Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #900 Dátum: 2008. október 12. 21:05:21 pm » |
|
Azért nem árt ha gyújtást is adsz rá közben...
1 es pozícióba kell tenni a kulcsot.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #901 Dátum: 2008. október 12. 21:32:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #902 Dátum: 2008. október 12. 21:40:53 pm » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #903 Dátum: 2008. október 12. 22:03:54 pm » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #904 Dátum: 2008. október 12. 22:11:14 pm » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já... Most mi jájá? 1-es a gyújtás?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #905 Dátum: 2008. október 12. 22:55:06 pm » |
|
Na fiúk, lányok, most legyetek okosak ! Pár napja mikor hazaértem a Cápával, azóta nem hajlandó elindulni indítóról. -Gyújtáskapcsoló betététet kiszedtem, szétszedtem, semmi gond nem látszik rajta. Összereraktam, tökéletesen kapcsol. -Gyújtás, indítózás, az indítórelé behúz és addig behúzva is marad, amíg nem veszem le a gyújtást. -A zsinór másik végén, ami az indítómotor behúzótekercsére megy meg is jelenik a 12 Volt. MINDEN TÖKÉLETES. LÁTSZÓLAG!!!! ENNEK ELLENÉRE AZ ÖNINDÍTÓ, MÉG CSAK NEM IS KATTAN, AZ ÉG VILÁGON SEMMI SEM TÖRTÉNIK, AMIKOR INDÍTÓZOM. -Amikor gyújtásra kapcsolok és az indítómotor behúzótekercsére direktben rákötöm az akut, azonnal indul !!! Az indítómotor tökéletesen működik. Kissé közel kerültem hozzá, hogy "szeppukut" kövessek el. NA MOST ADJATOK TANÁCSOT SZERELŐK !
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #906 Dátum: 2008. október 13. 07:00:34 am » |
|
Nekem is volt már ilyen! Az önindítóról lecsúszott a fekete kábel(alul van nem láttam)!
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #907 Dátum: 2008. október 13. 07:23:11 am » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já... Most mi jájá? 1-es a gyújtás? Szerintem csak gyújtásnál resetel az összes régi.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #908 Dátum: 2008. október 13. 08:03:47 am » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já... Most mi jájá? 1-es a gyújtás? Szerintem csak gyújtásnál resetel az összes régi. Szerintem is!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #909 Dátum: 2008. október 13. 11:11:36 am » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já... Most mi jájá? 1-es a gyújtás? Szerintem csak gyújtásnál resetel az összes régi. Szerintem is! Rövidre zártam-gyújtás-15s-semmi változás, gyújtás-rövidre zárás-15s-semmi változás, ugyanígy 1-es állásban-semmi változás, inspection még mindíg világít. Hát mi a k.... anyukája van ilyenkor? ??
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #910 Dátum: 2008. október 13. 11:14:45 am » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já... Most mi jájá? 1-es a gyújtás? Szerintem csak gyújtásnál resetel az összes régi. Szerintem is! Rövidre zártam-gyújtás-15s-semmi változás, gyújtás-rövidre zárás-15s-semmi változás, ugyanígy 1-es állásban-semmi változás, inspection még mindíg világít. Hát mi a k.... anyukája van ilyenkor? ?? Akkor szar az inspekciós panel.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #911 Dátum: 2008. október 13. 20:03:04 pm » |
|
Ha már a resetelésnél meg az inspectionnál tartunk,az etámon egyik led sem világít és az inspection sem ilyenkor mi lehet a gond?
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #912 Dátum: 2008. október 13. 20:04:15 pm » |
|
Rövidre zártam-gyújtás-15s-semmi változás, gyújtás-rövidre zárás-15s-semmi változás, ugyanígy 1-es állásban-semmi változás, inspection még mindíg világít. Hát mi a k.... anyukája van ilyenkor? ?? [/quote] Hagyd tovább!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #913 Dátum: 2008. október 13. 20:47:20 pm » |
|
Szerintem még hamarabb is ki kell oldania, olyan 10s körül ha jól emlékszem.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #914 Dátum: 2008. október 13. 20:48:49 pm » |
|
Igazad van általában,de találkoztam olyannal is amelyiknél majdnem 30 sec volt..
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #915 Dátum: 2008. október 13. 20:50:07 pm » |
|
Ha már a resetelésnél meg az inspectionnál tartunk,az etámon egyik led sem világít és az inspection sem ilyenkor mi lehet a gond?
Lehet, hogy egy ügyesebb kezü szaki megtalálta a "végleges megoldást" Remélhetôleg visszafordítható a dolog. Ellenôrizd a müszeregységet, hátha látszik valami beavatkozás nyoma.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #916 Dátum: 2008. október 13. 20:51:14 pm » |
|
Igazad van általában,de találkoztam olyannal is amelyiknél majdnem 30 sec volt..
Nem mondod hogy ez nem egyforma minden müszeren??? Ôrület!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #917 Dátum: 2008. október 13. 20:52:11 pm » |
|
Ja. Vagy széthúzták a szalagkábelt
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #918 Dátum: 2008. október 13. 20:53:12 pm » |
|
Igazad van általában,de találkoztam olyannal is amelyiknél majdnem 30 sec volt..
Nem mondod hogy ez nem egyforma minden müszeren??? Ôrület! Nem tudom mi okozza de vagy a kondik állapota vagy az akksiké de van amelyik "lustább"
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #919 Dátum: 2008. október 13. 21:06:09 pm » |
|
Ha már a resetelésnél meg az inspectionnál tartunk,az etámon egyik led sem világít és az inspection sem ilyenkor mi lehet a gond?
Lehet, hogy egy ügyesebb kezü szaki megtalálta a "végleges megoldást" Remélhetôleg visszafordítható a dolog. Ellenôrizd a müszeregységet, hátha látszik valami beavatkozás nyoma. Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #920 Dátum: 2008. október 13. 21:48:03 pm » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já... Most mi jájá? Minden.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #921 Dátum: 2008. október 13. 22:14:57 pm » |
|
Sosem volt E28-cam, de E39-nél nem a gyújtást kell ráadni, hanem 1-es pozícióba fordítani (0 az üres, 1-es az csak van, 2-es a gyújtás, 3 az indítás). Ha E28-nál 1 a gyújtás, akkor valóban, ha nem, akkor 1-esben resetel. Já-já... Most mi jájá? Minden. "1-es az csak van" Mifelénk még nem kopott ki a kormányzár
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cavalli
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #922 Dátum: 2008. október 14. 13:04:54 pm » |
|
Sziasztok!
Rosszalkodik a gépem ( 635CSi ) motorja ( bár tip top felújított blokk ) és a szerelő a légmennyiségmérőre tippel. Nincsen valakinek valami jól működő darabja amit tud pár napra nélkülözni? Egy 83 - mas kat. nélküli 218 lovas verzió, németországi kiadás.
Már mindent kicsréltünk szinte, mindent kimértünk, de a motor ugyanúgy rángat részterhelésen...
Üdv!
Gergő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #923 Dátum: 2008. október 14. 13:27:43 pm » |
|
AJJJAJJAJJJAJJ!!! Csak nem 1500 és 2000 fordulat között csinálja, mint az én drágaszágom mintegy fél éve? Én már kicseréltem osztófejet, kábeleket, gyertyákat, rátettem egy másik légtömegmérőt is, és azzal se volt jó, úgyhogy ne reménykedj! Motorcsere... Mindenesetre ha netán valaha sikerül megjavítani, kérlek írd majd meg, hogy miket kellett hozzá ezeken kívül még kicserélni!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 14. 13:31:34 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #924 Dátum: 2008. október 14. 16:10:27 pm » |
|
Sziasztok!
Rosszalkodik a gépem ( 635CSi ) motorja ( bár tip top felújított blokk ) és a szerelő a légmennyiségmérőre tippel. Nincsen valakinek valami jól működő darabja amit tud pár napra nélkülözni? Egy 83 - mas kat. nélküli 218 lovas verzió, németországi kiadás.
Már mindent kicsréltünk szinte, mindent kimértünk, de a motor ugyanúgy rángat részterhelésen...
Üdv!
Gergő
Hívj fel valószínüleg én tudok neked segíteni!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #925 Dátum: 2008. október 14. 16:50:53 pm » |
|
Motor és a kasztni közötti testkábelt nézted?
Minek ? Zsooltiiii ! Ha nem csak az első mondatot olvastad volna el abból amit leírtam, akkor.... Az önindító működik így és most, aksiról rátartva a + -ot.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #926 Dátum: 2008. október 14. 17:09:52 pm » |
|
Nekem is volt már ilyen! Az önindítóról lecsúszott a fekete kábel(alul van nem láttam)!
Arra írtam, hogy ott megjelenik a 12 Volt. Annak a kábelnek a helyére rátartva az aksi + -ját, gyújtára téve az önindítót, azonnal indít. A gyújtáskapcsolóról is ott a 12 Volt indítózáskor, mégse történik semmi, még csak a behúzótekercs sem kattan. Az a gyanúm, hogy az önindító segédreléje inditózáskor behúz ugyan és behúzva is marad, amíg gyújtáson van a gyújtáskulcs, a 12 volt át is megy a kapcsolt érintkezőkön, de az indításkoz szükséges vödör áram már nem. Esetleg be van égve az érintkezője és akkora az ellenállása, hogy az indítóáram nem jön át rajta. Szétszedem a segédrelét, ha abból sem derül ki semmi, akkor végképp semmi ötletem nem marad.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
cavalli
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #927 Dátum: 2008. október 15. 00:49:12 am » |
|
De bizony ott csinálja, abban a tartományban. Egyébként akkor is csinálta amikor szar volt a motor. Azt gondoltam, ha felújítom frankó lesz. Felújítottam gyári alkatrészekkel teljesen és még mindig csinálja. Az a vicc, hogy néha az a benyomásom, hogy motorféknél is berángat u.abban a tartományban...
Bmwwww holnap ( ma ) hívlak!
Gergő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #928 Dátum: 2008. október 15. 08:03:00 am » |
|
Nabakker, ha erre rájövünk, az a XXI század autószerelési bravúrja lesz!!! Pont a múlt héten lett gyanús, hogy motorféknél is csinálja, sôt mintha kicsit kiterjedt volna a rangatási tartomány. Neked van különbség hideg-meleg motor között? Nekem hidegen még szarabb, melegen néha szinte nem is érezni. Egyébként kicserélted már a trafót? Meg a motorelektronikát, meg az összes befecskendezôszelepet kitisztították? Ezeket én még nem próbáltam. Mire gondoljak még??? Ja igen! Motronicos vagy L-jetes a tiéd?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. október 15. 08:08:26 am írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
cavalli
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Válasz #929 Dátum: 2008. október 15. 15:21:44 pm » |
|
Mi a következőket csináltuk:
-fuvókatisztítás utána ü.a. szállítási mennyiség lemérése -kompressziómérés -szelepállítás -hengerbalansz vizsgálat -gyújtáskép viszgálat -légtömegmérő állítás -co állítás -gyertyacsere -összes vákumcső új -gyujtáskábelek újak -új az egész motor
Minden érték hibátlan volt!!!
És egy kalap szar mégis. Hol ilyen hol olyan. De sosem jó. Alapjáraton is nyugtalan néha. De ha beszarok is rájövök mi a baja. Gyújtásfedelet még nem cseréltem de szívesen kipróbálnék egy jót, nem hiszem, hogy az a baja, de azért megnézném, hátha.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|