| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4830 Dátum: 2010. július 17. 21:44:42 pm » |  | 
 
 Jó lenne tudni, hogy ezen a gyorson ez a menet hányadik helyre volt elég. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4831 Dátum: 2010. július 17. 22:03:00 pm » |  | 
 
 Jó lenne tudni, hogy ezen a gyorson ez a menet hányadik helyre volt elég.
 Majd Boge megmondja.     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4832 Dátum: 2010. július 17. 22:11:47 pm » |  | 
 
 Ez 2006 tavaszán volt, valahol a pálya szélén ott állok én is.     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4833 Dátum: 2010. július 18. 21:00:19 pm » |  | 
 
 Ez milyen motor? Fura a szelpdeklije. |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #4834 Dátum: 2010. július 18. 21:05:05 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| THT 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 569
								
								 | 
								|  | « Válasz #4835 Dátum: 2010. július 18. 21:08:46 pm » |  | 
 
 Ez egy L12iX a keresztben elhelyezett 6 henger az első tengelyt, míg a hosszában álló 6 hagyományos módon, a hátsó kerekeket hajtja. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1973 E12 M10B20 automatic |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4836 Dátum: 2010. július 18. 21:15:20 pm » |  | 
 
 Mimi találta a neten a képet, én meg csak néztem ki a fejemből. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #4837 Dátum: 2010. július 18. 21:21:54 pm » |  | 
 
 fotóshop....van ott még egy 3. szelepfedél is..szóval gyagyi kép... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4838 Dátum: 2010. július 31. 16:17:48 pm » |  | 
 
 Mi az igaz abból, hogy ha Motronic, vagy L-Jet helyett K-Jetet rak fel vki, akkor több lovas lesz a gép?     (Én igazándiból ebben nem hiszek, de cáfoljatok meg     ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4839 Dátum: 2010. július 31. 18:52:25 pm » |  | 
 
 Arra tudja valaki a választ, hogy a fojtószelepet miért teszik a turbó/kompresszor elé?  Mert itt is rögtön a légszűrő után van,  az m12 F1 motornál sem értettem, hogy miért jó, hogy a turbó bemenő csonkján van a pillangó, gondolom ez az elrendezés is közrejátszott abban, hogy "szabályozhatatlan" volt a motor. Egy ok jut eszembe, az, hogy így nem kell lefújószelep, és nem megy kárba a már komprimált levegő.http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html Ez pedig egy m10 cikk, ahol egy csomó különböző m kóddal illetik a motorváltozatokat: Ezek mennyire válósak?http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M10Én ezzel kapcsolatban ,csak gsx-r karbi - turbo témában tudok beleszólni.  Ha közvetlenül a karbi elé rakod, akkor ki kell egyenlítened az úszóház nyomását is, mert be fog fulladni a sok levegőtől. Ha Előbb karbi, aztán turbo ilyen probléma már nem merülhet fel, csak ilyenkor átküldi a turbón a beporlasztott benyát is.  Láttam ilyet is, olyat is.  Most ez injektoros esetében miért szempont fingom nincs    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4840 Dátum: 2010. július 31. 19:02:16 pm » |  | 
 
 Mi az igaz abból, hogy ha Motronic, vagy L-Jet helyett K-Jetet rak fel vki, akkor több lovas lesz a gép?     (Én igazándiból ebben nem hiszek, de cáfoljatok meg     )azt el tudom képzelni,hogy közvetlenebb sokkal, de hogy ugyanazon motor erősebb legyen egy egyszerű K-jettől... nem hiszem.És értsd már meg,hogy az M20B20 nem ehet 10 liter alatt      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4841 Dátum: 2010. július 31. 19:52:53 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4842 Dátum: 2010. július 31. 21:32:02 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4843 Dátum: 2010. július 31. 21:52:10 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4844 Dátum: 2010. július 31. 22:19:30 pm » |  | 
 
 Dehogyis Bence! Csak szegény Sam elszólta magát az E30 fórumon,hogy átlag, országúti utazásnál 7 literrel elvolt a 320-al, aztán persze kapta az ívet. Ezért írtam itt neki, amit   Fogyid tök jó, nekem is 8-9 között volt ilyen körülmények között anno   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4845 Dátum: 2010. július 31. 22:22:37 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4846 Dátum: 2010. július 31. 23:06:09 pm » |  | 
 
 Dehogyis Bence! Csak szegény Sam elszólta magát az E30 fórumon,hogy átlag, országúti utazásnál 7 literrel elvolt a 320-al, aztán persze kapta az ívet. Ezért írtam itt neki, amit   Fogyid tök jó, nekem is 8-9 között volt ilyen körülmények között anno  Azt meg már meg sem mertem említeni nekik, hogy mindezt 4(!) sebességgel tettem meg!      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6106
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4847 Dátum: 2010. augusztus 01. 10:44:01 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4848 Dátum: 2010. augusztus 01. 13:34:12 pm » |  | 
 
 Bence!
 Mennyit forog neked 130-nál az m20b20?
 Kuplungmunkahengert cseréltettél már?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4849 Dátum: 2010. augusztus 01. 21:25:58 pm » |  | 
 
 Kupplungmunkahenger már nem ereszt... 
 Fordulatszámot megnézem nem tom...
 
 A kilóméterórám tuti pontos azt GPSel megnéztem hazafelé...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4850 Dátum: 2010. augusztus 01. 22:57:27 pm » |  | 
 
 okés, csak kiváncsi vagyok!   hogy-hogy már nem ereszt? felújíttattad? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4851 Dátum: 2010. augusztus 02. 00:10:12 am » |  | 
 
 ...és akkor most jöjjenek a dieselesek.Tegnap délben kaptam a hívást, egy nagyon jó barátom lerobbant az E34-el Horvátországban, Rijeka előtt 20km-rel. Mentem béreltem egy trélert, kifelé üresen 120-130, visszafelé 90-100, hátamon egy E34, 9,9 liter volt az átlag, a bord szerint is, és a tankolás is így jött ki. Nem mondhatok mást, szeretem, mert TDS!
 A fórumról néhány embernek már szállítottam az autóját, hosszabb távon is, azt  hiszem így kijelenthetem, hogy erre tanúim is vannak.
 Most értünk haza. Természetesen gond nélkül megjártuk az 1050km-es távot kevesebb mint 12 óra alatt.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Boge 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3300
								
								 
								Ne vedd el!
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4852 Dátum: 2010. augusztus 02. 21:18:35 pm » |  | 
 
 Majd Boge megmondja.    Már hajszál pontosan nem emlékszem, de valahol a 4. és a 7. között asszem.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4853 Dátum: 2010. augusztus 04. 23:23:01 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| VA E21 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4854 Dátum: 2010. augusztus 05. 02:46:53 am » |  | 
 
 Ha az a mogyoródi kire én gondolok ,akkor arról nincs jó véleményem.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Karell Gott 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 728
								
								 | 
								|  | « Válasz #4855 Dátum: 2010. augusztus 07. 19:49:15 pm » |  | 
 
 Ha az a mogyoródi kire én gondolok ,akkor arról nincs jó véleményem.  
 Ha ennyire fel van újítva ez a fej,akkor miért ilyen retkes a belseje? Nem azért mondom,de én mielőtt összerakok valamit,azt teljesen elpucolom,és az akkor úgy néz ki mintha most jött  volna ki az öntödéből.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 323iE32 750iL
 E36 323iT
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4856 Dátum: 2010. augusztus 10. 09:44:10 am » |  | 
 
 Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4857 Dátum: 2010. augusztus 10. 10:45:36 am » |  | 
 
 Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?
 Monjjjuk nem tudod, mert nem stimmelnek a lyukak! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #4858 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:17:57 am » |  | 
 
 Ahha. De gondolom a töltőnyomásnak utána kéne menni a benzinnel is, meg a lmm-t valami combosabbra cserélni (L-Jet). |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Kox 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 1361
								
								 
								Powered by rozsda
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #4859 Dátum: 2010. augusztus 10. 11:19:03 am » |  | 
 
 Mivan akkor, ha egy m21 kipucsonkját tubóstól rárakom mondjuk egy gyári m20-ra? Alacsony nyomáson is hamar szétküldené a motort?
 Nem küldené szét, de viszont parányi méretének köszönhetően magasabb fordulaton már fojtaná a motort. Ráadásul megvezérelni se tudnád rendesen. Semmi értelme. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse |  |  | 
	|  |