CápaBMW fórum
2024. november 30. 15:55:36 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2600975 alkalommal)
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4590 Dátum: 2010. február 25. 21:14:06 pm »

Nekem 328mm  Cool


Hát mindig van nagyobb.  Cheesy
Nálam cél volt a 15" kerék feltétele.
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4591 Dátum: 2010. február 25. 21:29:39 pm »

Nekem 328mm  Cool

A másfél tonnás M3-ason kisebb van gyárilag. Mondjuk az is igaz, h utcán is el lehet melegíteni, a Hringen két kör után betonkemény lesz. Egy ismerős M3-ason akkora fék van, h a gyári 17-es kerék nem megy fel rá, lassul is rendesen Smiley)

Gondolkodom AC Schnitzer ültető rugókon, előre van már vastagszáras gátlóm, de hátul gyári. Nagyon összekavarodna így az autó? tehát ültetve, elől gyárinál keményebb, hátul gyári gátlók (mondjuk azok sem túl puhák..)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4592 Dátum: 2010. február 25. 23:35:10 pm »

A másfél tonnás M3-ason kisebb van gyárilag. Mondjuk az is igaz, h utcán is el lehet melegíteni, a Hringen két kör után betonkemény lesz. Egy ismerős M3-ason akkora fék van, h a gyári 17-es kerék nem megy fel rá, lassul is rendesen Smiley)

Gondolkodom AC Schnitzer ültető rugókon, előre van már vastagszáras gátlóm, de hátul gyári. Nagyon összekavarodna így az autó? tehát ültetve, elől gyárinál keményebb, hátul gyári gátlók (mondjuk azok sem túl puhák..)

Hát célszerű lenne egyben cserélni. A fékerővel eddig sem volt gondom, de nehezebben volt szabályozható. Most hogy az "erőkar" megnőtt, kicsi pedálmozdulat is elég és nagyon finoman lehet adagolni. Nem olyan mint a manapság divatos, nagy rásegítésű fékek, hog ymegleheled és lefejeled az ablakot. Tök precízen lehet fékezni, nekem nagyon tecc.
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4593 Dátum: 2010. február 26. 09:21:58 am »

Hát célszerű lenne egyben cserélni. A fékerővel eddig sem volt gondom, de nehezebben volt szabályozható. Most hogy az "erőkar" megnőtt, kicsi pedálmozdulat is elég és nagyon finoman lehet adagolni. Nem olyan mint a manapság divatos, nagy rásegítésű fékek, hog ymegleheled és lefejeled az ablakot. Tök precízen lehet fékezni, nekem nagyon tecc.

Nekem szerencsére az adagolhatóság elég jó - legalabbis a modernebb autókhoz (Mazda6, Focus, Corolla) képest.
Ha ültetőrugókat teszek be a gyári gátlóval, az okoz valami fejetlenséget, vagy értelmetlen változás?Smiley
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4594 Dátum: 2010. február 26. 10:49:23 am »

Nekem szerencsére az adagolhatóság elég jó - legalabbis a modernebb autókhoz (Mazda6, Focus, Corolla) képest.
Ha ültetőrugókat teszek be a gyári gátlóval, az okoz valami fejetlenséget, vagy értelmetlen változás?Smiley

Csak abban az esetben ellenjavallt, ha szarok a gátlóid, mert úgy könyebben le fog érni az olajteknő az úthibákon. Nekem a cápa és az e30 is ültetve volt amikom hozzám került, és persze gyári, puha gátlókkal. Állandóan lekoppant az olajteknő, de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen. Persze, földúton, fekvőrend@rön így is óvatosan kell menni.
Szerintem ha jó állapotú M-es lengéscsillapító van alatta, akkor nyugodtan megültetheted ésszerű keretek között, mert ugye az M-es futómű eleve ültetett. A túlzott ültetés kerülendő, mert olyan mértékben megváltoztatja a futóműgeometriát (áthelyezi a roll center-t), hogy az autó nem hogy stabilabb lesz tőle, hanem éppen az ellenkező hatást éred el vele.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
rnie
Vendég
« Válasz #4595 Dátum: 2010. február 26. 11:43:58 am »

Csak abban az esetben ellenjavallt, ha szarok a gátlóid, mert úgy könyebben le fog érni az olajteknő az úthibákon. Nekem a cápa és az e30 is ültetve volt amikom hozzám került, és persze gyári, puha gátlókkal. Állandóan lekoppant az olajteknő, de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen. Persze, földúton, fekvőrend@rön így is óvatosan kell menni.
Szerintem ha jó állapotú M-es lengéscsillapító van alatta, akkor nyugodtan megültetheted ésszerű keretek között, mert ugye az M-es futómű eleve ültetett. A túlzott ültetés kerülendő, mert olyan mértékben megváltoztatja a futóműgeometriát (áthelyezi a roll center-t), hogy az autó nem hogy stabilabb lesz tőle, hanem éppen az ellenkező hatást éred el vele.
AC Schnitzer rugókról van szó, egy angol M3-asból. Tehát gondolom, hogy nem lesz rosszabb feltétlenül. A jövő héten futóműves megnézi a gyári gátlókat, ha jók, akkor lehet, h lecserélem, ha rosszak, akkor előre megy vasatgszáras Bilstein ha jól tudom, azt vettem:), hátra meg két gyári új Sachs M-es.
Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #4596 Dátum: 2010. február 26. 12:51:34 pm »

Kox, te összevissza beszélsz.
Gyakorlati tapasztalatod is van a dologgal kapcsolatban - leszámítva az utcai kocsikat - vagy csak az internetről és/vagy hallomásból szedett információkból tájékoztatsz félre?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4597 Dátum: 2010. február 26. 12:58:01 pm »

Tudtommal a kemény gátló azért kell a kemény (ültető) rugóhoz, hogy ne pattogjon az autó az úton...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #4598 Dátum: 2010. február 26. 13:41:31 pm »

AC Schnitzer rugókról van szó, egy angol M3-asból. Tehát gondolom, hogy nem lesz rosszabb feltétlenül. A jövő héten futóműves megnézi a gyári gátlókat, ha jók, akkor lehet, h lecserélem, ha rosszak, akkor előre megy vasatgszáras Bilstein ha jól tudom, azt vettem:), hátra meg két gyári új Sachs M-es.

rnie

szerintem egy gyarilag osszehangolt jol mukodo futomuvel NAGYON JOOL lehet autozni plane egy M3-al kozuton..!!!! plussz egy jo gumiabroncs is csodakra kepes.
ha nem elegge sportos akkor csak szettben erdemes cserelni...
elmesz Katona urhoz es megmondja neked a tutit,ha elmondod mien modon akarod hasznalni es mienek az elvarasaid...

gondoljatok bele mostansag olyan futomuveket meg gumikat meg fekeket hasznalnak utcai autokon amiket korabban csak a versenysportban kellet...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
rnie
Vendég
« Válasz #4599 Dátum: 2010. február 26. 14:22:21 pm »

rnie

szerintem egy gyarilag osszehangolt jol mukodo futomuvel NAGYON JOOL lehet autozni plane egy M3-al kozuton..!!!! plussz egy jo gumiabroncs is csodakra kepes.
ha nem elegge sportos akkor csak szettben erdemes cserelni...
elmesz Katona urhoz es megmondja neked a tutit,ha elmondod mien modon akarod hasznalni es mienek az elvarasaid...

gondoljatok bele mostansag olyan futomuveket meg gumikat meg fekeket hasznalnak utcai autokon amiket korabban csak a versenysportban kellet...

Utcai slick gumi lesz fenn, pontosabban kipróbálok két kombinációt, először elől sportgumi, hátul mintás (legális) slick, ekkor azt várom, h alulkormányzott lesz az autó- Ha elkopik, akkor fordítva, elől slick, hátul utcai sport. Kiváncsi vagyok, h az amúgy elég driftelő viselkedés mennyiben változik, ha hátra teszek több tapadást. Az ültetett rugószett csak azért jutott eszembe, h az talán jobban csökkenti a kasztni dőlését, ill 30.000 ft az M3-ashoz való AC schnitzer, annyit talán megér...
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4600 Dátum: 2010. február 26. 16:22:32 pm »

Utcai slick gumi lesz fenn, pontosabban kipróbálok két kombin@ciót, először elől sportgumi, hátul mintás (legális) slick, ekkor azt várom, h alulkormányzott lesz az autó- Ha elkopik, akkor fordítva, elől slick, hátul utcai sport. Kiváncsi vagyok, h az amúgy elég driftelő viselkedés mennyiben változik, ha hátra teszek több tapadást. Az ültetett rugószett csak azért jutott eszembe, h az talán jobban csökkenti a kasztni dőlését, ill 30.000 ft az M3-ashoz való AC schnitzer, annyit talán megér...

Eszedbe ne jusson!

Tavaly előtt hátul elkopott a téli gumim, vettem rá Sava-t. Elől megmaradt az akkor már 1 szezonos Nokian, gondoltam, ok, hogy a Sava gagyi a Nokian meg már ment egy szezont jó lesz. A tavaly telet még kihúztam, viszont idén nem volt lé új gumira, volt még 4mm elől, 6 hátul, gondoltam jó lesz ugyanúgy. Na egész télen szenvedtem vele (nem hóban, mert hóban maga volt a terror). Egy jót nem tudtam drfitelni, mert sosem arra ment amerre akartam, és ez csak egy kotvány dízel kombi, el sem tudom képzelni milyen tréfás lenne az E36-on. Inkább túlkormányzott legyen 20-szor, mint alul 1-szer!
Naplózva

Főmordor.
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4601 Dátum: 2010. február 26. 16:55:49 pm »

Kox, te összevissza beszélsz.

Ezt kifejtenéd bővebben is?! Melyik állításommal nem értesz egyet és miért nem?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #4602 Dátum: 2010. február 26. 17:30:11 pm »

Ezt kifejtenéd bővebben is?! Melyik állításommal nem értesz egyet és miért nem?

"de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen"

Minek mi a szerepe?
1. Rugó
2. Lengéscsillapító
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4603 Dátum: 2010. február 26. 17:41:33 pm »

Eszedbe ne jusson!

Tavaly előtt hátul elkopott a téli gumim, vettem rá Sava-t. Elől megmaradt az akkor már 1 szezonos Nokian, gondoltam, ok, hogy a Sava gagyi a Nokian meg már ment egy szezont jó lesz. A tavaly telet még kihúztam, viszont idén nem volt lé új gumira, volt még 4mm elől, 6 hátul, gondoltam jó lesz ugyanúgy. Na egész télen szenvedtem vele (nem hóban, mert hóban maga volt a terror). Egy jót nem tudtam drfitelni, mert sosem arra ment amerre akartam, és ez csak egy kotvány dízel kombi, el sem tudom képzelni milyen tréfás lenne az E36-on. Inkább túlkormányzott legyen 20-szor, mint alul 1-szer!

Azért itt elől is elég jó sportgumi van, hátul meg még jobb lesz (slikszerű). Ha nem válik be, akkor előre felteszem a hátsót (235/40, tehát jó oda is) és hátra meg egy 255/40-es azonos keveréket teszek...Na mondjuk akkor száraz úton nem fog riszálni, esőben meg max 60km/h Smiley))
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4604 Dátum: 2010. február 26. 18:06:31 pm »

"de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen"

Minek mi a szerepe?
1. Rugó
2. Lengéscsillapító

Ha szar, puha a lengéscsillapító akkor minden úthibánál, fékezésnél, nagyobbat bólint a kasztni és ha már amúgy is nagyon közel van az olajteknő a talajhoz akkor így könnyen lekoppan. Viszont ha kemény gátló, akkor nem tud annyira összeülni a rugó amikor áthajtasz egy úthibán, fekvőrend@rön, vagy gyalogoson,  így kisebb az esélye hogy leér valami.
Hiszen ha össze akarjuk nyomni a gólyalábat, nem csak a rugót, de a gátlót is össze kell nyomnunk, ami szintén ezen törekvésünk ellen dolgozik, tehát igen csak sokat számít hogy mekkora erőt igényel az összenyomása, egyszóval hogy mennyire kemény a gátló.


A következő képeken - melyek Steam autójáról készültek -, két klasszikus példáját láthatjuk a szar, puha gátló okozta túlzott kasztnimozgásnak. Az első képen nagyon megdől az autó kanyarodás közben, a másodikon pedig egyenes haladásnál, gázadás hatására beül a segge:

« Utoljára szerkesztve: 2010. február 26. 18:17:18 pm írta Kox » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #4605 Dátum: 2010. február 26. 19:00:32 pm »

Köszönöm a képeket  Grin
Erről beszéltem, h netról szedett képek alapján tudatlanul, okoskodva megmondani a frankót bátor dolog. Ezekszerint a Katona elbaszta a gátlókat, fúj.
Az autóban ténylegesen puha futómű van, ugyanis a dobálós RALLY gyorsaságin van tapadás és nem pattogsz le az útról.

De világosíts már föl arról kérlek, miért is baj, ha gyorsításnál beül a hátulja? Tényleg nem jó, mert a tuti az lenne, ha jó kemény lenne és gyorsításkor PATTOGNA, mint az állat.
De ha már a képeknél tartunk, akkor a WTCC-s BMW-nek is szar a futóműve, mert pl. az is beül gyorsításkor...

De a kérdésre próbálj válaszolni!!!!
Mi a szerepe a rugónak és mi a gátlónak?Huh?
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4606 Dátum: 2010. február 26. 20:01:42 pm »

Te Kox!
Vegyél már a kezedbe egy gátlót és nyomd össze! Könnyen megy, ugye?
Majd próbáld széthúzni! Ha jó a gátló, nagy erővel és lassan tudod ezt megtenni.
Most fogj egy rugót és nyomd össze! Nem bírod? Jééé!
Tehát akkor gondold ezt újra!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4607 Dátum: 2010. február 26. 20:08:10 pm »

Miért könnyebb összenyomni a gátlót, mint széthúzni?
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4608 Dátum: 2010. február 26. 20:47:59 pm »

Gátló=lökésgátló. Ebből adódik a neve.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4609 Dátum: 2010. február 26. 20:49:40 pm »

És akkor ha jó a gátló, akkor nem engedi, hogy meglökjék a kocsit?
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4610 Dátum: 2010. február 26. 20:53:48 pm »

Megmondtad a frankót Sam! Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #4611 Dátum: 2010. február 26. 20:54:36 pm »

Miért könnyebb összenyomni a gátlót, mint széthúzni?

Azért, amit egyesek nem fognak fel.
Az autót a rugónak kell tartania. Kirugózáskor kell a gátlónak "keménynek" lennie - lassabban kijönni, visszatartani a rugó erejét meghatározott paramétereken belül -, h a rugó feszítő erejét lassítsa.
Amikor gátlót rendelsz bármilyen komoly gyártótól, ott figyelembe veszik a futóműgeometriát, a rugó elhelyezkedését, az autó súlyát, meghatároznak egy rugóerőt. Erre a rugóerőre méretezik a gátlót.

Nyomd le egy jó lengéscsillapítóval rendelkező autó hátulját. Gyorsan berugózik és lassan jön vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 26. 20:57:37 pm írta Steam » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4612 Dátum: 2010. február 26. 21:01:58 pm »

Te Kox!
Vegyél már a kezedbe egy gátlót és nyomd össze! Könnyen megy, ugye?
Majd próbáld széthúzni! Ha jó a gátló, nagy erővel és lassan tudod ezt megtenni.
Most fogj egy rugót és nyomd össze! Nem bírod? Jééé!
Tehát akkor gondold ezt újra!

Te Viktor!

Nyomócsillapításról hallotál már? Próbálj már egy gátlót hirtelen összenyomni!
Nem megy, ugye? Azért mert mindkét irányba csillapít, igaz ugyan hogy kifelé erősebben, de szó sincs arról hogy befelé egyáltalán nem.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4613 Dátum: 2010. február 26. 21:07:58 pm »

Ezt én sem mondtam! Szerintem csak az nem érti, aki nem akarja, vagy aki egyáltalán nem látott még ilyet!
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 26. 21:16:17 pm írta collins » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4614 Dátum: 2010. február 26. 21:22:30 pm »

Ezt én sem mondtam! Szerintem csak az nem érti, aki nem akarja, vagy aki egyáltalán nem látott még ilyet!
Szal igazam van, de mégis én vagyok a hülye!?

Gondolom azzal azért nem vitatkozol hogy egy kemény lengéscsillapítóval szerelt autót nehezebb lenyomni ha ránehezkedsz mint egy olyat amiben kifingott, puha van. Ez bizonyára azért van mert a gátlónak berugózáskor nincs szerepe, ugye? Legalábbis ti azt állítjátok hogy nincs...

Most akkor ki mond hülyeséget?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4615 Dátum: 2010. február 27. 09:27:44 am »

Az automataváltó olajhűtője alkalmas lehet a motorolaj hűtésére? Olajhűtőhöz is szoktak termosztátot kötni, vagy csak összekötik a hűtőt az olajozással, oszt' jónapot?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4616 Dátum: 2010. február 27. 13:13:15 pm »

Szal igazam van, de mégis én vagyok a hülye!?

Gondolom azzal azért nem vitatkozol hogy egy kemény lengéscsillapítóval szerelt autót nehezebb lenyomni ha ránehezkedsz mint egy olyat amiben kifingott, puha van. Ez bizonyára azért van mert a gátlónak berugózáskor nincs szerepe, ugye? Legalábbis ti azt állítjátok hogy nincs...

Most akkor ki mond hülyeséget?

Szerintem az igazság közel félúton van.
A gátlók legnagyobb része (most ne beszéljünk az extrém drag és extrém driftről, csak utca, rally, pálya, stb) nem túl sok erőt tud elviselni összenyomásra, főként, mert nem ez a feladata. Tény hogy egy komolyabb gátló elég sokat tud javítani, főleg a teherváltások során fellépő dőlöngélés ellen, de egy hosszú, nyújtott kanyarban csak a rugó képes megtartani a kocsit.
Steam
Értem, hogy nem túl jó a kőkemény futómű rallyra, de a Tiéd így ránézésre szerintem puhább a kelleténél. Nekem sem áll mint a cövek, elbillen, de nem vészesen. Te tudod, nekem volt szerencsém megtapasztali ezt-is, azt-is. Nekem most is inkább pattogjon el néha, mint az elnyúlás. És most az almát, az almával hasonlítottam össze: két E21, mindkettő rallyn megy, nagyjából azonos motor és egyéb súllyal. Pár kép, hogy milyen volt és milyen most. Én az utóbbit választom.


* dscf2788.jpg (89.66 KB, 640x480 - megtekintve 970 alkalommal.)

* prolog_0441.jpg (151.28 KB, 1024x683 - megtekintve 1029 alkalommal.)
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4617 Dátum: 2010. február 27. 15:05:17 pm »

Az automataváltó olajhűtője alkalmas lehet a motorolaj hűtésére? Olajhűtőhöz is szoktak termosztátot kötni, vagy csak összekötik a hűtőt az olajozással, oszt' jónapot?

Melyik automatáé?Mert pld a 4hp22-é a hűtő körül van, és inkább fűt mint hűt..Viszont miért nem olajhűtőt teszelfel egyből, miért próbálkozol mással?E28-asban van az is...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4618 Dátum: 2010. február 27. 15:11:34 pm »

E28 524 td olajhűtője jó ilyen célra.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4619 Dátum: 2010. február 27. 15:14:32 pm »

Melyik automatáé?Mert pld a 4hp22-é a hűtő körül van, és inkább fűt mint hűt..Viszont miért nem olajhűtőt teszelfel egyből, miért próbálkozol mással?E28-asban van az is...

3hp22, azért kérdem csak, mert most a 323i-ben van olajhűtő a vízhűtőnél és azt lehetőség szerint akkor felhasználnám...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!