CápaBMW fórum
2024. november 23. 18:02:13 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512176 alkalommal)
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1380 Dátum: 2009. december 10. 20:10:57 pm »

hany kilometert hasznalod 1 nap... mennyi ido??   attol +lehet xar az aksidd

az osszes fogyasztot be kell kapcsolni amit szoktal haszznalni...es akkor kell megmerni a toltest...
-tompitott
-futes
-zene
-ablak futes
-stb..
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1381 Dátum: 2009. december 10. 20:15:39 pm »

Sanyi!
Megint nem figyelsz!
14.4V a töltése mérés szerint alapjáraton is tehát az rendben van
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1382 Dátum: 2009. december 10. 20:33:42 pm »

Sanyi!
Megint nem figyelsz!
14.4V a töltése mérés szerint alapjáraton is tehát az rendben van

de tudom odavan irva...lattam... csak nincs odairva hogy minden fel van-e kapcsolva v sem...es ez fontos!!!
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1383 Dátum: 2009. december 10. 21:06:31 pm »

Ez igaz!
Szerintem nincs elég elektrolit és nem veszi fel a töltést vagy kezdődő fenékzárlat tanuja.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1384 Dátum: 2009. december 11. 10:48:33 am »

Ha a kábelek csavaros kötéseit is szétszedi, felpucolja, jó kis átmeneti ellenállásokat lehet megszüntetni.  Azn
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1385 Dátum: 2009. december 11. 19:21:42 pm »

hany kilometert hasznalod 1 nap... mennyi ido??   attol +lehet xar az aksidd

az osszes fogyasztot be kell kapcsolni amit szoktal haszznalni...es akkor kell megmerni a toltest...
-tompitott
-futes
-zene
-ablak futes
-stb..


Kb 8km-t megyek vele naponta,viszont ebédidőben 20-25percig jár,igaz főtőmotorral,mert fáznak az ülőgumóim angel,viszont holnap/lesz-ami lesz/felteszem a töltőre,oszt qrva annya angry,ha nem jó akkor csere. Cry Cry
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1386 Dátum: 2009. december 11. 22:12:40 pm »

Mondom nézd meg az elektrolit szintet is!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1387 Dátum: 2009. december 12. 13:41:41 pm »

Meg talán rá lehetne mérni levett saruval a saru és az akksi között, mindent kikapcsolva mekkora az áramfelvétel...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 12. 14:36:52 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1388 Dátum: 2009. december 23. 13:35:52 pm »

Találtam ilyet: H7led


Arra gondoltam, csinálok nappali világítást a tompított kiváltására. Mivel a tompított úgyis H4-es, a refibe ezt rakom, s a helyzetjelzővel lenne kapcsolható külön ki-be. Rögtön nyerek 90 wattnyi energiát az üzemelés 60-70%-a alatt.    

Hm? coolsmiley


* H7 led.jpg (20.12 KB, 640x480 - megtekintve 1028 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1389 Dátum: 2009. december 23. 19:49:26 pm »

Ezt azért ne tedd a refibe mert ez H4-es....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1390 Dátum: 2009. december 24. 10:33:33 am »

De, H7-es.  Cool Egyébként jó/rossz ötlet? Naponta min négy 2-3 km-s távokat megyek. Eddig még nem volt indítási gond, de nem ez a hosszú akkuélet titka.


* LED-18-H7.gif (66.67 KB, 500x450 - megtekintve 868 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1391 Dátum: 2009. december 24. 15:43:57 pm »

Apukám a felső képen az H4-es foglalat az tuti!
Ha nem kell a refi akkor jó de ha átkötöd a szélsőkbe a refiszálat akkor lesz az is és fénykürt is.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1392 Dátum: 2009. december 25. 09:21:52 am »

De, H7-es.  Cool Egyébként jó/rossz ötlet? Naponta min négy 2-3 km-s távokat megyek. Eddig még nem volt indítási gond, de nem ez a hosszú akkuélet titka.

H7-est nem teszel az E28-ba..3 fajta mehet bele:H1,H3,H4...Valószinüleg jobban jársz egy jó erős ledes helyzetjelzővel,ezeket nem ajánlják fő fényforrásba, mert gyenge a fényük..Én a ködlámpába szereztem H3-asat, hát szép fehér, de nem világít feleannyira se,mint a halogén...Persze be lehet mókolni, de azért ha látni is akarsz valamit egy egyszerű sötétben, refit kell majd kapcsolnod....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1393 Dátum: 2009. december 25. 09:53:28 am »

Ha már itt tartunk E21-be milyen izzó is kell?  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1394 Dátum: 2009. december 25. 10:10:10 am »

Ha már itt tartunk E21-be milyen izzó is kell?  Cheesy

Ha jól emléxem, H3-asok..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1395 Dátum: 2009. december 25. 12:34:12 pm »

Tisztánlátás izzó téren.

E3, E9, E12, E21 (4lámpás), E24:

tompított: H1

refi: H1

ködlámpa: H3

E28, E23, E21 (2lámpás):

tompított: H4 (E21-nél refi is)

refi: H1

ködlámpa: H3


A H7-el is mit is akarunk?  huh
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1396 Dátum: 2009. december 25. 18:22:25 pm »

Biztos mert ismerem Csab-ot, most karácsonykor nekem is beszart valami undecided.
Mégpedig az ablaktörlő.. A motor búg, csak kézzel kell segíteni, hogy mozogjon is a lapát, ami menetközben ugye nem éppen gyári funkció Smiley.
Mi lehet a hiba vajon? Embarrassed
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1397 Dátum: 2009. december 25. 20:05:57 pm »

Hétfőn szívtam evvel éppen, úgyhogy lehet hogy neked is az a bibi..Nekem ugyan füstölt is, és a fűtőmotor frankón befújta a bukét...A mechanikának adtam wd40-et, és tökéletes lett..sztem próbáld meg ezt, szét se kell szedni hozzá..Érdekes, hogy a biztit nem nyomta viszont ki...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 25. 20:58:57 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1398 Dátum: 2009. december 25. 21:00:29 pm »

okok, köszi a tippet!
ha lekapom a műanyag fedelet, akkor "látok" mindent, aminek az ablaktörlő mechanizmushoz köze van? gondoltam, hátha valahol megszorul, esetleg tökre elment a kenése, ilyesmi.. ennél ne legyen bonyolultabb, mert nem tudom megoldani Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1399 Dátum: 2009. december 26. 10:00:31 am »

én semmit se vettem le, befújtam a lukon a csuklókhoz..vasárnap megmutatom..
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 10:16:54 am írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1400 Dátum: 2009. december 26. 11:24:37 am »

köszi a képet.
amit tudtam átnéztem, sprayztem, de semmi.
a motor búg, ha segítesz neki mozgat, ha nem, akkor nem.
utálom korszakom kezd betetőzni...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 11:31:52 am írta collins » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1401 Dátum: 2009. december 26. 11:41:28 am »

szerintem meg van húzva minden.
mindegyik fokozatban csinálja sajnos.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1402 Dátum: 2009. december 26. 12:57:24 pm »

köszi a képet.
amit tudtam átnéztem, sprayztem, de semmi.
a motor búg, ha segítesz neki mozgat, ha nem, akkor nem.
utálom korszakom kezd betetőzni...

Ott is fújd be, ahol a kart ráteszed, és a mechanika becsúszik a kaszniba..Közben hajtsd ki a lapátokat, és úgy járasd..ha nem javul, holnap megnézzük..Persze ha avval jössz..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1403 Dátum: 2009. december 26. 14:19:58 pm »

remélem holnap nem esik, és akkor azzal megyek. különben nem tudom hogy megyek Sad.

ok, rátok jobban fog hallgatni Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1404 Dátum: 2009. december 26. 14:26:26 pm »

remélem holnap nem esik, és akkor azzal megyek. különben nem tudom hogy megyek Sad.

ok, rátok jobban fog hallgatni Roll Eyes

Rábeszéljük...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #1405 Dátum: 2009. december 26. 21:54:02 pm »

Tisztánlátás izzó téren.

E3, E9, E12, E21 (4lámpás), E24:

tompított: H1

refi: H1

ködlámpa: H3

E28, E23, E21 (2lámpás):

tompított: H4 (E21-nél refi is)

refi: H1

ködlámpa: H3


A H7-el is mit is akarunk?  huh


öö mikor vettem a cápit.4 lámpás volt de a tompitott nagyobb mint a refi. a tompitottba h4-a refibe h1.e21bmw
Naplózva

06305678912
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1406 Dátum: 2009. december 27. 11:33:50 am »

Oppá, kihagytam az eltérő méretű 4 lámpás E21-t !!!
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
pic
Vendég
« Válasz #1407 Dátum: 2009. december 27. 21:24:05 pm »

Meg a nem eltérő méretű, de H4-essel szerelt duplalámpást is.  Wink
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1408 Dátum: 2009. december 27. 23:12:18 pm »

H4-el szerelt 4 lámpás?  shocked Sosem találkoztam még olyannal  shocked
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1409 Dátum: 2009. december 28. 08:59:46 am »

az valami "házi" gyártmány lesz...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!