CápaBMW fórum
2024. november 10. 20:49:15 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2583242 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4800 Dátum: 2010. május 18. 20:06:06 pm »

 shocked icon_slyuni icon_slyuni 2014 burnrubber

http://www.youtube.com/watch?v=MzgvKBt9wkk
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #4801 Dátum: 2010. május 18. 21:01:46 pm »

Minden mi szem, szájnak ingere! 28asnak nagyon komoly hangja van.  2014
http://www.youtube.com/watch?v=dQyOgnn4Fzw#
Naplózva

Thommy
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #4802 Dátum: 2010. május 18. 21:14:04 pm »


Nagyon ott van a futómű. Kegyetlenül fordul. Kell!
Ezek után nem volt meglepetés látni, hogy már szinte semmi köze az E21 rendszeréhez.
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4803 Dátum: 2010. május 19. 12:12:49 pm »

 Cool shocked

http://www.garaget.org/video/b7gg2dflx6zq





http://www.garaget.org/?car=10193
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #4804 Dátum: 2010. május 23. 02:47:39 am »

A kocsi küllemre olyan amilyen, de.....  Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=fE9BxvPqIrA&feature=related#
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4805 Dátum: 2010. május 23. 07:24:24 am »

Navárjálcsak...
4 sebesség, amiből 1 direkt hajtás... hátramenet sem látszik, najó, célgépnél arra lehet, hogy nincs is szükség...
Végülis van annyi nyomaték egy turbós m10-ben, hogy elég legyen 4 sebesség.... már csak az a kérdés, hogy mekkora a diffi áttétele...

én meg küzdök itt, hogy 5 sebességes váltóm legyen... Cheesy

nem lenne egyszerűbb feltenni egy gyári ötös váltót az m10-re?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4806 Dátum: 2010. május 23. 07:31:34 am »

De. Vagyis mégsem.
Gyári 5-ös váltót építek be.
De mivel nincs 50+ pénzem egy e21 toldatos 5-ös váltóra(+ kardán) és e21 rövid 5-ös sem hullott az ölembe kardánostól, így e28/e30 rövid 5-ös váltó került be (teljesen gyári kivitelben  Wink ), e30m40/e36 teleszkópos kardánnal. annak viszont odébb van a középcsapágya, ezt kell megoldanom...
A kilóméterspirál hiánya nekem eleve nem gond, mert elektromos km órában gondolkodom (kell a jel a tempomatnak  Grin Grin)
Bár ez itt offos, mert nem sportautót építek Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 23. 07:49:27 am írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4807 Dátum: 2010. május 23. 07:39:44 am »

lutyesz engem is megdobhatnal egy 5-s spiralos m10 valtoval..koszi

de nem kell lent eggyes+ direkt 5-dik

242/05 az johet
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4808 Dátum: 2010. május 23. 09:55:53 am »

lutyesz engem is megdobhatnal egy 5-s spiralos m10 valtoval..koszi

de nem kell lent eggyes+ direkt 5-dik

242/05 az johet


oké,ha találok, a második a tiedé..az első megy az e12 alá..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4809 Dátum: 2010. május 23. 10:05:03 am »

De. Vagyis mégsem.
Gyári 5-ös váltót építek be.
De mivel nincs 50+ pénzem egy e21 toldatos 5-ös váltóra(+ kardán) és e21 rövid 5-ös sem hullott az ölembe kardánostól, így e28/e30 rövid 5-ös váltó került be (teljesen gyári kivitelben  Wink ), e30m40/e36 teleszkópos kardánnal. annak viszont odébb van a középcsapágya, ezt kell megoldanom...
A kilóméterspirál hiánya nekem eleve nem gond, mert elektromos km órában gondolkodom (kell a jel a tempomatnak  Grin Grin)
Bár ez itt offos, mert nem sportautót építek Cheesy

ha nem kell a kmkihajtás,akkor lehet hogy jó lett volna az m10-esre való 5-ös váltóm is...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4810 Dátum: 2010. május 23. 10:28:32 am »

Az a váltó került alá, azzal a motorral (cserélt dugattyúkkal és hf-fel)...
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4811 Dátum: 2010. május 23. 12:07:45 pm »

Az a váltó került alá, azzal a motorral (cserélt dugattyúkkal és hf-fel)...

akkor oké.van mégegy Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4812 Dátum: 2010. május 23. 19:10:08 pm »

De szép ennek a grafikája!

http://www.youtube.com/watch?v=wd1EsN3-uG0#
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4813 Dátum: 2010. május 24. 15:58:06 pm »

Erről mi a vélemény? Jó megoldás?

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4814 Dátum: 2010. május 24. 17:34:52 pm »


Azért ez kemény  Cheesy Cheesy Cheesy Eléggé összepakolták  Azn  Smiley
Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4815 Dátum: 2010. május 24. 22:10:35 pm »

Erről mi a vélemény? Jó megoldás?



elviekben jó megoldás, de nézz szét Turboáék körül, ők csináltak ilyet és gyakorlati tapasztalattal is tudnak szolgálni. Régebben sokat beszéltünk erről, de már nem emlékszem tisztán. Hülyeséget nem akarok válaszolni Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #4816 Dátum: 2010. május 24. 22:14:14 pm »

Erről mi a vélemény? Jó megoldás?



Sztem kényelmesebb és gyorsabb álítgatni, mint a gyárit, bár a himbák elég nehéznek tűnnek.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4817 Dátum: 2010. május 24. 22:21:18 pm »

Elvileg ez azért jobb, mert ritkábban kell állítgatni a szelepeket. Ugyebár az excenter az úgy van beszorítva és az könnyebben elfordul. Meg állítólag az excenteres megoldás nem szereti a nagyobb fordulatszámokat.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #4818 Dátum: 2010. május 25. 13:29:42 pm »

Meg kikopik, azt tök mind egy utána már hova állítod, az utána akkor is visszaforog.
Vagy annyira megtéped, hogy a szorító stift nyalódik el.

Jobb!!!

Japán motorokon ,csak így van megoldva, már ami még himbás. Bár mondjuk a gsx-r himbás és a tőke alatt vannak a hézagoló lapkák.
Kinek mi, de az excenternél sz.tem bármi jobb.  Wink
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4819 Dátum: 2010. június 13. 07:43:54 am »

Na jó reggelt mindenkinek:


* S70 KK 1.jpg (33.69 KB, 700x425 - megtekintve 928 alkalommal.)

* S70 KK 2.jpg (43.66 KB, 700x535 - megtekintve 922 alkalommal.)

* S70 KK 3.jpg (51.34 KB, 700x509 - megtekintve 909 alkalommal.)

* happyhappy.gif (6.77 KB, 36x49 - megtekintve 796 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4820 Dátum: 2010. június 13. 09:54:34 am »

Arra tudja valaki a választ, hogy a fojtószelepet miért teszik a turbó/kompresszor elé?
Mert itt is rögtön a légszűrő után van,  az m12 F1 motornál sem értettem, hogy miért jó, hogy a turbó bemenő csonkján van a pillangó, gondolom ez az elrendezés is közrejátszott abban, hogy "szabályozhatatlan" volt a motor.
Egy ok jut eszembe, az, hogy így nem kell lefújószelep, és nem megy kárba a már komprimált levegő.

http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

Ez pedig egy m10 cikk, ahol egy csomó különböző m kóddal illetik a motorváltozatokat: Ezek mennyire válósak?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M10
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 13. 09:57:42 am írta Promega » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4821 Dátum: 2010. június 13. 10:22:57 am »

...


* m10.JPG (256.65 KB, 2074x1556 - megtekintve 873 alkalommal.)
Naplózva

Bence
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4822 Dátum: 2010. június 13. 10:49:41 am »

És azt tudja valaki, hogy az a két ékszíj körbeérné a földet is?  Cheesy
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #4823 Dátum: 2010. június 13. 14:08:39 pm »

És azt tudja valaki, hogy az a két ékszíj körbeérné a földet is?  Cheesy
hol van ott ekszij? Azn
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4824 Dátum: 2010. június 13. 15:00:39 pm »

Akkor szíj  Wink
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4825 Dátum: 2010. június 13. 15:01:24 pm »

És azt tudja valaki, hogy az a két ékszíj körbeérné a földet is?  Cheesy
A v12-é valószínűleg előbb érné körbe, mint az m10-é  Wink  Illetve nem is m10 a pontos megnevezése, de most nem jut eszembe, na mindegy, valaki biztosan beírja majd...

Bence: ne ilyen tájképeket tegyél be, ez simán lehet  valami szórólapról is...
A szimmetrikus 16 szelepes hf-ről közeli, esetleg méretezett 3d modell a vezérműtengelyek pontos fokolási értékeivel , olajszűrő adapter pontos méretei, ilyesmik simán jöhetnek... Evil

Illetve hogy milyen alkatrész van a motor elején a főtengelyvég alatt... confused
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 13. 15:06:22 pm írta Promega » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4826 Dátum: 2010. június 13. 15:43:02 pm »

sajna csak ilyen képet csináltam... Sad
Naplózva

Bence
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4827 Dátum: 2010. június 20. 17:38:04 pm »

Nemszar  Cheesy

http://www.youtube.com/watch?v=bJz3OP_RW0o&feature=related#
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4828 Dátum: 2010. július 03. 22:37:57 pm »

Hopp,a ridikül shocked,1/4mls ~8.5sec,260körüli átlépősebesség...... burnrubber 408 409 jawdrop jawdrop icon_slyuni icon_razz


* 02 S14T 1.jpg (65.27 KB, 500x335 - megtekintve 1072 alkalommal.)

* 02 S14T.jpg (93.95 KB, 512x384 - megtekintve 1120 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4829 Dátum: 2010. július 17. 19:27:55 pm »

Emmdráj,made in Hungary sm_68
http://www.youtube.com/watch?v=9CoaNCTqQBE&feature=related#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!