CápaBMW fórum
2024. március 28. 11:16:28 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334633 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #750 Dátum: 2008. március 07. 10:41:25 am »

Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk,  így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet?Huh Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell?
Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V...
Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni...
Promega
Eméletileg van egy kritikus érték, ha az alá megy a kapocsfeszültség, akkor vége, fel kellene újra savazni, de ilyet nem lehet. A lényeg annyi, hogyí lemerülten nem szabad hagyni akksit.

Fel lehet savazni, de kb 50 %,hogy jó lesz utánna..Fagyban nem szabad lemerítve hagyni, mert belefagy a cuccos..Bár zselésnél nemtom..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
zakicorp
Vendég
« Válasz #751 Dátum: 2008. március 07. 19:56:48 pm »

Tisztelt kollégák!

 Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az
időmérő óra nem világit.


Mit rontottam el??? Cry
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #752 Dátum: 2008. március 07. 20:01:11 pm »

Tisztelt kollégák!

 Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az
időmérő óra nem világit.


Mit rontottam el??? Cry

Igazából semmit!
Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)!
Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz!
Naplózva
zakicorp
Vendég
« Válasz #753 Dátum: 2008. március 07. 20:05:08 pm »

Tisztelt kollégák!

 Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az
időmérő óra nem világit.


Mit rontottam el??? Cry

Igazából semmit!
Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)!
Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz!

Melyik panelra gondollsz???
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #754 Dátum: 2008. március 07. 20:06:49 pm »

Tisztelt kollégák!

 Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az
időmérő óra nem világit.


Mit rontottam el??? Cry

Igazából semmit!
Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)!
Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz!

Melyik panelra gondollsz???

Igazából , mindegyikre! Cool
Naplózva
zakicorp
Vendég
« Válasz #755 Dátum: 2008. március 07. 20:08:56 pm »

Tisztelt kollégák!

 Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az
időmérő óra nem világit.


Mit rontottam el??? Cry

Igazából semmit!
Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)!
Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz!

Melyik panelra gondollsz???

Igazából , mindegyikre! Cool


Ez szép!
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #756 Dátum: 2008. március 07. 22:51:50 pm »

Tisztelt kollégák!

 Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az
időmérő óra nem világit.


Mit rontottam el??? Cry
Azt, hogy nem szóltál amikor itt vagyok egy köpésre!!!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #757 Dátum: 2008. március 08. 12:38:46 pm »

Hali!
E21!
Szimpla lampibol lett dupla!
Mit hova mivel kell mütenem hogy ha refit ranyomom nevegyele a tompit?
Köszönöm!
Esetleg valami rajz?
Naplózva
zakicorp
Vendég
« Válasz #758 Dátum: 2008. március 08. 15:51:33 pm »

Tisztelt kollégák!

 Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az
időmérő óra nem világit.


Mit rontottam el??? Cry
Azt, hogy nem szóltál amikor itt vagyok egy köpésre!!!

Nem akarlak minden szarrral baztatni, úgy is van elég programod.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #759 Dátum: 2008. március 08. 19:18:03 pm »

Ja tegnap is kaptam a másik majdenm papatopikostól vagy 4 magnót meg egy cd tárat.
Pl.: (de már működik)


* P3080001.JPG (59.98 KB, 1024x768 - megtekintve 610 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #760 Dátum: 2008. március 08. 19:39:23 pm »

Ez a csati jó lesz Viktor?


* P3080002.jpg (79.77 KB, 1024x768 - megtekintve 859 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #761 Dátum: 2008. március 08. 19:46:58 pm »

Ez a csati jó lesz Viktor?
Király, hö!
Estleg az elejére a két hiányzó kis müanyag?
Tudom...
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #762 Dátum: 2008. március 08. 19:47:46 pm »

Maximalista.. Megpróbálom de elég necces.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #763 Dátum: 2008. március 09. 20:03:09 pm »

A panelforrasztásról jut eszembe.
Az E21 ugráló hőfok és tankóráján segít ha vezetékkel átforrasztom a kényesen érintkező részeket?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #764 Dátum: 2008. március 09. 20:10:55 pm »

A panelforrasztásról jut eszembe.
Az E21 ugráló hőfok és tankóráján segít ha vezetékkel átforrasztom a kényesen érintkező részeket?
kiszeded a műszertáblát, lecsavarozod a két nagy órát, kicsavarozod a két oldalt a két fehér műanyag"lapot" a két kis óra mögött találsz 1-1 M4 vagy M5-ös kiscsavart, kicsavarod egy 7-es kulccsal, leveszed az alátétet is. Az órát lehúzod a fehér műanyagról,  a tüskéket, az anya helyét, és a fóliacsatlakozósorokat megtakarítod. A műszerfel mogotti  csatlakozók szegmenseit megtakarítod.
összerakod a műszertáblát.

Ha ezutánis csinálja, akkor  a vezetékelésed, bvagy a jeladód kontaktos. Jó munkát. 904 Smileszerel
Promega
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #765 Dátum: 2008. március 09. 22:51:44 pm »

A panelforrasztásról jut eszembe.
Az E21 ugráló hőfok és tankóráján segít ha vezetékkel átforrasztom a kényesen érintkező részeket?
kiszeded a műszertáblát, lecsavarozod a két nagy órát, kicsavarozod a két oldalt a két fehér műanyag"lapot" a két kis óra mögött találsz 1-1 M4 vagy M5-ös kiscsavart, kicsavarod egy 7-es kulccsal, leveszed az alátétet is. Az órát lehúzod a fehér műanyagról,  a tüskéket, az anya helyét, és a fóliacsatlakozósorokat megtakarítod. A műszerfel mogotti  csatlakozók szegmenseit megtakarítod.
összerakod a műszertáblát.

Ha ezutánis csinálja, akkor  a vezetékelésed, bvagy a jeladód kontaktos. Jó munkát. 904 Smileszerel
Promega
Hát már szétszedtem vagy kétszer, takarítottam, húzogattam azt a kis anyát, az egyiket túl is húztam mert egy hajszálnyit megrepedt a fehér műanyag alatta, de szerintem nem is  a középső csatlakozóval van baj hanem a két szélsővel ahol a két kis csap belemegy a műszer foglalatába. Szerintem azok ellenállásügyileg nem érinkeznek megfelelően, akárhogy huzom meg az anyát, illetve nyomom össze előtte a foglaltát. Elég hülye megoldás ide szerintem.
Ezért gondoltam a vezetékel való összekötésre.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #766 Dátum: 2008. március 10. 06:53:17 am »

Hát már szétszedtem vagy kétszer, takarítottam, húzogattam azt a kis anyát, az egyiket túl is húztam mert egy hajszálnyit megrepedt a fehér műanyag alatta, de szerintem nem is  a középső csatlakozóval van baj hanem a két szélsővel ahol a két kis csap belemegy a műszer foglalatába. Szerintem azok ellenállásügyileg nem érinkeznek megfelelően, akárhogy huzom meg az anyát, illetve nyomom össze előtte a foglaltát. Elég hülye megoldás ide szerintem.
Ezért gondoltam a vezetékel való összekötésre.
akkor ebben nem értünk egyet Cool
A tüskék szerintem jók, stabil, de könnyen cserélhető megoldást jelent. ami nekem nem jön be, az a két fóliaréteg közé tett rézcsíkos megoldás...
tényleg, azok nem töröttek valahol?
Promega
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #767 Dátum: 2008. március 10. 08:50:39 am »

Nekem a szintjelzô bizonyos helyeken, pl 20 liter környékén +-5 litert ugrál mint egy idióta. Biztos hogy a jeladó rész van elkopva.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #768 Dátum: 2008. március 10. 19:49:05 pm »

Hát már szétszedtem vagy kétszer, takarítottam, húzogattam azt a kis anyát, az egyiket túl is húztam mert egy hajszálnyit megrepedt a fehér műanyag alatta, de szerintem nem is  a középső csatlakozóval van baj hanem a két szélsővel ahol a két kis csap belemegy a műszer foglalatába. Szerintem azok ellenállásügyileg nem érinkeznek megfelelően, akárhogy huzom meg az anyát, illetve nyomom össze előtte a foglaltát. Elég hülye megoldás ide szerintem.
Ezért gondoltam a vezetékel való összekötésre.
akkor ebben nem értünk egyet Cool
A tüskék szerintem jók, stabil, de könnyen cserélhető megoldást jelent. ami nekem nem jön be, az a két fóliaréteg közé tett rézcsíkos megoldás...
tényleg, azok nem töröttek valahol?
Promega
Megfogom nézni tüzetesebben azt is, bár a kék alatt nem igazán látszik ha van benne egy hajszálnyi törés.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #769 Dátum: 2008. március 13. 07:05:15 am »

Egy kérdés...
Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett.
Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?

Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Naplózva

Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #770 Dátum: 2008. március 13. 07:16:57 am »

Egy kérdés...
Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett.
Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?

Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben?
ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót.
Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #771 Dátum: 2008. március 13. 07:24:16 am »

Egy kérdés...
Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett.
Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?

Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben?
ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót.
Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... 1057
Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó...
Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék.
Naplózva

Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #772 Dátum: 2008. március 13. 07:27:29 am »

Egy kérdés...
Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett.
Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?

Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben?
ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót.
Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... 1057
Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó...
Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék.
lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó.
Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek.
Promega
Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #773 Dátum: 2008. március 13. 07:36:50 am »

Egy kérdés...
Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett.
Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?

Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben?
ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót.
Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... 1057
Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó...
Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék.
lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó.
Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek.
Promega
Ezt fogom tenni. Köszi.
Naplózva

TurbóDénes
Vendég
« Válasz #774 Dátum: 2008. március 16. 13:15:53 pm »

Egy kérdés...
Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett.
Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?

Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben?
ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót.
Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... 1057
Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó...
Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék.
lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó.
Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek.
Promega
Ezt fogom tenni. Köszi.

Én már láttam egymásmellett több szintjelzőt Bavarian.  smiley
Csont egyformák.
A külömbség a karbis meg a többi között van.
A karbisról hiányzik a csatijából a visszajelző lába,mert valszeg azokban nem volt ilyen eksztra.
Meg a karbison nincs visszafolyó csatlakozás,ami a Zinnyektorosokon mega Dízeleken van.

Úgyhogy egyforma.  Wink
De ha vigasztal,az enyém sem világít.
Legalábbis sosem vártam meg amíg odáig sűlyed az üzemanyagszint....  undecided
Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #775 Dátum: 2008. március 16. 19:56:19 pm »

Egy kérdés...
Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett.
Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?

Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben?
ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót.
Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... 1057
Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó...
Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék.
lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó.
Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek.
Promega
Ezt fogom tenni. Köszi.

Én már láttam egymásmellett több szintjelzőt Bavarian.  smiley
Csont egyformák.
A külömbség a karbis meg a többi között van.
A karbisról hiányzik a csatijából a visszajelző lába,mert valszeg azokban nem volt ilyen eksztra.
Meg a karbison nincs visszafolyó csatlakozás,ami a Zinnyektorosokon mega Dízeleken van.

Úgyhogy egyforma.  Wink
De ha vigasztal,az enyém sem világít.
Legalábbis sosem vártam meg amíg odáig sűlyed az üzemanyagszint....  undecided
He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást. Wink
Naplózva

TurbóDénes
Vendég
« Válasz #776 Dátum: 2008. március 16. 20:05:40 pm »

He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást. Wink

Nekem sem azért van így,mert kulákpurdé vagyok,hanem mert jó lehet az a kis tartalék máskor.
Benzin nem jó?
Vegyé dííííízelt Appám!  Tongue
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #777 Dátum: 2008. március 16. 23:23:46 pm »

He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást. Wink

Nekem sem azért van így,mert kulákpurdé vagyok,hanem mert jó lehet az a kis tartalék máskor.
Benzin nem jó?
Vegyé dííííízelt Appám!  Tongue
na vigyázzunk az ilyen kijelentésekkel TD...megelőzve egy újabb parázs vitát a két "klub" között! Őrizzük a rendet, mint sor4 vs. sor 6 -osok között..stb.  Evil
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #778 Dátum: 2008. március 18. 07:36:38 am »

He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást. Wink

Nekem sem azért van így,mert kulákpurdé vagyok,hanem mert jó lehet az a kis tartalék máskor.
Benzin nem jó?
Vegyé dííííízelt Appám!  Tongue
na vigyázzunk az ilyen kijelentésekkel TD...megelőzve egy újabb parázs vitát a két "klub" között! Őrizzük a rendet, mint sor4 vs. sor 6 -osok között..stb.  Evil

Az egy örök vita,ugyanúgy, mint a harmadik "klub"bal..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #779 Dátum: 2008. március 18. 14:30:48 pm »

Lütyő mindenki szagolja azt az üzemanyagot amit szeret...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!