CápaBMW fórum
2024. november 10. 22:41:22 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1507901 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1290 Dátum: 2009. szeptember 16. 08:14:51 am »

Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka?
Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott. huh

Sajnos kuka. A nagyfesz miatt nem tudod külsőleg jól szigetelni. Anno én is próbáltam a repedt trafókat feltámasztani az M50-hez,de nem sikerült,kb 3 percig volt jó. Sad
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1291 Dátum: 2009. szeptember 16. 12:44:33 pm »

Szerintem szigeteld le jó alaposan, és próbáld ki. Ha rossz: Kuka. Ha nem: éljen! Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1292 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:26:01 pm »

Ezt dobd ki és sajnos keresztelkedj Robertára....
Tudod akinek Audi kell.....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1293 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:40:37 pm »

Na igen, hiszen a BMW:  Baszottul Megbízható Wazzeg!!!  Tongue Tongue Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1294 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:42:54 pm »

Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.
Ja, legjobb lesz mikor a szikra úgydönt hogy visszatér az anyaméhébe, és belebasz a "kompúterba". És akkor aztat is kell venni meg trafót is meg immobilizert is meg 2 másik kocsit alkatrésznek... Evil
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1295 Dátum: 2009. szeptember 16. 16:56:12 pm »

Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka?
Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott. huh

Az olvadtműanyagos pisztoly ilyesmire alkalmatlan(valamire jó egyáltalán?)...Inkább  a kétkomponensű ragasztók valók oda,de a kóboráram biztos utat talál...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1296 Dátum: 2009. szeptember 16. 17:13:38 pm »

Collinsnak:


* Collins gencsi.jpg (73.34 KB, 600x450 - megtekintve 1212 alkalommal.)

* Collins gencs2.jpg (53.17 KB, 600x450 - megtekintve 1225 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1297 Dátum: 2009. szeptember 16. 20:10:04 pm »

Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.

Hja,sejtettem,örök rejtély a számomra,hogy mitől jobb ívkisülni 2-3cm hosszon,mint 0.6mm-en,de tény.hogy az a legkevésbé kedvelt hely a kis g@ci elektronoknak,áthidalni a távolságot.Holnapra itt az új 85€ az ára,erős ingert éreztem,hogy rátekerjek 3 tekercs tépet,de eddigi tapasztalatim alapján az optimista becslés is 50-50% a sikerre,meg nagy cigi kivenni,meg betenni is,és ezt kétszer,ha a nem 50%-ai győznek,szóval ivartalanítás. crazy2
Lassan el kőne mozdulnom a holtpontról gépjármű ügyben,kicsit több mint 1éve vettem "ideiglenes" tragacsnak amig a véntrógert szívátültetem......


Huh:


* D_5620_ff022hvj10_05.jpg (47.79 KB, 400x300 - megtekintve 1170 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 16. 20:15:07 pm írta mr.v12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1298 Dátum: 2009. szeptember 16. 23:30:20 pm »

Collinsnak:


nagy vagy mester, ez azért nem egész így festett...  409 409
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1299 Dátum: 2009. szeptember 17. 08:13:01 am »

Tényleg te  láttad!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1300 Dátum: 2009. szeptember 20. 15:46:58 pm »

Na,megoldódott a rejtély,kellemes vasárnap délutáni szerelés képében.Láthatóan faszza helyen van,szívósor le,pár vízcső le,de végül összeállt,és felzümmögött a 100le,újra mobil lettem,pár kép-mintegy-elrettentés képpen:


* audi tranyó 004.jpg (90.83 KB, 730x548 - megtekintve 1365 alkalommal.)

* audi tranyó 005.jpg (97.83 KB, 730x548 - megtekintve 1287 alkalommal.)

* audi tranyó 006.jpg (91.63 KB, 730x548 - megtekintve 1341 alkalommal.)

* audi tranyó 014.jpg (84.2 KB, 730x548 - megtekintve 1382 alkalommal.)

* audi tranyó 015.jpg (91.02 KB, 730x548 - megtekintve 1379 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
balo77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #1301 Dátum: 2009. szeptember 20. 19:06:12 pm »

Szevasztok!
Tavasszal betettem hátra a 28-as diffit, mostmár ideje lenne megadni a sebességjelet a compinak ha már van. Azt kisilabizáltam, hogy a kábelkötegen a fekete/fehér vezetékre kell kötnöm a diffitől a vezetéket.
Amiben segítség kéne:1. honnan megy a delej a diffihez? 2. A diffin lévő 2lábú csatin melyik melyik, ha nem mindegy.
Köszi Balo
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1302 Dátum: 2009. szeptember 20. 23:37:51 pm »

Szevasztok!
Tavasszal betettem hátra a 28-as diffit, mostmár ideje lenne megadni a sebességjelet a compinak ha már van. Azt kisilabizáltam, hogy a kábelkötegen a fekete/fehér vezetékre kell kötnöm a diffitől a vezetéket.
Amiben segítség kéne:1. honnan megy a delej a diffihez? 2. A diffin lévő 2lábú csatin melyik melyik, ha nem mindegy.
Köszi Balo

Sebesség jelet a motorvezérlőbe nem a difiből adjuk,hanem a motorhoz tartozó autó óráján keresztül a cápadifit felhasználva.
Hátra a difire semmi más nem megy, csak egy negatív,ami fix, visszafelé pedig a szaggatott negatív jel jön. A "delej" (pozitív), azt az óra adja Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1303 Dátum: 2009. szeptember 21. 20:21:01 pm »

Hali,
érdeklődöm, h e23 -tompa- műszerei kompatibilisek-e az e28-éval ? vízhőfokjelző és a pillanatnyi fogyasztásjelző érdekelne. köfiii

Asszem nem,de csak találunk E23-ast..Roll Eyes)Beteszünk addig egy komplettet,oszt hali..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1304 Dátum: 2009. szeptember 21. 22:14:53 pm »

Hali,
érdeklődöm, h e23 -tompa- műszerei kompatibilisek-e az e28-éval ? vízhőfokjelző és a pillanatnyi fogyasztásjelző érdekelne. köfiii

Ugyanaz! Csak a plexis háza más.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
balo77

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Válasz #1305 Dátum: 2009. szeptember 22. 16:46:29 pm »

Sebesség jelet a motorvezérlőbe nem a difiből adjuk,hanem a motorhoz tartozó autó óráján keresztül a cápadifit felhasználva.
Hátra a difire semmi más nem megy, csak egy negatív,ami fix, visszafelé pedig a szaggatott negatív jel jön. A "delej" (pozitív), azt az óra adja Smiley
Köszi Miki! Ehh ez az elektromosság...Nos odáig eljutottam, hogy knagy hülyeséget kérdeztem.  Cheesy Na de akkor mi a megoldás: motronic comp. + jeladós diffi + E24első szériás spirálos műszercsoport. Hogyan adjak sebjelet a compinak (ha jól értem az előzőeket  Roll Eyes) anélkül hogy cserélném az műszereket?
Balo
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1306 Dátum: 2009. szeptember 22. 20:13:21 pm »

Köszi Miki! Ehh ez az elektromosság...Nos odáig eljutottam, hogy knagy hülyeséget kérdeztem.  Cheesy Na de akkor mi a megoldás: motronic comp. + jeladós diffi + E24első szériás spirálos műszercsoport. Hogyan adjak sebjelet a compinak (ha jól értem az előzőeket  Roll Eyes) anélkül hogy cserélném az műszereket?
Balo

Ment privát üzenet Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
toxi92
Vendég
« Válasz #1307 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:17:55 am »

Igen Érden a Viktorral már beszéltem telefonon mondta be is szereli csak most nincs garázsa neki vagy mi a fene Sad! Amúgy aztmondta nem egy nagy macera felszerelni csak az elektromos ac-a húzossabb! jah meg annyi segítséget hadkérjek kp-zárnak mien áramot kell vinni mert vettem két ajtóba zárat e-21-be és a motorokon van asszem 2 kanóc azt mire vagy hova kell kötni?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1308 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:23:35 am »

kp zár:
kell lennie valahol egy kp vezérlőnek, azon 5 szál van, 2 szál megy a motorokra, és 3 szál a vezérlés (egy földelés, és 2 szál a nyitás, és a zárás detektálására)

látni kellene, milyen kp zár készletet vettél...
Naplózva
toxi92
Vendég
« Válasz #1309 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:39:34 am »

Délután rakokfel róla képet ha tudok és akkor leírhatnád nekem hogy mit hogyan! Köszönöm szépen
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1310 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:44:25 am »

Délután rakokfel róla képet ha tudok és akkor leírhatnád nekem hogy mit hogyan! Köszönöm szépen
Riasztó vezérli majd vagy külön lesz ?
Naplózva

Bence
toxi92
Vendég
« Válasz #1311 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:47:00 am »

CSak simán kp-zár riasztóm nincs! Promega Nekem mondtak ojat is hogy a hengerfejet majd meg kell reszelni akkorára mint a szívósornak a lukai! Mert különben gázadásnál megtorpanik z autó mert felgyülemlik a gáz vagy mi!
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1312 Dátum: 2009. szeptember 25. 07:37:31 am »

Az l-jet témát áttettem az autóreszelgető topicba.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1313 Dátum: 2009. szeptember 26. 21:15:29 pm »

Mostanság nincs hévége gyujtás szopi nélkül angry,a változatosság kedvéért,a gyujtókábel égett fossá,gondolom az új tranyó gyújtott mint ökör,amit a már meghekkelt tyúkbél nem kedvelt,és berottyantott.Mindenki okulására:


* gyujtókábel.JPG (65.31 KB, 768x576 - megtekintve 1420 alkalommal.)

* gyujtókábel 1.JPG (52.1 KB, 768x576 - megtekintve 1373 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
aqwa
Vendég
« Válasz #1314 Dátum: 2009. október 12. 09:19:01 am »

Helló.
Szeretnék egy olyat kérdezni,hogy E28-on a műszeregységben,a sebességmérőn,és az üzemanyagszint jelzőn kívül,semmi nem működik,néha a ford.számmérő igen,de az ritka.
Állítólag az előző tulaj próbálta már orvosolni,vett bele egy másik műszeregységet,de azzal sem javult a helyzet.Előre is köszönöm.
Naplózva
aqwa
Vendég
« Válasz #1315 Dátum: 2009. október 12. 09:21:09 am »

A kérdés kimaradt :)Szerinted mitől lehet?
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1316 Dátum: 2009. október 12. 11:09:12 am »

A kérdés kimaradt :)Szerinted mitől lehet?

szerintem az SI (szerviz intervallum) panel makkant meg (az a panel a műszerfalban, amin az akkumlátor is megtalálható)
javítani macerás és az eredmény átmeneti, de ez ügyben keresd imik-e-28-at
újat (nem gyári, de profi) kapsz az ebay.com-on
cserélni így kell: http://home.comcast.net/~ameristar/installing_SI%20brd%20pre%20286.htm
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
aqwa
Vendég
« Válasz #1317 Dátum: 2009. október 12. 17:22:19 pm »

Köszönöm a segítséget!!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1318 Dátum: 2009. október 12. 17:57:57 pm »

szerintem az SI (szerviz intervallum) panel makkant meg (az a panel a műszerfalban, amin az akkumlátor is megtalálható)
javítani macerás és az eredmény átmeneti, de ez ügyben keresd imik-e-28-at
újat (nem gyári, de profi) kapsz az ebay.com-on
cserélni így kell: http://home.comcast.net/~ameristar/installing_SI%20brd%20pre%20286.htm

Azt könnyű kideríteni,le kell húzni a csatit róla..Nekem a panel sincs benne...Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1319 Dátum: 2009. október 12. 19:36:35 pm »

persze, lehet más is, de ez gyakori típushiba, aminek a jelei az összevissza működő-nem működő-hülyeséget mutató műszerek

lehetnek persze a jeladók is, de azok sokkal ritkábban makkannak meg, különösen így együtt

gondolom a szerviz intervallum kijelző sem működik

Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!