| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1590 Dátum: 2010. március 23. 18:50:05 pm » |  | 
 
 Gábor: csak a tisztánlátás kedvéért: 518, m10  k-jetről van szó. Ha te is arról beszélsz, akkor stornó   Lütyő: Igen, de az "épített" motor volt és nem a 10:1-es sűrítésű gyári modell, [off] vasárnap szétszedtem és beletettem a valódi k-jetes dugókat. A motortba már bele volt nyúlva, számbeütővel voltak összejelölve a hajtókarok [ON]    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1591 Dátum: 2010. március 23. 20:46:05 pm » |  | 
 
 Gábor: csak a tisztánlátás kedvéért: 518, m10  k-jetről van szó. Ha te is arról beszélsz, akkor stornó   Lütyő: Igen, de az "épített" motor volt és nem a 10:1-es sűrítésű gyári modell, [off] vasárnap szétszedtem és beletettem a valódi k-jetes dugókat. A motortba már bele volt nyúlva, számbeütővel voltak összejelölve a hajtókarok [ON]   Oké.de tutira láttam már e28-ban k-jetes motort,m10-ből.... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #1592 Dátum: 2010. március 23. 21:04:44 pm » |  | 
 
 ...
 ...
 ui: ez e12, vagy e28? mert elvileg e28ból gyárilag nem létezett k-jetes verzió, csak l-jetes...
 
 Miért ne létezett volna??  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1593 Dátum: 2010. március 23. 21:08:13 pm » |  | 
 
 Mivel ez itt (fél)off, ezért akár ide,  a szeretembe, vagy az autóreszelgetőbe kérem az adatokat arról hogy létezett, forrásmegjelöléssel együtt   |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2010. március 23. 21:11:26 pm írta Promega » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1595 Dátum: 2010. március 23. 21:59:44 pm » |  | 
 
 A 323i gyújtáselosztója miben különbözik a 20/6-tól?
 A 323-hoz pl. a 006 végű, és az utolsó a  032 végű volt. |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #1596 Dátum: 2010. március 23. 22:15:53 pm » |  | 
 
 Nekem ez kínai. A stroboszkóprésznél éppen lógtam az autószerelősuliból!      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1597 Dátum: 2010. március 23. 23:11:18 pm » |  | 
 
 A 323i-nél a röpsúly szabályozási tartománya nem 22 fok mint a 20/6-nál hanem csak 16 fok alul látható fordulatszámok szerint. A szaggatott vonal pedig vákuumos szabályos mértékét mutatja alul a vákuum mértékegysége Hg/mm2-ben vagy mi röviden ennyi, majd a nálam okosabbak elmagyarázzák. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| tornai86 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1598 Dátum: 2010. március 24. 10:53:43 am » |  | 
 
 Sziasztok!Lenne egy kis problemam a kozponti zarammal(gyari nem utangyartot).Na szoval abszolult egyik motromat sem nyitja vagy zarja,azt viszont lehet hallani h a rele az kattog amikor elforditom a kulcsot.Mi lehet a baja?Elore is koszi...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| tornai86 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1600 Dátum: 2010. március 24. 11:24:19 am » |  | 
 
 ezzel az a bibi h nincs tobb vezerlom,ezert arra gondoltam h beszerzek egy univerzalist es azzal probalom ki. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1601 Dátum: 2010. március 24. 11:39:15 am » |  | 
 
 Hol vagy helyileg? csak van a közelben valakinek egy amivel kipróbálhatod...
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| tornai86 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1602 Dátum: 2010. március 24. 12:05:45 pm » |  | 
 
 Zentan Vajdasagban,Szeged alatt kb 60km.Sajnos meg par hetig utlevelem sincs szoval egyenlore bekell ernem egy univerzalissal... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1603 Dátum: 2010. március 24. 12:10:19 pm » |  | 
 
 Pedig Miki24Vnek Szegeden tuti van... ha eljutsz hozzá... kicserélni 10-20 Perc és kiderül... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| tornai86 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1604 Dátum: 2010. március 24. 12:30:38 pm » |  | 
 
 Hat igen ora mar enis gondoltam,de vegulis ez nem a legnagyobb problemam. Tegnap Lutyo mondott egy olyat h lehet az izzitas vezerlom veget nem gyullad az autom hidegen,mondta h nezzem meg h jo-e...ezzel csak az aproblemam h mit is merjek meg hogyan stb. Esetleg ha valaki eltudna magyarazni...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1605 Dátum: 2010. március 24. 13:11:52 pm » |  | 
 
 Hat igen ora mar enis gondoltam,de vegulis ez nem a legnagyobb problemam. Tegnap Lutyo mondott egy olyat h lehet az izzitas vezerlom veget nem gyullad az autom hidegen,mondta h nezzem meg h jo-e...ezzel csak az aproblemam h mit is merjek meg hogyan stb. Esetleg ha valaki eltudna magyarazni...  Egy közepes méretű fekete doboztkeress a biztitábla környékén, annak a fedelét vedd le, és van benne egy 80a-os bizti.azt nézd meg először,hogy egyben van-e.. A kp zár vezérlőt a jobb első hangszóró fölött találod, de mögötte.szedd ki, vedd le a fedelét, és meglátod a relét, ami kattog benne.Én befújtam wd 40-el, és jó is lett.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| tornai86 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1606 Dátum: 2010. március 24. 13:44:52 pm » |  | 
 
 Egy közepes méretű fekete doboztkeress a biztitábla környékén, annak a fedelét vedd le, és van benne egy 80a-os bizti.azt nézd meg először,hogy egyben van-e..A kp zár vezérlőt a jobb első hangszóró fölött találod, de mögötte.szedd ki, vedd le a fedelét, és meglátod a relét, ami kattog benne.Én befújtam wd 40-el, és jó is lett.
 
 Arra a dobozra gondolsz amibe az izzitogyertyak kabeljei osszefutnak,megneztem es jo a bizti.Esetleg vana meg valami amit megnezhetek rajta?A masik fekete doboz mire valo mellette? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1607 Dátum: 2010. március 24. 20:57:00 pm » |  | 
 
 Arra a dobozra gondolsz amibe az izzitogyertyak kabeljei osszefutnak,megneztem es jo a bizti.Esetleg vana meg valami amit megnezhetek rajta?A masik fekete doboz mire valo mellette?
 Arra...a másikról kellene egy kép, elvitték a td-t,így nem tudom megnézni mire gondolsz... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| tornai86 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1608 Dátum: 2010. március 24. 22:37:23 pm » |  | 
 
 Arra...a másikról kellene egy kép, elvitték a td-t,így nem tudom megnézni mire gondolsz...
 A biztositek haz ket dobozt tart(az oldalaba vannak csusztatva),egyik az izzitas vezerlo a masikat nemtom.Par vezetek megy bele,a torony felol van,de ha nincs koze az izzitashoz akkor nem erdekes:) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| KoviGeri 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1609 Dátum: 2010. március 25. 17:44:40 pm » |  | 
 
 ÜDV MINDENKINEK! IGAZÁBÓL A PROBLÉMÁMRA PRÓBÁLNÉK MEGOLDÁST KERESNI....CÁPA TULAJ LETTEM VÉGRE   BELE IS FOGTAM EGYBŐL ÁTALAKÍTANI, FELÚJÍTANI....EREDETILEG EGY E28 528i VOLTT, DE TETTEM BELE EGY M102 MOTORT EGY '81-ES 745i-BŐL... TÖK FRANKÓN MENT MINDEN, EGÉSZEN AZ INDÍTÁSIG, MERT ROHADTUL NEM AKAR BEINDULNI, RÖFFEN A HIDEGINDÍTÓ MIATT. UTÁNA SEMMI...AZT MÁR SIKERÜLT KIDERÍTENEM, HOGY AZ INJEKTOROK NEM KAPNAK JELET....EHHEZ SZERETNÉK VALAMI KIINDULÁSI PONTOT, HOGY MIT ÉS HOL KÉNE KIMÉRNI....A LÉNYEG, HOGY EZ MÉG L-JETRONIC RENDSZERES....ESETLEG TUD VALAKI KAPCSOLÁSI RAJZOT HOZZÁ? THX |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #1610 Dátum: 2010. március 25. 17:49:19 pm » |  | 
 
 Szia! Légyszíves ne írj nagybetűvel, attól nem kapsz hamarabb választ     ui: A motorod itt is volt már a fórumon, itt sem indult     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #1611 Dátum: 2010. március 26. 23:05:02 pm » |  | 
 
 A 320/6 gyújtáselosztója kompatibilis a 323i-ével? Ha belerakom a 323i-be a 320/6-osét, akkor az úgy jó lesz?      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| fehércápa 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 421
								
								 
								320/6 1982/06
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1612 Dátum: 2010. március 27. 07:56:26 am » |  | 
 
 A 320/6 gyújtáselosztója kompatibilis a 323i-ével? Ha belerakom a 323i-be a 320/6-osét, akkor az úgy jó lesz?     Szerintem nem, mert mindig más volt a kettő cikkszáma. Menni fog vele, de nem lesz tökéletes. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 20 521 44-82Skype: timar.laszlo70
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1613 Dátum: 2010. március 27. 19:08:02 pm » |  | 
 
 ÜDV MINDENKINEK! IGAZÁBÓL A PROBLÉMÁMRA PRÓBÁLNÉK MEGOLDÁST KERESNI....CÁPA TULAJ LETTEM VÉGRE   BELE IS FOGTAM EGYBŐL ÁTALAKÍTANI, FELÚJÍTANI....EREDETILEG EGY E28 528i VOLTT, DE TETTEM BELE EGY M102 MOTORT EGY '81-ES 745i-BŐL... TÖK FRANKÓN MENT MINDEN, EGÉSZEN AZ INDÍTÁSIG, MERT ROHADTUL NEM AKAR BEINDULNI, RÖFFEN A HIDEGINDÍTÓ MIATT. UTÁNA SEMMI...AZT MÁR SIKERÜLT KIDERÍTENEM, HOGY AZ INJEKTOROK NEM KAPNAK JELET....EHHEZ SZERETNÉK VALAMI KIINDULÁSI PONTOT, HOGY MIT ÉS HOL KÉNE KIMÉRNI....A LÉNYEG, HOGY EZ MÉG L-JETRONIC RENDSZERES....ESETLEG TUD VALAKI KAPCSOLÁSI RAJZOT HOZZÁ? THXelső körben kideríteném, hogy a komputerével működött-e egyáltalán,hozzávaló-e..ha igen,akkor egy másik ugyanolyannal kellene kipróbálni,természetesen egy olyannal, ami tutira jó. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| simiroli 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2104
								
								 
								06206167233
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #1614 Dátum: 2010. április 02. 19:08:47 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMWWWW 
								Kicsi Én 
								Moderátor
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2325
								
								 
								Öreg járgány szivatóval indul
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1615 Dátum: 2010. április 02. 20:57:47 pm » |  | 
 
 A váltóharangról jövő két csatlakozót nem cserélted fel? Vagy esetleg ezeknek a csatlakozója nem érintkezik rendesen |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 pannon 9341256Ezen hívj ha mersz!!!
 
 Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| simiroli 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2104
								
								 
								06206167233
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #1616 Dátum: 2010. április 04. 13:05:19 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1617 Dátum: 2010. április 05. 14:26:39 pm » |  | 
 
 Átjöttem Kopasz garázsából ide,a bioethanolos villamossági kérdéseimmel. "MR.V12. : a hidegindítás a mínuszokra vonatkozik, 50/50-es keveréknél nem volna ildomos problémának lennie... CSak általános dolgokat tudok mondani, mert az audikhoz nem értek... A gyári ecu becsapása, hogy időegység alatt több tüa-t fecskendezzen be: motorhőfok jeladó szint eltolása, lambda jel szinteltolása (nem minden üzemmódban figyeli az ecu), ha potméteres a pillangószelep, akkor a tps jel eltolása (itt gondot okozhat az alapjárat detektálás) Ami nem kifejezetten az ecu-hoz tartozik: (az időegységenkénti befecskendezett tüa mennyiségének növelése)  tüzelőanyag-nyomás növelése, injektorsor nagyobbra cserélése (ekkor benzinüzemben túl fog dúsulni) külön hidegindító fúvóka esetén annak meghajtása, extrém esetben direktbe kötése, vagy +1, +2 fúvóka beépítése a közös szívócsőrészbe... De ez mind barkácsmegoldás... illetve eléggé erősen tudnod kell, hogy mit csinálsz, mert neked kell kimérned az adott jeladó szintjét, karakterisztikáját, illetve a változtatás hatására történő választ értékelned is kell tudni. Ennek folyománya, hogy a változtatás hatására ez a mai nagyon okos motormenedzsment nehogy megsértődjön, és egy mil lámpa kíséretében vészüzembe állítsa az egész kócerájt.... A linken szereplő megoldásnak kétségtelenül megvan az az előnye, hogy "gyárias" megoldás... megveszed, széthúzod a 4 csatlakozót, összedugod a 8-at, bekötöd a kapcsolót és örülsz..." Este elfelejtettem,de most reggel rárúgtam a fabudira,kb 6c°,és picit  nehezebben,de beindult,stabil lett az alapjárat,nagyjából 65%benzin-35%E85 van a tankban,a kérdés,hogy nincs valami egyszerű,potis megoldás,amit bekötnék az összes befecskendező szelepre,és eldúsít kicsit/nagyon?Vagy belázad a komputer a dús lambda miatt? Ismeri valaki ezt a hunflex kütyüt?Erős ingert érzek,hogy vegyek egyet,és megkezdődjön a tesztüzem a fabudival,a majdani otthon használandó sorhat vonatkozásában,itt az a kérdés,hogy mi van ha egyből 6hengereshez valót veszek,a fabudiban kihagyok 2 dugaszt,és kész,működhet?Csak,hogy ne kelljen később venni egy hatoshoz valót is. Mielőtt valaki megkérdezné,lehet itt is venni e85 átalakítót,de 450€ a 4hengereshez,majd 600€ a hatoshoz   ,ez kicsit több mint a duplája a hunflex cuccos otthoni árának   . |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1618 Dátum: 2010. április 09. 22:15:53 pm » |  | 
 
 Rádiós talajra tévedtem, ami számomra kissé ingoványos és mielőtt szervizhez fordulnék, kérdezek, hátha egyszerű a hiba. Adott a kazettás Becker rádióm, amit az E12-be vettem, de most betettem a fekete E28-ba amíg én használom. Beszereltem, mindent előírás szerint az eredetileg 2 hangszórós rádiót a gyári 4 hangszóróssá alakító potméterrel beépítettem, a vezetékelést kapcs. rajzzal ellenőriztem a beüzemelés előtt, tehát jó. A hiba. Rádiót bekapcsolom, de halk is, tehát sokat kell hangosítani, ha már hallható, akkor pedig gagyi a minőség, teljes mértékben hiányzik a mély tartomány, hiába van az max.ra állítva. Szinte rossz hallgatni. El is keseredtem, hogy nem kevés pénzt öltem korábban ebbe a rendszerbe ...  Aztán gondoltam beledobok már egy kazettát, hogy egyáltalán az működik-e. És láss csodát, gyönyörűen, tiszta basszussal, normális hangerővel szól, ücsörögtem is vagy fél órát az autóban hallgatva a zenét, annyira tetszett a hangzás   Kazettát kinyomtam, átállt rádióra és vissza a "vödör" hangzáshoz és majdnem maxra fel kellett pöckölni a hangerőt, hogy hallható legyen. Mi lehet ez? Antenna jelre nem gyanakszom, mert nem recseg, igaz "AUTOMATIC" gombra pöccintve nem találja meg az adókat, csak ha én magam pötyögöm be a frekvenciát... vissza kazettára és megint szépségesen szól....         |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1619 Dátum: 2010. április 10. 10:48:22 am » |  | 
 
 Rádiós talajra tévedtem, ami számomra kissé ingoványos és mielőtt szervizhez fordulnék, kérdezek, hátha egyszerű a hiba. Adott a kazettás Becker rádióm, amit az E12-be vettem, de most betettem a fekete E28-ba amíg én használom. Beszereltem, mindent előírás szerint az eredetileg 2 hangszórós rádiót a gyári 4 hangszóróssá alakító potméterrel beépítettem, a vezetékelést kapcs. rajzzal ellenőriztem a beüzemelés előtt, tehát jó. A hiba. Rádiót bekapcsolom, de halk is, tehát sokat kell hangosítani, ha már hallható, akkor pedig gagyi a minőség, teljes mértékben hiányzik a mély tartomány, hiába van az max.ra állítva. Szinte rossz hallgatni. El is keseredtem, hogy nem kevés pénzt öltem korábban ebbe a rendszerbe ...  Aztán gondoltam beledobok már egy kazettát, hogy egyáltalán az működik-e. És láss csodát, gyönyörűen, tiszta basszussal, normális hangerővel szól, ücsörögtem is vagy fél órát az autóban hallgatva a zenét, annyira tetszett a hangzás   Kazettát kinyomtam, átállt rádióra és vissza a "vödör" hangzáshoz és majdnem maxra fel kellett pöckölni a hangerőt, hogy hallható legyen. Mi lehet ez? Antenna jelre nem gyanakszom, mert nem recseg, igaz "AUTOMATIC" gombra pöccintve nem találja meg az adókat, csak ha én magam pötyögöm be a frekvenciát... vissza kazettára és megint szépségesen szól....        rádió üzemben sztereoban jön a cucc?Én mindenképpen az antennára gyanakodnék, próbáld meg, ha kihúzod az antennát, van-e változás?Lehet.hogy a rádióban engedett el egy forrasz... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	|  |