Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1290 Dátum: 2009. szeptember 16. 08:14:51 am » |
|
Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka? Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott. Sajnos kuka. A nagyfesz miatt nem tudod külsőleg jól szigetelni. Anno én is próbáltam a repedt trafókat feltámasztani az M50-hez,de nem sikerült,kb 3 percig volt jó.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1291 Dátum: 2009. szeptember 16. 12:44:33 pm » |
|
Szerintem szigeteld le jó alaposan, és próbáld ki. Ha rossz: Kuka. Ha nem: éljen!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1292 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:26:01 pm » |
|
Ezt dobd ki és sajnos keresztelkedj Robertára.... Tudod akinek Audi kell.....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1293 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:40:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #1294 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:42:54 pm » |
|
Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.
Ja, legjobb lesz mikor a szikra úgydönt hogy visszatér az anyaméhébe, és belebasz a "kompúterba". És akkor aztat is kell venni meg trafót is meg immobilizert is meg 2 másik kocsit alkatrésznek...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1295 Dátum: 2009. szeptember 16. 16:56:12 pm » |
|
Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka? Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott. Az olvadtműanyagos pisztoly ilyesmire alkalmatlan(valamire jó egyáltalán?)...Inkább a kétkomponensű ragasztók valók oda,de a kóboráram biztos utat talál...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1296 Dátum: 2009. szeptember 16. 17:13:38 pm » |
|
Collinsnak:
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1297 Dátum: 2009. szeptember 16. 20:10:04 pm » |
|
Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.
Hja,sejtettem,örök rejtély a számomra,hogy mitől jobb ívkisülni 2-3cm hosszon,mint 0.6mm-en,de tény.hogy az a legkevésbé kedvelt hely a kis g@ci elektronoknak,áthidalni a távolságot.Holnapra itt az új 85€ az ára,erős ingert éreztem,hogy rátekerjek 3 tekercs tépet,de eddigi tapasztalatim alapján az optimista becslés is 50-50% a sikerre,meg nagy cigi kivenni,meg betenni is,és ezt kétszer,ha a nem 50%-ai győznek,szóval ivartalanítás. Lassan el kőne mozdulnom a holtpontról gépjármű ügyben,kicsit több mint 1éve vettem "ideiglenes" tragacsnak amig a véntrógert szívátültetem...... :
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 16. 20:15:07 pm írta mr.v12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1298 Dátum: 2009. szeptember 16. 23:30:20 pm » |
|
Collinsnak:
nagy vagy mester, ez azért nem egész így festett...
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1299 Dátum: 2009. szeptember 17. 08:13:01 am » |
|
Tényleg te láttad!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1300 Dátum: 2009. szeptember 20. 15:46:58 pm » |
|
Na,megoldódott a rejtély,kellemes vasárnap délutáni szerelés képében.Láthatóan faszza helyen van,szívósor le,pár vízcső le,de végül összeállt,és felzümmögött a 100le,újra mobil lettem,pár kép-mintegy-elrettentés képpen:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #1301 Dátum: 2009. szeptember 20. 19:06:12 pm » |
|
Szevasztok! Tavasszal betettem hátra a 28-as diffit, mostmár ideje lenne megadni a sebességjelet a compinak ha már van. Azt kisilabizáltam, hogy a kábelkötegen a fekete/fehér vezetékre kell kötnöm a diffitől a vezetéket. Amiben segítség kéne:1. honnan megy a delej a diffihez? 2. A diffin lévő 2lábú csatin melyik melyik, ha nem mindegy. Köszi Balo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1302 Dátum: 2009. szeptember 20. 23:37:51 pm » |
|
Szevasztok! Tavasszal betettem hátra a 28-as diffit, mostmár ideje lenne megadni a sebességjelet a compinak ha már van. Azt kisilabizáltam, hogy a kábelkötegen a fekete/fehér vezetékre kell kötnöm a diffitől a vezetéket. Amiben segítség kéne:1. honnan megy a delej a diffihez? 2. A diffin lévő 2lábú csatin melyik melyik, ha nem mindegy. Köszi Balo
Sebesség jelet a motorvezérlőbe nem a difiből adjuk,hanem a motorhoz tartozó autó óráján keresztül a cápadifit felhasználva. Hátra a difire semmi más nem megy, csak egy negatív,ami fix, visszafelé pedig a szaggatott negatív jel jön. A "delej" (pozitív), azt az óra adja
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1303 Dátum: 2009. szeptember 21. 20:21:01 pm » |
|
Hali, érdeklődöm, h e23 -tompa- műszerei kompatibilisek-e az e28-éval ? vízhőfokjelző és a pillanatnyi fogyasztásjelző érdekelne. köfiii
Asszem nem,de csak találunk E23-ast.. )Beteszünk addig egy komplettet,oszt hali..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1304 Dátum: 2009. szeptember 21. 22:14:53 pm » |
|
Hali, érdeklődöm, h e23 -tompa- műszerei kompatibilisek-e az e28-éval ? vízhőfokjelző és a pillanatnyi fogyasztásjelző érdekelne. köfiii
Ugyanaz! Csak a plexis háza más.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
balo77
Nem elérhető
Hozzászólások: 52
|
|
« Válasz #1305 Dátum: 2009. szeptember 22. 16:46:29 pm » |
|
Sebesség jelet a motorvezérlőbe nem a difiből adjuk,hanem a motorhoz tartozó autó óráján keresztül a cápadifit felhasználva. Hátra a difire semmi más nem megy, csak egy negatív,ami fix, visszafelé pedig a szaggatott negatív jel jön. A "delej" (pozitív), azt az óra adja Köszi Miki! Ehh ez az elektromosság...Nos odáig eljutottam, hogy knagy hülyeséget kérdeztem. Na de akkor mi a megoldás: motronic comp. + jeladós diffi + E24első szériás spirálos műszercsoport. Hogyan adjak sebjelet a compinak (ha jól értem az előzőeket ) anélkül hogy cserélném az műszereket? Balo
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1306 Dátum: 2009. szeptember 22. 20:13:21 pm » |
|
Köszi Miki! Ehh ez az elektromosság...Nos odáig eljutottam, hogy knagy hülyeséget kérdeztem. Na de akkor mi a megoldás: motronic comp. + jeladós diffi + E24első szériás spirálos műszercsoport. Hogyan adjak sebjelet a compinak (ha jól értem az előzőeket ) anélkül hogy cserélném az műszereket? Balo Ment privát üzenet
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #1307 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:17:55 am » |
|
Igen Érden a Viktorral már beszéltem telefonon mondta be is szereli csak most nincs garázsa neki vagy mi a fene ! Amúgy aztmondta nem egy nagy macera felszerelni csak az elektromos ac-a húzossabb! jah meg annyi segítséget hadkérjek kp-zárnak mien áramot kell vinni mert vettem két ajtóba zárat e-21-be és a motorokon van asszem 2 kanóc azt mire vagy hova kell kötni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1308 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:23:35 am » |
|
kp zár: kell lennie valahol egy kp vezérlőnek, azon 5 szál van, 2 szál megy a motorokra, és 3 szál a vezérlés (egy földelés, és 2 szál a nyitás, és a zárás detektálására)
látni kellene, milyen kp zár készletet vettél...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #1309 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:39:34 am » |
|
Délután rakokfel róla képet ha tudok és akkor leírhatnád nekem hogy mit hogyan! Köszönöm szépen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1310 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:44:25 am » |
|
Délután rakokfel róla képet ha tudok és akkor leírhatnád nekem hogy mit hogyan! Köszönöm szépen
Riasztó vezérli majd vagy külön lesz ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
toxi92
Vendég
|
|
« Válasz #1311 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:47:00 am » |
|
CSak simán kp-zár riasztóm nincs! Promega Nekem mondtak ojat is hogy a hengerfejet majd meg kell reszelni akkorára mint a szívósornak a lukai! Mert különben gázadásnál megtorpanik z autó mert felgyülemlik a gáz vagy mi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1312 Dátum: 2009. szeptember 25. 07:37:31 am » |
|
Az l-jet témát áttettem az autóreszelgető topicba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1313 Dátum: 2009. szeptember 26. 21:15:29 pm » |
|
Mostanság nincs hévége gyujtás szopi nélkül ,a változatosság kedvéért,a gyujtókábel égett fossá,gondolom az új tranyó gyújtott mint ökör,amit a már meghekkelt tyúkbél nem kedvelt,és berottyantott.Mindenki okulására:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
aqwa
Vendég
|
|
« Válasz #1314 Dátum: 2009. október 12. 09:19:01 am » |
|
Helló. Szeretnék egy olyat kérdezni,hogy E28-on a műszeregységben,a sebességmérőn,és az üzemanyagszint jelzőn kívül,semmi nem működik,néha a ford.számmérő igen,de az ritka. Állítólag az előző tulaj próbálta már orvosolni,vett bele egy másik műszeregységet,de azzal sem javult a helyzet.Előre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
aqwa
Vendég
|
|
« Válasz #1315 Dátum: 2009. október 12. 09:21:09 am » |
|
A kérdés kimaradt :)Szerinted mitől lehet?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1316 Dátum: 2009. október 12. 11:09:12 am » |
|
A kérdés kimaradt :)Szerinted mitől lehet?
szerintem az SI (szerviz intervallum) panel makkant meg (az a panel a műszerfalban, amin az akkumlátor is megtalálható) javítani macerás és az eredmény átmeneti, de ez ügyben keresd imik-e-28-at újat (nem gyári, de profi) kapsz az ebay.com-on cserélni így kell: http://home.comcast.net/~ameristar/installing_SI%20brd%20pre%20286.htm
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
aqwa
Vendég
|
|
« Válasz #1317 Dátum: 2009. október 12. 17:22:19 pm » |
|
Köszönöm a segítséget!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1318 Dátum: 2009. október 12. 17:57:57 pm » |
|
Azt könnyű kideríteni,le kell húzni a csatit róla..Nekem a panel sincs benne... )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #1319 Dátum: 2009. október 12. 19:36:35 pm » |
|
persze, lehet más is, de ez gyakori típushiba, aminek a jelei az összevissza működő-nem működő-hülyeséget mutató műszerek
lehetnek persze a jeladók is, de azok sokkal ritkábban makkannak meg, különösen így együtt
gondolom a szerviz intervallum kijelző sem működik
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
|