CápaBMW fórum
2024. november 23. 19:47:05 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512342 alkalommal)
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #540 Dátum: 2008. január 09. 07:51:12 am »

Szóval újabb fejezet.... Tuti valami kontakhibám van. Tegnap hazafelé menet felnyomom refi hoppá... csak jobboldali megy.
 Ma reggelre úgy változott a helyzet hogy csak a helyzetjelző van meg mindkettő de ha felnyomom  a refi akkor ott is csak bal Smiley

Na és ma észrevettem még valamit... féklámpám nem mindig villan fel!!!! ez mi lehet?? 1487
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #541 Dátum: 2008. január 09. 07:53:34 am »

Szóval újabb fejezet.... Tuti valami kontakhibám van. Tegnap hazafelé menet felnyomom refi hoppá... csak jobboldali megy.
 Ma reggelre úgy változott a helyzet hogy csak a helyzetjelző van meg mindkettő de ha felnyomom  a refi akkor ott is csak bal Smiley

Na és ma észrevettem még valamit... féklámpám nem mindig villan fel!!!! ez mi lehet?? 1487

Féklámpa kapcsolója vagy laza,vagy haldoklik.Kormány alatti burkolat le és már látod is,hogy mi az ábra. Azért próbáld ki,hogy a kapcsolóról lehúzod a kábeleket és rövidrezárod őket egy kábellel. Ha akkor világít rendesen,akkor a kapcsoló a ludas.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #542 Dátum: 2008. január 09. 08:15:21 am »

Szóval újabb fejezet.... Tuti valami kontakhibám van. Tegnap hazafelé menet felnyomom refi hoppá... csak jobboldali megy.
 Ma reggelre úgy változott a helyzet hogy csak a helyzetjelző van meg mindkettő de ha felnyomom  a refi akkor ott is csak bal Smiley

Na és ma észrevettem még valamit... féklámpám nem mindig villan fel!!!! ez mi lehet?? 1487

Féklámpa kapcsolója vagy laza,vagy haldoklik.Kormány alatti burkolat le és már látod is,hogy mi az ábra. Azért próbáld ki,hogy a kapcsolóról lehúzod a kábeleket és rövidrezárod őket egy kábellel. Ha akkor világít rendesen,akkor a kapcsoló a ludas.

Köci Smiley
Naplózva

Bence
mifu
Vendég
« Válasz #543 Dátum: 2008. január 09. 19:40:44 pm »

Tisztelt villanyászok!

M10B18 gyújtáshoz előtétellenállás kell? hány omega?
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #544 Dátum: 2008. január 09. 21:50:45 pm »

Tisztelt villanyászok!

M10B18 gyújtáshoz előtétellenállás kell? hány omega?
szerintem az M10-re nem kell!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #545 Dátum: 2008. január 10. 09:37:42 am »

Helyzetjelentés...

Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa  Wink afro
Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom Smiley este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi... Smiley
Naplózva

Bence
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #546 Dátum: 2008. január 10. 10:17:04 am »

Tisztelt villanyászok!

M10B18 gyújtáshoz előtétellenállás kell? hány omega?
szerintem az M10-re nem kell!


Szerintem sem!   Smiley
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #547 Dátum: 2008. január 10. 13:28:00 pm »

Helyzetjelentés...

Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa  Wink afro
Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom Smiley este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi... Smiley
Én még mindíg azt mondoom, hogy valahol a főkábelen , és/vagy  a biztosítéktáblában van valami mókás dolog...
Javaslat: felrobbantani a biztosítéktáblát, és az összes oldható kötést kipucolni, kicserélni.
Promega
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #548 Dátum: 2008. január 10. 14:28:54 pm »

Helyzetjelentés...

Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa  Wink afro
Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom Smiley este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi... Smiley
Én még mindíg azt mondoom, hogy valahol a főkábelen , és/vagy  a biztosítéktáblában van valami mókás dolog...
Javaslat: felrobbantani a biztosítéktáblát, és az összes oldható kötést kipucolni, kicserélni.
Promega

Mikor jössz megcsinálni... Elintézem hogy elszámlják a cégnél Smiley
Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #549 Dátum: 2008. január 10. 19:46:35 pm »

Akkó~ megyek én is innen csak a számlámat fizessék...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #550 Dátum: 2008. január 10. 21:06:27 pm »

Helyzetjelentés...

Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa  Wink afro
Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom Smiley este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi... Smiley
Én még mindíg azt mondoom, hogy valahol a főkábelen , és/vagy  a biztosítéktáblában van valami mókás dolog...
Javaslat: felrobbantani a biztosítéktáblát, és az összes oldható kötést kipucolni, kicserélni.
Promega

Mikor jössz megcsinálni... Elintézem hogy elszámlják a cégnél Smiley

Kezdődik a korrupció:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #551 Dátum: 2008. január 11. 09:51:11 am »

Az mi a csoda?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #552 Dátum: 2008. január 11. 10:05:54 am »

A röpsúlyos előgyújtást szabábályzó rugó rendelhető magában? Az ETK-ban nem találtam, esetleg a BOSCH-tól?
Az a gyanúm hogy elgyengült a rúgója mivel nagyon könnyen el lehet forgatni a fejet,  ezért le fogom méretni az előgyújtásom. Alapjáratnál és 1000-es fordulatnál 12 foknak kell lenni, 1500-nál 22-nek, 2000-nél 25-nek, 2500-nál 27-nek, 3000-nél 30-nak, 3500-nál 34 foknak és ettől felfele végig 34 foknak lehúzott vákumcsöveknél.
Milyen műszerrel és hogyan lehet ezt korrektül kimérni? A holtpontot a computercsati melyik pólusánál lehet mérni? Vagy csak a fordulatszámot tudja?
Az egyik BOSCH szervíz bezárt itt, a  másikba meg nem értenek az régi autókhoz, de az ujakhoz se nagyon. A márkaszervízbe nincs átalakítójuk ehhez a régi fajta computercsatlakozáshoz, és ott se nagyon értenek hozzá. Bár mostmár járnak fejtágításra, láttam a Klubélet legújabb számába az egyik szerelőt, de azért még van mit tanulniuk.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #553 Dátum: 2008. január 12. 21:47:07 pm »

A röpsúlyos előgyújtást szabábályzó rugó rendelhető magában? Az ETK-ban nem találtam, esetleg a BOSCH-tól?
Az a gyanúm hogy elgyengült a rúgója mivel nagyon könnyen el lehet forgatni a fejet,  ezért le fogom méretni az előgyújtásom. Alapjáratnál és 1000-es fordulatnál 12 foknak kell lenni, 1500-nál 22-nek, 2000-nél 25-nek, 2500-nál 27-nek, 3000-nél 30-nak, 3500-nál 34 foknak és ettől felfele végig 34 foknak lehúzott vákumcsöveknél.
Milyen műszerrel és hogyan lehet ezt korrektül kimérni? A holtpontot a computercsati melyik pólusánál lehet mérni? Vagy csak a fordulatszámot tudja?
Az egyik BOSCH szervíz bezárt itt, a  másikba meg nem értenek az régi autókhoz, de az ujakhoz se nagyon. A márkaszervízbe nincs átalakítójuk ehhez a régi fajta computercsatlakozáshoz, és ott se nagyon értenek hozzá. Bár mostmár járnak fejtágításra, láttam a Klubélet legújabb számába az egyik szerelőt, de azért még van mit tanulniuk.


Egészen pontosan milyen holtjátékot szeretnél mérni a csatlakozón?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #554 Dátum: 2008. január 12. 22:41:49 pm »

A röpsúlyos előgyújtást szabábályzó rugó rendelhető magában? Az ETK-ban nem találtam, esetleg a BOSCH-tól?
Az a gyanúm hogy elgyengült a rúgója mivel nagyon könnyen el lehet forgatni a fejet,  ezért le fogom méretni az előgyújtásom. Alapjáratnál és 1000-es fordulatnál 12 foknak kell lenni, 1500-nál 22-nek, 2000-nél 25-nek, 2500-nál 27-nek, 3000-nél 30-nak, 3500-nál 34 foknak és ettől felfele végig 34 foknak lehúzott vákumcsöveknél.
Milyen műszerrel és hogyan lehet ezt korrektül kimérni? A holtpontot a computercsati melyik pólusánál lehet mérni? Vagy csak a fordulatszámot tudja?
Az egyik BOSCH szervíz bezárt itt, a  másikba meg nem értenek az régi autókhoz, de az ujakhoz se nagyon. A márkaszervízbe nincs átalakítójuk ehhez a régi fajta computercsatlakozáshoz, és ott se nagyon értenek hozzá. Bár mostmár járnak fejtágításra, láttam a Klubélet legújabb számába az egyik szerelőt, de azért még van mit tanulniuk.


Egészen pontosan milyen holtjátékot szeretnél mérni a csatlakozón?

holtPONT úgy látom..
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #555 Dátum: 2008. január 12. 22:55:21 pm »

holtPONT úgy látom..

Jól látod:Smiley)
Nade holtpontot is milyet vajon?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #556 Dátum: 2008. január 12. 23:05:24 pm »

holtPONT úgy látom..

Jól látod:Smiley)
Nade holtpontot is milyet vajon?

aztat nem tudhatom..  Shocked
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #557 Dátum: 2008. január 12. 23:08:17 pm »

holtPONT úgy látom..

Jól látod:Smiley)
Nade holtpontot is milyet vajon?

aztat nem tudhatom..  Shocked

Akkor már ketten nem tudjuk:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #558 Dátum: 2008. január 13. 18:30:04 pm »

holtPONT úgy látom..

Jól látod:Smiley)
Nade holtpontot is milyet vajon?

aztat nem tudhatom..  Shocked

Akkor már ketten nem tudjuk:Smiley)
Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom...
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #559 Dátum: 2008. január 13. 18:31:59 pm »

holtPONT úgy látom..

Jól látod:Smiley)
Nade holtpontot is milyet vajon?

aztat nem tudhatom..  Shocked

Akkor már ketten nem tudjuk:Smiley)
Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom...

Szerintem ezt nem tudja az a csati..Hacsak nem computer vezérli a motorod, ami E21-ben asszem elég ritka.Mármint gyárilag..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #560 Dátum: 2008. január 13. 19:02:41 pm »

holtPONT úgy látom..

Jól látod:Smiley)
Nade holtpontot is milyet vajon?

aztat nem tudhatom..  Shocked

Akkor már ketten nem tudjuk:Smiley)
Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom...

Szerintem ezt nem tudja az a csati..Hacsak nem computer vezérli a motorod, ami E21-ben asszem elég ritka.Mármint gyárilag..
Hát ez az, szerintem is csak valószínüleg a fordulatszámot tudja, de sose lehet tudni én még nem csináltam ilyet.
Volt leírásom alahol a csati polusairól hogy melyik mi de nem találom.
Tudom hogy ennek a komputercsatija elég primitív mivel nincs benne computer sem, de a gyújtást olajnyomást, vízhőfokot, meg egy pár dolgot tud.
Ettől függetlenül valahogy csak lelehet ezt a előgyűjtást mérni szerintem. Valaki azt mondta már nem tudom ki hogy Elcon, vagy ELKON műszer kell hozzá
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #561 Dátum: 2008. január 13. 19:34:04 pm »

szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt
Naplózva

06305678912
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #562 Dátum: 2008. január 13. 20:00:45 pm »

holtPONT úgy látom..

Jól látod:Smiley)
Nade holtpontot is milyet vajon?

aztat nem tudhatom..  Shocked

Akkor már ketten nem tudjuk:Smiley)
Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom...

Szerintem ezt nem tudja az a csati..Hacsak nem computer vezérli a motorod, ami E21-ben asszem elég ritka.Mármint gyárilag..
Hát ez az, szerintem is csak valószínüleg a fordulatszámot tudja, de sose lehet tudni én még nem csináltam ilyet.
Volt leírásom alahol a csati polusairól hogy melyik mi de nem találom.
Tudom hogy ennek a komputercsatija elég primitív mivel nincs benne computer sem, de a gyújtást olajnyomást, vízhőfokot, meg egy pár dolgot tud.
Ettől függetlenül valahogy csak lelehet ezt a előgyűjtást mérni szerintem. Valaki azt mondta már nem tudom ki hogy Elcon, vagy ELKON műszer kell hozzá

Ha jól tudom egy stroboszkóppal be lehet lőni.Illetve avval a legjobban.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #563 Dátum: 2008. január 13. 20:01:24 pm »

szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt

Off kocsimon ez a jelenség diódasor cserét jelentett a generátorban..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #564 Dátum: 2008. január 13. 20:37:55 pm »

Sziasztok!

Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...

Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
nekem is most igy müködik mert lámpákat cseréltem de csak h1-es találtam.és a kábelezésem h4 -hez van kialakitva mivel h4 es volt és akkor mind a 4 világitott.de nekem a jelen állapotába jobban tetszik mert a tompinál csak a helyzetjelzö megy refi mellett
Naplózva

06305678912
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #565 Dátum: 2008. január 13. 20:39:23 pm »

szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt

Off kocsimon ez a jelenség diódasor cserét jelentett a generátorban..
szupi nyáron lett ujra tekercselve a generátorom... undecided
Naplózva

06305678912
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #566 Dátum: 2008. január 13. 20:49:02 pm »

Sziasztok!

Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...

Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
nekem is most igy müködik mert lámpákat cseréltem de csak h1-es találtam.és a kábelezésem h4 -hez van kialakitva mivel h4 es volt és akkor mind a 4 világitott.de nekem a jelen állapotába jobban tetszik mert a tompinál csak a helyzetjelzö megy refi mellett

Időközben megoldottuk haverral egy dióda került be a kocsiba és mellesleg ha felnyomom a refit akkor a kodlámpát is felteszi...
Tudom hogy szabálytalan de csak akkor refizek ha nem zavar senkit vagy ha a szembejövő nem veszi le... ilyenkor meg élmény milyen gyorsan rájönnek hogy csak le kéne venni Smiley
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #567 Dátum: 2008. január 13. 20:52:45 pm »

Mellesleg megoldódott a féklámpa probémám...
Igaz már ide volt kéretve Promega által egy bontott féklámpakapcsoló de a kedvenc WD40em megoldotta a problémát...
kapcsolóról mikor lehúztam a csatikat szép korrodáltak voltak.. kis kapargatás és WD40 csodákat művelt  Cool afro
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #568 Dátum: 2008. január 13. 20:57:03 pm »

Mellesleg megoldódott a féklámpa probémám...
Igaz már ide volt kéretve Promega által egy bontott féklámpakapcsoló de a kedvenc WD40em megoldotta a problémát...
kapcsolóról mikor lehúztam a csatikat szép korrodáltak voltak.. kis kapargatás és WD40 csodákat művelt  Cool afro

lehet, hogy ennyivel megoldódott, én azonban hasonlóképpen jártam, és nem ez volt a megoldás!
wd40 a csatikra, kis beállítás fasza. két nap múlva viszont már nem volt jó. a kapcsoló is tönkrement időközben. és annak a cseréjével viszont megoldódott a probléma.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #569 Dátum: 2008. január 13. 21:04:38 pm »

szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt

Off kocsimon ez a jelenség diódasor cserét jelentett a generátorban..
szupi nyáron lett ujra tekercselve a generátorom... undecided

Próbálj rá egy tutira jó fesszabályzót..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!