MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4530 Dátum: 2010. február 08. 07:30:20 am » |
|
az utolsó 2 csak elméleti érték, amiket én számoltam,miközben találgattam, hogy tudtak még növelni rajta... A tömítés problémásságával tisztában vagyok... Akkor hol találtak még 1 decit abban a motorban...
Annó kiterjedt levelezést folytattam velük,odaát nem gond gyártatni bármilyen főtengelyt,a V12-höz 4500$-ért mérik a 6.0l-hez való löketűt,ez így soknak tűnik,de odaát egy a szakmámban melózó V12 fannak kb 3heti fizu......az ottani V8-akhoz az átépítő készletekben a hosszabb löketű főtengely kb ennek a harmada,szóval az M10-hez is kb ennyi lehet~1000-1200$ max,ő ennyiért adja,de ő is úgy gyártatja valahol,ha találnánk odaát egy műhelyt aki ilyesmit gyárt,szerintem 6-800$-ból kijönne. Ugyanígy lehet az M30 is 4.0l,szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4531 Dátum: 2010. február 08. 07:38:35 am » |
|
Neki köszönjétek [/quote] A legtöbb kép az Autóversenyzők című 1981-es magyar dokumentum filmből van ollózva, remek, hogy kikockázták, így részletesebb betekintést enged. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
bmw02
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
|
|
« Válasz #4532 Dátum: 2010. február 08. 09:04:17 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4533 Dátum: 2010. február 08. 09:26:43 am » |
|
Annó kiterjedt levelezést folytattam velük,odaát nem gond gyártatni bármilyen főtengelyt,a V12-höz 4500$-ért mérik a 6.0l-hez való löketűt,ez így soknak tűnik,de odaát egy a szakmámban melózó V12 fannak kb 3heti fizu......az ottani V8-akhoz az átépítő készletekben a hosszabb löketű főtengely kb ennek a harmada,szóval az M10-hez is kb ennyi lehet~1000-1200$ max,ő ennyiért adja,de ő is úgy gyártatja valahol,ha találnánk odaát egy műhelyt aki ilyesmit gyárt,szerintem 6-800$-ból kijönne. Ugyanígy lehet az M30 is 4.0l,szerintem.
Így van, a löket visz mindent. Van nálam egy főtengely ami már 92-es dugóval is tudja a 2.5-öt. Talán egyszer megépül, de most nincs kedvem fúrni-faragni. Előrre látom mennyi szopással járna, ráadásul egyedi hajtókarok is kellenének, szóval egy vagyon. Volt 2 db "vastag" blokkom, egyet eladtam, megvették volna a másikat is, de mondtam, azt semmi pénzért, öreg napjaimra marad, amikor majd borzalom M10-et csinálok belőle.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4535 Dátum: 2010. február 08. 18:05:27 pm » |
|
Így van, a löket visz mindent. Van nálam egy főtengely ami már 92-es dugóval is tudja a 2.5-öt. Talán egyszer megépül, de most nincs kedvem fúrni-faragni. Előrre látom mennyi szopással járna, ráadásul egyedi hajtókarok is kellenének, szóval egy vagyon. Volt 2 db "vastag" blokkom, egyet eladtam, megvették volna a másikat is, de mondtam, azt semmi pénzért, öreg napjaimra marad, amikor majd borzalom M10-et csinálok belőle.
Ahhoz a vastaghoz van közünk?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4536 Dátum: 2010. február 08. 18:07:58 pm » |
|
Neki köszönjétek A legtöbb kép az Autóversenyzők című 1981-es magyar dokumentum filmből van ollózva, remek, hogy kikockázták, így részletesebb betekintést enged. Köszi! Azért ez így nem igaz. Cserkúti 6-osa pl. nincs is a filmben. Nem sok van belőle ollózva De nem okoskodom, nélküled egy kis tudatlan pisis lennék, Mike nélkül meg elsorvadnánk és éhen halnánk! Alapmű!!! Az 1. es számot viseli a dvd-im között
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4537 Dátum: 2010. február 08. 19:33:31 pm » |
|
Azért ez így nem igaz. Cserkúti 6-osa pl. nincs is a filmben. Nem sok van belőle ollózva De nem okoskodom, nélküled egy kis tudatlan pisis lennék, Mike nélkül meg elsorvadnánk és éhen halnánk! Alapmű!!! Az 1. es számot viseli a dvd-im között Azt írtam, hogy a képek nagy része, van onnan ollózva. Nézd meg a filmet jobban ott van a Kövesdán 6-osa, akkor már épült a Cserkutié is. Mindig ott folyattam a nyálam a Cserkutiék keritésénél kis koromban. Kis pisis!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4538 Dátum: 2010. február 08. 19:38:54 pm » |
|
Ahhoz a vastaghoz van közünk? Nincs! Mindkettő a keleti blokkból érkezett!! A vastag a falára értendő!! Csak a b20-asoké vastag, független attól, hogy a furat megeggyezik a b18-al.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4539 Dátum: 2010. február 08. 20:04:47 pm » |
|
Nincs! Mindkettő a keleti blokkból érkezett!! A vastag a falára értendő!! Csak a b20-asoké vastag, független attól, hogy a furat megeggyezik a b18-al.
Bálintéra értettem.. abból lett?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4540 Dátum: 2010. február 08. 20:41:22 pm » |
|
Bálintéra értettem.. abból lett?
Ja igen, az volt a 3. De az nem csak blokk volt, az komplett motor. A 2.5-höz van már tök más HF-em is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4541 Dátum: 2010. február 08. 20:51:24 pm » |
|
Ja igen, az volt a 3. De az nem csak blokk volt, az komplett motor. A 2.5-höz van már tök más HF-em is. De létezett gyári M10B23 is amerikának nem?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4542 Dátum: 2010. február 08. 21:20:32 pm » |
|
De létezett gyári M10B23 is amerikának nem? ..."Hallottam hírét Fehérló fiának"..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4543 Dátum: 2010. február 08. 21:26:34 pm » |
|
..."Hallottam hírét Fehérló fiának".. Lehet ők eleve ebből dolgoznak,és innen már nincs olyan messze a 2.6 .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4544 Dátum: 2010. február 08. 22:25:48 pm » |
|
Lehet ők eleve ebből dolgoznak,és innen már nincs olyan messze a 2.6 . De mire mész vele??? Semmivel nem vagy előbbrébb!! Adott egy blokk, ahol a furatáv miatt meg vagy lőve. Max kb 95 esetleg nagyon neccesen 96mm. Innentől kezdve csak a löketet tudod növelni. Ennyi. Az hogy 2.3 -ról indulsz, nem jelent semmit, úgy is másik főtengely kell. Sok-sok pénz:(
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #4545 Dátum: 2010. február 11. 13:09:57 pm » |
|
Üdv! Elnézést az amatőr kérdésért! M10B20: Mekkora a max. olajnyomás, hová kell beszerelni az olajnyomás és az olaj hőmérséklet szondát?
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4546 Dátum: 2010. február 11. 16:48:25 pm » |
|
De létezett gyári M10B23 is amerikának nem? Azt mibe tették gyárilag?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4547 Dátum: 2010. február 11. 16:50:21 pm » |
|
Üdv! Elnézést az amatőr kérdésért! M10B20: Mekkora a max. olajnyomás, hová kell beszerelni az olajnyomás és az olaj hőmérséklet szondát?
Szigorúan magánvéleményként: az olajnyomás-jeladót a gyújtásoszlop mellé a gyári olajgombával párhuzamosan, a hőfokadót a karter oldalába.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4548 Dátum: 2010. február 11. 16:58:04 pm » |
|
Vagy hőgombát még az olajszűrőházhoz teszik. M10B23? Főleg ámerikai piacos, nagyon korai E12-k. Olyan, mint Columbo felesége. Tudja mindenki,hogy van,de senki sem látta még Az adatokból csak annyi,hogy az injektoros tudott 140 lovat.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4549 Dátum: 2010. február 11. 17:21:52 pm » |
|
Jaja. Ügyes esztergályos csinál egy közdarabot az olajszűrőházhoz, abba beépítheted a jeladókat.....meg csőcsatit az oljahűtőhöz:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 11. 19:17:48 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4551 Dátum: 2010. február 11. 20:14:38 pm » |
|
Ötleteket szívesen fogadnék új hűtő beépítésére E21-be kritériumok: -csak alu -vastagabb mint 22mm -utastérből nézve jobb oldalt legyen mindkét cső-kivezetése -lehetőleg nem (sokkal) nagyobb mint a gyári
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #4552 Dátum: 2010. február 12. 07:50:19 am » |
|
Jaja. Ügyes esztergályos csinál egy közdarabot az olajszűrőházhoz, abba beépítheted a jeladókat.....meg csőcsatit az oljahűtőhöz:)
Köszi! Max. nyomás mennyi szokott lenni?
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4553 Dátum: 2010. február 12. 08:31:24 am » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 12. 11:45:10 am írta Sam8888 »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #4554 Dátum: 2010. február 12. 12:31:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4555 Dátum: 2010. február 12. 13:18:52 pm » |
|
Ötleteket szívesen fogadnék új hűtő beépítésére E21-be kritériumok: -csak alu -vastagabb mint 22mm -utastérből nézve jobb oldalt legyen mindkét cső-kivezetése -lehetőleg nem (sokkal) nagyobb mint a gyári
Renault Super 5
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4556 Dátum: 2010. február 12. 22:54:26 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #4557 Dátum: 2010. február 13. 00:00:01 am » |
|
Ötleteket szívesen fogadnék új hűtő beépítésére E21-be kritériumok: -csak alu -vastagabb mint 22mm -utastérből nézve jobb oldalt legyen mindkét cső-kivezetése -lehetőleg nem (sokkal) nagyobb mint a gyári
Van egy ordasnagy Nissens katalógus nálam, ha gondolod szívesen kölcsönadom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4558 Dátum: 2010. február 13. 14:48:51 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4559 Dátum: 2010. február 14. 19:38:22 pm » |
|
Van egy ordasnagy Nissens katalógus nálam, ha gondolod szívesen kölcsönadom! Tegnap végignyálaztam...majd kigüvedt a szemem Malacpasszát benzinesé jónak tűnik, de majd kiderül. Zolka! Tudnál valami cikkszámot??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|