CápaBMW fórum
2024. április 20. 12:44:49 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1347835 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1260 Dátum: 2009. július 28. 19:17:16 pm »

Ismét köszönöm a válaszod  Smiley
Még egy pár dolgot rendbe kell tenni az autómon azt jöhet az új légmérő! Azn
Majd meg kereslek ha már aktuális lesz. Wink

Nyugodtan Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #1261 Dátum: 2009. július 28. 21:08:18 pm »

A kacat tartó/ kazetta tartó/ gyári telefon helyére becsúsztatott úgynevezett kis board. Semmi funkciója ,csak parasztosan "tögyünk mán valamit a lyukba".
Én is igy láttam de nem mertem gondolni se erre a szuper megoldásra. crazy2
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1262 Dátum: 2009. július 29. 21:53:01 pm »

segitség...

e21 vészvillogó csati...

Kéne a kábelkiosztás..ki kivel van....

köcce..



* Kép454.jpg (102.66 KB, 1600x1200 - megtekintve 694 alkalommal.)
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1263 Dátum: 2009. július 29. 23:26:28 pm »

segitség...

e21 vészvillogó csati...

Kéne a kábelkiosztás..ki kivel van....

köcce..



Lent van a műhelyben az E21 kapcsolási rajzom, de azért megpróbálok okoskodni a színek alapján.

zöld/sárga : gyújtás + ,esetleg indexkapcsolóra, relére megy még

barna ugye test

kék/piros: bal index (asszem)

Kék/fekete: jobb index

piros/fehér: állandó +

szürke/kék: gomb világítása

lila/fekete: gyújtás kulcs 1. állása, vagyis R állás (de ez nem biztos, meg kell néznem)

zöld/lila: index relé

Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1264 Dátum: 2009. július 30. 00:40:49 am »

Köszöntem uram....  Wink
Naplózva

steffe
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1265 Dátum: 2009. július 30. 07:31:13 am »

Az elektronikus kilóméterórás bmw-k difijében a jeladótárcsa mindig 9 fogú, vagy voltak ettől eltérő jeladótárcsák is?
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1266 Dátum: 2009. július 30. 08:31:03 am »

Az elektronikus kilóméterórás bmw-k difijében a jeladótárcsa mindig 9 fogú, vagy voltak ettől eltérő jeladótárcsák is?

Igen Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1267 Dátum: 2009. július 30. 08:45:35 am »

Módosítom a kérdést: Cheesy
E28, E30 típusokban alkalmaztak nem 9 fogú jeladótárcsát, és ha igen, akkor mely tipusnál milyen fogszámút?afro
Mitől függ, hogy milyen jeladótárcsa van az adott tipusban?
Van-e valamilyen jelölés az  elektronikus km órán arra nézve, hogy hányfogú jeladótárcsa való hozzá? Ha van, mi az?  Wink

"jelenleg nincs több kérdésem, de kérem ne hagyja el a várost"  police
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1268 Dátum: 2009. július 30. 09:59:23 am »

Na akkor újra Cheesy

Tehát. Minden típusnak,amiben jeladós difi volt, 9 fogú a tárcsája. Egyforma az átmérő is. Ez fix, sosem variálták.

Elektronikus óra kedvedre cserélhető, ugyanazt fogják mutatni, legyen az 220-as, vagy akár 280-as. A lényeg ezeknél a codier stekker,ami régebbi E28,E23,E24-nél a fordulatszám mérő hátuljába van dugva. Ezek határozzák meg a motortípust és a hozzá tartozó difit. Ha ezt cseréled, más áttételűhöz,mint ami valójában a difi,na akkor tud csalni.

Persze más a helyzet km óra szinten az 1977 és 81 között gyártott E23-nál, mert neki nem volt ilyen stekkere, ott a sebességmérő volt más és más.

Vannak W, K , EG értékek az órán (évjáratfüggő,hogy melyik értéket tüntetik fel),de ezeknek nincs köze ahhoz a tárcsához.

Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1269 Dátum: 2009. július 30. 10:14:29 am »

Akkor amiben nincs steker, az univerzális  Cheesy

Nem értem, hogy jön a képbe a végáttétel, mert a jeladó a végáttétel után van... a kerék fordulatszámát méri... ott a kerékátmérőt kellene tudni kalibrálni, nem?

Akkor elvileg rákötök a kiszedett km óra műszerre 4 vezetéket, és símán működik? (+12V, föld, és a jeladó 2 vezetéke) vagy kell neki egyéb nyavaja is (kap e valamilyen jelet a fordszámmérőből,  vagy akárhonnan máshonnan a műszertáblából)?
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #1270 Dátum: 2009. július 30. 10:15:37 am »

Na akkor újra Cheesy

Tehát. Minden típusnak,amiben jeladós difi volt, 9 fogú a tárcsája. Egyforma az átmérő is. Ez fix, sosem variálták.

Elektronikus óra kedvedre cserélhető, ugyanazt fogják mutatni, legyen az 220-as, vagy akár 280-as. A lényeg ezeknél a codier stekker,ami régebbi E28,E23,E24-nél a fordulatszám mérő hátuljába van dugva. Ezek határozzák meg a motortípust és a hozzá tartozó difit. Ha ezt cseréled, más áttételűhöz,mint ami valójában a difi,na akkor tud csalni.

Persze más a helyzet km óra szinten az 1977 és 81 között gyártott E23-nál, mert neki nem volt ilyen stekkere, ott a sebességmérő volt más és más.

Vannak W, K , EG értékek az órán (évjáratfüggő,hogy melyik értéket tüntetik fel),de ezeknek nincs köze ahhoz a tárcsához.

Smiley

Két lábon járó BMW lexikonunkat hallották, akit a jövőből küldtek, hogy megtalálja és elpusztítsa John Connort.  Grin Grin
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1271 Dátum: 2009. július 30. 10:38:04 am »

Akkor amiben nincs steker, az univerzális  Cheesy

Nem értem, hogy jön a képbe a végáttétel, mert a jeladó a végáttétel után van... a kerék fordulatszámát méri... ott a kerékátmérőt kellene tudni kalibrálni, nem?

Akkor elvileg rákötök a kiszedett km óra műszerre 4 vezetéket, és símán működik? (+12V, föld, és a jeladó 2 vezetéke) vagy kell neki egyéb nyavaja is (kap e valamilyen jelet a fordszámmérőből,  vagy akárhonnan máshonnan a műszertáblából)?

ja, csak ennyit akarsz? Akkor 4 kábel Smiley A stekker a pontosítás miatt kell és egyéb kiegészítű műszeregység tevékenység miatt. Smiley Ha lesz időm, írok erről bővebben Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1272 Dátum: 2009. július 30. 14:31:47 pm »

bocsi , legközelebb pontosaban leírom, hogy mit akarok, és neked sem kell feleslegesen koptatnod a billentyűzetet
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1273 Dátum: 2009. július 30. 18:50:03 pm »

ja, csak ennyit akarsz? Akkor 4 kábel Smiley A stekker a pontosítás miatt kell és egyéb kiegészítű műszeregység tevékenység miatt. Smiley Ha lesz időm, írok erről bővebben Wink

Jó lenne már igazán, teljesen fel lettem zaklatva, és kétségek közt örlődök most.Úgyhogy mivel este bőven ráérsz fejtsd ki egy kisebb esszében, illetve légyszives pótold a hiányosságokat és pontsítsd a pontatlanságoklat.


NEHOGY KOMOLYAN VEDD!!!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1274 Dátum: 2009. augusztus 01. 09:37:42 am »

Sziasztok! Kéne egy kis segítség! Az történt, hogy kiakadt a fűtésem. Tegnepelőtt éjszaka mentem, s a nőm miatt, aki elaudt a kocsiba, fűtenem kellett. Tegnap veszem észre hogy nem tudom levenni, kikapcsolni a fűtést, állandóan rajta van. A tűzfalon, a motor felől találtan egy műa dobozt amire megy 3 gomicső, meg 2 vezetékes csati. Gondolom ez a fűtéscsap, amit az izé(?) vezérel(ne). Mit lehetne tenni ideiglenesen?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1275 Dátum: 2009. augusztus 01. 10:39:07 am »

Sziasztok! Kéne egy kis segítség! Az történt, hogy kiakadt a fűtésem. Tegnepelőtt éjszaka mentem, s a nőm miatt, aki elaudt a kocsiba, fűtenem kellett. Tegnap veszem észre hogy nem tudom levenni, kikapcsolni a fűtést, állandóan rajta van. A tűzfalon, a motor felől találtan egy műa dobozt amire megy 3 gomicső, meg 2 vezetékes csati. Gondolom ez a fűtéscsap, amit az izé(?) vezérel(ne). Mit lehetne tenni ideiglenesen?

Megméred az izét,hogy izél-e a rajta kijövő vezetéken. Cheesy Hidegre tekert állapotban 12V-ot kell kapnia a csapnak,akkor zár el. Vagy a csapnak adsz 12V-ot és próba,hogy elmúlik-e a meleg.
Ha 12V van az "izé" felől és direkt 12V-ot is adtál, ennek ellenére meleg jön,akkor a csap nyekkent meg. Annak is a gumimembránja, ahol fel tud szivárogni a tekercshez a víz és beáll.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1276 Dátum: 2009. augusztus 01. 10:51:10 am »

Most én melyik gyújtáselosztót meg rotort vegyem meg az autómhoz?  huh 1001 1225

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1811&mospid=47171&btnr=12_0009&hg=12&fg=05

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1811&mospid=47171&btnr=12_0008&hg=12&fg=05

Vki help plz!  :'(
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1277 Dátum: 2009. augusztus 01. 11:51:11 am »

Megméred az izét,hogy izél-e a rajta kijövő vezetéken. Cheesy Hidegre tekert állapotban 12V-ot kell kapnia a csapnak,akkor zár el. Vagy a csapnak adsz 12V-ot és próba,hogy elmúlik-e a meleg.
Ha 12V van az "izé" felől és direkt 12V-ot is adtál, ennek ellenére meleg jön,akkor a csap nyekkent meg. Annak is a gumimembránja, ahol fel tud szivárogni a tekercshez a víz és beáll.

Köszi! Valami ilyesmit sejtettem, csak nem mertem így hirtelen, mert nem akartam lefüstöltetni az "izét". Cheesy
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1278 Dátum: 2009. augusztus 01. 12:20:52 pm »



011-es végű elosztó kell neked, de miért akarsz kompletten elosztót? Nem csak fedél kell? Rotorból meg sima röpsúlyos, szabályzós kell Wink

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1279 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:29:35 pm »


011-es végű elosztó kell neked, de miért akarsz kompletten elosztót? Nem csak fedél kell? Rotorból meg sima röpsúlyos, szabályzós kell Wink



Elosztófedél kell, meg rotor.  Cheesy Bocs, hülyén fogalmasztam. Smiley Beírom az utolsó 7 száőmjegyet realoemba, aztán kiválasztom a gyújtásom és ezt a két lehetőséget dobja fel, ezeken belül meg még van 1000k-s meg 5000k-s rotor meg vagy 3 féle elosztófedél.  undecided Most akkor melyikből melyik kell nekem? (Azok közül ami a linken van) 011-es végű dolgot egyáltalán nem láttam a 2 linken.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1280 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:44:49 pm »

Elosztófedél kell, meg rotor.  Cheesy Bocs, hülyén fogalmasztam. Smiley Beírom az utolsó 7 száőmjegyet realoemba, aztán kiválasztom a gyújtásom és ezt a két lehetőséget dobja fel, ezeken belül meg még van 1000k-s meg 5000k-s rotor meg vagy 3 féle elosztófedél.  undecided Most akkor melyikből melyik kell nekem? (Azok közül ami a linken van) 011-es végű dolgot egyáltalán nem láttam a 2 linken.  Cheesy

az elosztó Bosch sorszám vége a 011. Ez dönti el,hogy milyen karakterű az elosztó.

Amúgy meg szólj, ha kell ilyen, nem kell gyárit venni, jó a beszállítótól is. Én vettem onnan és jobb jött, mint a BMW-től...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1281 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:52:00 pm »

az elosztó Bosch sorszám vége a 011. Ez dönti el,hogy milyen karakterű az elosztó.

Amúgy meg szólj, ha kell ilyen, nem kell gyárit venni, jó a beszállítótól is. Én vettem onnan és jobb jött, mint a BMW-től...
Ok, privát ment!  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1282 Dátum: 2009. augusztus 05. 10:50:51 am »

Lenne egy olyan kérdésem hogy autórádió és erősítő összekötése hogyan van pontosan?

Az erősítőt bekötöttem, megkapja a 12V+-t, bennevan egy biztosíték, erősítő ledje világít.(az erősítő és a hangszóró kipróbált darabok, működtek faszán)
Az RCA is be van kötve, a rádióba és az erősítőbe is. Van egy remote szál, az erősítőbe bekötöttem, viszont a rádióba pontosan nem tudom hogy hova kell. A papírjai szerint a kék-fehér(pioneer rádió)antenna relé kábelére kell kötni. Na most azon van kettő csatlakozó, az egyikre rákötöttem, de semmi hang. Próbából rákötöttem egy szobai erősítőt az rca-ra, de semmi hang. Azon gondolkoztam hogy hátha kell-e a rádiónak az erősítőtől valami jel, hogy az rca-t is használja?

Valaki csinált már ilyet, vagy van ötlet?

Előre is köszi
Naplózva

pic
Vendég
« Válasz #1283 Dátum: 2009. augusztus 05. 11:30:02 am »

Elméletileg az erősítőnek akkor kéne bekapcsolni, ha a kék-fehér madzagról megkapja a delejt. Az erősítőnek erre a jelre kellene bekapcsolnia. Ha a rádió bekapcsolása nélkül is világít a led akkor valami nem oké. Ha két csati van rajta, akkor próbáld meg a másikon. Ha nem működik így, akkor valami más gubanc van. Nem lehet hogy rossz az rca kábel?
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1284 Dátum: 2009. augusztus 05. 14:57:22 pm »

Elméletileg az erősítőnek akkor kéne bekapcsolni, ha a kék-fehér madzagról megkapja a delejt. Az erősítőnek erre a jelre kellene bekapcsolnia. Ha a rádió bekapcsolása nélkül is világít a led akkor valami nem oké. Ha két csati van rajta, akkor próbáld meg a másikon. Ha nem működik így, akkor valami más gubanc van. Nem lehet hogy rossz az rca kábel?

Az erősítő akkor kapcsol be ha a vezérlőszálat bekötöm a rádióba, és azt bekapcsolom(vagy ha ellenőrzésnek rákötöm a 12V-t a REM csatira). a kék kábelen a csatikat meg már variáltam ezernyi féleképpen de egyik se volt az igazi, bár még asszem van 1-2 variáció amit nem próbáltam még ki.

Amire gyanakszom, hogy még nincs kikötve a láda, és hát volt hogy 1-2 kanyarban meghömbölgettem a tartalmát..nemtudom hogy kell-e neki, de itthon mindíg pattant egyet mikor megkapta az áramot, na most a kocsiban ezt nem csinálta. Van egy olyan sanda gyanúm hogy lecsúszott a ládában a hangszóróról a kábel. Hamarosan kiderül, most dől a lé az égből, semmi kedvem kimenni.
Naplózva

pic
Vendég
« Válasz #1285 Dátum: 2009. augusztus 05. 15:08:23 pm »

Kicsit rejtélyes számomra, mivel ha rákötöd a kékre a remote kábelt, akkor működnie kéne. Gondolom 2 csati azért van rajta, hogy legyen egy az antenna, egy pedig az erősítő számára. Dobhatnál képet a kötegről ami a rádióból jön.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1286 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:38:08 am »

Lenne egy olyan kérdésem hogy autórádió és erősítő összekötése hogyan van pontosan?

Az erősítőt bekötöttem, megkapja a 12V+-t, bennevan egy biztosíték, erősítő ledje világít.(az erősítő és a hangszóró kipróbált darabok, működtek faszán)
Az RCA is be van kötve, a rádióba és az erősítőbe is. Van egy remote szál, az erősítőbe bekötöttem, viszont a rádióba pontosan nem tudom hogy hova kell. A papírjai szerint a kék-fehér(pioneer rádió)antenna relé kábelére kell kötni. Na most azon van kettő csatlakozó, az egyikre rákötöttem, de semmi hang. Próbából rákötöttem egy szobai erősítőt az rca-ra, de semmi hang. Azon gondolkoztam hogy hátha kell-e a rádiónak az erősítőtől valami jel, hogy az rca-t is használja?

Valaki csinált már ilyet, vagy van ötlet?

Előre is köszi


Próbáld ki, hog ybekapcsolt állapotban az rca-t kihúzva a rádióból,búg-e...
Az erősítőre mennie kell egy fix 12V-os plusznak, és egy negatívnak(a pozitív gyújtásról a tuti, vagy parkolóállásból,hogy állandóan ne szívja az akksit),és a rádió elektromos antenna vezérlő száláról egy plussznak, erre kapcsol be.Amelyik erősítőket próbáltam,azok nem adnak semmiféle jelet a rádiónak a jelenlétükről...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1287 Dátum: 2009. augusztus 07. 11:36:14 am »


Próbáld ki, hog ybekapcsolt állapotban az rca-t kihúzva a rádióból,búg-e...
Az erősítőre mennie kell egy fix 12V-os plusznak, és egy negatívnak(a pozitív gyújtásról a tuti, vagy parkolóállásból,hogy állandóan ne szívja az akksit),és a rádió elektromos antenna vezérlő száláról egy plussznak, erre kapcsol be.Amelyik erősítőket próbáltam,azok nem adnak semmiféle jelet a rádiónak a jelenlétükről...

Megoldódott! Nemtudom pontosan mitől, de most megy frankón. Köszi azért a segítséget!
Naplózva

MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1288 Dátum: 2009. szeptember 15. 23:07:00 pm »

Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka?
Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott. huh


* audi tranyó 01.JPG (64.91 KB, 730x548 - megtekintve 903 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1289 Dátum: 2009. szeptember 16. 07:19:54 am »

Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!