| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1290 Dátum: 2009. szeptember 16. 08:14:51 am » |  | 
 
 Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka? Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott.  Sajnos kuka. A nagyfesz miatt nem tudod külsőleg jól szigetelni. Anno én is próbáltam a repedt trafókat feltámasztani az M50-hez,de nem sikerült,kb 3 percig volt jó.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csabE28 
								aki számodra  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1889
								
								 
								Szerelem, mert cápa!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1291 Dátum: 2009. szeptember 16. 12:44:33 pm » |  | 
 
 Szerintem szigeteld le jó alaposan, és próbáld ki. Ha rossz: Kuka. Ha nem: éljen!   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Aranka az én kis vasoxidkupackám! |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #1292 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:26:01 pm » |  | 
 
 Ezt dobd ki és sajnos keresztelkedj Robertára....Tudod akinek Audi kell.....
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csabE28 
								aki számodra  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1889
								
								 
								Szerelem, mert cápa!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1293 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:40:37 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Aranka az én kis vasoxidkupackám! |  |  | 
	| 
			| 
					
						| csabE28 
								aki számodra  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1889
								
								 
								Szerelem, mert cápa!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1294 Dátum: 2009. szeptember 16. 14:42:54 pm » |  | 
 
 Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.
 Ja, legjobb lesz mikor a szikra úgydönt hogy visszatér az anyaméhébe, és belebasz a "kompúterba". És akkor aztat is kell venni meg trafót is meg immobilizert is meg 2 másik kocsit alkatrésznek...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Aranka az én kis vasoxidkupackám! |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1295 Dátum: 2009. szeptember 16. 16:56:12 pm » |  | 
 
 Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka? Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott.  Az olvadtműanyagos pisztoly ilyesmire alkalmatlan(valamire jó egyáltalán?)...Inkább  a kétkomponensű ragasztók valók oda,de a kóboráram biztos utat talál... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #1296 Dátum: 2009. szeptember 16. 17:13:38 pm » |  | 
 
 Collinsnak:
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1297 Dátum: 2009. szeptember 16. 20:10:04 pm » |  | 
 
 Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.
 Hja,sejtettem,örök rejtély a számomra,hogy mitől jobb ívkisülni 2-3cm hosszon,mint 0.6mm-en,de tény.hogy az a legkevésbé kedvelt hely a kis g@ci elektronoknak,áthidalni a távolságot.Holnapra itt az új 85€ az ára,erős ingert éreztem,hogy rátekerjek 3 tekercs tépet,de eddigi tapasztalatim alapján az optimista becslés is 50-50% a sikerre,meg nagy cigi kivenni,meg betenni is,és ezt kétszer,ha a nem 50%-ai győznek,szóval ivartalanítás.   Lassan el kőne mozdulnom a holtpontról gépjármű ügyben,kicsit több mint 1éve vettem "ideiglenes" tragacsnak amig a véntrógert szívátültetem......  : |  
						| 
								| 
 |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 16. 20:15:07 pm írta mr.v12 » |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1298 Dátum: 2009. szeptember 16. 23:30:20 pm » |  | 
 
 Collinsnak:
 
 nagy vagy mester, ez azért nem egész így festett...      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #1299 Dátum: 2009. szeptember 17. 08:13:01 am » |  | 
 
 Tényleg te  láttad! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1300 Dátum: 2009. szeptember 20. 15:46:58 pm » |  | 
 
 Na,megoldódott a rejtély,kellemes vasárnap délutáni szerelés képében.Láthatóan faszza helyen van,szívósor le,pár vízcső le,de végül összeállt,és felzümmögött a 100le,újra mobil lettem,pár kép-mintegy-elrettentés képpen:
 |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| balo77 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 52
								
								 | 
								|  | « Válasz #1301 Dátum: 2009. szeptember 20. 19:06:12 pm » |  | 
 
 Szevasztok!Tavasszal betettem hátra a 28-as diffit, mostmár ideje lenne megadni a sebességjelet a compinak ha már van. Azt kisilabizáltam, hogy a kábelkötegen a fekete/fehér vezetékre kell kötnöm a diffitől a vezetéket.
 Amiben segítség kéne:1. honnan megy a delej a diffihez? 2. A diffin lévő 2lábú csatin melyik melyik, ha nem mindegy.
 Köszi Balo
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1302 Dátum: 2009. szeptember 20. 23:37:51 pm » |  | 
 
 Szevasztok!Tavasszal betettem hátra a 28-as diffit, mostmár ideje lenne megadni a sebességjelet a compinak ha már van. Azt kisilabizáltam, hogy a kábelkötegen a fekete/fehér vezetékre kell kötnöm a diffitől a vezetéket.
 Amiben segítség kéne:1. honnan megy a delej a diffihez? 2. A diffin lévő 2lábú csatin melyik melyik, ha nem mindegy.
 Köszi Balo
 
 Sebesség jelet a motorvezérlőbe nem a difiből adjuk,hanem a motorhoz tartozó autó óráján keresztül a cápadifit felhasználva. Hátra a difire semmi más nem megy, csak egy negatív,ami fix, visszafelé pedig a szaggatott negatív jel jön. A "delej" (pozitív), azt az óra adja   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1303 Dátum: 2009. szeptember 21. 20:21:01 pm » |  | 
 
 Hali,érdeklődöm, h e23 -tompa- műszerei kompatibilisek-e az e28-éval ? vízhőfokjelző és a pillanatnyi fogyasztásjelző érdekelne. köfiii
 
 Asszem nem,de csak találunk E23-ast..  )Beteszünk addig egy komplettet,oszt hali.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1304 Dátum: 2009. szeptember 21. 22:14:53 pm » |  | 
 
 Hali,érdeklődöm, h e23 -tompa- műszerei kompatibilisek-e az e28-éval ? vízhőfokjelző és a pillanatnyi fogyasztásjelző érdekelne. köfiii
 
 Ugyanaz! Csak a plexis háza más.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| balo77 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 52
								
								 | 
								|  | « Válasz #1305 Dátum: 2009. szeptember 22. 16:46:29 pm » |  | 
 
 Sebesség jelet a motorvezérlőbe nem a difiből adjuk,hanem a motorhoz tartozó autó óráján keresztül a cápadifit felhasználva. Hátra a difire semmi más nem megy, csak egy negatív,ami fix, visszafelé pedig a szaggatott negatív jel jön. A "delej" (pozitív), azt az óra adja  Köszi Miki! Ehh ez az elektromosság...Nos odáig eljutottam, hogy knagy hülyeséget kérdeztem.     Na de akkor mi a megoldás: motronic comp. + jeladós diffi + E24első szériás spirálos műszercsoport. Hogyan adjak sebjelet a compinak (ha jól értem az előzőeket    ) anélkül hogy cserélném az műszereket? Balo |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1306 Dátum: 2009. szeptember 22. 20:13:21 pm » |  | 
 
 Köszi Miki! Ehh ez az elektromosság...Nos odáig eljutottam, hogy knagy hülyeséget kérdeztem.     Na de akkor mi a megoldás: motronic comp. + jeladós diffi + E24első szériás spirálos műszercsoport. Hogyan adjak sebjelet a compinak (ha jól értem az előzőeket    ) anélkül hogy cserélném az műszereket? BaloMent privát üzenet   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| toxi92 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1307 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:17:55 am » |  | 
 
 Igen Érden a Viktorral már beszéltem telefonon mondta be is szereli csak most nincs garázsa neki vagy mi a fene   ! Amúgy aztmondta nem egy nagy macera felszerelni csak az elektromos ac-a húzossabb! jah meg annyi segítséget hadkérjek kp-zárnak mien áramot kell vinni mert vettem két ajtóba zárat e-21-be és a motorokon van asszem 2 kanóc azt mire vagy hova kell kötni? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1308 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:23:35 am » |  | 
 
 kp zár:kell lennie valahol egy kp vezérlőnek, azon 5 szál van, 2 szál megy a motorokra, és 3 szál a vezérlés (egy földelés, és 2 szál a nyitás, és a zárás detektálására)
 
 látni kellene, milyen kp zár készletet vettél...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| toxi92 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1309 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:39:34 am » |  | 
 
 Délután rakokfel róla képet ha tudok és akkor leírhatnád nekem hogy mit hogyan! Köszönöm szépen |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1310 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:44:25 am » |  | 
 
 Délután rakokfel róla képet ha tudok és akkor leírhatnád nekem hogy mit hogyan! Köszönöm szépen
 Riasztó vezérli majd vagy külön lesz ? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| toxi92 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1311 Dátum: 2009. szeptember 24. 11:47:00 am » |  | 
 
 CSak simán kp-zár riasztóm nincs! Promega Nekem mondtak ojat is hogy a hengerfejet majd meg kell reszelni akkorára mint a szívósornak a lukai! Mert különben gázadásnál megtorpanik z autó mert felgyülemlik a gáz vagy mi! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1312 Dátum: 2009. szeptember 25. 07:37:31 am » |  | 
 
 Az l-jet témát áttettem az autóreszelgető topicba. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1313 Dátum: 2009. szeptember 26. 21:15:29 pm » |  | 
 
 Mostanság nincs hévége gyujtás szopi nélkül   ,a változatosság kedvéért,a gyujtókábel égett fossá,gondolom az új tranyó gyújtott mint ökör,amit a már meghekkelt tyúkbél nem kedvelt,és berottyantott.Mindenki okulására: |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| aqwa 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1314 Dátum: 2009. október 12. 09:19:01 am » |  | 
 
 Helló.Szeretnék egy olyat kérdezni,hogy E28-on a műszeregységben,a sebességmérőn,és az üzemanyagszint jelzőn kívül,semmi nem működik,néha a ford.számmérő igen,de az ritka.
 Állítólag az előző tulaj próbálta már orvosolni,vett bele egy másik műszeregységet,de azzal sem javult a helyzet.Előre is köszönöm.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| aqwa 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1315 Dátum: 2009. október 12. 09:21:09 am » |  | 
 
 A kérdés kimaradt :)Szerinted mitől lehet? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1316 Dátum: 2009. október 12. 11:09:12 am » |  | 
 
 A kérdés kimaradt :)Szerinted mitől lehet?
 szerintem az SI (szerviz intervallum) panel makkant meg (az a panel a műszerfalban, amin az akkumlátor is megtalálható) javítani macerás és az eredmény átmeneti, de ez ügyben keresd imik-e-28-at újat (nem gyári, de profi) kapsz az ebay.com-on cserélni így kell: http://home.comcast.net/~ameristar/installing_SI%20brd%20pre%20286.htm |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| aqwa 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1317 Dátum: 2009. október 12. 17:22:19 pm » |  | 
 
 Köszönöm a segítséget!! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1318 Dátum: 2009. október 12. 17:57:57 pm » |  | 
 
 Azt könnyű kideríteni,le kell húzni a csatit róla..Nekem a panel sincs benne...  ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bento 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1035
								
								 
								I run the Death Star
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1319 Dátum: 2009. október 12. 19:36:35 pm » |  | 
 
 persze, lehet más is, de ez gyakori típushiba, aminek a jelei az összevissza működő-nem működő-hülyeséget mutató műszerek
 lehetnek persze a jeladók is, de azok sokkal ritkábban makkannak meg, különösen így együtt
 
 gondolom a szerviz intervallum kijelző sem működik
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)<(*¿*)>
 |  |  | 
	|  |