Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #660 Dátum: 2008. január 22. 21:22:35 pm » |
|
Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
Nekem köszönöd? Miért? Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő... Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #661 Dátum: 2008. január 22. 21:43:58 pm » |
|
Sziasztok.
Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném
Üdv. Sanyi
Az E-28 központizár rendszere mikrokapcsolós ? Ja és amiből kiszedted abban müködött? Igen mikrokapcsolós. Valami a zárszerkezetel nem stimmel. Ja és van ott egy zöld száll kis piros csatlakozóval a végén azt nem tudom hova kell kötni A zöld szál az áramszál azaz 30-as tehát a záráshoz szükséges áram hiánya okozza a zárvatartást. Van még ott egy csatlakozó ami a bal első ajtóból jön ki öt szál drót van benne abba van piros szál is én abba adtam áramot de még van benne 4 szál aminek nincs helye azokra mit kell kötni . Amikor elforditom a kulcsot a zárszerkezet megnyomja a mikrokapcsolót de amikor elengedem a kulcsot eltávolodik a mikrokapcsolótól és ki is nyilik az ajtó. Tehát amedig kézzel nyomva tartom a mikrokapcsolót addig zárva marad az ajtó de mikor elengedem rögtön ki is nyillik minden.Már próbaltam áramot adni a kis zöld szálba de arraa sem reagál .
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #662 Dátum: 2008. január 22. 21:46:50 pm » |
|
Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
Nekem köszönöd? Miért? Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő... Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest! Na jó... Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #663 Dátum: 2008. január 22. 21:54:06 pm » |
|
Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
Nekem köszönöd? Miért? Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő... Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest! Na jó... Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló? Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #664 Dátum: 2008. január 22. 22:18:46 pm » |
|
Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!
Nekem köszönöd? Miért? Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő... Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest! Na jó... Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló? Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz. A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #665 Dátum: 2008. január 22. 22:22:43 pm » |
|
Na jó...
Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz. A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)? Lütyö. Relézd mindenképp. Nekem nem volt........... Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti. Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #666 Dátum: 2008. január 23. 15:28:28 pm » |
|
Na jó...
Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz. A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)? Lütyö. Relézd mindenképp. Nekem nem volt........... Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti. Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön. Köszönöm Mester! Nézd el gyarlóságomat, de oly tudatlan vagyok melletted!: )Mostmár érzem, lassan készenállok: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #667 Dátum: 2008. január 23. 17:54:12 pm » |
|
Na jó...
Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz. A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)? Lütyö. Relézd mindenképp. Nekem nem volt........... Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti. Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön. Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #668 Dátum: 2008. január 23. 19:06:19 pm » |
|
Na jó...
Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz. A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)? Lütyö. Relézd mindenképp. Nekem nem volt........... Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti. Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön. Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad? Sztem csak szeret extrázgatni: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #669 Dátum: 2008. január 23. 19:34:44 pm » |
|
Na jó...
Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal. Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz. A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)? Lütyö. Relézd mindenképp. Nekem nem volt........... Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti. Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön. Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad? Chhhhhhhhh.......... Tanusítványadói. Ment mél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #670 Dátum: 2008. január 25. 20:56:22 pm » |
|
Sziasztok Nem tudjatok e véletlenül , a tükröket allitó gomboktól kijön az ajtóból öt szál drót, egy csatlakozóba. Melyikre mit kell kötni. A kabel 524 td ből van e28-as. én at raktam az E12*esbe de az e 12 -nek más tipusu csatlakozói vannak (normál papucsok) mig az e28 nak kis kerek lyukak vannak a csatlakozóba. Tehát át kéne alakitanom a csatlakozót csak azt nem tudom ,hogy a külömböző szinü kábelekre mit kell kötni. Segitsetek ha tudtok Üdv Sanyi
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #671 Dátum: 2008. január 25. 21:07:46 pm » |
|
Sziasztok Nem tudjatok e véletlenül , a tükröket allitó gomboktól kijön az ajtóból öt szál drót, egy csatlakozóba. Melyikre mit kell kötni. A kabel 524 td ből van e28-as. én at raktam az E12*esbe de az e 12 -nek más tipusu csatlakozói vannak (normál papucsok) mig az e28 nak kis kerek lyukak vannak a csatlakozóba. Tehát át kéne alakitanom a csatlakozót csak azt nem tudom ,hogy a külömböző szinü kábelekre mit kell kötni. Segitsetek ha tudtok Üdv Sanyi A drótok szinei mennyiben különböznek? A barna az tutira test.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #672 Dátum: 2008. január 25. 21:15:03 pm » |
|
Meg fogom nézni. az tuti hogy van barna,piros fehér csikal,kék,a többit meg kell néznem. A bal oldali tükröm csak kattog a jobb oldali meg se nyekken.
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #673 Dátum: 2008. január 25. 21:25:01 pm » |
|
Meg fogom nézni. az tuti hogy van barna,piros fehér csikal,kék,a többit meg kell néznem. A bal oldali tükröm csak kattog a jobb oldali meg se nyekken.
A tükrök egyébként tutira jók?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #674 Dátum: 2008. január 26. 16:12:12 pm » |
|
Sziasztok
Végre a tükrök müködnének,de rosz a baloldali tükör motorja. Nem tudjátok,hogy lehet azt szétszedni,van egy jó tükröm abból szeretném átrakni a motort Üdv Sanyi
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #675 Dátum: 2008. január 26. 16:29:11 pm » |
|
Sziasztok
Végre a tükrök müködnének,de rosz a baloldali tükör motorja. Nem tudjátok,hogy lehet azt szétszedni,van egy jó tükröm abból szeretném átrakni a motort Üdv Sanyi
Alulról van egy lik, ott kell benyúlni csavarhúzóval, és elfordítani azt a lapot, amin a tükörlap van. Onnan már minden látszik..Csak azt nem tudom, merre kell forgatni...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #676 Dátum: 2008. január 26. 18:46:19 pm » |
|
Végre müködnek tükrök. Tényleg egyszerü a javitása ha tudja az ember ezeket a kis trüköket. KÖSZÖNÖM LÜTYŐNEK A TIPPET ZSOLTI 99*NEK MEG A RAJZOKAT
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #677 Dátum: 2008. január 26. 19:51:31 pm » |
|
Végre müködnek tükrök. Tényleg egyszerü a javitása ha tudja az ember ezeket a kis trüköket. KÖSZÖNÖM LÜTYŐNEK A TIPPET ZSOLTI 99*NEK MEG A RAJZOKAT Nincs mit! Bár pár képet küldhetnél az E12-ről.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #678 Dátum: 2008. január 26. 20:29:28 pm » |
|
Már próbáltam rakni fel képeket de sehogy sem sikerül. Szerintem miden kép nagyobb mint 50 kb
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #679 Dátum: 2008. január 26. 20:31:46 pm » |
|
Már próbáltam rakni fel képeket de sehogy sem sikerül. Szerintem miden kép nagyobb mint 50 kb
Jöhet priviben is, nagyok is! lutyo1@freestart.hu
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #680 Dátum: 2008. február 08. 18:27:30 pm » |
|
lehet megint rossz helyre írom de azthiszem ez mindenkit érdekel akinek hetese van ... :E23 (1982 to 1986 7 Series) Wiring Diagrams: http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e23/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #681 Dátum: 2008. február 08. 22:28:07 pm » |
|
lehet megint rossz helyre írom de azthiszem ez mindenkit érdekel akinek hetese van ... :E23 (1982 to 1986 7 Series) Wiring Diagrams: http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e23/
Szerintem nincs rossz helyen..Mindenesetre köszönjük!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #682 Dátum: 2008. február 17. 09:58:53 am » |
|
Ez mi lehet, nem tudom honnan jött le!?
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #683 Dátum: 2008. február 17. 15:13:19 pm » |
|
Ott a pont.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
insomniac
Vendég
|
|
« Válasz #684 Dátum: 2008. február 18. 12:42:33 pm » |
|
sziasztok
valaki le tudná írni nagyon egyszerűen, hogy mit hova kell kötnöm egy l-jet -re alakított e21 23i -nél, hogy működjön a ford.számmérő? köszi
üdv
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. február 18. 16:00:42 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #685 Dátum: 2008. február 18. 14:28:47 pm » |
|
sziasztok
valaki le tudná írni nagyon egyszerűen, hogy mit hova kell kötnöm egy l-jet -re alakított e21 23i -nél, hogy működjön a ford.számmérő? köszi
üdv
Vékony fekete madzag a motorköteg csatlakozóján!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. február 18. 16:00:56 pm írta collins »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
SikuE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 345
|
|
« Válasz #686 Dátum: 2008. február 21. 10:43:42 am » |
|
Sziasztok! Már másodjára fordul elő velem h nem akar indulni az autó. Ez tök váratlanul szokott történni, jóformán semmi előjelét nem tapasztaltam. Kontroll lámpák világítanak, minden ok ,csak hiába fordítom el a kulcsot nem indul. Először megigazítottam a sarukat akkor be is indult, legutóbb meg nem volt nálam 10-s kulcs így gyorsan betoltuk. Most szépen indul nem hallani semmi rendellenest az indítómotor felől. Mi lehet a baj
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #687 Dátum: 2008. február 21. 16:43:59 pm » |
|
nekem e21nél az indítómotoron volt az egyik csati kontakthibás, az csinált hasonlót...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #688 Dátum: 2008. február 21. 18:07:01 pm » |
|
Lehet az is lehet gyújtáskapcsoló is.. Amikor nem indul akkor az önindítómotor forgat vagy semmit nem csinál?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
SikuE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 345
|
|
« Válasz #689 Dátum: 2008. február 21. 22:19:40 pm » |
|
nem csinál semmit, csak nem indul.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|