CápaBMW fórum
2024. november 23. 20:17:52 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512386 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #900 Dátum: 2008. október 12. 21:05:21 pm »

Azért nem árt ha gyújtást is adsz rá közben...


1 es pozícióba kell tenni a kulcsot.
Naplózva

Főmordor.
Schnitzer
Vendég
« Válasz #901 Dátum: 2008. október 12. 21:32:29 pm »

Azért nem árt ha gyújtást is adsz rá közben...


1 es pozícióba kell tenni a kulcsot.

 Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy

Besz@rok.
Hát (szerintem) a gyújtás evidens,nélküle nem is jelez vissza a szervízcsekk!  laugh

Deeeeee...  lehet csak nekem egyértelmű.  huh
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #902 Dátum: 2008. október 12. 21:40:53 pm »

Azért nem árt ha gyújtást is adsz rá közben...


1 es pozícióba kell tenni a kulcsot.

 Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy

Besz@rok.
Hát (szerintem) a gyújtás evidens,nélküle nem is jelez vissza a szervízcsekk!  laugh

Deeeeee...  lehet csak nekem egyértelmű.  huh

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Schnitzer
Vendég
« Válasz #903 Dátum: 2008. október 12. 22:03:54 pm »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #904 Dátum: 2008. október 12. 22:11:14 pm »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink

Most mi jájá?

1-es a gyújtás? Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #905 Dátum: 2008. október 12. 22:55:06 pm »

Na fiúk, lányok, most legyetek okosak !
Pár napja mikor hazaértem a Cápával, azóta nem hajlandó elindulni indítóról.
-Gyújtáskapcsoló betététet kiszedtem, szétszedtem, semmi gond nem látszik rajta.
  Összereraktam, tökéletesen kapcsol.
-Gyújtás, indítózás, az indítórelé behúz és addig behúzva is marad, amíg nem veszem le a gyújtást.
-A zsinór másik végén, ami az indítómotor behúzótekercsére megy meg is jelenik a 12 Volt.
 MINDEN TÖKÉLETES. LÁTSZÓLAG!!!!
 ENNEK ELLENÉRE AZ ÖNINDÍTÓ, MÉG CSAK NEM IS KATTAN,
 AZ ÉG VILÁGON SEMMI SEM TÖRTÉNIK, AMIKOR INDÍTÓZOM.
-Amikor gyújtásra kapcsolok és az indítómotor behúzótekercsére direktben rákötöm az akut, azonnal indul !!!
 Az indítómotor tökéletesen működik.
 Kissé közel kerültem hozzá, hogy "szeppukut" kövessek el.   icon_razz 842 85 842
NA MOST ADJATOK TANÁCSOT SZERELŐK !   confused
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #906 Dátum: 2008. október 13. 07:00:34 am »

Nekem is volt már ilyen!
Az önindítóról lecsúszott a fekete kábel(alul van nem láttam)!
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #907 Dátum: 2008. október 13. 07:23:11 am »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink

Most mi jájá?

1-es a gyújtás? Cheesy
Szerintem csak gyújtásnál resetel  az összes régi.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #908 Dátum: 2008. október 13. 08:03:47 am »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink

Most mi jájá?

1-es a gyújtás? Cheesy
Szerintem csak gyújtásnál resetel  az összes régi.
Szerintem is!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #909 Dátum: 2008. október 13. 11:11:36 am »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink

Most mi jájá?

1-es a gyújtás? Cheesy
Szerintem csak gyújtásnál resetel  az összes régi.
Szerintem is!
Rövidre zártam-gyújtás-15s-semmi változás, gyújtás-rövidre zárás-15s-semmi változás, ugyanígy 1-es állásban-semmi változás, inspection még mindíg világít. Hát mi a k.... anyukája van ilyenkor?Huh??
Naplózva

e28
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #910 Dátum: 2008. október 13. 11:14:45 am »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink

Most mi jájá?

1-es a gyújtás? Cheesy
Szerintem csak gyújtásnál resetel  az összes régi.
Szerintem is!
Rövidre zártam-gyújtás-15s-semmi változás, gyújtás-rövidre zárás-15s-semmi változás, ugyanígy 1-es állásban-semmi változás, inspection még mindíg világít. Hát mi a k.... anyukája van ilyenkor?Huh??
Akkor szar az inspekciós panel.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #911 Dátum: 2008. október 13. 20:03:04 pm »

Ha már a resetelésnél meg az inspectionnál  tartunk,az etámon egyik led sem világít és az inspection sem
ilyenkor mi lehet a gond?
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #912 Dátum: 2008. október 13. 20:04:15 pm »

Rövidre zártam-gyújtás-15s-semmi változás, gyújtás-rövidre zárás-15s-semmi változás, ugyanígy 1-es állásban-semmi változás, inspection még mindíg világít. Hát mi a k.... anyukája van ilyenkor?Huh??
[/quote]
Hagyd tovább!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #913 Dátum: 2008. október 13. 20:47:20 pm »

Szerintem még hamarabb is ki kell oldania, olyan 10s körül ha jól emlékszem.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #914 Dátum: 2008. október 13. 20:48:49 pm »

Igazad van általában,de találkoztam olyannal is amelyiknél majdnem 30 sec volt..
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #915 Dátum: 2008. október 13. 20:50:07 pm »

Ha már a resetelésnél meg az inspectionnál  tartunk,az etámon egyik led sem világít és az inspection sem
ilyenkor mi lehet a gond?


Lehet, hogy egy ügyesebb kezü szaki megtalálta a "végleges megoldást" Remélhetôleg visszafordítható a dolog. Ellenôrizd a müszeregységet, hátha látszik valami beavatkozás nyoma.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #916 Dátum: 2008. október 13. 20:51:14 pm »

Igazad van általában,de találkoztam olyannal is amelyiknél majdnem 30 sec volt..
Nem mondod hogy ez nem egyforma minden müszeren??? Ôrület!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #917 Dátum: 2008. október 13. 20:52:11 pm »

Ja. Vagy széthúzták a szalagkábelt
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #918 Dátum: 2008. október 13. 20:53:12 pm »

Igazad van általában,de találkoztam olyannal is amelyiknél majdnem 30 sec volt..
Nem mondod hogy ez nem egyforma minden müszeren??? Ôrület!
Nem tudom mi okozza de vagy a kondik állapota vagy az akksiké de van amelyik "lustább"
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #919 Dátum: 2008. október 13. 21:06:09 pm »

Ha már a resetelésnél meg az inspectionnál  tartunk,az etámon egyik led sem világít és az inspection sem
ilyenkor mi lehet a gond?


Lehet, hogy egy ügyesebb kezü szaki megtalálta a "végleges megoldást" Remélhetôleg visszafordítható a dolog. Ellenôrizd a müszeregységet, hátha látszik valami beavatkozás nyoma.
Köszönöm!
Naplózva

Tasi 20-492-0318
Schnitzer
Vendég
« Válasz #920 Dátum: 2008. október 13. 21:48:03 pm »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink

Most mi jájá? Cheesy

Minden.  Grin
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #921 Dátum: 2008. október 13. 22:14:57 pm »

Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás).

Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Cheesy

Já-já...  Smiley Wink

Most mi jájá? Cheesy

Minden.  Grin

"1-es az csak van"
Mifelénk még nem kopott ki a kormányzár crazy2
Naplózva
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #922 Dátum: 2008. október 14. 13:04:54 pm »

Sziasztok!

Rosszalkodik a gépem ( 635CSi ) motorja ( bár tip top felújított blokk ) és a szerelő a légmennyiségmérőre tippel. Nincsen valakinek valami jól működő darabja amit tud pár napra nélkülözni? Egy 83 - mas kat. nélküli 218 lovas verzió, németországi kiadás.

Már mindent kicsréltünk szinte, mindent kimértünk, de a motor ugyanúgy rángat részterhelésen...

Üdv!

Gergő

Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #923 Dátum: 2008. október 14. 13:27:43 pm »

AJJJAJJAJJJAJJ!!! Csak nem 1500 és 2000 fordulat között csinálja, mint az én drágaszágom mintegy fél éve?
Én már kicseréltem osztófejet, kábeleket, gyertyákat, rátettem egy másik légtömegmérőt is, és azzal se volt jó, úgyhogy ne reménykedj! Motorcsere... Grin
Mindenesetre ha netán valaha sikerül megjavítani, kérlek írd majd meg, hogy miket kellett hozzá ezeken kívül még kicserélni! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 14. 13:31:34 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #924 Dátum: 2008. október 14. 16:10:27 pm »

Sziasztok!

Rosszalkodik a gépem ( 635CSi ) motorja ( bár tip top felújított blokk ) és a szerelő a légmennyiségmérőre tippel. Nincsen valakinek valami jól működő darabja amit tud pár napra nélkülözni? Egy 83 - mas kat. nélküli 218 lovas verzió, németországi kiadás.

Már mindent kicsréltünk szinte, mindent kimértünk, de a motor ugyanúgy rángat részterhelésen...

Üdv!

Gergő


Hívj fel valószínüleg én tudok neked segíteni!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #925 Dátum: 2008. október 14. 16:50:53 pm »

Motor és a kasztni közötti testkábelt nézted?

Minek ?
Zsooltiiii !     Ha nem csak az első mondatot olvastad volna el abból amit leírtam, akkor....   Wink Grin
Az önindító működik így és most, aksiról rátartva a + -ot.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #926 Dátum: 2008. október 14. 17:09:52 pm »

Nekem is volt már ilyen!
Az önindítóról lecsúszott a fekete kábel(alul van nem láttam)!

Arra írtam, hogy ott megjelenik a 12 Volt.
Annak a kábelnek a helyére rátartva az aksi + -ját, gyújtára téve az önindítót, azonnal indít.
A gyújtáskapcsolóról is ott a 12 Volt indítózáskor, mégse történik semmi, még csak a behúzótekercs sem kattan.
Az a gyanúm, hogy az önindító segédreléje inditózáskor behúz ugyan és behúzva is marad, amíg gyújtáson van
a gyújtáskulcs, a 12 volt át is megy a kapcsolt érintkezőkön, de az indításkoz szükséges vödör áram már nem.
Esetleg be van égve az érintkezője és akkora az ellenállása, hogy az indítóáram nem jön át rajta.
Szétszedem a segédrelét, ha abból sem derül ki semmi, akkor végképp semmi ötletem nem marad.   confused 1084
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #927 Dátum: 2008. október 15. 00:49:12 am »

De bizony ott csinálja, abban a tartományban. Egyébként akkor is csinálta amikor szar volt a motor. Azt gondoltam, ha felújítom frankó lesz. Felújítottam gyári alkatrészekkel teljesen és még mindig csinálja. Az a vicc, hogy néha az a benyomásom, hogy motorféknél is berángat u.abban a tartományban...

Bmwwww holnap ( ma ) hívlak!

Gergő
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #928 Dátum: 2008. október 15. 08:03:00 am »

Nabakker, ha erre rájövünk, az a XXI század autószerelési bravúrja lesz!!!
Pont a múlt héten lett gyanús, hogy motorféknél is csinálja, sôt mintha kicsit kiterjedt volna a rangatási tartomány. Neked van különbség hideg-meleg motor között? Nekem hidegen még szarabb, melegen néha szinte nem is érezni.
Egyébként kicserélted már a trafót? Meg a motorelektronikát, meg az összes befecskendezôszelepet kitisztították? Ezeket én még nem próbáltam.
Mire gondoljak még??? huh
Ja igen! Motronicos vagy L-jetes a tiéd?
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 15. 08:08:26 am írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #929 Dátum: 2008. október 15. 15:21:44 pm »

Mi a következőket csináltuk:

-fuvókatisztítás utána ü.a. szállítási mennyiség lemérése
-kompressziómérés
-szelepállítás
-hengerbalansz vizsgálat
-gyújtáskép viszgálat
-légtömegmérő állítás
-co állítás
-gyertyacsere
-összes vákumcső új
-gyujtáskábelek újak
-új az egész motor

Minden érték hibátlan volt!!!

És egy kalap szar mégis. Hol ilyen hol olyan. De sosem jó. Alapjáraton is nyugtalan néha. De ha beszarok is rájövök mi a baja. Gyújtásfedelet még nem cseréltem de szívesen kipróbálnék egy jót, nem hiszem, hogy az a baja, de azért megnézném, hátha.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!