CápaBMW fórum
2024. november 27. 12:10:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1513970 alkalommal)
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #480 Dátum: 2007. november 21. 09:06:16 am »


ha e-bay ügyben kell segytség, tanács, tapasztalat, szólj nyugodtan, rengeteget használom, hogy mást ne mondjak, a cápicseket is ott vettem.. Smiley
Az látszik is rajta, mert nagyon szép cápit sikerült venned. (Igaz időm nem nagyon volt megnézni, de a videón sokszor megnézegetem még lassitva is. )
Szóval gratula hozzá, ha már így szóbahoztad. Smiley Cheesy
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #481 Dátum: 2007. november 25. 14:32:13 pm »

sziasztok!
 ha az e23-ba veszek ülésgarnitúrát e32-ből akkor azt bele lehet pakolni??
  elektromosat!!!!!! hátra is!!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2007. november 25. 14:38:55 pm írta bolhabmw » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #482 Dátum: 2007. november 25. 14:42:25 pm »

tudtommal igen.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 223



« Válasz #483 Dátum: 2007. november 25. 18:48:03 pm »

sziasztok!
 ha az e23-ba veszek ülésgarnitúrát e32-ből akkor azt bele lehet pakolni??
  elektromosat!!!!!! hátra is!!!!!
Kérdezd bob-tól, neki asszem az van bent.
Naplózva

E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #484 Dátum: 2007. november 25. 21:07:49 pm »

sziasztok!
 ha az e23-ba veszek ülésgarnitúrát e32-ből akkor azt bele lehet pakolni??
  elektromosat!!!!!! hátra is!!!!!
Kérdezd bob-tól, neki asszem az van bent.
köszi
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #485 Dátum: 2007. november 26. 17:52:45 pm »

Na kedves hozzáértô barátim!
Ma "megjavítottam" az indexet. Tudjátok, hogy Arankán a BAL index kétszeres sebességgel, izgágán villogott. Mindent kicseréltem, megnéztem, befújtam-semmi.
Ellenben ma egy kósza gondolattól vezérelve a csomtartóban járva kíváncsiságból rádugtam a régi, törött lámpabúrámat, amit még nyáron kicseréltem. Lássatok csodát, a törött lámpával azonnal jó lett az index! Na, cseréljük csak át a két izzót! Indexet bekapcsolom, és üzem közben átcserélem az izzót. Persze a másikkal is szar volt. De tudjátok mire jöttem rá közben? Miközben vettem ki, ahogy lazítottam kifele a bajonettzárat, amig érintkezett, addig normálisan villogott, de visszarakáskor abban a pillanatban, mikor már majdnem a helyére került a bajonettzár, akkor felgyorsult. Azonnal kivettem, megnéztem, semmiféle oxidációnak nyoma nincs, se a lámpatesten, se a foglalat érintkezôin. Még külön befújtam kontakt spra-vel, 55-ször ki-be raktam, mozgattam, csavargattam, SEMMI ugyanúgy szar! Abban a pillanatban mikor rendesen becsavarom a bajonettzárat, beszarik az index, ha visszaforgatom kb 2mm-t akkor pedig megjavul. De minimum 2mm-nyit kell visszaforgatni, csak onnantól lesz jó. Tehát most félig van a helyére csavarva, és tökéletesen m?ködik.
Hát ilyen hibákat tud produkálni egy 22 éves elektromos rendszer!
Naerre micóltok?
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sabc
Vendég
« Válasz #486 Dátum: 2007. november 26. 17:59:36 pm »

Na kedves hozzáértô barátim!
Ma "megjavítottam" az indexet. Tudjátok, hogy Arankán a BAL index kétszeres sebességgel, izgágán villogott. Mindent kicseréltem, megnéztem, befújtam-semmi.
Ellenben ma egy kósza gondolattól vezérelve a csomtartóban járva kíváncsiságból rádugtam a régi, törött lámpabúrámat, amit még nyáron kicseréltem. Lássatok csodát, a törött lámpával azonnal jó lett az index! Na, cseréljük csak át a két izzót! Indexet bekapcsolom, és üzem közben átcserélem az izzót. Persze a másikkal is szar volt. De tudjátok mire jöttem rá közben? Miközben vettem ki, ahogy lazítottam kifele a bajonettzárat, amig érintkezett, addig normálisan villogott, de visszarakáskor abban a pillanatban, mikor már majdnem a helyére került a bajonettzár, akkor felgyorsult. Azonnal kivettem, megnéztem, semmiféle oxidációnak nyoma nincs, se a lámpatesten, se a foglalat érintkezôin. Még külön befújtam kontakt spra-vel, 55-ször ki-be raktam, mozgattam, csavargattam, SEMMI ugyanúgy szar! Abban a pillanatban mikor rendesen becsavarom a bajonettzárat, beszarik az index, ha visszaforgatom kb 2mm-t akkor pedig megjavul. De minimum 2mm-nyit kell visszaforgatni, csak onnantól lesz jó. Tehát most félig van a helyére csavarva, és tökéletesen m?ködik.
Hát ilyen hibákat tud produkálni egy 22 éves elektromos rendszer!
Naerre micóltok?

Azt, hogy az egész E28 egy nagy kontakthiba. Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #487 Dátum: 2007. november 26. 18:10:51 pm »

Na kedves hozzáértô barátim!
Ma "megjavítottam" az indexet. Tudjátok, hogy Arankán a BAL index kétszeres sebességgel, izgágán villogott. Mindent kicseréltem, megnéztem, befújtam-semmi.
Ellenben ma egy kósza gondolattól vezérelve a csomtartóban járva kíváncsiságból rádugtam a régi, törött lámpabúrámat, amit még nyáron kicseréltem. Lássatok csodát, a törött lámpával azonnal jó lett az index! Na, cseréljük csak át a két izzót! Indexet bekapcsolom, és üzem közben átcserélem az izzót. Persze a másikkal is szar volt. De tudjátok mire jöttem rá közben? Miközben vettem ki, ahogy lazítottam kifele a bajonettzárat, amig érintkezett, addig normálisan villogott, de visszarakáskor abban a pillanatban, mikor már majdnem a helyére került a bajonettzár, akkor felgyorsult. Azonnal kivettem, megnéztem, semmiféle oxidációnak nyoma nincs, se a lámpatesten, se a foglalat érintkezôin. Még külön befújtam kontakt spra-vel, 55-ször ki-be raktam, mozgattam, csavargattam, SEMMI ugyanúgy szar! Abban a pillanatban mikor rendesen becsavarom a bajonettzárat, beszarik az index, ha visszaforgatom kb 2mm-t akkor pedig megjavul. De minimum 2mm-nyit kell visszaforgatni, csak onnantól lesz jó. Tehát most félig van a helyére csavarva, és tökéletesen m?ködik.
Hát ilyen hibákat tud produkálni egy 22 éves elektromos rendszer!
Naerre micóltok?
A bajonett zár hátsó felét nézd meg és a rugós érintkeződ görbe lesz. Egyenesítsd ki feszíts rajta egy kicsit és jó lesz
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #488 Dátum: 2007. november 26. 23:32:38 pm »

Istibá, ne ôrjíts meg, nem gondolod, hogy nem próbáltam bele az összes lámpa összes foglalatát (kb 10 darab) a létezô összes 21wos izzómmal, fehér és sárga kivitelben, és MINDEGYIKKEL ugyanezt játszotta Smiley Egy foglalat sem hibás, nem is oxidos. Nem lehet Aranka eszén csak úgy túl járni, ne félj! Smiley
Csak azért jöttem rá, mert eddig mindig úgy csináltam, hogy izzó ki, másik be, próba. Aztán mikor szar, akkor ki, másik be, próba. Most azonban lusta voltam kikapcsolni az indexet, és folyamatosan ment! Csakis ennek köszönhetô hogy lebukot a drága! De azóta újra jó! hehehe.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #489 Dátum: 2007. november 27. 08:43:38 am »

'bá ám a hugod! mt vagy úgy oda arra a 10 évre mi?
Egyébként ez tényleg érdekesde továbbra is valami ilyent keress mert -tudod te is- az automata csak akkor villog gyorsan ha nincs leterhelve. Ezt a csajt meg kell néznem mielöbb. Smiley
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #490 Dátum: 2007. november 27. 10:51:06 am »

Túljártam az eszén, most prímán m?ködik, úgyhogy én ugyan nem keresgélek tovább, pláne nem mínusz 4 fokban! Smiley
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #491 Dátum: 2007. november 27. 15:39:01 pm »

Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #492 Dátum: 2007. november 27. 15:42:10 pm »

Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #493 Dátum: 2007. november 27. 16:22:05 pm »

Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít!
Arankát ne bánsuk. Olyan mint egy igazi nő. Szeszélyes, viszi a pénzt, de szeretnivaló. Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #494 Dátum: 2007. november 27. 17:04:30 pm »

Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít!
Arankát ne bánsuk. Olyan mint egy igazi nő. Szeszélyes, viszi a pénzt, de szeretnivaló. Smiley
Ez jó duma volt  Smiley Smiley De igaz! Cheesy
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #495 Dátum: 2007. november 27. 17:20:50 pm »

Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít!
Arankát ne bánsuk. Olyan mint egy igazi nő. Szeszélyes, viszi a pénzt, de szeretnivaló. Smiley
Ez jó duma volt  Smiley Smiley De igaz! Cheesy
A szeszélyesen kívül szerintem az összes autónkra igaz.
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #496 Dátum: 2007. december 17. 17:18:38 pm »

sziasztok! az érdekelne hogy ha a fordulatszámot  8000ig felállítjuk márha "lehetséges" akkor az nem teszi tönkre a motort Huh? ha lehet állítani azt hogy?Huh?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #497 Dátum: 2007. december 17. 17:52:31 pm »

sziasztok! az érdekelne hogy ha a fordulatszámot  8000ig felállítjuk márha "lehetséges" akkor az nem teszi tönkre a motort Huh? ha lehet állítani azt hogy?Huh?

hát.... ez nem egy vtec szivik motor!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #498 Dátum: 2007. december 17. 20:24:38 pm »

Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #499 Dátum: 2007. december 17. 20:29:11 pm »

Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.

Azonfelül, minek pörgetnéd addig? Húzni már csak max a csíkot húzná szegény...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #500 Dátum: 2007. december 17. 21:04:09 pm »

Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.

Azonfelül, minek pörgetnéd addig? Húzni már csak max a csíkot húzná szegény...
csak megkérdeztem azért nem kell megölni Roll Eyes
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #501 Dátum: 2007. december 17. 21:29:11 pm »

Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.

Azonfelül, minek pörgetnéd addig? Húzni már csak max a csíkot húzná szegény...
csak megkérdeztem azért nem kell megölni Roll Eyes

Innen már csak egy lépés..Oké, akkor kiveszem a tárat:Smiley)Bár csőre húztam..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
yurinov
Vendég
« Válasz #502 Dátum: 2007. december 19. 14:48:58 pm »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek abban hogy reggel munkába menet leáltam tankolni és miután vissza ültem a kocsiba akkor miután rá akartam adni a gyújtást akkor nem tudtam elfordítani a kulcsot.Valakinek volt már ilyen tapasztalata?Hogy lehet orvosolni a problémát?WD40 vagy ki kell cserélnem a zárat?

Ha lehet privát üzenetben kérném a választ mert nem tudok mindíg internetközelbe lenni!

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Attila

 
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #503 Dátum: 2007. december 19. 19:33:02 pm »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek abban hogy reggel munkába menet leáltam tankolni és miután vissza ültem a kocsiba akkor miután rá akartam adni a gyújtást akkor nem tudtam elfordítani a kulcsot.Valakinek volt már ilyen tapasztalata?Hogy lehet orvosolni a problémát?WD40 vagy ki kell cserélnem a zárat?

Ha lehet privát üzenetben kérném a választ mert nem tudok mindíg internetközelbe lenni!

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Attila

 

A kormányzárat nem kattantottad be,ki-beszállás közben?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #504 Dátum: 2007. december 23. 21:56:34 pm »

Srácok, tippeket kérek, vajon mi lehet az oka, hogy Arankának minden jobb oldali fénye kb 10%-kal halványabb mint  bal. Fényszóró, index, hátsó világítás, rendszámtábla világítás, minden. Hogy létezik hogy ennyire külön kezelik a két oldalt? Holnap ha lesz kedvem -5 fokban méricskélni akkor megnézem, mit mutat a voltmérô, de szemmel látható a dolog.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #505 Dátum: 2007. december 23. 22:33:10 pm »

Srácok, tippeket kérek, vajon mi lehet az oka, hogy Arankának minden jobb oldali fénye kb 10%-kal halványabb mint  bal. Fényszóró, index, hátsó világítás, rendszámtábla világítás, minden. Hogy létezik hogy ennyire külön kezelik a két oldalt? Holnap ha lesz kedvem -5 fokban méricskélni akkor megnézem, mit mutat a voltmérô, de szemmel látható a dolog.

Szerintem testhibás az az oldal..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #506 Dátum: 2007. december 24. 10:15:43 am »

Abszolut egyetértek, csak egyet nem tudok. A test az a karosszéria, nem? Hová van kötve a jobb oldal testje? Mi az, egy kábelkorbács ami minden fényhez külön továbbít egy testet? Hol kell ezt a csatlakozást ellenôrizni? Van egy ilyen pont ahol  bal test meg a jobb test 1-1 csavarral oda van rögzitve a kasztnihoz, és ezek közül a jobb oldal saruja oxidálódott?? huh
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #507 Dátum: 2007. december 24. 10:29:09 am »

Abszolut egyetértek, csak egyet nem tudok. A test az a karosszéria, nem? Hová van kötve a jobb oldal testje? Mi az, egy kábelkorbács ami minden fényhez külön továbbít egy testet? Hol kell ezt a csatlakozást ellenôrizni? Van egy ilyen pont ahol  bal test meg a jobb test 1-1 csavarral oda van rögzitve a kasztnihoz, és ezek közül a jobb oldal saruja oxidálódott?? huh

Szerintem a lámpák testcsatlakozóját nézd meg, előfordulhat, hogy véletlen egybeesés..Illetve a biztiket is, mert ha jól emléxem, azok oldalanként vannak..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #508 Dátum: 2008. január 03. 09:35:33 am »

Ez mi a bakker? undecided


* 745 003.jpg (112.73 KB, 1632x1224 - megtekintve 1196 alkalommal.)
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #509 Dátum: 2008. január 03. 09:38:15 am »

A következö kerdes!
Piros +
Barna-
es a masik kettö? undecided
Ahh igen motros fotel! Wink


* 745 002.jpg (76.09 KB, 1632x1224 - megtekintve 1252 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. január 03. 09:46:54 am írta bob 732i » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!