Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1590 Dátum: 2010. március 23. 18:50:05 pm » |
|
Gábor: csak a tisztánlátás kedvéért: 518, m10 k-jetről van szó. Ha te is arról beszélsz, akkor stornó Lütyő: Igen, de az "épített" motor volt és nem a 10:1-es sűrítésű gyári modell, [off] vasárnap szétszedtem és beletettem a valódi k-jetes dugókat. A motortba már bele volt nyúlva, számbeütővel voltak összejelölve a hajtókarok [ON]
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1591 Dátum: 2010. március 23. 20:46:05 pm » |
|
Gábor: csak a tisztánlátás kedvéért: 518, m10 k-jetről van szó. Ha te is arról beszélsz, akkor stornó Lütyő: Igen, de az "épített" motor volt és nem a 10:1-es sűrítésű gyári modell, [off] vasárnap szétszedtem és beletettem a valódi k-jetes dugókat. A motortba már bele volt nyúlva, számbeütővel voltak összejelölve a hajtókarok [ON] Oké.de tutira láttam már e28-ban k-jetes motort,m10-ből....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1592 Dátum: 2010. március 23. 21:04:44 pm » |
|
. .. ... ui: ez e12, vagy e28? mert elvileg e28ból gyárilag nem létezett k-jetes verzió, csak l-jetes...
Miért ne létezett volna??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1593 Dátum: 2010. március 23. 21:08:13 pm » |
|
Mivel ez itt (fél)off, ezért akár ide, a szeretembe, vagy az autóreszelgetőbe kérem az adatokat arról hogy létezett, forrásmegjelöléssel együtt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 23. 21:11:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1595 Dátum: 2010. március 23. 21:59:44 pm » |
|
A 323i gyújtáselosztója miben különbözik a 20/6-tól?
A 323-hoz pl. a 006 végű, és az utolsó a 032 végű volt.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1596 Dátum: 2010. március 23. 22:15:53 pm » |
|
Nekem ez kínai. A stroboszkóprésznél éppen lógtam az autószerelősuliból!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1597 Dátum: 2010. március 23. 23:11:18 pm » |
|
A 323i-nél a röpsúly szabályozási tartománya nem 22 fok mint a 20/6-nál hanem csak 16 fok alul látható fordulatszámok szerint. A szaggatott vonal pedig vákuumos szabályos mértékét mutatja alul a vákuum mértékegysége Hg/mm2-ben vagy mi röviden ennyi, majd a nálam okosabbak elmagyarázzák.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #1598 Dátum: 2010. március 24. 10:53:43 am » |
|
Sziasztok! Lenne egy kis problemam a kozponti zarammal(gyari nem utangyartot).Na szoval abszolult egyik motromat sem nyitja vagy zarja,azt viszont lehet hallani h a rele az kattog amikor elforditom a kulcsot.Mi lehet a baja?Elore is koszi...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #1600 Dátum: 2010. március 24. 11:24:19 am » |
|
ezzel az a bibi h nincs tobb vezerlom,ezert arra gondoltam h beszerzek egy univerzalist es azzal probalom ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1601 Dátum: 2010. március 24. 11:39:15 am » |
|
Hol vagy helyileg? csak van a közelben valakinek egy amivel kipróbálhatod...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #1602 Dátum: 2010. március 24. 12:05:45 pm » |
|
Zentan Vajdasagban,Szeged alatt kb 60km.Sajnos meg par hetig utlevelem sincs szoval egyenlore bekell ernem egy univerzalissal...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1603 Dátum: 2010. március 24. 12:10:19 pm » |
|
Pedig Miki24Vnek Szegeden tuti van... ha eljutsz hozzá... kicserélni 10-20 Perc és kiderül...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #1604 Dátum: 2010. március 24. 12:30:38 pm » |
|
Hat igen ora mar enis gondoltam,de vegulis ez nem a legnagyobb problemam. Tegnap Lutyo mondott egy olyat h lehet az izzitas vezerlom veget nem gyullad az autom hidegen,mondta h nezzem meg h jo-e...ezzel csak az aproblemam h mit is merjek meg hogyan stb. Esetleg ha valaki eltudna magyarazni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1605 Dátum: 2010. március 24. 13:11:52 pm » |
|
Hat igen ora mar enis gondoltam,de vegulis ez nem a legnagyobb problemam. Tegnap Lutyo mondott egy olyat h lehet az izzitas vezerlom veget nem gyullad az autom hidegen,mondta h nezzem meg h jo-e...ezzel csak az aproblemam h mit is merjek meg hogyan stb. Esetleg ha valaki eltudna magyarazni... Egy közepes méretű fekete doboztkeress a biztitábla környékén, annak a fedelét vedd le, és van benne egy 80a-os bizti.azt nézd meg először,hogy egyben van-e.. A kp zár vezérlőt a jobb első hangszóró fölött találod, de mögötte.szedd ki, vedd le a fedelét, és meglátod a relét, ami kattog benne.Én befújtam wd 40-el, és jó is lett.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #1606 Dátum: 2010. március 24. 13:44:52 pm » |
|
Egy közepes méretű fekete doboztkeress a biztitábla környékén, annak a fedelét vedd le, és van benne egy 80a-os bizti.azt nézd meg először,hogy egyben van-e.. A kp zár vezérlőt a jobb első hangszóró fölött találod, de mögötte.szedd ki, vedd le a fedelét, és meglátod a relét, ami kattog benne.Én befújtam wd 40-el, és jó is lett.
Arra a dobozra gondolsz amibe az izzitogyertyak kabeljei osszefutnak,megneztem es jo a bizti.Esetleg vana meg valami amit megnezhetek rajta?A masik fekete doboz mire valo mellette?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1607 Dátum: 2010. március 24. 20:57:00 pm » |
|
Arra a dobozra gondolsz amibe az izzitogyertyak kabeljei osszefutnak,megneztem es jo a bizti.Esetleg vana meg valami amit megnezhetek rajta?A masik fekete doboz mire valo mellette?
Arra...a másikról kellene egy kép, elvitték a td-t,így nem tudom megnézni mire gondolsz...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
tornai86
Vendég
|
|
« Válasz #1608 Dátum: 2010. március 24. 22:37:23 pm » |
|
Arra...a másikról kellene egy kép, elvitték a td-t,így nem tudom megnézni mire gondolsz...
A biztositek haz ket dobozt tart(az oldalaba vannak csusztatva),egyik az izzitas vezerlo a masikat nemtom.Par vezetek megy bele,a torony felol van,de ha nincs koze az izzitashoz akkor nem erdekes:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
KoviGeri
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #1609 Dátum: 2010. március 25. 17:44:40 pm » |
|
ÜDV MINDENKINEK! IGAZÁBÓL A PROBLÉMÁMRA PRÓBÁLNÉK MEGOLDÁST KERESNI....CÁPA TULAJ LETTEM VÉGRE BELE IS FOGTAM EGYBŐL ÁTALAKÍTANI, FELÚJÍTANI....EREDETILEG EGY E28 528i VOLTT, DE TETTEM BELE EGY M102 MOTORT EGY '81-ES 745i-BŐL... TÖK FRANKÓN MENT MINDEN, EGÉSZEN AZ INDÍTÁSIG, MERT ROHADTUL NEM AKAR BEINDULNI, RÖFFEN A HIDEGINDÍTÓ MIATT. UTÁNA SEMMI...AZT MÁR SIKERÜLT KIDERÍTENEM, HOGY AZ INJEKTOROK NEM KAPNAK JELET....EHHEZ SZERETNÉK VALAMI KIINDULÁSI PONTOT, HOGY MIT ÉS HOL KÉNE KIMÉRNI....A LÉNYEG, HOGY EZ MÉG L-JETRONIC RENDSZERES....ESETLEG TUD VALAKI KAPCSOLÁSI RAJZOT HOZZÁ? THX
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1610 Dátum: 2010. március 25. 17:49:19 pm » |
|
Szia! Légyszíves ne írj nagybetűvel, attól nem kapsz hamarabb választ ui: A motorod itt is volt már a fórumon, itt sem indult
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1611 Dátum: 2010. március 26. 23:05:02 pm » |
|
A 320/6 gyújtáselosztója kompatibilis a 323i-ével? Ha belerakom a 323i-be a 320/6-osét, akkor az úgy jó lesz?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1612 Dátum: 2010. március 27. 07:56:26 am » |
|
A 320/6 gyújtáselosztója kompatibilis a 323i-ével? Ha belerakom a 323i-be a 320/6-osét, akkor az úgy jó lesz? Szerintem nem, mert mindig más volt a kettő cikkszáma. Menni fog vele, de nem lesz tökéletes.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1613 Dátum: 2010. március 27. 19:08:02 pm » |
|
ÜDV MINDENKINEK! IGAZÁBÓL A PROBLÉMÁMRA PRÓBÁLNÉK MEGOLDÁST KERESNI....CÁPA TULAJ LETTEM VÉGRE BELE IS FOGTAM EGYBŐL ÁTALAKÍTANI, FELÚJÍTANI....EREDETILEG EGY E28 528i VOLTT, DE TETTEM BELE EGY M102 MOTORT EGY '81-ES 745i-BŐL... TÖK FRANKÓN MENT MINDEN, EGÉSZEN AZ INDÍTÁSIG, MERT ROHADTUL NEM AKAR BEINDULNI, RÖFFEN A HIDEGINDÍTÓ MIATT. UTÁNA SEMMI...AZT MÁR SIKERÜLT KIDERÍTENEM, HOGY AZ INJEKTOROK NEM KAPNAK JELET....EHHEZ SZERETNÉK VALAMI KIINDULÁSI PONTOT, HOGY MIT ÉS HOL KÉNE KIMÉRNI....A LÉNYEG, HOGY EZ MÉG L-JETRONIC RENDSZERES....ESETLEG TUD VALAKI KAPCSOLÁSI RAJZOT HOZZÁ? THX első körben kideríteném, hogy a komputerével működött-e egyáltalán,hozzávaló-e..ha igen,akkor egy másik ugyanolyannal kellene kipróbálni,természetesen egy olyannal, ami tutira jó.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
simiroli
Nem elérhető
Hozzászólások: 2104
06206167233
|
|
« Válasz #1614 Dátum: 2010. április 02. 19:08:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1615 Dátum: 2010. április 02. 20:57:47 pm » |
|
A váltóharangról jövő két csatlakozót nem cserélted fel? Vagy esetleg ezeknek a csatlakozója nem érintkezik rendesen
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
simiroli
Nem elérhető
Hozzászólások: 2104
06206167233
|
|
« Válasz #1616 Dátum: 2010. április 04. 13:05:19 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1617 Dátum: 2010. április 05. 14:26:39 pm » |
|
Átjöttem Kopasz garázsából ide,a bioethanolos villamossági kérdéseimmel. "MR.V12. : a hidegindítás a mínuszokra vonatkozik, 50/50-es keveréknél nem volna ildomos problémának lennie... CSak általános dolgokat tudok mondani, mert az audikhoz nem értek... A gyári ecu becsapása, hogy időegység alatt több tüa-t fecskendezzen be: motorhőfok jeladó szint eltolása, lambda jel szinteltolása (nem minden üzemmódban figyeli az ecu), ha potméteres a pillangószelep, akkor a tps jel eltolása (itt gondot okozhat az alapjárat detektálás) Ami nem kifejezetten az ecu-hoz tartozik: (az időegységenkénti befecskendezett tüa mennyiségének növelése) tüzelőanyag-nyomás növelése, injektorsor nagyobbra cserélése (ekkor benzinüzemben túl fog dúsulni) külön hidegindító fúvóka esetén annak meghajtása, extrém esetben direktbe kötése, vagy +1, +2 fúvóka beépítése a közös szívócsőrészbe... De ez mind barkácsmegoldás... illetve eléggé erősen tudnod kell, hogy mit csinálsz, mert neked kell kimérned az adott jeladó szintjét, karakterisztikáját, illetve a változtatás hatására történő választ értékelned is kell tudni. Ennek folyománya, hogy a változtatás hatására ez a mai nagyon okos motormenedzsment nehogy megsértődjön, és egy mil lámpa kíséretében vészüzembe állítsa az egész kócerájt.... A linken szereplő megoldásnak kétségtelenül megvan az az előnye, hogy "gyárias" megoldás... megveszed, széthúzod a 4 csatlakozót, összedugod a 8-at, bekötöd a kapcsolót és örülsz..." Este elfelejtettem,de most reggel rárúgtam a fabudira,kb 6c°,és picit nehezebben,de beindult,stabil lett az alapjárat,nagyjából 65%benzin-35%E85 van a tankban,a kérdés,hogy nincs valami egyszerű,potis megoldás,amit bekötnék az összes befecskendező szelepre,és eldúsít kicsit/nagyon?Vagy belázad a komputer a dús lambda miatt? Ismeri valaki ezt a hunflex kütyüt?Erős ingert érzek,hogy vegyek egyet,és megkezdődjön a tesztüzem a fabudival,a majdani otthon használandó sorhat vonatkozásában,itt az a kérdés,hogy mi van ha egyből 6hengereshez valót veszek,a fabudiban kihagyok 2 dugaszt,és kész,működhet?Csak,hogy ne kelljen később venni egy hatoshoz valót is. Mielőtt valaki megkérdezné,lehet itt is venni e85 átalakítót,de 450€ a 4hengereshez,majd 600€ a hatoshoz ,ez kicsit több mint a duplája a hunflex cuccos otthoni árának .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1618 Dátum: 2010. április 09. 22:15:53 pm » |
|
Rádiós talajra tévedtem, ami számomra kissé ingoványos és mielőtt szervizhez fordulnék, kérdezek, hátha egyszerű a hiba. Adott a kazettás Becker rádióm, amit az E12-be vettem, de most betettem a fekete E28-ba amíg én használom. Beszereltem, mindent előírás szerint az eredetileg 2 hangszórós rádiót a gyári 4 hangszóróssá alakító potméterrel beépítettem, a vezetékelést kapcs. rajzzal ellenőriztem a beüzemelés előtt, tehát jó. A hiba. Rádiót bekapcsolom, de halk is, tehát sokat kell hangosítani, ha már hallható, akkor pedig gagyi a minőség, teljes mértékben hiányzik a mély tartomány, hiába van az max.ra állítva. Szinte rossz hallgatni. El is keseredtem, hogy nem kevés pénzt öltem korábban ebbe a rendszerbe ... Aztán gondoltam beledobok már egy kazettát, hogy egyáltalán az működik-e. És láss csodát, gyönyörűen, tiszta basszussal, normális hangerővel szól, ücsörögtem is vagy fél órát az autóban hallgatva a zenét, annyira tetszett a hangzás Kazettát kinyomtam, átállt rádióra és vissza a "vödör" hangzáshoz és majdnem maxra fel kellett pöckölni a hangerőt, hogy hallható legyen. Mi lehet ez? Antenna jelre nem gyanakszom, mert nem recseg, igaz "AUTOMATIC" gombra pöccintve nem találja meg az adókat, csak ha én magam pötyögöm be a frekvenciát... vissza kazettára és megint szépségesen szól....
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1619 Dátum: 2010. április 10. 10:48:22 am » |
|
Rádiós talajra tévedtem, ami számomra kissé ingoványos és mielőtt szervizhez fordulnék, kérdezek, hátha egyszerű a hiba. Adott a kazettás Becker rádióm, amit az E12-be vettem, de most betettem a fekete E28-ba amíg én használom. Beszereltem, mindent előírás szerint az eredetileg 2 hangszórós rádiót a gyári 4 hangszóróssá alakító potméterrel beépítettem, a vezetékelést kapcs. rajzzal ellenőriztem a beüzemelés előtt, tehát jó. A hiba. Rádiót bekapcsolom, de halk is, tehát sokat kell hangosítani, ha már hallható, akkor pedig gagyi a minőség, teljes mértékben hiányzik a mély tartomány, hiába van az max.ra állítva. Szinte rossz hallgatni. El is keseredtem, hogy nem kevés pénzt öltem korábban ebbe a rendszerbe ... Aztán gondoltam beledobok már egy kazettát, hogy egyáltalán az működik-e. És láss csodát, gyönyörűen, tiszta basszussal, normális hangerővel szól, ücsörögtem is vagy fél órát az autóban hallgatva a zenét, annyira tetszett a hangzás Kazettát kinyomtam, átállt rádióra és vissza a "vödör" hangzáshoz és majdnem maxra fel kellett pöckölni a hangerőt, hogy hallható legyen. Mi lehet ez? Antenna jelre nem gyanakszom, mert nem recseg, igaz "AUTOMATIC" gombra pöccintve nem találja meg az adókat, csak ha én magam pötyögöm be a frekvenciát... vissza kazettára és megint szépségesen szól.... rádió üzemben sztereoban jön a cucc?Én mindenképpen az antennára gyanakodnék, próbáld meg, ha kihúzod az antennát, van-e változás?Lehet.hogy a rádióban engedett el egy forrasz...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|