Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4590 Dátum: 2010. február 25. 21:14:06 pm » |
|
Nekem 328mm Hát mindig van nagyobb. Nálam cél volt a 15" kerék feltétele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4591 Dátum: 2010. február 25. 21:29:39 pm » |
|
Nekem 328mm A másfél tonnás M3-ason kisebb van gyárilag. Mondjuk az is igaz, h utcán is el lehet melegíteni, a Hringen két kör után betonkemény lesz. Egy ismerős M3-ason akkora fék van, h a gyári 17-es kerék nem megy fel rá, lassul is rendesen ) Gondolkodom AC Schnitzer ültető rugókon, előre van már vastagszáras gátlóm, de hátul gyári. Nagyon összekavarodna így az autó? tehát ültetve, elől gyárinál keményebb, hátul gyári gátlók (mondjuk azok sem túl puhák..)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4592 Dátum: 2010. február 25. 23:35:10 pm » |
|
A másfél tonnás M3-ason kisebb van gyárilag. Mondjuk az is igaz, h utcán is el lehet melegíteni, a Hringen két kör után betonkemény lesz. Egy ismerős M3-ason akkora fék van, h a gyári 17-es kerék nem megy fel rá, lassul is rendesen ) Gondolkodom AC Schnitzer ültető rugókon, előre van már vastagszáras gátlóm, de hátul gyári. Nagyon összekavarodna így az autó? tehát ültetve, elől gyárinál keményebb, hátul gyári gátlók (mondjuk azok sem túl puhák..) Hát célszerű lenne egyben cserélni. A fékerővel eddig sem volt gondom, de nehezebben volt szabályozható. Most hogy az "erőkar" megnőtt, kicsi pedálmozdulat is elég és nagyon finoman lehet adagolni. Nem olyan mint a manapság divatos, nagy rásegítésű fékek, hog ymegleheled és lefejeled az ablakot. Tök precízen lehet fékezni, nekem nagyon tecc.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4593 Dátum: 2010. február 26. 09:21:58 am » |
|
Hát célszerű lenne egyben cserélni. A fékerővel eddig sem volt gondom, de nehezebben volt szabályozható. Most hogy az "erőkar" megnőtt, kicsi pedálmozdulat is elég és nagyon finoman lehet adagolni. Nem olyan mint a manapság divatos, nagy rásegítésű fékek, hog ymegleheled és lefejeled az ablakot. Tök precízen lehet fékezni, nekem nagyon tecc.
Nekem szerencsére az adagolhatóság elég jó - legalabbis a modernebb autókhoz (Mazda6, Focus, Corolla) képest. Ha ültetőrugókat teszek be a gyári gátlóval, az okoz valami fejetlenséget, vagy értelmetlen változás?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4594 Dátum: 2010. február 26. 10:49:23 am » |
|
Nekem szerencsére az adagolhatóság elég jó - legalabbis a modernebb autókhoz (Mazda6, Focus, Corolla) képest. Ha ültetőrugókat teszek be a gyári gátlóval, az okoz valami fejetlenséget, vagy értelmetlen változás? Csak abban az esetben ellenjavallt, ha szarok a gátlóid, mert úgy könyebben le fog érni az olajteknő az úthibákon. Nekem a cápa és az e30 is ültetve volt amikom hozzám került, és persze gyári, puha gátlókkal. Állandóan lekoppant az olajteknő, de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen. Persze, földúton, fekvőrend@rön így is óvatosan kell menni. Szerintem ha jó állapotú M-es lengéscsillapító van alatta, akkor nyugodtan megültetheted ésszerű keretek között, mert ugye az M-es futómű eleve ültetett. A túlzott ültetés kerülendő, mert olyan mértékben megváltoztatja a futóműgeometriát (áthelyezi a roll center-t), hogy az autó nem hogy stabilabb lesz tőle, hanem éppen az ellenkező hatást éred el vele.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4595 Dátum: 2010. február 26. 11:43:58 am » |
|
Csak abban az esetben ellenjavallt, ha szarok a gátlóid, mert úgy könyebben le fog érni az olajteknő az úthibákon. Nekem a cápa és az e30 is ültetve volt amikom hozzám került, és persze gyári, puha gátlókkal. Állandóan lekoppant az olajteknő, de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen. Persze, földúton, fekvőrend@rön így is óvatosan kell menni. Szerintem ha jó állapotú M-es lengéscsillapító van alatta, akkor nyugodtan megültetheted ésszerű keretek között, mert ugye az M-es futómű eleve ültetett. A túlzott ültetés kerülendő, mert olyan mértékben megváltoztatja a futóműgeometriát (áthelyezi a roll center-t), hogy az autó nem hogy stabilabb lesz tőle, hanem éppen az ellenkező hatást éred el vele.
AC Schnitzer rugókról van szó, egy angol M3-asból. Tehát gondolom, hogy nem lesz rosszabb feltétlenül. A jövő héten futóműves megnézi a gyári gátlókat, ha jók, akkor lehet, h lecserélem, ha rosszak, akkor előre megy vasatgszáras Bilstein ha jól tudom, azt vettem:), hátra meg két gyári új Sachs M-es.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4596 Dátum: 2010. február 26. 12:51:34 pm » |
|
Kox, te összevissza beszélsz. Gyakorlati tapasztalatod is van a dologgal kapcsolatban - leszámítva az utcai kocsikat - vagy csak az internetről és/vagy hallomásból szedett információkból tájékoztatsz félre?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4597 Dátum: 2010. február 26. 12:58:01 pm » |
|
Tudtommal a kemény gátló azért kell a kemény (ültető) rugóhoz, hogy ne pattogjon az autó az úton...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4598 Dátum: 2010. február 26. 13:41:31 pm » |
|
AC Schnitzer rugókról van szó, egy angol M3-asból. Tehát gondolom, hogy nem lesz rosszabb feltétlenül. A jövő héten futóműves megnézi a gyári gátlókat, ha jók, akkor lehet, h lecserélem, ha rosszak, akkor előre megy vasatgszáras Bilstein ha jól tudom, azt vettem:), hátra meg két gyári új Sachs M-es.
rnie szerintem egy gyarilag osszehangolt jol mukodo futomuvel NAGYON JOOL lehet autozni plane egy M3-al kozuton..!!!! plussz egy jo gumiabroncs is csodakra kepes. ha nem elegge sportos akkor csak szettben erdemes cserelni... elmesz Katona urhoz es megmondja neked a tutit,ha elmondod mien modon akarod hasznalni es mienek az elvarasaid... gondoljatok bele mostansag olyan futomuveket meg gumikat meg fekeket hasznalnak utcai autokon amiket korabban csak a versenysportban kellet...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4599 Dátum: 2010. február 26. 14:22:21 pm » |
|
rnie
szerintem egy gyarilag osszehangolt jol mukodo futomuvel NAGYON JOOL lehet autozni plane egy M3-al kozuton..!!!! plussz egy jo gumiabroncs is csodakra kepes. ha nem elegge sportos akkor csak szettben erdemes cserelni... elmesz Katona urhoz es megmondja neked a tutit,ha elmondod mien modon akarod hasznalni es mienek az elvarasaid...
gondoljatok bele mostansag olyan futomuveket meg gumikat meg fekeket hasznalnak utcai autokon amiket korabban csak a versenysportban kellet...
Utcai slick gumi lesz fenn, pontosabban kipróbálok két kombinációt, először elől sportgumi, hátul mintás (legális) slick, ekkor azt várom, h alulkormányzott lesz az autó- Ha elkopik, akkor fordítva, elől slick, hátul utcai sport. Kiváncsi vagyok, h az amúgy elég driftelő viselkedés mennyiben változik, ha hátra teszek több tapadást. Az ültetett rugószett csak azért jutott eszembe, h az talán jobban csökkenti a kasztni dőlését, ill 30.000 ft az M3-ashoz való AC schnitzer, annyit talán megér...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4600 Dátum: 2010. február 26. 16:22:32 pm » |
|
Utcai slick gumi lesz fenn, pontosabban kipróbálok két kombin@ciót, először elől sportgumi, hátul mintás (legális) slick, ekkor azt várom, h alulkormányzott lesz az autó- Ha elkopik, akkor fordítva, elől slick, hátul utcai sport. Kiváncsi vagyok, h az amúgy elég driftelő viselkedés mennyiben változik, ha hátra teszek több tapadást. Az ültetett rugószett csak azért jutott eszembe, h az talán jobban csökkenti a kasztni dőlését, ill 30.000 ft az M3-ashoz való AC schnitzer, annyit talán megér...
Eszedbe ne jusson! Tavaly előtt hátul elkopott a téli gumim, vettem rá Sava-t. Elől megmaradt az akkor már 1 szezonos Nokian, gondoltam, ok, hogy a Sava gagyi a Nokian meg már ment egy szezont jó lesz. A tavaly telet még kihúztam, viszont idén nem volt lé új gumira, volt még 4mm elől, 6 hátul, gondoltam jó lesz ugyanúgy. Na egész télen szenvedtem vele (nem hóban, mert hóban maga volt a terror). Egy jót nem tudtam drfitelni, mert sosem arra ment amerre akartam, és ez csak egy kotvány dízel kombi, el sem tudom képzelni milyen tréfás lenne az E36-on. Inkább túlkormányzott legyen 20-szor, mint alul 1-szer!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4601 Dátum: 2010. február 26. 16:55:49 pm » |
|
Kox, te összevissza beszélsz.
Ezt kifejtenéd bővebben is?! Melyik állításommal nem értesz egyet és miért nem?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4602 Dátum: 2010. február 26. 17:30:11 pm » |
|
Ezt kifejtenéd bővebben is?! Melyik állításommal nem értesz egyet és miért nem?
"de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen" Minek mi a szerepe? 1. Rugó 2. Lengéscsillapító
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4603 Dátum: 2010. február 26. 17:41:33 pm » |
|
Eszedbe ne jusson!
Tavaly előtt hátul elkopott a téli gumim, vettem rá Sava-t. Elől megmaradt az akkor már 1 szezonos Nokian, gondoltam, ok, hogy a Sava gagyi a Nokian meg már ment egy szezont jó lesz. A tavaly telet még kihúztam, viszont idén nem volt lé új gumira, volt még 4mm elől, 6 hátul, gondoltam jó lesz ugyanúgy. Na egész télen szenvedtem vele (nem hóban, mert hóban maga volt a terror). Egy jót nem tudtam drfitelni, mert sosem arra ment amerre akartam, és ez csak egy kotvány dízel kombi, el sem tudom képzelni milyen tréfás lenne az E36-on. Inkább túlkormányzott legyen 20-szor, mint alul 1-szer!
Azért itt elől is elég jó sportgumi van, hátul meg még jobb lesz (slikszerű). Ha nem válik be, akkor előre felteszem a hátsót (235/40, tehát jó oda is) és hátra meg egy 255/40-es azonos keveréket teszek...Na mondjuk akkor száraz úton nem fog riszálni, esőben meg max 60km/h ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4604 Dátum: 2010. február 26. 18:06:31 pm » |
|
"de miután megkapták a kemény gátlót, majdnem teljesen megszűnt a probléma, mert nem rugózott annyira be, hogy leérjen"
Minek mi a szerepe? 1. Rugó 2. Lengéscsillapító
Ha szar, puha a lengéscsillapító akkor minden úthibánál, fékezésnél, nagyobbat bólint a kasztni és ha már amúgy is nagyon közel van az olajteknő a talajhoz akkor így könnyen lekoppan. Viszont ha kemény gátló, akkor nem tud annyira összeülni a rugó amikor áthajtasz egy úthibán, fekvőrend@rön, vagy gyalogoson, így kisebb az esélye hogy leér valami. Hiszen ha össze akarjuk nyomni a gólyalábat, nem csak a rugót, de a gátlót is össze kell nyomnunk, ami szintén ezen törekvésünk ellen dolgozik, tehát igen csak sokat számít hogy mekkora erőt igényel az összenyomása, egyszóval hogy mennyire kemény a gátló. A következő képeken - melyek Steam autójáról készültek -, két klasszikus példáját láthatjuk a szar, puha gátló okozta túlzott kasztnimozgásnak. Az első képen nagyon megdől az autó kanyarodás közben, a másodikon pedig egyenes haladásnál, gázadás hatására beül a segge:
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 26. 18:17:18 pm írta Kox »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4605 Dátum: 2010. február 26. 19:00:32 pm » |
|
Köszönöm a képeket Erről beszéltem, h netról szedett képek alapján tudatlanul, okoskodva megmondani a frankót bátor dolog. Ezekszerint a Katona elbaszta a gátlókat, fúj. Az autóban ténylegesen puha futómű van, ugyanis a dobálós RALLY gyorsaságin van tapadás és nem pattogsz le az útról. De világosíts már föl arról kérlek, miért is baj, ha gyorsításnál beül a hátulja? Tényleg nem jó, mert a tuti az lenne, ha jó kemény lenne és gyorsításkor PATTOGNA, mint az állat. De ha már a képeknél tartunk, akkor a WTCC-s BMW-nek is szar a futóműve, mert pl. az is beül gyorsításkor... De a kérdésre próbálj válaszolni!!!! Mi a szerepe a rugónak és mi a gátlónak? ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4606 Dátum: 2010. február 26. 20:01:42 pm » |
|
Te Kox! Vegyél már a kezedbe egy gátlót és nyomd össze! Könnyen megy, ugye? Majd próbáld széthúzni! Ha jó a gátló, nagy erővel és lassan tudod ezt megtenni. Most fogj egy rugót és nyomd össze! Nem bírod? Jééé! Tehát akkor gondold ezt újra!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4607 Dátum: 2010. február 26. 20:08:10 pm » |
|
Miért könnyebb összenyomni a gátlót, mint széthúzni?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4608 Dátum: 2010. február 26. 20:47:59 pm » |
|
Gátló=lökésgátló. Ebből adódik a neve.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #4609 Dátum: 2010. február 26. 20:49:40 pm » |
|
És akkor ha jó a gátló, akkor nem engedi, hogy meglökjék a kocsit?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4610 Dátum: 2010. február 26. 20:53:48 pm » |
|
Megmondtad a frankót Sam!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4611 Dátum: 2010. február 26. 20:54:36 pm » |
|
Miért könnyebb összenyomni a gátlót, mint széthúzni?
Azért, amit egyesek nem fognak fel. Az autót a rugónak kell tartania. Kirugózáskor kell a gátlónak "keménynek" lennie - lassabban kijönni, visszatartani a rugó erejét meghatározott paramétereken belül -, h a rugó feszítő erejét lassítsa. Amikor gátlót rendelsz bármilyen komoly gyártótól, ott figyelembe veszik a futóműgeometriát, a rugó elhelyezkedését, az autó súlyát, meghatároznak egy rugóerőt. Erre a rugóerőre méretezik a gátlót. Nyomd le egy jó lengéscsillapítóval rendelkező autó hátulját. Gyorsan berugózik és lassan jön vissza.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 26. 20:57:37 pm írta Steam »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4612 Dátum: 2010. február 26. 21:01:58 pm » |
|
Te Kox! Vegyél már a kezedbe egy gátlót és nyomd össze! Könnyen megy, ugye? Majd próbáld széthúzni! Ha jó a gátló, nagy erővel és lassan tudod ezt megtenni. Most fogj egy rugót és nyomd össze! Nem bírod? Jééé! Tehát akkor gondold ezt újra!
Te Viktor! Nyomócsillapításról hallotál már? Próbálj már egy gátlót hirtelen összenyomni! Nem megy, ugye? Azért mert mindkét irányba csillapít, igaz ugyan hogy kifelé erősebben, de szó sincs arról hogy befelé egyáltalán nem.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #4613 Dátum: 2010. február 26. 21:07:58 pm » |
|
Ezt én sem mondtam! Szerintem csak az nem érti, aki nem akarja, vagy aki egyáltalán nem látott még ilyet!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 26. 21:16:17 pm írta collins »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4614 Dátum: 2010. február 26. 21:22:30 pm » |
|
Ezt én sem mondtam! Szerintem csak az nem érti, aki nem akarja, vagy aki egyáltalán nem látott még ilyet!
Szal igazam van, de mégis én vagyok a hülye!? Gondolom azzal azért nem vitatkozol hogy egy kemény lengéscsillapítóval szerelt autót nehezebb lenyomni ha ránehezkedsz mint egy olyat amiben kifingott, puha van. Ez bizonyára azért van mert a gátlónak berugózáskor nincs szerepe, ugye? Legalábbis ti azt állítjátok hogy nincs... Most akkor ki mond hülyeséget?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4615 Dátum: 2010. február 27. 09:27:44 am » |
|
Az automataváltó olajhűtője alkalmas lehet a motorolaj hűtésére? Olajhűtőhöz is szoktak termosztátot kötni, vagy csak összekötik a hűtőt az olajozással, oszt' jónapot?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4616 Dátum: 2010. február 27. 13:13:15 pm » |
|
Szal igazam van, de mégis én vagyok a hülye!?
Gondolom azzal azért nem vitatkozol hogy egy kemény lengéscsillapítóval szerelt autót nehezebb lenyomni ha ránehezkedsz mint egy olyat amiben kifingott, puha van. Ez bizonyára azért van mert a gátlónak berugózáskor nincs szerepe, ugye? Legalábbis ti azt állítjátok hogy nincs...
Most akkor ki mond hülyeséget?
Szerintem az igazság közel félúton van. A gátlók legnagyobb része (most ne beszéljünk az extrém drag és extrém driftről, csak utca, rally, pálya, stb) nem túl sok erőt tud elviselni összenyomásra, főként, mert nem ez a feladata. Tény hogy egy komolyabb gátló elég sokat tud javítani, főleg a teherváltások során fellépő dőlöngélés ellen, de egy hosszú, nyújtott kanyarban csak a rugó képes megtartani a kocsit. Steam Értem, hogy nem túl jó a kőkemény futómű rallyra, de a Tiéd így ránézésre szerintem puhább a kelleténél. Nekem sem áll mint a cövek, elbillen, de nem vészesen. Te tudod, nekem volt szerencsém megtapasztali ezt-is, azt-is. Nekem most is inkább pattogjon el néha, mint az elnyúlás. És most az almát, az almával hasonlítottam össze: két E21, mindkettő rallyn megy, nagyjából azonos motor és egyéb súllyal. Pár kép, hogy milyen volt és milyen most. Én az utóbbit választom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4617 Dátum: 2010. február 27. 15:05:17 pm » |
|
Az automataváltó olajhűtője alkalmas lehet a motorolaj hűtésére? Olajhűtőhöz is szoktak termosztátot kötni, vagy csak összekötik a hűtőt az olajozással, oszt' jónapot?
Melyik automatáé?Mert pld a 4hp22-é a hűtő körül van, és inkább fűt mint hűt..Viszont miért nem olajhűtőt teszelfel egyből, miért próbálkozol mással?E28-asban van az is...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4618 Dátum: 2010. február 27. 15:11:34 pm » |
|
E28 524 td olajhűtője jó ilyen célra.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4619 Dátum: 2010. február 27. 15:14:32 pm » |
|
Melyik automatáé?Mert pld a 4hp22-é a hűtő körül van, és inkább fűt mint hűt..Viszont miért nem olajhűtőt teszelfel egyből, miért próbálkozol mással?E28-asban van az is...
3hp22, azért kérdem csak, mert most a 323i-ben van olajhűtő a vízhűtőnél és azt lehetőség szerint akkor felhasználnám...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|