CápaBMW fórum
2024. március 28. 16:39:47 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334713 alkalommal)
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #960 Dátum: 2008. november 30. 20:29:57 pm »

Eredetileg m20 206VA motorkódu moci volt benne(porlasztós)és egy m20 206EE motorkódu (motronic) került bele.
Elvileg amikor csináltam az átalakítót jól kötöttem össze ,de ha működnie kéne akkor mégis visszabontom és rámérek.
a fordmérő biztos jó mert azt láttam működni
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #961 Dátum: 2008. november 30. 21:45:02 pm »

hello! az ülésfűtést hogyan tudom megnézni hopgy jó vagy nem??? amióta átszereltem az üléseket azóta még a kapcsolók sem világítanak  Sad
Naplózva
Wisp

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #962 Dátum: 2008. december 07. 16:21:04 pm »

Sziasztok!

E32 750-en az ABS időnként kikapcsol és ég a figyelmeztető visszajelző lámpa, aztán úri kedve kedve szerint visszakapcsol. Van valakinek ötlete, hogy mi a legsanszosabb? Előre is köszönöm!

W.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #963 Dátum: 2008. december 08. 06:25:46 am »

Sziasztok!

E32 750-en az ABS időnként kikapcsol és ég a figyelmeztető visszajelző lámpa, aztán úri kedve kedve szerint visszakapcsol. Van valakinek ötlete, hogy mi a legsanszosabb? Előre is köszönöm!

W.
A négy gumi egyforma átmérőjü?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #964 Dátum: 2008. december 08. 12:55:36 pm »

És a keréknyomás egyforma?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #965 Dátum: 2008. december 08. 15:46:48 pm »

És nem kéne belepróbálni egy másik ABS vezérlőt hogy hátha?  Roll Eyes

Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #966 Dátum: 2008. december 08. 22:38:41 pm »

ABS jeladók nem haldokolnak?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Wisp

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #967 Dátum: 2008. december 11. 23:03:58 pm »

Köszönöm mindenkinek a tippet, ebben a sorrendben felmérjük a terepet. Smiley
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #968 Dátum: 2008. december 12. 23:56:34 pm »

Amint meglesznek a feltételek,veszek tartalékba még egy e21-et. Azon nem romlik el,csak az elakadásjelző angel
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #969 Dátum: 2008. december 17. 11:51:50 am »

Kedves elektroszakik!
Az alábbi ábrán azt láthatjátok, mi a kiosztása a légtömegmérô kimenô lábainak!
Tudná valaki, hogy SZÍN SZERINT melyik szám melyik kábellel kell találkozzon a csatlakozó kábelkötegnél? 1tippem van: a barna a 6-os. Na de a többi?



* Légtömegmérő afm_crkt.gif (27.45 KB, 562x292 - megtekintve 1420 alkalommal.)

* csati.jpg (58.6 KB, 1920x1280 - megtekintve 2198 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 17. 18:43:14 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
tornai86
Vendég
« Válasz #970 Dátum: 2008. december 17. 19:53:33 pm »

Sziasztok!lenne par kerdesem (e28TD)muszeregysegehez:

-a fordulatmerom abszolult nem mukszik(a tulajszerint csak a jeladot vette ki eladas elott kabelszakadas veget,jelado javitas utan vissza-semmi)
-sebesseg mero nem mer csak ugral lefol,nehany esetben motorfeknel mer de gazra ujra bebolondul
-a ledjeim eleg halvanyan vilagitanak(bar itt olvasva valoszinuleg aku hiba az egysegben-hetvegen csere)
meg egy kerdes:tulajdonkeppen az oilservice es inspection felirat mire is vonatkozik?es ha vilagitanak akkor pontosan mi is a tehendo?

A valaszert elore is koszi
bocsi de nincs ekezetem:(
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #971 Dátum: 2008. december 19. 18:01:07 pm »

rég volt hiba a cápin, hát most ökörködik.
menetközben elkezd égni a kézifék visszajelző (kézifék kiengedve vicces gyerekek kedvéért). majd abbahagyja. ez abszolut össze-vissza jelentkezik.
kérdésem a következő: csak a kézifék karnál kap jelet a visszajelző (még nem checkoltam, hogy kilazult-e esetleg)? vagy nézzek körül máshol is?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #972 Dátum: 2008. december 19. 18:42:04 pm »

Csak ott kap, vedd le a gumiharmonikát, és egy nagyon kis gyatra "kapcsoló" rendszert fogsz látni. Azt hiszem a testet adod neki, mikor a kart felhúzod!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #973 Dátum: 2008. december 19. 20:20:33 pm »

Hidd el, egy drótcafatot fog ott találni a kézifék kar tövében ami lötyög, és a világon semmi köze se a fékbetéthez se a kulunghoz, de a fényszórómosóhoz. Leírta hogy a KÉZIFÉK lámpa pislákol mikor a kar tökig vissza van tolva. Kontakthiba.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #974 Dátum: 2008. december 19. 21:46:48 pm »

fékfolyadék szint ok, fékek már nagyon a végüket járják, de még egy kicsit kibírnak.
ha hazamegyek, leveszem a gumiharmónikát, az lehet az Csab, igazad van!

kösz srácok!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #975 Dátum: 2008. december 19. 21:58:01 pm »

rég volt hiba a cápin, hát most ökörködik.
menetközben elkezd égni a kézifék visszajelző (kézifék kiengedve vicces gyerekek kedvéért). majd abbahagyja. ez abszolut össze-vissza jelentkezik.
kérdésem a következő: csak a kézifék karnál kap jelet a visszajelző (még nem checkoltam, hogy kilazult-e esetleg)? vagy nézzek körül máshol is?

fékfolyadékszint oké?
mert ahogy nézem, nincs külön visszajelzője.
ha alacsony a szint, akkor azért pislants rá a fékbetétekre is, hogy mi a helyzet, mert ha nagyon vékonyak, előfordul, hogy annyira kint vannak a munkahengerek, hogy a tartályban lecsökken a szint és világít a lámpa.

Csabának most igaza van. A kéziféknek van külön visszajelzője, a betét kopáskjelző lámpa közös a fékfolyadékszinttel.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #976 Dátum: 2008. december 20. 14:38:47 pm »

rég volt hiba a cápin, hát most ökörködik.
menetközben elkezd égni a kézifék visszajelző (kézifék kiengedve vicces gyerekek kedvéért). majd abbahagyja. ez abszolut össze-vissza jelentkezik.
kérdésem a következő: csak a kézifék karnál kap jelet a visszajelző (még nem checkoltam, hogy kilazult-e esetleg)? vagy nézzek körül máshol is?

fékfolyadékszint oké?
mert ahogy nézem, nincs külön visszajelzője.
ha alacsony a szint, akkor azért pislants rá a fékbetétekre is, hogy mi a helyzet, mert ha nagyon vékonyak, előfordul, hogy annyira kint vannak a munkahengerek, hogy a tartályban lecsökken a szint és világít a lámpa.

Csabának most igaza van. A kéziféknek van külön visszajelzője, a betét kopáskjelző lámpa közös a fékfolyadékszinttel.

Jajjj köszönöm köszönöm az elismerést! 16 év E21-ezés alatt állítottam egyszer kézifék bowdent Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 20. 14:43:51 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #977 Dátum: 2008. december 22. 15:20:26 pm »

Kedves fórum!
Ismételten felteszem e képet. A LTmérő csatlakozója, 520i L-jet.
1-Melyik kábelre érkezne elvben a Lt mérő bejövő levegő hömérséklet jeladója?
2-a barna mindennek a testje, ugye? (GND)

Azért kérdezem, mert az én légtömegmérőmben a 3, középső csatira megy, amelyik a képen jól láthatóan tök üres!! Biztos fasza kis jelet ad...


* csati.jpg (94.28 KB, 1115x916 - megtekintve 1495 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 22. 15:23:39 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #978 Dátum: 2008. december 22. 15:53:51 pm »

Kedves fórum!
Ismételten felteszem e képet. A LTmérő csatlakozója, 520i L-jet.
1-Melyik kábelre érkezne elvben a Lt mérő bejövő levegő hömérséklet jeladója?
2-a barna mindennek a testje, ugye? (GND)

Azért kérdezem, mert az én légtömegmérőmben a 3, középső csatira megy, amelyik a képen jól láthatóan tök üres!! Biztos fasza kis jelet ad...
Most nem tudom bemásolnia dolgokat, mert mindkettőt papíron találtam:

1. haynes bmw 3&5 series repair manual:12/23-as oldal (fejezet/oldalszám)
az lmm a 14-es számú
belső kapcsolási rajz nincs, lábkiosztása:(csatlakozó száma- kábelvastagság; szín; hova megy)
__
I  I-9-0,5;ecu 11-es láb, valószínűleg táp
I  I-5-0,75;barna;föld
I  I
I  I-7-0,5; zöld-piros; ecu 7-es láb
I  I-8-0,5; zöld-lila;ecu 8-s láb

2. Így csináld sorozat 5-ös sorozat 1972-1987

4-es számú kapcsolási rajz, ez LE jetroniknak van írva!!! 953-as egység és a kapcsolási rajza nem stimmel az általad belinkelt kapcsolási rajzzal!!!
ezt látni kell, mert nem tudom most ide sehogy betenni...

ecu 5-ös láb+földre kötve,   barna,  de nem közös föld, hanem csak a lmm ellenállás egyik lábára kapcsolódik.
ecu 8-as láb.  A zöld-lila a az lmmellenállás másik vége, de ez közösítve van a hőmárőellenállással.
ecu 9-es láb.  A hőmérőellenállás másik vége a piros-fehér vezeték.
ez is testre van kötve. Az lmm ellenállás jele pedig a zöld piroson jön ki.

Na ez most nem tudom segített-e valamit...

Promega


« Utoljára szerkesztve: 2008. december 22. 16:03:54 pm írta Promega » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #979 Dátum: 2008. december 22. 19:13:06 pm »

Hööö...., ezt kicsit emésztenem kell, de lehet benne hasznos adat! Köszi!!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TotoE12
Vendég
« Válasz #980 Dátum: 2008. december 22. 21:11:07 pm »

SOS Cry
Elment az indexem...
Se elöl se hátul, se jobbra se balra, sehunkifli undecided
Mi lehet a gond?
Biztosíték tuti nem...amugy is hiába vágom rá az indexet, nincs az a kattanás a biztiháznál mint amikor rátolom a tompítottat vagy a refit...
Reléket hol találom?Vagy mi lehet problem?
Légyszi segítsen valaki, mert a napokban viszem müszakira az autot és nem index nélkül kéne odaállítani shocked
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #981 Dátum: 2008. december 22. 21:48:44 pm »

SOS Cry
Elment az indexem...
Se elöl se hátul, se jobbra se balra, sehunkifli undecided
Mi lehet a gond?
Biztosíték tuti nem...amugy is hiába vágom rá az indexet, nincs az a kattanás a biztiháznál mint amikor rátolom a tompítottat vagy a refit...
Reléket hol találom?Vagy mi lehet problem?
Légyszi segítsen valaki, mert a napokban viszem müszakira az autot és nem index nélkül kéne odaállítani shocked

NÉZD MEG AZ ELAKADÁSJELZŐD!!!!!
Naplózva

Bence
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #982 Dátum: 2008. december 22. 22:15:05 pm »

Igen, E21-ben az szokott elfáradni és magától beszarni, de E28-ban stabil a kapcsoló. A relé az behalhatott, ahhoz úgy férhetsz hozzá, hogy a kormányoszlop müanyag burkolatát kell lecsavaroznod. Alul látod középtájt a relét magát!


* indexrelé.jpg (87 KB, 1704x2272 - megtekintve 1247 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. december 22. 22:18:46 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TotoE12
Vendég
« Válasz #983 Dátum: 2008. december 22. 22:33:41 pm »

Mélyés őszinte tiszteletel jelentem, az elakadás jelzöm hibátlanul működik.
Az index még mindig halott.
Ez most akkor tulajdonképpen mit is jelent? Cheesy
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #984 Dátum: 2008. december 22. 22:39:07 pm »

Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe) Cheesy
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TotoE12
Vendég
« Válasz #985 Dátum: 2008. december 22. 22:47:11 pm »

Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe) Cheesy
shocked Cheesy
a picsába...
akkor holnap megbontom, hátha csak relé...
de ha nem akkor vevő lennék egy ilyen komplett index "kar-kapcsolo" cuccra mánjelleggel Grin
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #986 Dátum: 2008. december 22. 22:56:56 pm »

Hát szerintem ha a vész megy akkor a relé müködik. A kar lesz a hibás. Ha nagy guru vagy akkor szétkaphatod, és megjavíthatod. Az enyémnak annyi baja volt hogy balra NÉHA kétszer gyorsabban villogott miatta az index. Azt oda tudom adni 28-adikán.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #987 Dátum: 2008. december 22. 23:01:46 pm »

Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe) Cheesy
shocked Cheesy
a picsába...
akkor holnap megbontom, hátha csak relé...
de ha nem akkor vevő lennék egy ilyen komplett index "kar-kapcsolo" cuccra mánjelleggel Grin


privát ment
Naplózva

Főmordor.
TotoE12
Vendég
« Válasz #988 Dátum: 2008. december 22. 23:02:39 pm »

Hát szerintem ha a vész megy akkor a relé müködik. A kar lesz a hibás. Ha nagy guru vagy akkor szétkaphatod, és megjavíthatod. Az enyémnak annyi baja volt hogy balra NÉHA kétszer gyorsabban villogott miatta az index. Azt oda tudom adni 28-adikán.
Köszönöm.
Szólok ha nem találtam addig.
 Wink
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #989 Dátum: 2008. december 22. 23:03:14 pm »

Ez azt jelenti, hogy akkor sajnos valószinüleg a komplett index kar-kapcsoló adta meg magát. A képen látható az is. (én akkor cseréltem, nekem is beszart hehe) Cheesy
shocked Cheesy
a picsába...
akkor holnap megbontom, hátha csak relé...
de ha nem akkor vevő lennék egy ilyen komplett index "kar-kapcsolo" cuccra mánjelleggel Grin


privát ment
visszais
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!