ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #960 Dátum: 2008. november 30. 20:29:57 pm » |
|
Eredetileg m20 206VA motorkódu moci volt benne(porlasztós)és egy m20 206EE motorkódu (motronic) került bele. Elvileg amikor csináltam az átalakítót jól kötöttem össze ,de ha működnie kéne akkor mégis visszabontom és rámérek. a fordmérő biztos jó mert azt láttam működni
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #961 Dátum: 2008. november 30. 21:45:02 pm » |
|
hello! az ülésfűtést hogyan tudom megnézni hopgy jó vagy nem??? amióta átszereltem az üléseket azóta még a kapcsolók sem világítanak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #962 Dátum: 2008. december 07. 16:21:04 pm » |
|
Sziasztok!
E32 750-en az ABS időnként kikapcsol és ég a figyelmeztető visszajelző lámpa, aztán úri kedve kedve szerint visszakapcsol. Van valakinek ötlete, hogy mi a legsanszosabb? Előre is köszönöm!
W.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #963 Dátum: 2008. december 08. 06:25:46 am » |
|
Sziasztok!
E32 750-en az ABS időnként kikapcsol és ég a figyelmeztető visszajelző lámpa, aztán úri kedve kedve szerint visszakapcsol. Van valakinek ötlete, hogy mi a legsanszosabb? Előre is köszönöm!
W.
A négy gumi egyforma átmérőjü?
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #964 Dátum: 2008. december 08. 12:55:36 pm » |
|
És a keréknyomás egyforma?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #965 Dátum: 2008. december 08. 15:46:48 pm » |
|
És nem kéne belepróbálni egy másik ABS vezérlőt hogy hátha?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #966 Dátum: 2008. december 08. 22:38:41 pm » |
|
ABS jeladók nem haldokolnak?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Wisp
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
|
|
« Válasz #967 Dátum: 2008. december 11. 23:03:58 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a tippet, ebben a sorrendben felmérjük a terepet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #968 Dátum: 2008. december 12. 23:56:34 pm » |
|
Amint meglesznek a feltételek,veszek tartalékba még egy e21-et. Azon nem romlik el,csak az elakadásjelző
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #969 Dátum: 2008. december 17. 11:51:50 am » |
|
Kedves elektroszakik! Az alábbi ábrán azt láthatjátok, mi a kiosztása a légtömegmérô kimenô lábainak! Tudná valaki, hogy SZÍN SZERINT melyik szám melyik kábellel kell találkozzon a csatlakozó kábelkötegnél? 1tippem van: a barna a 6-os. Na de a többi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 17. 18:43:14 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #970 Dátum: 2008. december 17. 19:53:33 pm » |
|
Sziasztok!lenne par kerdesem (e28TD)muszeregysegehez:
-a fordulatmerom abszolult nem mukszik(a tulajszerint csak a jeladot vette ki eladas elott kabelszakadas veget,jelado javitas utan vissza-semmi) -sebesseg mero nem mer csak ugral lefol,nehany esetben motorfeknel mer de gazra ujra bebolondul -a ledjeim eleg halvanyan vilagitanak(bar itt olvasva valoszinuleg aku hiba az egysegben-hetvegen csere) meg egy kerdes:tulajdonkeppen az oilservice es inspection felirat mire is vonatkozik?es ha vilagitanak akkor pontosan mi is a tehendo?
A valaszert elore is koszi bocsi de nincs ekezetem:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #971 Dátum: 2008. december 19. 18:01:07 pm » |
|
rég volt hiba a cápin, hát most ökörködik. menetközben elkezd égni a kézifék visszajelző (kézifék kiengedve vicces gyerekek kedvéért). majd abbahagyja. ez abszolut össze-vissza jelentkezik. kérdésem a következő: csak a kézifék karnál kap jelet a visszajelző (még nem checkoltam, hogy kilazult-e esetleg)? vagy nézzek körül máshol is?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #972 Dátum: 2008. december 19. 18:42:04 pm » |
|
Csak ott kap, vedd le a gumiharmonikát, és egy nagyon kis gyatra "kapcsoló" rendszert fogsz látni. Azt hiszem a testet adod neki, mikor a kart felhúzod!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #973 Dátum: 2008. december 19. 20:20:33 pm » |
|
Hidd el, egy drótcafatot fog ott találni a kézifék kar tövében ami lötyög, és a világon semmi köze se a fékbetéthez se a kulunghoz, de a fényszórómosóhoz. Leírta hogy a KÉZIFÉK lámpa pislákol mikor a kar tökig vissza van tolva. Kontakthiba.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #974 Dátum: 2008. december 19. 21:46:48 pm » |
|
fékfolyadék szint ok, fékek már nagyon a végüket járják, de még egy kicsit kibírnak. ha hazamegyek, leveszem a gumiharmónikát, az lehet az Csab, igazad van!
kösz srácok!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #975 Dátum: 2008. december 19. 21:58:01 pm » |
|
rég volt hiba a cápin, hát most ökörködik. menetközben elkezd égni a kézifék visszajelző (kézifék kiengedve vicces gyerekek kedvéért). majd abbahagyja. ez abszolut össze-vissza jelentkezik. kérdésem a következő: csak a kézifék karnál kap jelet a visszajelző (még nem checkoltam, hogy kilazult-e esetleg)? vagy nézzek körül máshol is?
fékfolyadékszint oké? mert ahogy nézem, nincs külön visszajelzője. ha alacsony a szint, akkor azért pislants rá a fékbetétekre is, hogy mi a helyzet, mert ha nagyon vékonyak, előfordul, hogy annyira kint vannak a munkahengerek, hogy a tartályban lecsökken a szint és világít a lámpa. Csabának most igaza van. A kéziféknek van külön visszajelzője, a betét kopáskjelző lámpa közös a fékfolyadékszinttel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #976 Dátum: 2008. december 20. 14:38:47 pm » |
|
rég volt hiba a cápin, hát most ökörködik. menetközben elkezd égni a kézifék visszajelző (kézifék kiengedve vicces gyerekek kedvéért). majd abbahagyja. ez abszolut össze-vissza jelentkezik. kérdésem a következő: csak a kézifék karnál kap jelet a visszajelző (még nem checkoltam, hogy kilazult-e esetleg)? vagy nézzek körül máshol is?
fékfolyadékszint oké? mert ahogy nézem, nincs külön visszajelzője. ha alacsony a szint, akkor azért pislants rá a fékbetétekre is, hogy mi a helyzet, mert ha nagyon vékonyak, előfordul, hogy annyira kint vannak a munkahengerek, hogy a tartályban lecsökken a szint és világít a lámpa. Csabának most igaza van. A kéziféknek van külön visszajelzője, a betét kopáskjelző lámpa közös a fékfolyadékszinttel. Jajjj köszönöm köszönöm az elismerést! 16 év E21-ezés alatt állítottam egyszer kézifék bowdent
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 20. 14:43:51 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #977 Dátum: 2008. december 22. 15:20:26 pm » |
|
Kedves fórum! Ismételten felteszem e képet. A LTmérő csatlakozója, 520i L-jet. 1-Melyik kábelre érkezne elvben a Lt mérő bejövő levegő hömérséklet jeladója? 2-a barna mindennek a testje, ugye? (GND)
Azért kérdezem, mert az én légtömegmérőmben a 3, középső csatira megy, amelyik a képen jól láthatóan tök üres!! Biztos fasza kis jelet ad...
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #978 Dátum: 2008. december 22. 15:53:51 pm » |
|
Kedves fórum! Ismételten felteszem e képet. A LTmérő csatlakozója, 520i L-jet. 1-Melyik kábelre érkezne elvben a Lt mérő bejövő levegő hömérséklet jeladója? 2-a barna mindennek a testje, ugye? (GND)
Azért kérdezem, mert az én légtömegmérőmben a 3, középső csatira megy, amelyik a képen jól láthatóan tök üres!! Biztos fasza kis jelet ad...
Most nem tudom bemásolnia dolgokat, mert mindkettőt papíron találtam: 1. haynes bmw 3&5 series repair manual:12/23-as oldal (fejezet/oldalszám) az lmm a 14-es számú belső kapcsolási rajz nincs, lábkiosztása:(csatlakozó száma- kábelvastagság; szín; hova megy) __ I I-9-0,5;ecu 11-es láb, valószínűleg táp I I-5-0,75;barna;föld I I I I-7-0,5; zöld-piros; ecu 7-es láb I I-8-0,5; zöld-lila;ecu 8-s láb 2. Így csináld sorozat 5-ös sorozat 1972-1987 4-es számú kapcsolási rajz, ez LE jetroniknak van írva!!! 953-as egység és a kapcsolási rajza nem stimmel az általad belinkelt kapcsolási rajzzal!!! ezt látni kell, mert nem tudom most ide sehogy betenni... ecu 5-ös láb+földre kötve, barna, de nem közös föld, hanem csak a lmm ellenállás egyik lábára kapcsolódik. ecu 8-as láb. A zöld-lila a az lmmellenállás másik vége, de ez közösítve van a hőmárőellenállással. ecu 9-es láb. A hőmérőellenállás másik vége a piros-fehér vezeték. ez is testre van kötve. Az lmm ellenállás jele pedig a zöld piroson jön ki. Na ez most nem tudom segített-e valamit... Promega
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 22. 16:03:54 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #979 Dátum: 2008. december 22. 19:13:06 pm » |
|
Hööö...., ezt kicsit emésztenem kell, de lehet benne hasznos adat! Köszi!!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #980 Dátum: 2008. december 22. 21:11:07 pm » |
|
SOS Elment az indexem... Se elöl se hátul, se jobbra se balra, sehunkifli Mi lehet a gond? Biztosíték tuti nem...amugy is hiába vágom rá az indexet, nincs az a kattanás a biztiháznál mint amikor rátolom a tompítottat vagy a refit... Reléket hol találom?Vagy mi lehet problem? Légyszi segítsen valaki, mert a napokban viszem müszakira az autot és nem index nélkül kéne odaállítani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #981 Dátum: 2008. december 22. 21:48:44 pm » |
|
SOS Elment az indexem... Se elöl se hátul, se jobbra se balra, sehunkifli Mi lehet a gond? Biztosíték tuti nem...amugy is hiába vágom rá az indexet, nincs az a kattanás a biztiháznál mint amikor rátolom a tompítottat vagy a refit... Reléket hol találom?Vagy mi lehet problem? Légyszi segítsen valaki, mert a napokban viszem müszakira az autot és nem index nélkül kéne odaállítani NÉZD MEG AZ ELAKADÁSJELZŐD!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #982 Dátum: 2008. december 22. 22:15:05 pm » |
|
Igen, E21-ben az szokott elfáradni és magától beszarni, de E28-ban stabil a kapcsoló. A relé az behalhatott, ahhoz úgy férhetsz hozzá, hogy a kormányoszlop müanyag burkolatát kell lecsavaroznod. Alul látod középtájt a relét magát!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 22. 22:18:46 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #983 Dátum: 2008. december 22. 22:33:41 pm » |
|
Mélyés őszinte tiszteletel jelentem, az elakadás jelzöm hibátlanul működik. Az index még mindig halott. Ez most akkor tulajdonképpen mit is jelent?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #984 Dátum: 2008. december 22. 22:39:07 pm » |
|
Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe)
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #985 Dátum: 2008. december 22. 22:47:11 pm » |
|
Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe) a picsába... akkor holnap megbontom, hátha csak relé... de ha nem akkor vevő lennék egy ilyen komplett index "kar-kapcsolo" cuccra mánjelleggel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #986 Dátum: 2008. december 22. 22:56:56 pm » |
|
Hát szerintem ha a vész megy akkor a relé müködik. A kar lesz a hibás. Ha nagy guru vagy akkor szétkaphatod, és megjavíthatod. Az enyémnak annyi baja volt hogy balra NÉHA kétszer gyorsabban villogott miatta az index. Azt oda tudom adni 28-adikán.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #987 Dátum: 2008. december 22. 23:01:46 pm » |
|
Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe) a picsába... akkor holnap megbontom, hátha csak relé... de ha nem akkor vevő lennék egy ilyen komplett index "kar-kapcsolo" cuccra mánjelleggel privát ment
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #988 Dátum: 2008. december 22. 23:02:39 pm » |
|
Hát szerintem ha a vész megy akkor a relé müködik. A kar lesz a hibás. Ha nagy guru vagy akkor szétkaphatod, és megjavíthatod. Az enyémnak annyi baja volt hogy balra NÉHA kétszer gyorsabban villogott miatta az index. Azt oda tudom adni 28-adikán.
Köszönöm. Szólok ha nem találtam addig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #989 Dátum: 2008. december 22. 23:03:14 pm » |
|
Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe) a picsába... akkor holnap megbontom, hátha csak relé... de ha nem akkor vevő lennék egy ilyen komplett index "kar-kapcsolo" cuccra mánjelleggel privát ment visszais
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|