CápaBMW fórum
2024. március 28. 13:41:21 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334667 alkalommal)
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #660 Dátum: 2008. január 22. 21:22:35 pm »

Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!

Nekem köszönöd?
Miért?

Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...

Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest! Smiley Wink
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #661 Dátum: 2008. január 22. 21:43:58 pm »

Sziasztok.

Ma átraktam egy E28-as ból a központizárat a készülő E12-be ,de valamit biztos nem jól kötöttem össze. Mikor elforditom a kulcsot lezár minden ajtó,de amikor elengedem a kulcsot ki is nyit minden ajtót- Kérlek segitsetek ha tudtok ,vagy ha van valakinek egy rajza nagyon megköszöném

                                                                                                                Üdv. Sanyi
Az E-28 központizár rendszere mikrokapcsolós ?
Ja és amiből kiszedted abban müködött?

Igen mikrokapcsolós. Valami a zárszerkezetel nem stimmel. Ja  és van ott egy zöld száll kis piros csatlakozóval a végén azt nem tudom hova kell kötni
A zöld szál az áramszál azaz 30-as tehát a záráshoz szükséges áram hiánya okozza a zárvatartást.

Van még ott egy csatlakozó ami a bal első ajtóból jön ki öt szál drót van benne abba van piros szál is én abba adtam áramot  de még van benne  4 szál aminek nincs helye azokra mit kell kötni . Amikor elforditom a kulcsot a zárszerkezet megnyomja a mikrokapcsolót de amikor elengedem a kulcsot eltávolodik a mikrokapcsolótól és ki is nyilik az ajtó. Tehát amedig kézzel nyomva tartom a mikrokapcsolót addig zárva marad az ajtó de mikor elengedem rögtön ki is nyillik minden.Már próbaltam áramot adni a kis zöld szálba de arraa sem reagál .
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #662 Dátum: 2008. január 22. 21:46:50 pm »

Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!

Nekem köszönöd?
Miért?

Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...

Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest! Smiley Wink

Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #663 Dátum: 2008. január 22. 21:54:06 pm »

Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!

Nekem köszönöd?
Miért?

Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...

Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest! Smiley Wink

Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?

Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal.
Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #664 Dátum: 2008. január 22. 22:18:46 pm »

Mivel az akksim úgy néz ki, szopás áldozata volt, tegnap belevetettem magam az amperek erdejébe. Örömmel tudatom, hogy a kp vezérlő volt a ludas..Ezért hallotta pet Salgótalin a neszelését a záraknak. Köszönöm Imi!

Nekem köszönöd?
Miért?

Te adtad meg a kellő lökést...Az izzítórelét kivettem, semnmmi nem történt..Végül a biztik között volt a tettes, és arra van kötve a vezérlő...

Hát akkor ne nekem köszönd, te találtad meg a tettest! Smiley Wink

Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?

Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal.
Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.

A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #665 Dátum: 2008. január 22. 22:22:43 pm »


Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?

Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal.
Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.

A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?

Lütyö.
Relézd mindenképp.  Wink
Nekem nem volt...........   Sad angry undecided
Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.  Grin
Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.  Wink
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #666 Dátum: 2008. január 23. 15:28:28 pm »


Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?

Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal.
Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.

A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?

Lütyö.
Relézd mindenképp.  Wink
Nekem nem volt...........   Sad angry undecided
Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.  Grin
Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.  Wink

Köszönöm Mester!
Nézd el gyarlóságomat, de oly tudatlan vagyok melletted!:Smiley)Mostmár érzem, lassan készenállok:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #667 Dátum: 2008. január 23. 17:54:12 pm »


Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?

Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal.
Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.

A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?

Lütyö.
Relézd mindenképp.  Wink
Nekem nem volt...........   Sad angry undecided
Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.  Grin
Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.  Wink

Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad? Smiley Cheesy
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #668 Dátum: 2008. január 23. 19:06:19 pm »


Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?

Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal.
Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.

A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?

Lütyö.
Relézd mindenképp.  Wink
Nekem nem volt...........   Sad angry undecided
Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.  Grin
Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.  Wink

Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad? Smiley Cheesy

Sztem csak szeret extrázgatni:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #669 Dátum: 2008. január 23. 19:34:44 pm »


Na jó...

Szerinted ha be akaron kötni a H4-es izzót, úgy,hogy legyen értelme a H4-es mivoltának(fényszóró), akkor lerelézzem, vagy kibírja a kapcsoló?

Én kirelézném, és természetesen egy plusz biztosítékkal.
Nem hinném, hogy csak simán kibírja a kapcsoló, ugyanis dupla terhelése lesz.

A tápot egyből az akksiról vegyem le(biztin keresztül)?

Lütyö.
Relézd mindenképp.  Wink
Nekem nem volt...........   Sad angry undecided
Három fénykürt,és ugrott a 10A-s bizti.  Grin
Aztán lerí,izé relé és már jó is lett.Tápot meg akksiról rögtön.  Wink

Teee! A tanúsítványadóinh ezt is tanultad? Smiley Cheesy

Chhhhhhhhh..........
Tanusítványadói.
Ment mél.
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #670 Dátum: 2008. január 25. 20:56:22 pm »

Sziasztok

Nem tudjatok e  véletlenül , a tükröket allitó gomboktól kijön az ajtóból öt szál drót, egy csatlakozóba. Melyikre mit kell kötni. A kabel 524 td ből van e28-as. én at raktam az E12*esbe de az e 12 -nek más tipusu csatlakozói vannak (normál papucsok) mig az e28 nak kis kerek lyukak vannak a csatlakozóba. Tehát át kéne alakitanom a csatlakozót csak azt nem tudom ,hogy a külömböző szinü kábelekre mit kell kötni. Segitsetek ha tudtok  Sad


                                                                                                                     Üdv
                                                                                                                        Sanyi
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #671 Dátum: 2008. január 25. 21:07:46 pm »

Sziasztok

Nem tudjatok e  véletlenül , a tükröket allitó gomboktól kijön az ajtóból öt szál drót, egy csatlakozóba. Melyikre mit kell kötni. A kabel 524 td ből van e28-as. én at raktam az E12*esbe de az e 12 -nek más tipusu csatlakozói vannak (normál papucsok) mig az e28 nak kis kerek lyukak vannak a csatlakozóba. Tehát át kéne alakitanom a csatlakozót csak azt nem tudom ,hogy a külömböző szinü kábelekre mit kell kötni. Segitsetek ha tudtok  Sad


                                                                                                                     Üdv
                                                                                                                        Sanyi

A drótok szinei mennyiben különböznek? A barna az tutira test.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #672 Dátum: 2008. január 25. 21:15:03 pm »

Meg fogom nézni. az tuti hogy van barna,piros fehér csikal,kék,a többit meg kell néznem. A bal oldali tükröm csak kattog a jobb oldali meg se nyekken.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #673 Dátum: 2008. január 25. 21:25:01 pm »

Meg fogom nézni. az tuti hogy van barna,piros fehér csikal,kék,a többit meg kell néznem. A bal oldali tükröm csak kattog a jobb oldali meg se nyekken.

A tükrök egyébként tutira jók?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #674 Dátum: 2008. január 26. 16:12:12 pm »

Sziasztok

 Végre a tükrök müködnének,de rosz a baloldali tükör motorja. Nem tudjátok,hogy lehet azt szétszedni,van egy jó tükröm abból szeretném átrakni a motort
                                                                               Üdv    Sanyi
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #675 Dátum: 2008. január 26. 16:29:11 pm »

Sziasztok

 Végre a tükrök müködnének,de rosz a baloldali tükör motorja. Nem tudjátok,hogy lehet azt szétszedni,van egy jó tükröm abból szeretném átrakni a motort
                                                                               Üdv    Sanyi

Alulról van egy lik, ott kell benyúlni csavarhúzóval, és elfordítani azt a lapot, amin a tükörlap van. Onnan már minden látszik..Csak azt nem tudom, merre kell forgatni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #676 Dátum: 2008. január 26. 18:46:19 pm »

Végre müködnek tükrök. Tényleg egyszerü a javitása ha tudja az ember ezeket a kis trüköket.
                                                                    KÖSZÖNÖM LÜTYŐNEK  A TIPPET ZSOLTI 99*NEK MEG A RAJZOKAT Smiley
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #677 Dátum: 2008. január 26. 19:51:31 pm »

Végre müködnek tükrök. Tényleg egyszerü a javitása ha tudja az ember ezeket a kis trüköket.
                                                                    KÖSZÖNÖM LÜTYŐNEK  A TIPPET ZSOLTI 99*NEK MEG A RAJZOKAT Smiley

Nincs mit!

Bár pár képet küldhetnél az E12-ről..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #678 Dátum: 2008. január 26. 20:29:28 pm »

Már próbáltam rakni fel képeket de sehogy sem sikerül. Szerintem miden kép nagyobb mint 50 kb
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #679 Dátum: 2008. január 26. 20:31:46 pm »

Már próbáltam rakni fel képeket de sehogy sem sikerül. Szerintem miden kép nagyobb mint 50 kb

Jöhet priviben is, nagyok is!

lutyo1@freestart.hu
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #680 Dátum: 2008. február 08. 18:27:30 pm »

lehet megint rossz helyre írom de azthiszem ez mindenkit érdekel akinek hetese van ... :E23 (1982 to 1986 7 Series) Wiring Diagrams:   
                           http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e23/
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #681 Dátum: 2008. február 08. 22:28:07 pm »

lehet megint rossz helyre írom de azthiszem ez mindenkit érdekel akinek hetese van ... :E23 (1982 to 1986 7 Series) Wiring Diagrams:   
                           http://shark.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e23/

Szerintem nincs rossz helyen..Mindenesetre köszönjük!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
zakicorp
Vendég
« Válasz #682 Dátum: 2008. február 17. 09:58:53 am »

Ez mi lehet, nem tudom honnan jött le!? undecided


* DSCN4986.JPG (72.13 KB, 1024x768 - megtekintve 512 alkalommal.)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #683 Dátum: 2008. február 17. 15:13:19 pm »

Ott a pont.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
insomniac
Vendég
« Válasz #684 Dátum: 2008. február 18. 12:42:33 pm »

sziasztok

valaki le tudná írni nagyon egyszerűen, hogy mit hova kell kötnöm egy l-jet -re alakított e21 23i -nél, hogy működjön a ford.számmérő? köszi

üdv
« Utoljára szerkesztve: 2008. február 18. 16:00:42 pm írta collins » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #685 Dátum: 2008. február 18. 14:28:47 pm »

sziasztok

valaki le tudná írni nagyon egyszerűen, hogy mit hova kell kötnöm egy l-jet -re alakított e21 23i -nél, hogy működjön a ford.számmérő? köszi

üdv
Vékony fekete madzag a motorköteg csatlakozóján!
« Utoljára szerkesztve: 2008. február 18. 16:00:56 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #686 Dátum: 2008. február 21. 10:43:42 am »

Sziasztok!

Már másodjára fordul elő velem h nem akar indulni az autó. Ez tök váratlanul szokott történni, jóformán semmi előjelét nem tapasztaltam.
Kontroll lámpák világítanak, minden ok ,csak hiába fordítom el a kulcsot nem indul. Először megigazítottam a sarukat akkor be is indult, legutóbb meg nem volt nálam 10-s kulcs így gyorsan betoltuk.
Most szépen indul nem hallani semmi rendellenest az indítómotor felől.
Mi lehet a baj Huh
Naplózva
mifu
Vendég
« Válasz #687 Dátum: 2008. február 21. 16:43:59 pm »

nekem e21nél az indítómotoron volt az egyik csati kontakthibás, az csinált hasonlót...
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #688 Dátum: 2008. február 21. 18:07:01 pm »

Lehet az is lehet gyújtáskapcsoló is..
Amikor nem indul akkor az önindítómotor forgat vagy semmit nem csinál?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #689 Dátum: 2008. február 21. 22:19:40 pm »

nem csinál semmit, csak nem indul.
 undecided
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!