CápaBMW fórum
2024. november 23. 17:46:54 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512142 alkalommal)
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #1020 Dátum: 2009. január 14. 23:07:11 pm »

hello! szerintetek mitől lehet az hogy a fűtéskonzol és az óra kijelzője vibrál + néha kikapcsol a fejegység..
ilyenkor a fűtésventilátorom nem működik  Sad
elektroszakihoz kéne vinnem??? vagy van megoldás???
előre is köszi!!!

Ha hengeres biztik vannak benne,én ott kezdeném a keresgélést..

nem hengeres
Akkor esetleg a test kábel rázkódik valahol. Szerintem.
milyen test kábel?
Ahol az akkumulátor negatív sarujával összeköttetésbe kerül a konzolig (kapcsolóig+óráig) folyó áram.

Valahol a konzol környékén lesz valami bibi.Kérdés,hogy amikor szakadozik a működés,más nem vacakol-e a leírtakon kivül..
amikor elkezdi akkor az egész középkonzol szarakodik és az óra is elállítódik, fejegység is ki be kapcsol vagy csak le...
amúgy minden más rendesen működik.
de majd holnap szétszedem és megnézem!
amúgy ha jól láttam a fűtésboxon van 1 alu vagy vas rögzítő, amire a fejegységet lehet rögzíteni .
nah ebben nincs áram?
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1021 Dátum: 2009. január 14. 23:12:39 pm »

hello! szerintetek mitől lehet az hogy a fűtéskonzol és az óra kijelzője vibrál + néha kikapcsol a fejegység..
ilyenkor a fűtésventilátorom nem működik  Sad
elektroszakihoz kéne vinnem??? vagy van megoldás???
előre is köszi!!!

Ha hengeres biztik vannak benne,én ott kezdeném a keresgélést..

nem hengeres
Akkor esetleg a test kábel rázkódik valahol. Szerintem.
milyen test kábel?
Ahol az akkumulátor negatív sarujával összeköttetésbe kerül a konzolig (kapcsolóig+óráig) folyó áram.

Valahol a konzol környékén lesz valami bibi.Kérdés,hogy amikor szakadozik a működés,más nem vacakol-e a leírtakon kivül..
amikor elkezdi akkor az egész középkonzol szarakodik és az óra is elállítódik, fejegység is ki be kapcsol vagy csak le...
amúgy minden más rendesen működik.
de majd holnap szétszedem és megnézem!
amúgy ha jól láttam a fűtésboxon van 1 alu vagy vas rögzítő, amire a fejegységet lehet rögzíteni .
nah ebben nincs áram?

Nekem is hasolót produkált nemrég az E21 de először azt hittem a fejegység halt meg és vettem másikat Smiley

Jut eszembe Bluetoothos Fejegység érkezése miatt eladó feleslegessé vált  CLAtronic MP3mas fejegység vagy BMW alkatrészre cserélhető Smiley

Ja és a lényeg hogy a stekker volt kontaktos ami a műszerfara vitte a delejt meg a középkonzolba a Magnónak
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1022 Dátum: 2009. január 16. 08:38:09 am »

hello! szerintetek mitől lehet az hogy a fűtéskonzol és az óra kijelzője vibrál + néha kikapcsol a fejegység..
ilyenkor a fűtésventilátorom nem működik  Sad
elektroszakihoz kéne vinnem??? vagy van megoldás???
előre is köszi!!!

Ha hengeres biztik vannak benne,én ott kezdeném a keresgélést..

nem hengeres
Akkor esetleg a test kábel rázkódik valahol. Szerintem.
milyen test kábel?
Ahol az akkumulátor negatív sarujával összeköttetésbe kerül a konzolig (kapcsolóig+óráig) folyó áram.

Valahol a konzol környékén lesz valami bibi.Kérdés,hogy amikor szakadozik a működés,más nem vacakol-e a leírtakon kivül..
amikor elkezdi akkor az egész középkonzol szarakodik és az óra is elállítódik, fejegység is ki be kapcsol vagy csak le...
amúgy minden más rendesen működik.
de majd holnap szétszedem és megnézem!
amúgy ha jól láttam a fűtésboxon van 1 alu vagy vas rögzítő, amire a fejegységet lehet rögzíteni .
nah ebben nincs áram?

Test van rajta, de az órához semmi köze..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1023 Dátum: 2009. január 16. 08:39:04 am »

Nem tudom, idevaló kérdés-e teljesen, de végülis villamosság: tudtok valakit, aki tud nyáklapot maratni, és beültetni is? Nem nagy darabokról, és nem nagy tételről lenne szó, egyelőre 6 db panel kellene..

A kérdés megoldódott, megcsinálom magamnak.Köszönöm a priviben küldött segítő szándékú leveleket.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #1024 Dátum: 2009. január 21. 10:54:58 am »

A motor nem járt szépen terhelésmentesen sem. Most úgy jár mint az új. Ennyi. Nem fog rángatni, mentem pár évet BMW - vel már akkor tudom, hogy jó a géped vagy sem amikor befordulsz az utcába...a hangjából.

Mellesleg örülök, hogy megjavult a tiéd is!!!
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1025 Dátum: 2009. január 25. 20:08:42 pm »

Van egy olyan heppem hogy időnként, néha megmérem az akku feszültségét, nehogy egyszer valami meglepetés érjen. Nemrég múlt 4 éves, Perion (made by Varta  Cheesy) mivel pont nem volt Höeppecke mikor vettem. Leállítás után 12,86 V a feszültsége, két nap állás után 12,55 V szóval még bírja magát, egy ideig remélem.
Kálciumos, karbantartásmentes, de ma kíváncsiságból felhajtottam az öntapadóst, és kitekertem két kupakot, és ameddig lelátok benne csontszáraz!  Shocked Shocked Shocked
Karbantartásmentes nekem még eddig nem volt, mit töltsek bele: desztvízet, vagy akkumlátorsavat? Utána töltsem vagy majd tölti magát ahogy járok vele naponta? Eddig még nem töltöttem.




* 2009_0125Image0040.JPG (92.64 KB, 1280x960 - megtekintve 1043 alkalommal.)

* 2009_0125Image0044.JPG (74.66 KB, 1280x960 - megtekintve 1133 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1026 Dátum: 2009. január 25. 20:24:31 pm »

Van egy olyan heppem hogy időnként, néha megmérem az akku feszültségét, nehogy egyszer valami meglepetés érjen. Nemrég múlt 4 éves, Perion (made by Varta  Cheesy) mivel pont nem volt Höeppecke mikor vettem. Leállítás után 12,86 V a feszültsége, két nap állás után 12,55 V szóval még bírja magát, egy ideig remélem.
Kálciumos, karbantartásmentes, de ma kíváncsiságból felhajtottam az öntapadóst, és kitekertem két kupakot, és ameddig lelátok benne csontszáraz!  Shocked Shocked Shocked
Karbantartásmentes nekem még eddig nem volt, mit töltsek bele: desztvízet, vagy akkumlátorsavat? Utána töltsem vagy majd tölti magát ahogy járok vele naponta? Eddig még nem töltöttem.




Aranyszabály:akkusavat SOSE tölts a vízbe, mert reakció lesz belőle, és kifröccsen...Mindig vizet kell hozzáönteni,ha kevés a szint.Látszatra ebbe is kellene, de azt sose értettem, minek van leragasztva a teteje...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1027 Dátum: 2009. január 26. 09:25:18 am »

Nyugodtan tölthetsz bele a kutaknál kapható savat mert az higított és semmilyen gondod nem lesz vele. Az utántöltés attól függ mennyit mész vele és milyen távokat, hányszor indítózol és mennyit van rajta a világítás...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1028 Dátum: 2009. január 26. 10:33:31 am »

...
Karbantartásmentes nekem még eddig nem volt, mit töltsek bele: desztvízet, vagy akkumlátorsavat? Utána töltsem vagy majd tölti magát ahogy járok vele naponta? Eddig még nem töltöttem.

Ez sem karbantartásmentes, hanem csak "szopatós" nem látod a dugókat, így karbantartásmentesnek hiszed...
Desztvizet bele, mert a sav nem párolog.

Apropó ki tudja, hol lehet "tömény" akkusavat kapni, az egyik régi akksimat újra szeretném savazni... csinált már valaki ilyet?

Promega
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1029 Dátum: 2009. január 26. 10:50:15 am »

...
Karbantartásmentes nekem még eddig nem volt, mit töltsek bele: desztvízet, vagy akkumlátorsavat? Utána töltsem vagy majd tölti magát ahogy járok vele naponta? Eddig még nem töltöttem.

Ez sem karbantartásmentes, hanem csak "szopatós" nem látod a dugókat, így karbantartásmentesnek hiszed...
Desztvizet bele, mert a sav nem párolog.

Apropó ki tudja, hol lehet "tömény" akkusavat kapni, az egyik régi akksimat újra szeretném savazni... csinált már valaki ilyet?

Promega

Autósboltban,vagy háztartásiban kapni akkusavat.
Faterom csinált már ilyet, az összes levet kiöntötte az akksiból, feltöltötte savval, és utánna desztvízzel..3 akksiból egynél sikerült...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1030 Dátum: 2009. január 26. 17:23:52 pm »

Sziasztok!

Problémám a következő...

Nemrég a fordulatszámmérőm elfelejtette miért van a kocsiban. Tettem bele másikat de az sem megy erre rájöttem kis segítséggel hogy akkor a jelet nem kapja meg. Fűztem be egy új kábelt a trafótól az órára. Ment is egyből, de csak percekig.
Utána ismét elnémult. Tippeket kérek mi lehet a gond...
Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1031 Dátum: 2009. január 26. 19:54:18 pm »

...
Karbantartásmentes nekem még eddig nem volt, mit töltsek bele: desztvízet, vagy akkumlátorsavat? Utána töltsem vagy majd tölti magát ahogy járok vele naponta? Eddig még nem töltöttem.


Ez sem karbantartásmentes, hanem csak "szopatós" nem látod a dugókat, így karbantartásmentesnek hiszed...
Desztvizet bele, mert a sav nem párolog.

Apropó ki tudja, hol lehet "tömény" akkusavat kapni, az egyik régi akksimat újra szeretném savazni... csinált már valaki ilyet?

Promega
Persze a tömény az nem párolog de a kutaknál kapható szar még az előirásszerinti 32B fokot seméri el. Jó ha van 25-28-as!
Sokkal több benne a víz mint kellene(Kémia tagozaton azért sok minden ragad az emberre). Kereskedelmi forgalomban magánemberként nem fogsz kapni csak higítottat
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #1032 Dátum: 2009. január 26. 20:09:47 pm »

Régi főiskolai tanulmányaimból úgy rémlik hogy ha aksit akarsz újrasavazni először a régi lével kell teljesen feltölteni ,utána kell kiöntent esetleg kimosni ,utána újrasavazni majd újabb töltés(jó sokáig min 24 h) és elvileg kész.
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
pic
Vendég
« Válasz #1033 Dátum: 2009. január 26. 20:11:52 pm »

Régi főiskolai tanulmányaimból úgy rémlik hogy ha aksit akarsz újrasavazni először a régi lével kell teljesen feltölteni ,utána kell kiöntent esetleg kimosni ,utána újrasavazni majd újabb töltés(jó sokáig min 24 h) és elvileg kész.
Minek a régi lével feltölteni, ha már egyszer benne van? confused
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #1034 Dátum: 2009. január 26. 20:16:21 pm »

Nekem úgy tanították hogy a sav nem párolog el csak a víz. Ezért szokás ioncserélt vízzel utántölteni. És ehhez még főiskola se kellett csak jogosítvány és a hozzá tartozó műszaki ismeretek.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1035 Dátum: 2009. január 26. 20:22:16 pm »

Kimosni csak az iszapot kell belőle.Többször átmosni deszt vízzel is lehet utána az új sav és lehetőleg szerint egy lassú oldó  töltés aztán ha nem volt túl szulfátos akkor használható még. De szerintem egy négyéves akksival kár ennyit kinlódni mert úgysem lesz már jó.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1036 Dátum: 2009. január 26. 21:13:06 pm »

Van egy olyan heppem hogy időnként, néha megmérem az akku feszültségét, nehogy egyszer valami meglepetés érjen. Nemrég múlt 4 éves, Perion (made by Varta  Cheesy) mivel pont nem volt Höeppecke mikor vettem. Leállítás után 12,86 V a feszültsége, két nap állás után 12,55 V szóval még bírja magát, egy ideig remélem.
Kálciumos, karbantartásmentes, de ma kíváncsiságból felhajtottam az öntapadóst, és kitekertem két kupakot, és ameddig lelátok benne csontszáraz!  Shocked Shocked Shocked
Karbantartásmentes nekem még eddig nem volt, mit töltsek bele: desztvízet, vagy akkumlátorsavat? Utána töltsem vagy majd tölti magát ahogy járok vele naponta? Eddig még nem töltöttem.



hali.
a savszintet is meg kell merni 1,25-1,27 /v felette/ kozott van feltoltve.
a karbantartas mentesseg azt jelenti hogy a gyarto szerint nem parolog normal esetben el a viz./mindig desztvizet kell utantolteni/
a generatort is meg kell merni mennyit tolt mert a sok max /14,4 volt/ nem jo es attol is parologhat a viz.
a jool mukodo akkumlatort is erdemes tolteni kb2havonta mert sokkal tovabb birja.
a joo akkumlatort terhelo villaval is erdemes megvizsgalni,ha nincs akkor felkapcsolni egy orara a helyzetjelzo lampakat es utanna megmerni a feszultseget. 11,0 volt minimum legyen.
a rossz akkumlator nem a sav miatt rossz hanem az anodok elszulfasotosadasa miatt ezert a sav ami benne van az joo.ha javitani kell az oreg akksin akkor ki kell onteni az oreg savat es a belsejet jool slaggal kimossni,mmajd a savat visszonteni es potolni desztvizzel.majd a lehetoo leglassabban tolteni min 1nap-de barmeddig lehet ha nem melegszik az akkumlator oldala./ha kezmeleg az meg nem baj/..
sacc per kb ennyi...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1037 Dátum: 2009. január 26. 21:23:54 pm »

Varta BLUE sorozattal van valakinek tapasztalata? Osanban nyomják 56Ah 15ezer.  1084
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1038 Dátum: 2009. január 26. 23:22:40 pm »

Varta BLUE sorozattal van valakinek tapasztalata? Osanban nyomják 56Ah 15ezer.  1084
17ért vettem 1éve a 21be eddig ok...
Naplózva

Bence
feribmw

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 217


csak BMW és Bmw.


« Válasz #1039 Dátum: 2009. január 27. 07:25:36 am »

Varta BLUE sorozattal van valakinek tapasztalata? Osanban nyomják 56Ah 15ezer.  1084
Nekem semmi gondom vele 2003-ban raktam be és évente egy alkalommal felrakom tölteni ha már érzékelhető,hogy gyengébben indit.
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1040 Dátum: 2009. január 27. 08:48:46 am »

Varta BLUE sorozattal van valakinek tapasztalata? Osanban nyomják 56Ah 15ezer.  1084
17ért vettem 1éve a 21be eddig ok...
1075 azthiszem nekem sem artana venni  undecided a hetvegen ha megyek haza benezek!
Az E21 be nem 44Ah-as kell?
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1041 Dátum: 2009. január 27. 11:07:00 am »

Varta BLUE sorozattal van valakinek tapasztalata? Osanban nyomják 56Ah 15ezer.  1084
17ért vettem 1éve a 21be eddig ok...
1075 azthiszem nekem sem artana venni  undecided a hetvegen ha megyek haza benezek!
Az E21 be nem 44Ah-as kell?
Mehet bele minden gond nélkül az 56Ah-s!!!
Nem lesz baja tőle!!! smiley
Naplózva

steffe
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #1042 Dátum: 2009. január 27. 21:03:16 pm »

hello!  rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek?
 az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )


* 14.png (44.21 KB, 592x419 - megtekintve 994 alkalommal.)
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1043 Dátum: 2009. január 27. 21:05:44 pm »

Varta BLUE sorozattal van valakinek tapasztalata? Osanban nyomják 56Ah 15ezer.  1084
17ért vettem 1éve a 21be eddig ok...
1075 azthiszem nekem sem artana venni  undecided a hetvegen ha megyek haza benezek!
Az E21 be nem 44Ah-as kell?
Mehet bele minden gond nélkül az 56Ah-s!!!
Nem lesz baja tőle!!! smiley

Nézd meg a generátort,rajta van hány amperórás..44-es a 12V-os Trabik gyári akksija..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1044 Dátum: 2009. január 28. 11:53:19 am »

ha jól tudom, akkor a hat hengereseké volt gyárilag 55 Ah-s, a 18i-jé volt 44 Ah-s, a 18-as, 16-osé 36 Ah-s.
nekem 55 Ah-s van benne, én nem játszanék kisebbel  smiley.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1045 Dátum: 2009. január 28. 12:40:41 pm »

ha jól tudom, akkor a hat hengereseké volt gyárilag 55 Ah-s, a 18i-jé volt 44 Ah-s, a 18-as, 16-osé 36 Ah-s.
nekem 55 Ah-s van benne, én nem játszanék kisebbel  smiley.

36?Mint a rizskályákban??
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1046 Dátum: 2009. január 28. 15:20:57 pm »

ha jól tudom, akkor a hat hengereseké volt gyárilag 55 Ah-s, a 18i-jé volt 44 Ah-s, a 18-as, 16-osé 36 Ah-s.
nekem 55 Ah-s van benne, én nem játszanék kisebbel  smiley.

36?Mint a rizskályákban??

Nem egészen, csak a 323i volt 55 Ah az összes többi 44 Ah.
http://www.bmwe21.net/specs.htm
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1047 Dátum: 2009. január 28. 15:28:50 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget, végül deszt vízzel töltöttem fel, ment is bele vagy egy jó fél liter, de mivel utána lement a feszültség 12,5 V-ra így töltöttem is 2-3 órát 2-3 Amperral.
Nem biztos hogy kiheveri, hogy négy évig nem töltöttem utána, de van ez az okos kis készülék, ami állítólag csodákat tud tenni, a félig meghalt aksikkal is, a szulfátlerakodást szünteti meg impulzus visszatöltéssel. Az ára akciósan 2000 Ft ami nem sok ha meg tudja duplázni az élettartamot.
Van már valakinek tapasztalata vele?
http://www.panelectron.hu/akku_aktivator.html
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #1048 Dátum: 2009. január 28. 20:36:58 pm »

hello!  rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek?
 az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert!
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1049 Dátum: 2009. január 29. 12:42:46 pm »

hello!  rácsatlakoztattam az üléseket és működik mind1ik, de sajnos az ülésfűtésem az meg semmi .. szerintetek?
 az a relé ami a képen van ( 7 ) azt hol keressem vagy hova kell kötni??? ( 732iből 728i-be ment bele az üléscucc )
Lóri! Nekem nincs benne ülésfűtés, de első nekifutásra a biztosítéktáblánál keresném, aztán mellette a tűzfalon. Ha ott sincs, akkor bent a műszerfal alatt, ahová a motorokat csatlakoztattad. Sok sikert!

láttad már működni valaha? mert a fűtéspanelek, amik a kárpit alá vanak építve, csak kevés használat és lepkesúlyú sofőr mellett húzzák ki 25 évig
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!