BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4830 Dátum: 2010. július 17. 21:44:42 pm » |
|
Jó lenne tudni, hogy ezen a gyorson ez a menet hányadik helyre volt elég.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4831 Dátum: 2010. július 17. 22:03:00 pm » |
|
Jó lenne tudni, hogy ezen a gyorson ez a menet hányadik helyre volt elég.
Majd Boge megmondja.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4832 Dátum: 2010. július 17. 22:11:47 pm » |
|
Ez 2006 tavaszán volt, valahol a pálya szélén ott állok én is.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4833 Dátum: 2010. július 18. 21:00:19 pm » |
|
Ez milyen motor? Fura a szelpdeklije.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4834 Dátum: 2010. július 18. 21:05:05 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #4835 Dátum: 2010. július 18. 21:08:46 pm » |
|
Ez egy L12iX a keresztben elhelyezett 6 henger az első tengelyt, míg a hosszában álló 6 hagyományos módon, a hátsó kerekeket hajtja.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4836 Dátum: 2010. július 18. 21:15:20 pm » |
|
Mimi találta a neten a képet, én meg csak néztem ki a fejemből.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #4837 Dátum: 2010. július 18. 21:21:54 pm » |
|
fotóshop....van ott még egy 3. szelepfedél is..szóval gyagyi kép...
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4838 Dátum: 2010. július 31. 16:17:48 pm » |
|
Mi az igaz abból, hogy ha Motronic, vagy L-Jet helyett K-Jetet rak fel vki, akkor több lovas lesz a gép? (Én igazándiból ebben nem hiszek, de cáfoljatok meg )
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4839 Dátum: 2010. július 31. 18:52:25 pm » |
|
Arra tudja valaki a választ, hogy a fojtószelepet miért teszik a turbó/kompresszor elé? Mert itt is rögtön a légszűrő után van, az m12 F1 motornál sem értettem, hogy miért jó, hogy a turbó bemenő csonkján van a pillangó, gondolom ez az elrendezés is közrejátszott abban, hogy "szabályozhatatlan" volt a motor. Egy ok jut eszembe, az, hogy így nem kell lefújószelep, és nem megy kárba a már komprimált levegő. http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.htmlEz pedig egy m10 cikk, ahol egy csomó különböző m kóddal illetik a motorváltozatokat: Ezek mennyire válósak? http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M10Én ezzel kapcsolatban ,csak gsx-r karbi - turbo témában tudok beleszólni. Ha közvetlenül a karbi elé rakod, akkor ki kell egyenlítened az úszóház nyomását is, mert be fog fulladni a sok levegőtől. Ha Előbb karbi, aztán turbo ilyen probléma már nem merülhet fel, csak ilyenkor átküldi a turbón a beporlasztott benyát is. Láttam ilyet is, olyat is. Most ez injektoros esetében miért szempont fingom nincs
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4840 Dátum: 2010. július 31. 19:02:16 pm » |
|
Mi az igaz abból, hogy ha Motronic, vagy L-Jet helyett K-Jetet rak fel vki, akkor több lovas lesz a gép? (Én igazándiból ebben nem hiszek, de cáfoljatok meg ) azt el tudom képzelni,hogy közvetlenebb sokkal, de hogy ugyanazon motor erősebb legyen egy egyszerű K-jettől... nem hiszem. És értsd már meg,hogy az M20B20 nem ehet 10 liter alatt
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4841 Dátum: 2010. július 31. 19:52:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4842 Dátum: 2010. július 31. 21:32:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4843 Dátum: 2010. július 31. 21:52:10 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4844 Dátum: 2010. július 31. 22:19:30 pm » |
|
Dehogyis Bence! Csak szegény Sam elszólta magát az E30 fórumon,hogy átlag, országúti utazásnál 7 literrel elvolt a 320-al, aztán persze kapta az ívet. Ezért írtam itt neki, amit Fogyid tök jó, nekem is 8-9 között volt ilyen körülmények között anno
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4845 Dátum: 2010. július 31. 22:22:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4846 Dátum: 2010. július 31. 23:06:09 pm » |
|
Dehogyis Bence! Csak szegény Sam elszólta magát az E30 fórumon,hogy átlag, országúti utazásnál 7 literrel elvolt a 320-al, aztán persze kapta az ívet. Ezért írtam itt neki, amit Fogyid tök jó, nekem is 8-9 között volt ilyen körülmények között anno Azt meg már meg sem mertem említeni nekik, hogy mindezt 4(!) sebességgel tettem meg!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4847 Dátum: 2010. augusztus 01. 10:44:01 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4848 Dátum: 2010. augusztus 01. 13:34:12 pm » |
|
Bence!
Mennyit forog neked 130-nál az m20b20? Kuplungmunkahengert cseréltettél már?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4849 Dátum: 2010. augusztus 01. 21:25:58 pm » |
|
Kupplungmunkahenger már nem ereszt...
Fordulatszámot megnézem nem tom...
A kilóméterórám tuti pontos azt GPSel megnéztem hazafelé...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4850 Dátum: 2010. augusztus 01. 22:57:27 pm » |
|
okés, csak kiváncsi vagyok! hogy-hogy már nem ereszt? felújíttattad?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4851 Dátum: 2010. augusztus 02. 00:10:12 am » |
|
...és akkor most jöjjenek a dieselesek. Tegnap délben kaptam a hívást, egy nagyon jó barátom lerobbant az E34-el Horvátországban, Rijeka előtt 20km-rel. Mentem béreltem egy trélert, kifelé üresen 120-130, visszafelé 90-100, hátamon egy E34, 9,9 liter volt az átlag, a bord szerint is, és a tankolás is így jött ki. Nem mondhatok mást, szeretem, mert TDS! A fórumról néhány embernek már szállítottam az autóját, hosszabb távon is, azt hiszem így kijelenthetem, hogy erre tanúim is vannak. Most értünk haza. Természetesen gond nélkül megjártuk az 1050km-es távot kevesebb mint 12 óra alatt.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4852 Dátum: 2010. augusztus 02. 21:18:35 pm » |
|
Majd Boge megmondja. Már hajszál pontosan nem emlékszem, de valahol a 4. és a 7. között asszem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4853 Dátum: 2010. augusztus 04. 23:23:01 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4854 Dátum: 2010. augusztus 05. 02:46:53 am » |
|
Ha az a mogyoródi kire én gondolok ,akkor arról nincs jó véleményem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4855 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:49:15 pm » |
|
Ha az a mogyoródi kire én gondolok ,akkor arról nincs jó véleményem.
Ha ennyire fel van újítva ez a fej,akkor miért ilyen retkes a belseje? Nem azért mondom,de én mielőtt összerakok valamit,azt teljesen elpucolom,és az akkor úgy néz ki mintha most jött volna ki az öntödéből.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4856 Dátum: 2010. augusztus 10. 09:44:10 am » |
|
Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4857 Dátum: 2010. augusztus 10. 10:45:36 am » |
|
Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?
Monjjjuk nem tudod, mert nem stimmelnek a lyukak!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4858 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:17:57 am » |
|
Ahha. De gondolom a töltőnyomásnak utána kéne menni a benzinnel is, meg a lmm-t valami combosabbra cserélni (L-Jet).
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4859 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:19:03 am » |
|
Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?
Nem küldené szét, de viszont parányi méretének köszönhetően magasabb fordulaton már fojtaná a motort. Ráadásul megvezérelni se tudnád rendesen. Semmi értelme.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|