CápaBMW fórum
2024. november 27. 15:32:29 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2596634 alkalommal)
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4830 Dátum: 2010. július 17. 21:44:42 pm »

Jó lenne tudni, hogy ezen a gyorson ez a menet hányadik helyre volt elég.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4831 Dátum: 2010. július 17. 22:03:00 pm »

Jó lenne tudni, hogy ezen a gyorson ez a menet hányadik helyre volt elég.

Majd Boge megmondja. Smiley Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4832 Dátum: 2010. július 17. 22:11:47 pm »


Ez 2006 tavaszán volt, valahol a pálya szélén ott állok én is.   Azn
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4833 Dátum: 2010. július 18. 21:00:19 pm »

Ez milyen motor? Fura a szelpdeklije.


* BMW_E30_by_coyoteg40.jpg (80.49 KB, 1024x768 - megtekintve 1024 alkalommal.)
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #4834 Dátum: 2010. július 18. 21:05:05 pm »

Jesszus  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Evil Evil Evil
Naplózva

70/627-5355
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #4835 Dátum: 2010. július 18. 21:08:46 pm »

Ez egy L12iX a keresztben elhelyezett 6 henger az első tengelyt, míg a hosszában álló 6 hagyományos módon, a hátsó kerekeket hajtja.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4836 Dátum: 2010. július 18. 21:15:20 pm »

Mimi találta a neten a képet, én meg csak néztem ki a fejemből.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #4837 Dátum: 2010. július 18. 21:21:54 pm »

fotóshop....van ott még egy 3. szelepfedél is..szóval gyagyi kép...
Naplózva

steffe
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4838 Dátum: 2010. július 31. 16:17:48 pm »

Mi az igaz abból, hogy ha Motronic, vagy L-Jet helyett K-Jetet rak fel vki, akkor több lovas lesz a gép?  huh (Én igazándiból ebben nem hiszek, de cáfoljatok meg  huh )
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #4839 Dátum: 2010. július 31. 18:52:25 pm »

Arra tudja valaki a választ, hogy a fojtószelepet miért teszik a turbó/kompresszor elé?
Mert itt is rögtön a légszűrő után van,  az m12 F1 motornál sem értettem, hogy miért jó, hogy a turbó bemenő csonkján van a pillangó, gondolom ez az elrendezés is közrejátszott abban, hogy "szabályozhatatlan" volt a motor.
Egy ok jut eszembe, az, hogy így nem kell lefújószelep, és nem megy kárba a már komprimált levegő.

http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

Ez pedig egy m10 cikk, ahol egy csomó különböző m kóddal illetik a motorváltozatokat: Ezek mennyire válósak?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M10

Én ezzel kapcsolatban ,csak gsx-r karbi - turbo témában tudok beleszólni.  Ha közvetlenül a karbi elé rakod, akkor ki kell egyenlítened az úszóház nyomását is, mert be fog fulladni a sok levegőtől. Ha Előbb karbi, aztán turbo ilyen probléma már nem merülhet fel, csak ilyenkor átküldi a turbón a beporlasztott benyát is.  Láttam ilyet is, olyat is.  Most ez injektoros esetében miért szempont fingom nincs  undecided
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4840 Dátum: 2010. július 31. 19:02:16 pm »

Mi az igaz abból, hogy ha Motronic, vagy L-Jet helyett K-Jetet rak fel vki, akkor több lovas lesz a gép?  huh (Én igazándiból ebben nem hiszek, de cáfoljatok meg  huh )

azt el tudom képzelni,hogy közvetlenebb sokkal, de hogy ugyanazon motor erősebb legyen egy egyszerű K-jettől... nem hiszem.

És értsd már meg,hogy az M20B20 nem ehet 10 liter alatt Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4841 Dátum: 2010. július 31. 19:52:53 pm »

Jah én is erre gondoltam.  Smiley

Felfogtam!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4842 Dátum: 2010. július 31. 21:32:02 pm »

Húú B+,tutkóra eltört a gerince....... Evil
http://www.youtube.com/watch?v=TtjqOpQFdaI&feature=related#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4843 Dátum: 2010. július 31. 21:52:10 pm »

És értsd már meg,hogy az M20B20 nem ehet 10 liter alatt Cheesy Cheesy Cheesy

Huh Ezt most komoly Miki? Most értem haza németből.... 1119Km 100-150Km/h közötti tempóval volt végig pályán +1 óra STAU Bécs mellett 8,8L-es fogyi jött ki!
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4844 Dátum: 2010. július 31. 22:19:30 pm »

Dehogyis Bence! Csak szegény Sam elszólta magát az E30 fórumon,hogy átlag, országúti utazásnál 7 literrel elvolt a 320-al, aztán persze kapta az ívet. Ezért írtam itt neki, amit Smiley

Fogyid tök jó, nekem is 8-9 között volt ilyen körülmények között anno Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4845 Dátum: 2010. július 31. 22:22:37 pm »

Smiley
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4846 Dátum: 2010. július 31. 23:06:09 pm »

Dehogyis Bence! Csak szegény Sam elszólta magát az E30 fórumon,hogy átlag, országúti utazásnál 7 literrel elvolt a 320-al, aztán persze kapta az ívet. Ezért írtam itt neki, amit Smiley

Fogyid tök jó, nekem is 8-9 között volt ilyen körülmények között anno Smiley

Azt meg már meg sem mertem említeni nekik, hogy mindezt 4(!) sebességgel tettem meg!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #4847 Dátum: 2010. augusztus 01. 10:44:01 am »

Huh Ezt most komoly Miki? Most értem haza németből.... 1119Km 100-150Km/h közötti tempóval volt végig pályán +1 óra STAU Bécs mellett 8,8L-es fogyi jött ki!

Ez tényleg jó Bence,az öthúsztól,az E32 735i-től(kéziváltós) kicsit sok,a 750i meg még bevágott volna +1-1.5lityit azonos körülmények között. Wink Cheesy Grin
És most halljuk a dízeles kollégákat.................. laugh crazy2 angel sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4848 Dátum: 2010. augusztus 01. 13:34:12 pm »

Bence!

Mennyit forog neked 130-nál az m20b20?
Kuplungmunkahengert cseréltettél már?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4849 Dátum: 2010. augusztus 01. 21:25:58 pm »

Kupplungmunkahenger már nem ereszt...

Fordulatszámot megnézem nem tom...

A kilóméterórám tuti pontos azt GPSel megnéztem hazafelé...
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4850 Dátum: 2010. augusztus 01. 22:57:27 pm »

okés, csak kiváncsi vagyok! Smiley


hogy-hogy már nem ereszt? felújíttattad?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4851 Dátum: 2010. augusztus 02. 00:10:12 am »

...és akkor most jöjjenek a dieselesek.
Tegnap délben kaptam a hívást, egy nagyon jó barátom lerobbant az E34-el Horvátországban, Rijeka előtt 20km-rel. Mentem béreltem egy trélert, kifelé üresen 120-130, visszafelé 90-100, hátamon egy E34, 9,9 liter volt az átlag, a bord szerint is, és a tankolás is így jött ki. Nem mondhatok mást, szeretem, mert TDS!
A fórumról néhány embernek már szállítottam az autóját, hosszabb távon is, azt  hiszem így kijelenthetem, hogy erre tanúim is vannak.
Most értünk haza. Természetesen gond nélkül megjártuk az 1050km-es távot kevesebb mint 12 óra alatt.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #4852 Dátum: 2010. augusztus 02. 21:18:35 pm »

Majd Boge megmondja. Smiley Wink

Már hajszál pontosan nem emlékszem, de valahol a 4. és a 7. között asszem.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4853 Dátum: 2010. augusztus 04. 23:23:01 pm »

Erről mi a véleményetek?

http://hirdetotabla.duen.hu/versenyauto/rally/_bmw_323__tuning_hengerfej_

Az a hfejtömítés elég szarul néz ki...  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #4854 Dátum: 2010. augusztus 05. 02:46:53 am »

Erről mi a véleményetek?

http://hirdetotabla.duen.hu/versenyauto/rally/_bmw_323__tuning_hengerfej_

Az a hfejtömítés elég szarul néz ki...  huh

Ha az a mogyoródi kire én gondolok ,akkor arról nincs jó véleményem. 
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #4855 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:49:15 pm »

Ha az a mogyoródi kire én gondolok ,akkor arról nincs jó véleményem. 

Ha ennyire fel van újítva ez a fej,akkor miért ilyen retkes a belseje?
Nem azért mondom,de én mielőtt összerakok valamit,azt teljesen elpucolom,és az akkor úgy néz ki mintha most jött
volna ki az öntödéből. Lips Sealed
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4856 Dátum: 2010. augusztus 10. 09:44:10 am »

Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4857 Dátum: 2010. augusztus 10. 10:45:36 am »

Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?

Monjjjuk nem tudod, mert nem stimmelnek a lyukak!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4858 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:17:57 am »

Ahha. De gondolom a töltőnyomásnak utána kéne menni a benzinnel is, meg a lmm-t valami combosabbra cserélni (L-Jet).
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #4859 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:19:03 am »

Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?

Nem küldené szét, de viszont parányi méretének köszönhetően magasabb fordulaton már fojtaná a motort. Ráadásul megvezérelni se tudnád rendesen. Semmi értelme.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 [162] 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!