Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #750 Dátum: 2008. március 07. 10:41:25 am » |
|
Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk, így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet? Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell? Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V... Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni... Promega Eméletileg van egy kritikus érték, ha az alá megy a kapocsfeszültség, akkor vége, fel kellene újra savazni, de ilyet nem lehet. A lényeg annyi, hogyí lemerülten nem szabad hagyni akksit. Fel lehet savazni, de kb 50 %,hogy jó lesz utánna..Fagyban nem szabad lemerítve hagyni, mert belefagy a cuccos..Bár zselésnél nemtom..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #751 Dátum: 2008. március 07. 19:56:48 pm » |
|
Tisztelt kollégák! Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az időmérő óra nem világit. Mit rontottam el???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #752 Dátum: 2008. március 07. 20:01:11 pm » |
|
Tisztelt kollégák! Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az időmérő óra nem világit. Mit rontottam el??? Igazából semmit! Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)! Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #753 Dátum: 2008. március 07. 20:05:08 pm » |
|
Tisztelt kollégák! Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az időmérő óra nem világit. Mit rontottam el??? Igazából semmit! Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)! Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz! Melyik panelra gondollsz???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #754 Dátum: 2008. március 07. 20:06:49 pm » |
|
Tisztelt kollégák! Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az időmérő óra nem világit. Mit rontottam el??? Igazából semmit! Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)! Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz! Melyik panelra gondollsz??? Igazából , mindegyikre!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #755 Dátum: 2008. március 07. 20:08:56 pm » |
|
Tisztelt kollégák! Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az időmérő óra nem világit. Mit rontottam el??? Igazából semmit! Ezek a műszerfalak ilyenek (öregek)! Egyszer az egészet át kell nézni rendesen, a panelt benne átforrasztani, és jó lesz! Melyik panelra gondollsz??? Igazából , mindegyikre! Ez szép!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #756 Dátum: 2008. március 07. 22:51:50 pm » |
|
Tisztelt kollégák! Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az időmérő óra nem világit. Mit rontottam el??? Azt, hogy nem szóltál amikor itt vagyok egy köpésre!!!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #757 Dátum: 2008. március 08. 12:38:46 pm » |
|
Hali! E21! Szimpla lampibol lett dupla! Mit hova mivel kell mütenem hogy ha refit ranyomom nevegyele a tompit? Köszönöm! Esetleg valami rajz?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zakicorp
Vendég
|
|
« Válasz #758 Dátum: 2008. március 08. 15:51:33 pm » |
|
Tisztelt kollégák! Kivettem az E28-ból a műszercsoportot, hogy cseréljek akku elemet, mikor visszaraktam a helyére fordulatszám mérő világitása ÉS az időmérő óra nem világit. Mit rontottam el??? Azt, hogy nem szóltál amikor itt vagyok egy köpésre!!! Nem akarlak minden szarrral baztatni, úgy is van elég programod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #759 Dátum: 2008. március 08. 19:18:03 pm » |
|
Ja tegnap is kaptam a másik majdenm papatopikostól vagy 4 magnót meg egy cd tárat. Pl.: (de már működik)
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #760 Dátum: 2008. március 08. 19:39:23 pm » |
|
Ez a csati jó lesz Viktor?
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #761 Dátum: 2008. március 08. 19:46:58 pm » |
|
Ez a csati jó lesz Viktor?
Király, hö! Estleg az elejére a két hiányzó kis müanyag? Tudom...
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #762 Dátum: 2008. március 08. 19:47:46 pm » |
|
Maximalista.. Megpróbálom de elég necces.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #763 Dátum: 2008. március 09. 20:03:09 pm » |
|
A panelforrasztásról jut eszembe. Az E21 ugráló hőfok és tankóráján segít ha vezetékkel átforrasztom a kényesen érintkező részeket?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #764 Dátum: 2008. március 09. 20:10:55 pm » |
|
A panelforrasztásról jut eszembe. Az E21 ugráló hőfok és tankóráján segít ha vezetékkel átforrasztom a kényesen érintkező részeket?
kiszeded a műszertáblát, lecsavarozod a két nagy órát, kicsavarozod a két oldalt a két fehér műanyag"lapot" a két kis óra mögött találsz 1-1 M4 vagy M5-ös kiscsavart, kicsavarod egy 7-es kulccsal, leveszed az alátétet is. Az órát lehúzod a fehér műanyagról, a tüskéket, az anya helyét, és a fóliacsatlakozósorokat megtakarítod. A műszerfel mogotti csatlakozók szegmenseit megtakarítod. összerakod a műszertáblát. Ha ezutánis csinálja, akkor a vezetékelésed, bvagy a jeladód kontaktos. Jó munkát. Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #765 Dátum: 2008. március 09. 22:51:44 pm » |
|
A panelforrasztásról jut eszembe. Az E21 ugráló hőfok és tankóráján segít ha vezetékkel átforrasztom a kényesen érintkező részeket?
kiszeded a műszertáblát, lecsavarozod a két nagy órát, kicsavarozod a két oldalt a két fehér műanyag"lapot" a két kis óra mögött találsz 1-1 M4 vagy M5-ös kiscsavart, kicsavarod egy 7-es kulccsal, leveszed az alátétet is. Az órát lehúzod a fehér műanyagról, a tüskéket, az anya helyét, és a fóliacsatlakozósorokat megtakarítod. A műszerfel mogotti csatlakozók szegmenseit megtakarítod. összerakod a műszertáblát. Ha ezutánis csinálja, akkor a vezetékelésed, bvagy a jeladód kontaktos. Jó munkát. Promega Hát már szétszedtem vagy kétszer, takarítottam, húzogattam azt a kis anyát, az egyiket túl is húztam mert egy hajszálnyit megrepedt a fehér műanyag alatta, de szerintem nem is a középső csatlakozóval van baj hanem a két szélsővel ahol a két kis csap belemegy a műszer foglalatába. Szerintem azok ellenállásügyileg nem érinkeznek megfelelően, akárhogy huzom meg az anyát, illetve nyomom össze előtte a foglaltát. Elég hülye megoldás ide szerintem. Ezért gondoltam a vezetékel való összekötésre.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #766 Dátum: 2008. március 10. 06:53:17 am » |
|
Hát már szétszedtem vagy kétszer, takarítottam, húzogattam azt a kis anyát, az egyiket túl is húztam mert egy hajszálnyit megrepedt a fehér műanyag alatta, de szerintem nem is a középső csatlakozóval van baj hanem a két szélsővel ahol a két kis csap belemegy a műszer foglalatába. Szerintem azok ellenállásügyileg nem érinkeznek megfelelően, akárhogy huzom meg az anyát, illetve nyomom össze előtte a foglaltát. Elég hülye megoldás ide szerintem. Ezért gondoltam a vezetékel való összekötésre.
akkor ebben nem értünk egyet A tüskék szerintem jók, stabil, de könnyen cserélhető megoldást jelent. ami nekem nem jön be, az a két fóliaréteg közé tett rézcsíkos megoldás... tényleg, azok nem töröttek valahol? Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #767 Dátum: 2008. március 10. 08:50:39 am » |
|
Nekem a szintjelzô bizonyos helyeken, pl 20 liter környékén +-5 litert ugrál mint egy idióta. Biztos hogy a jeladó rész van elkopva.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #768 Dátum: 2008. március 10. 19:49:05 pm » |
|
Hát már szétszedtem vagy kétszer, takarítottam, húzogattam azt a kis anyát, az egyiket túl is húztam mert egy hajszálnyit megrepedt a fehér műanyag alatta, de szerintem nem is a középső csatlakozóval van baj hanem a két szélsővel ahol a két kis csap belemegy a műszer foglalatába. Szerintem azok ellenállásügyileg nem érinkeznek megfelelően, akárhogy huzom meg az anyát, illetve nyomom össze előtte a foglaltát. Elég hülye megoldás ide szerintem. Ezért gondoltam a vezetékel való összekötésre.
akkor ebben nem értünk egyet A tüskék szerintem jók, stabil, de könnyen cserélhető megoldást jelent. ami nekem nem jön be, az a két fóliaréteg közé tett rézcsíkos megoldás... tényleg, azok nem töröttek valahol? Promega Megfogom nézni tüzetesebben azt is, bár a kék alatt nem igazán látszik ha van benne egy hajszálnyi törés.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #769 Dátum: 2008. március 13. 07:05:15 am » |
|
Egy kérdés... Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett. Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?
Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #770 Dátum: 2008. március 13. 07:16:57 am » |
|
Egy kérdés... Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett. Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?
Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben? ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #771 Dátum: 2008. március 13. 07:24:16 am » |
|
Egy kérdés... Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett. Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?
Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben? ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót. Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó... Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #772 Dátum: 2008. március 13. 07:27:29 am » |
|
Egy kérdés... Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett. Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?
Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben? ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót. Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó... Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék. lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó. Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek. Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #773 Dátum: 2008. március 13. 07:36:50 am » |
|
Egy kérdés... Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett. Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?
Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben? ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót. Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó... Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék. lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó. Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek. Promega Ezt fogom tenni. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #774 Dátum: 2008. március 16. 13:15:53 pm » |
|
Egy kérdés... Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett. Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?
Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben? ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót. Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó... Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék. lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó. Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek. Promega Ezt fogom tenni. Köszi. Én már láttam egymásmellett több szintjelzőt Bavarian. Csont egyformák. A külömbség a karbis meg a többi között van. A karbisról hiányzik a csatijából a visszajelző lába,mert valszeg azokban nem volt ilyen eksztra. Meg a karbison nincs visszafolyó csatlakozás,ami a Zinnyektorosokon mega Dízeleken van. Úgyhogy egyforma. De ha vigasztal,az enyém sem világít. Legalábbis sosem vártam meg amíg odáig sűlyed az üzemanyagszint....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BaltusE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 278
|
|
« Válasz #775 Dátum: 2008. március 16. 19:56:19 pm » |
|
Egy kérdés... Az üzemanyagszintjelzőnél évek óta nem világit a tartalék sárga fény.A műszeregységen a literkijelző mellett. Ennek oka lehet valami hátsó szintmérő vagy esetleg a műszeregységben pukkant el valami?
Van egy dízeltankom. A szintjelzője ugyanaz lehet mint a benzinesé? Arra gondolok hátha csereszavatos.
Az izzót nézted már a műszeregységben? ha kiveszed a szintmérőt, ki tudod mérni, a tartalékkapcsolót. Lehet az ízzócsere orvosolná a bajt... Egyszer megnéztem hátul a tanknál az elektromos részét és nem mertem hozzányúlni mert ha egy egér rákönyökölne azonnal letörne,pusztán csak annyira van elkorrodálva a csatlakozó... Ezért bízom a dízelébe, mert úgy bátrabban nyúlnék hozzá ha tudom hogy ott a tartalék. lenézed a jelaróról a gyári számát, beírod a realoem-be, és kidobja, hogy mi mindenhez jó. Bár nem szentírás, de támpontnak jó. Véleményem szerint az egyforma ürtartalmú tankokba egyforma jeladót tettek. Promega Ezt fogom tenni. Köszi. Én már láttam egymásmellett több szintjelzőt Bavarian. Csont egyformák. A külömbség a karbis meg a többi között van. A karbisról hiányzik a csatijából a visszajelző lába,mert valszeg azokban nem volt ilyen eksztra. Meg a karbison nincs visszafolyó csatlakozás,ami a Zinnyektorosokon mega Dízeleken van. Úgyhogy egyforma. De ha vigasztal,az enyém sem világít. Legalábbis sosem vártam meg amíg odáig sűlyed az üzemanyagszint.... He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #776 Dátum: 2008. március 16. 20:05:40 pm » |
|
He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást. Nekem sem azért van így,mert kulákpurdé vagyok,hanem mert jó lehet az a kis tartalék máskor. Benzin nem jó? Vegyé dííííízelt Appám!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #777 Dátum: 2008. március 16. 23:23:46 pm » |
|
He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást. Nekem sem azért van így,mert kulákpurdé vagyok,hanem mert jó lehet az a kis tartalék máskor. Benzin nem jó? Vegyé dííííízelt Appám! na vigyázzunk az ilyen kijelentésekkel TD...megelőzve egy újabb parázs vitát a két "klub" között! Őrizzük a rendet, mint sor4 vs. sor 6 -osok között..stb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #778 Dátum: 2008. március 18. 07:36:38 am » |
|
He-he-he...nekem meg igen ritkán megy afölé. Nem annyira preferálom azt a benzinnel való mászkálást. Nekem sem azért van így,mert kulákpurdé vagyok,hanem mert jó lehet az a kis tartalék máskor. Benzin nem jó? Vegyé dííííízelt Appám! na vigyázzunk az ilyen kijelentésekkel TD...megelőzve egy újabb parázs vitát a két "klub" között! Őrizzük a rendet, mint sor4 vs. sor 6 -osok között..stb. Az egy örök vita,ugyanúgy, mint a harmadik "klub"bal..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #779 Dátum: 2008. március 18. 14:30:48 pm » |
|
Lütyő mindenki szagolja azt az üzemanyagot amit szeret...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|