm »

A motorgenerál,úgy néz ki napolva lesz mert beszerzési áron is az alkatrészek KB 80-100 ezer lenne.(értem ez alatt dugó,gyűrű,hengerfejtömités,hengerfejcsavar,hajtókarcsapágy,tőmitések stb+a munkadij felugrott kb 100 ezerre!!!+a gépműhelyes bére!A 40-50 ezerbe csak a gyűrűzés lett volna mint kiderült!
U.i:Sajnos a családi kassza ezt az összeget jelen pillanatban nem teszi lehetővé ezért marad a bontott motor.Remélem találok egy jót,ha nem akkor parkoló állásba helyezzük egy időre.
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1762 Dátum: 2010. január 25. 17:59:56 pm »

Nem tudjátok, hogy hány cm a gyári e21 hasmagassága elöl és hátul (gyári kerékkel)?
Be kell állítanom a futómüvet.  Cheesy
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1763 Dátum: 2010. január 25. 23:34:57 pm »

A motorgenerál,úgy néz ki napolva lesz mert beszerzési áron is az alkatrészek KB 80-100 ezer lenne.(értem ez alatt dugó,gyűrű,hengerfejtömités,hengerfejcsavar,hajtókarcsapágy,tőmitések stb+a munkadij felugrott kb 100 ezerre!!!+a gépműhelyes bére!A 40-50 ezerbe csak a gyűrűzés lett volna mint kiderült!
U.i:Sajnos a családi kassza ezt az összeget jelen pillanatban nem teszi lehetővé ezért marad a bontott motor.Remélem találok egy jót,ha nem akkor parkoló állásba helyezzük egy időre.

2 dolgot nem értek még mindig, de biztos nálam van a gond.

1. 80-100-ból hogyan jön ki minden + 6db új dugattyú? Milyen dugattyú ez? Ajándék? Török kisipari, vagy mi? Mert a 80-100-hoz a dugattyúnak kb 500Ft/db-nak kell lennie és a HF tömítés sem a legjobb...

2. csak a gyűrűzés 40-50. A gyűrűzéshez ugyanúgy szét kell borítani a motort....

Esetedben tényleg jobb a másik motor, de csak úgy vedd meg, ha mentél vele vagy 300km-t Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #1764 Dátum: 2010. január 26. 08:23:42 am »

A válasz a kérdésedre.A dugattyút több helyről is betudom szerezni KB 40-50 ezerért vadonatúj GOETZE szettet a hengerfejtőmités szintén Goetze 10.000 PÉNZ új ez is!A többi alkatrészt is ilyen áron tudom szerezni!Lehet,hogy nem számoltam bele mindent a 100 ezerbe,de legyen valamivel több akkor is a bolti ár feléjért szerzek mindent!!!A gyűrűzére vissza térve a szerelő ennyit mondott,csak azt irtam amit ő mondott!A kocsit elfogom hozni  tőle mert mondtam,hogy ennyi lé nincs rá.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1765 Dátum: 2010. január 26. 10:43:32 am »

Miki itt a fórumon van meghirdetve 40 pénzért garnitura Goetze (nem tudom jó hozzá vagy sem de itt van:
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,72.msg136911.html#msg136911
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1766 Dátum: 2010. január 26. 13:33:56 pm »

Vazze ennyivel olcsóbb a Diesel?  Shocked

Enyémbe 200 min lett volna Sad
Ha 40ért lett volna akkor az sem maradt volna ki...
Naplózva

Bence
Csillagszemű

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 403


Flottakezelő


« Válasz #1767 Dátum: 2010. január 26. 16:27:31 pm »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy van-e bármi műszaki akadálya annak, hogy egy manuális váltós, diesel E28-ast valaki átépítsen automata váltós kocsivá, ha megvan minden alkatrész?

Előre is köszi a válaszokat
Naplózva

E28 524td - E32 735iAL
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1768 Dátum: 2010. január 26. 20:51:35 pm »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy van-e bármi műszaki akadálya annak, hogy egy manuális váltós, diesel E28-ast valaki átépítsen automata váltós kocsivá, ha megvan minden alkatrész?

Előre is köszi a válaszokat

Ha minden megvan hozzá, akkor mi akadálya lenne?Idő kell hozzá, és/vagy pénz...mindenmegvan?Hűtő,hűtőcsövek,váltó,kardán,műszerfal,difi,pedálsor,meg még mittoménmi...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #1769 Dátum: 2010. január 26. 22:17:41 pm »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni abban, hogy van-e bármi műszaki akadálya annak, hogy egy manuális váltós, diesel E28-ast valaki átépítsen automata váltós kocsivá, ha megvan minden alkatrész?

Előre is köszi a válaszokat

Annak,hogy manuális váltósból automatát csináljon az ember nem müszaki probléma.
Az alapvető , hogy minden alkatrész legyen meg hozzá ami nem kevés.
Aztán kell egy ember aki ezt bevállalja.
Aztán ha van aki vállalja kérdés,hogy mennyit kér a végzendő munkáért.
Azt nem árt tisztázni miért épitek át manuálist automatára,főként dieselt.
Már csak keresni kell és aztán hajrá és megcsinálni aztán csak használni kell az automatás szerkezetet.
 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!