Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4800 Dátum: 2010. május 18. 20:06:06 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #4802 Dátum: 2010. május 18. 21:14:04 pm » |
|
Nagyon ott van a futómű. Kegyetlenül fordul. Kell! Ezek után nem volt meglepetés látni, hogy már szinte semmi köze az E21 rendszeréhez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4803 Dátum: 2010. május 19. 12:12:49 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4804 Dátum: 2010. május 23. 02:47:39 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4805 Dátum: 2010. május 23. 07:24:24 am » |
|
Navárjálcsak... 4 sebesség, amiből 1 direkt hajtás... hátramenet sem látszik, najó, célgépnél arra lehet, hogy nincs is szükség... Végülis van annyi nyomaték egy turbós m10-ben, hogy elég legyen 4 sebesség.... már csak az a kérdés, hogy mekkora a diffi áttétele... én meg küzdök itt, hogy 5 sebességes váltóm legyen... nem lenne egyszerűbb feltenni egy gyári ötös váltót az m10-re?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4806 Dátum: 2010. május 23. 07:31:34 am » |
|
De. Vagyis mégsem. Gyári 5-ös váltót építek be. De mivel nincs 50+ pénzem egy e21 toldatos 5-ös váltóra(+ kardán) és e21 rövid 5-ös sem hullott az ölembe kardánostól, így e28/e30 rövid 5-ös váltó került be (teljesen gyári kivitelben ), e30m40/e36 teleszkópos kardánnal. annak viszont odébb van a középcsapágya, ezt kell megoldanom... A kilóméterspirál hiánya nekem eleve nem gond, mert elektromos km órában gondolkodom (kell a jel a tempomatnak ) Bár ez itt offos, mert nem sportautót építek
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 23. 07:49:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4807 Dátum: 2010. május 23. 07:39:44 am » |
|
lutyesz engem is megdobhatnal egy 5-s spiralos m10 valtoval..koszi
de nem kell lent eggyes+ direkt 5-dik
242/05 az johet
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4808 Dátum: 2010. május 23. 09:55:53 am » |
|
lutyesz engem is megdobhatnal egy 5-s spiralos m10 valtoval..koszi
de nem kell lent eggyes+ direkt 5-dik
242/05 az johet
oké,ha találok, a második a tiedé..az első megy az e12 alá.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4809 Dátum: 2010. május 23. 10:05:03 am » |
|
De. Vagyis mégsem. Gyári 5-ös váltót építek be. De mivel nincs 50+ pénzem egy e21 toldatos 5-ös váltóra(+ kardán) és e21 rövid 5-ös sem hullott az ölembe kardánostól, így e28/e30 rövid 5-ös váltó került be (teljesen gyári kivitelben ), e30m40/e36 teleszkópos kardánnal. annak viszont odébb van a középcsapágya, ezt kell megoldanom... A kilóméterspirál hiánya nekem eleve nem gond, mert elektromos km órában gondolkodom (kell a jel a tempomatnak ) Bár ez itt offos, mert nem sportautót építek ha nem kell a kmkihajtás,akkor lehet hogy jó lett volna az m10-esre való 5-ös váltóm is...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4810 Dátum: 2010. május 23. 10:28:32 am » |
|
Az a váltó került alá, azzal a motorral (cserélt dugattyúkkal és hf-fel)...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4811 Dátum: 2010. május 23. 12:07:45 pm » |
|
Az a váltó került alá, azzal a motorral (cserélt dugattyúkkal és hf-fel)...
akkor oké.van mégegy
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4812 Dátum: 2010. május 23. 19:10:08 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4813 Dátum: 2010. május 24. 15:58:06 pm » |
|
Erről mi a vélemény? Jó megoldás?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4814 Dátum: 2010. május 24. 17:34:52 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4815 Dátum: 2010. május 24. 22:10:35 pm » |
|
Erről mi a vélemény? Jó megoldás? elviekben jó megoldás, de nézz szét Turboáék körül, ők csináltak ilyet és gyakorlati tapasztalattal is tudnak szolgálni. Régebben sokat beszéltünk erről, de már nem emlékszem tisztán. Hülyeséget nem akarok válaszolni
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #4816 Dátum: 2010. május 24. 22:14:14 pm » |
|
Erről mi a vélemény? Jó megoldás? Sztem kényelmesebb és gyorsabb álítgatni, mint a gyárit, bár a himbák elég nehéznek tűnnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4817 Dátum: 2010. május 24. 22:21:18 pm » |
|
Elvileg ez azért jobb, mert ritkábban kell állítgatni a szelepeket. Ugyebár az excenter az úgy van beszorítva és az könnyebben elfordul. Meg állítólag az excenteres megoldás nem szereti a nagyobb fordulatszámokat.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4818 Dátum: 2010. május 25. 13:29:42 pm » |
|
Meg kikopik, azt tök mind egy utána már hova állítod, az utána akkor is visszaforog. Vagy annyira megtéped, hogy a szorító stift nyalódik el. Jobb!!! Japán motorokon ,csak így van megoldva, már ami még himbás. Bár mondjuk a gsx-r himbás és a tőke alatt vannak a hézagoló lapkák. Kinek mi, de az excenternél sz.tem bármi jobb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4819 Dátum: 2010. június 13. 07:43:54 am » |
|
Na jó reggelt mindenkinek:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4820 Dátum: 2010. június 13. 09:54:34 am » |
|
Arra tudja valaki a választ, hogy a fojtószelepet miért teszik a turbó/kompresszor elé? Mert itt is rögtön a légszűrő után van, az m12 F1 motornál sem értettem, hogy miért jó, hogy a turbó bemenő csonkján van a pillangó, gondolom ez az elrendezés is közrejátszott abban, hogy "szabályozhatatlan" volt a motor. Egy ok jut eszembe, az, hogy így nem kell lefújószelep, és nem megy kárba a már komprimált levegő. http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.htmlEz pedig egy m10 cikk, ahol egy csomó különböző m kóddal illetik a motorváltozatokat: Ezek mennyire válósak? http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M10
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 13. 09:57:42 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4821 Dátum: 2010. június 13. 10:22:57 am » |
|
...
|
Bence
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4822 Dátum: 2010. június 13. 10:49:41 am » |
|
És azt tudja valaki, hogy az a két ékszíj körbeérné a földet is?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #4823 Dátum: 2010. június 13. 14:08:39 pm » |
|
És azt tudja valaki, hogy az a két ékszíj körbeérné a földet is? hol van ott ekszij?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4824 Dátum: 2010. június 13. 15:00:39 pm » |
|
Akkor szíj
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4825 Dátum: 2010. június 13. 15:01:24 pm » |
|
És azt tudja valaki, hogy az a két ékszíj körbeérné a földet is? A v12-é valószínűleg előbb érné körbe, mint az m10-é Illetve nem is m10 a pontos megnevezése, de most nem jut eszembe, na mindegy, valaki biztosan beírja majd... Bence: ne ilyen tájképeket tegyél be, ez simán lehet valami szórólapról is... A szimmetrikus 16 szelepes hf-ről közeli, esetleg méretezett 3d modell a vezérműtengelyek pontos fokolási értékeivel , olajszűrő adapter pontos méretei, ilyesmik simán jöhetnek... Illetve hogy milyen alkatrész van a motor elején a főtengelyvég alatt...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 13. 15:06:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4826 Dátum: 2010. június 13. 15:43:02 pm » |
|
sajna csak ilyen képet csináltam...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4827 Dátum: 2010. június 20. 17:38:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4828 Dátum: 2010. július 03. 22:37:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4829 Dátum: 2010. július 17. 19:27:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|