Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #840 Dátum: 2008. május 08. 14:35:25 pm » |
|
miért világíthat a lámpa pirosan ? és hogyan működik a memória???
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #841 Dátum: 2008. május 11. 19:45:02 pm » |
|
Sziasztok!
Tudna valaki ragasztót ajánlani külső fűtött tükörlaphoz, a fűtőszálérintkezőt visszaragasztani?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #842 Dátum: 2008. május 11. 19:55:08 pm » |
|
Sziasztok!
Tudna valaki ragasztót ajánlani külső fűtött tükörlaphoz, a fűtőszálérintkezőt visszaragasztani?
Malter? Vagy inkább sarazd meg!! amugy meg szerintem epoxi,vagy ez a specko ragaszto amit fűtőszál javitásra szoktak használni!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #843 Dátum: 2008. május 11. 21:19:42 pm » |
|
Sziasztok!
Tudna valaki ragasztót ajánlani külső fűtött tükörlaphoz, a fűtőszálérintkezőt visszaragasztani?
Malter? Vagy inkább sarazd meg!! amugy meg szerintem epoxi,vagy ez a specko ragaszto amit fűtőszál javitásra szoktak használni!! nem tom...Vezető réteget nem látok rajta, holnap lefényképelem..Hogy ment át ezen a delej egyáltalán? Vagy csak indukciós lenne?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #844 Dátum: 2008. május 12. 09:08:54 am » |
|
Tudna valaki ragasztót ajánlani külső fűtött tükörlaphoz, a fűtőszálérintkezőt visszaragasztani?
Nekem van egy kevés réz-epoxi ragasztóm. A legtöbb autósboltban lehet kapni fütőszál javitáshoz, de elég drága. Csörögj meg valamikor. Ez kell hozzá? Mert én még mindig nem találok rajta vezető felületet..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #845 Dátum: 2008. május 12. 09:31:08 am » |
|
így néz ki:
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #846 Dátum: 2008. május 12. 09:33:09 am » |
|
.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #847 Dátum: 2008. május 13. 13:15:06 pm » |
|
miért világíthat a lámpa pirosan ? és hogyan működik a memória??? Aztattaténesem tudhatom, mert az enyémben nincsen memória. Viszont a piros az biztos valami hibát jelez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
attaq
Vendég
|
|
« Válasz #848 Dátum: 2008. június 08. 15:54:32 pm » |
|
Help plz. A gyújtáselosztóm tele volt olajos trutyival,szarakodott is rendesen.Szorgosan kivettem,átmosogattam benzinben,stb,visszarak.Gyújtás a mesében.Valami irányt a beállításhoz plz,20 éve simson volt az utolsó amin be kellett lőnőm,ez meg nem hasonlít hozzá. Thx.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
attaq
Vendég
|
|
« Válasz #849 Dátum: 2008. június 08. 16:08:37 pm » |
|
Elfelejtettem:79' E21 318 karbi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #850 Dátum: 2008. június 12. 05:38:09 am » |
|
Üdv! Valaki tudja hogy mennyi az e21 elektronikus gyújtás zárásszöge? Esetleg Valakinek Oszcilloszkópja? Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #851 Dátum: 2008. június 12. 14:15:29 pm » |
|
Üdv! Valaki tudja hogy mennyi az e21 elektronikus gyújtás zárásszöge? Esetleg Valakinek Oszcilloszkópja? Promega
Zárásszög: 59-65°!! Stroboszkoppal(vákumcső lekötve) 316 1976-82 ........................ 25° ford.: 2000f/perc 316 1982-83 ........................ 25° ford.: 2500f/perc 318 1975-80 ........................ 25° ford.: 2300f/perc
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #852 Dátum: 2008. június 12. 19:17:53 pm » |
|
Üdv! Valaki tudja hogy mennyi az e21 elektronikus gyújtás zárásszöge? Esetleg Valakinek Oszcilloszkópja? Promega
Zárásszög: 59-65°!! Stroboszkoppal(vákumcső lekötve) 316 1976-82 ........................ 25° ford.: 2000f/perc 316 1982-83 ........................ 25° ford.: 2500f/perc 318 1975-80 ........................ 25° ford.: 2300f/perc Ezek a 0,4mm-es megszakítóhézagal kiegészítve a megszakítós gyújtás adatai... Nekem a megszakító nélküli gyújtásról, főleg a "feketedobozról" kellenének adatok... zárásszög, frekvrenciakompenzáció (előgyújtás állítás) Promega
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #853 Dátum: 2008. június 12. 19:26:37 pm » |
|
viszont ezt találtam...
|
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #854 Dátum: 2008. június 12. 19:45:17 pm » |
|
... Esetleg Valakinek Oszcilloszkópja?
tudom, Szentendre messze van, da ha mégis, akkor előre egyeztett hétköznap késő du. vagy hétvégi használat megoldható. kölcsönbe elég esélytelen, de azért még futok pár kört...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bolasch
Vendég
|
|
« Válasz #855 Dátum: 2008. június 26. 16:33:21 pm » |
|
Sziasztok! Egy olyan gondom lenne, most javíttattam fel az önindítót, és ezek után még mindig csak akkor indítózik, ha kedve szottyan. Úgy vettem észre, ha hosszabb út megtétele után állítom le, akkor kevésbé indul újra. Nem tudom hol kezdjem a hibakeresést! Bármilyen ötletet szívesen olvasok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #856 Dátum: 2008. június 26. 18:00:39 pm » |
|
Sziasztok! Egy olyan gondom lenne, most javíttattam fel az önindítót, és ezek után még mindig csak akkor indítózik, ha kedve szottyan. Úgy vettem észre, ha hosszabb út megtétele után állítom le, akkor kevésbé indul újra. Nem tudom hol kezdjem a hibakeresést! Bármilyen ötletet szívesen olvasok!
A gyújtáskapcsoló betétjére tippelnék, feltéve, ha az egész önindítót JÓL újították fel(beleértve a behúzótekercset is)..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #857 Dátum: 2008. június 26. 19:21:04 pm » |
|
Sziasztok! Egy olyan gondom lenne, most javíttattam fel az önindítót, és ezek után még mindig csak akkor indítózik, ha kedve szottyan. Úgy vettem észre, ha hosszabb út megtétele után állítom le, akkor kevésbé indul újra. Nem tudom hol kezdjem a hibakeresést! Bármilyen ötletet szívesen olvasok!
A gyújtáskapcsoló betétjére tippelnék, feltéve, ha az egész önindítót JÓL újították fel(beleértve a behúzótekercset is).. riasztó van benne?? Nekem ugyanezt produkálta az e28 524td,olyan jól bekötöttük a riasztón a gyújtáspozitiv tiltást,hogy az öninditó is letiltott,néha inditott,néha nem!!Azt az lett a vége én is levettem az öninditót.elvittem felújitattni,ahol mondták összeégett a bendix,pedig 1 évvel előtte újitattam fel,azt elkezdtünk gyanakodni a riasztóra,átkötöttük máshova a tiltást és csodák csodájára,rögtön fasza lett az öninditó!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #858 Dátum: 2008. június 26. 19:35:40 pm » |
|
Sziasztok! Egy olyan gondom lenne, most javíttattam fel az önindítót, és ezek után még mindig csak akkor indítózik, ha kedve szottyan. Úgy vettem észre, ha hosszabb út megtétele után állítom le, akkor kevésbé indul újra. Nem tudom hol kezdjem a hibakeresést! Bármilyen ötletet szívesen olvasok!
Lehet cellazárlatos az akksi, amikor kedve van, egyszercsak nem jön le róla az áramerôsség! Hosszú út alatt a fényszóró, benzinpumpa leszívhatja egy kicsit, a töltést alig veszi fel, pl megállsz benzinkúton és uána meg se nyikkan 6 perc múlva. Nekem ezt csinálta egy VARTA akksival! Ha a fényszórók tökéletesen világítanak, az nem számít semmit! Ezen kívül szereld le, és totálisan tisztítsd meg az akku negatív sarujának érintkezését a karosszériával, illetve ha túl sok szál el van esetleg repedve, cserélj negatív kábelt!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Bolasch
Vendég
|
|
« Válasz #859 Dátum: 2008. június 29. 22:16:23 pm » |
|
Köszönöm, az ötleteket! Majd beszámolok mit találtam!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #860 Dátum: 2008. június 29. 22:29:49 pm » |
|
Köszönöm, az ötleteket! Majd beszámolok mit találtam! Cseréld ki a gyújtáskapcsoló azon részét, amit mozgatsz a kulccsal, meg amire rámegy a kis kapcsolóbetét a kábelekkel. Ott a gond. El van öregedve, hiába tekered koppig a kulcsot, nem fordítja a közvetítő nyelvecske az elektromos betét felé a pówert,ezért van ilyen jelenség. Hosszú úton bemelegszik, még gyatrább. Amikor ez a gond,akkor az akkut is képes hazaverni egy idő után! Valamint! Mindenképpen nézd meg,ellenőrizd, adott esetben cseréld ki a kasztni és a motor közötti testelést, mert az a réz szövet kábel szeret szálaiban elszakadni. amennyiben valahol össze van esve,az már kuka.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. június 29. 23:11:19 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #861 Dátum: 2008. június 30. 10:20:31 am » |
|
szép kis meló! Hogy lehet azt kivenni?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #862 Dátum: 2008. június 30. 10:36:10 am » |
|
szép kis meló! Hogy lehet azt kivenni?
A '85 szeptembere utáni kormányoszlopokból könnyen kijön, adja magát minden, de a régiekből... a legjobb, ha kiszeded az oszlopot egészben, a lenyírt fejű csavarokat szépen meglazítani (picike hidegvágó,vagy lefúrni a fejét óvatosan) és szétszedni az egészet. Ezután férsz hozzá,de nem kis szívás... még leírni is sok Sabc-al ezt végig küzdöttük az E12-n. Szép volt... de jó lett
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #863 Dátum: 2008. június 30. 10:41:21 am » |
|
szép kis meló! Hogy lehet azt kivenni?
A '85 szeptembere utáni kormányoszlopokból könnyen kijön, adja magát minden, de a régiekből... a legjobb, ha kiszeded az oszlopot egészben, a lenyírt fejű csavarokat szépen meglazítani (picike hidegvágó,vagy lefúrni a fejét óvatosan) és szétszedni az egészet. Ezután férsz hozzá,de nem kis szívás... még leírni is sok Sabc-al ezt végig küzdöttük az E12-n. Szép volt... de jó lett Szép móka volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #864 Dátum: 2008. július 22. 14:01:52 pm » |
|
Mégegyszer beírom, hátha tudtok segíteni:
A hibajelenség a kövtkezô: hidgen-melegen egyaránt pontosan ugyanúgy rángat a motor de csakis 1200 és 1700 közötti fordulaton, és csak akkor venni észre, ha nem gyorsítok erôsebben, hanem épphogy csordogálunk vagy nagyon enyhén gyorsulunk, pl reggel hideg motorral, vagy kocsisorban araszolva. Nagyobbacska gáznál nem feltûnô, motorféknél szintén nincs semmi gond. Amit kicseréltem már, tehát kizárható: gyertya, és elosztófedél pipával együtt.
Plusz info: Lehet-e bármilyen összefüggés azzal, hogy a fogyasztásmérô mutatója 1/4 gáz közelében gyakorta leesik 0-ra menet közben, majd keresgél, és utána újra beáll stabilan? Lehet-e rossz, okozhat-e ilyen rángatást a gázpedál állás jeladó, illetve a légtömegmérô???
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #865 Dátum: 2008. július 22. 17:04:05 pm » |
|
Légtömegmérő az lehet (tud ilyen hibákat produkálni)
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #866 Dátum: 2008. július 22. 18:35:36 pm » |
|
Köszönöm, arra én is erôsen gyanakszom, szóval rá kell dugni próbaképp egy másikat, ez tuti... Aztán majd gyakorlatban be kell bizonyítanom, hogy meg lehet javítani azt a buta potmétert...hínnye
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #867 Dátum: 2008. július 22. 21:28:43 pm » |
|
Köszönöm, arra én is erôsen gyanakszom, szóval rá kell dugni próbaképp egy másikat, ez tuti... Aztán majd gyakorlatban be kell bizonyítanom, hogy meg lehet javítani azt a buta potmétert...hínnye Igen az is lehet, vagy nem utolsósorban, vezérlő elektronika. Amúgy ha rájössz a légtöm. mérő javítási trükkjére, engem is érdekelne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #868 Dátum: 2008. július 22. 22:53:14 pm » |
|
Köszönöm, arra én is erôsen gyanakszom, szóval rá kell dugni próbaképp egy másikat, ez tuti... Aztán majd gyakorlatban be kell bizonyítanom, hogy meg lehet javítani azt a buta potmétert...hínnye Ha csak gyenge terhelésnél produkálja,akkor igen valószínű,hogy üresben is.Próbáld meg,h miközben egyik kezeddel adagolod a gázt,a másikkal fogod a lmmérő potit.Ha ellentfogva pörög jobban,akkor sokat kap,ellenkezőleg keveset.A másik hibalehetőség még sztem a pillangó potija,hogy későn kapcsol,és azért dúsít. Ha keveset kapna,inkább megtorpanna,ill az lepadlózásnál jelentkezne,ezért én mindenképp a túldúsításra tippelek,régebben én is ezzel szívtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #869 Dátum: 2008. július 23. 06:49:00 am » |
|
Elôször jussak el addig hogy legalább egy másik LT mérôt rátegyek. Aztán majd meglátjuk mi lesz.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|