bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #480 Dátum: 2007. november 21. 09:06:16 am » |
|
ha e-bay ügyben kell segytség, tanács, tapasztalat, szólj nyugodtan, rengeteget használom, hogy mást ne mondjak, a cápicseket is ott vettem.. Az látszik is rajta, mert nagyon szép cápit sikerült venned. (Igaz időm nem nagyon volt megnézni, de a videón sokszor megnézegetem még lassitva is. ) Szóval gratula hozzá, ha már így szóbahoztad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #481 Dátum: 2007. november 25. 14:32:13 pm » |
|
sziasztok! ha az e23-ba veszek ülésgarnitúrát e32-ből akkor azt bele lehet pakolni?? elektromosat!!!!!! hátra is!!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. november 25. 14:38:55 pm írta bolhabmw »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #482 Dátum: 2007. november 25. 14:42:25 pm » |
|
tudtommal igen.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BB
Nem elérhető
Hozzászólások: 223
|
|
« Válasz #483 Dátum: 2007. november 25. 18:48:03 pm » |
|
sziasztok! ha az e23-ba veszek ülésgarnitúrát e32-ből akkor azt bele lehet pakolni?? elektromosat!!!!!! hátra is!!!!!
Kérdezd bob-tól, neki asszem az van bent.
|
|
|
Naplózva
|
E21 320/6 1982; F650ST 1997; E39 530d 2002; K1200R 2006
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #484 Dátum: 2007. november 25. 21:07:49 pm » |
|
sziasztok! ha az e23-ba veszek ülésgarnitúrát e32-ből akkor azt bele lehet pakolni?? elektromosat!!!!!! hátra is!!!!!
Kérdezd bob-tól, neki asszem az van bent. köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #485 Dátum: 2007. november 26. 17:52:45 pm » |
|
Na kedves hozzáértô barátim! Ma "megjavítottam" az indexet. Tudjátok, hogy Arankán a BAL index kétszeres sebességgel, izgágán villogott. Mindent kicseréltem, megnéztem, befújtam-semmi. Ellenben ma egy kósza gondolattól vezérelve a csomtartóban járva kíváncsiságból rádugtam a régi, törött lámpabúrámat, amit még nyáron kicseréltem. Lássatok csodát, a törött lámpával azonnal jó lett az index! Na, cseréljük csak át a két izzót! Indexet bekapcsolom, és üzem közben átcserélem az izzót. Persze a másikkal is szar volt. De tudjátok mire jöttem rá közben? Miközben vettem ki, ahogy lazítottam kifele a bajonettzárat, amig érintkezett, addig normálisan villogott, de visszarakáskor abban a pillanatban, mikor már majdnem a helyére került a bajonettzár, akkor felgyorsult. Azonnal kivettem, megnéztem, semmiféle oxidációnak nyoma nincs, se a lámpatesten, se a foglalat érintkezôin. Még külön befújtam kontakt spra-vel, 55-ször ki-be raktam, mozgattam, csavargattam, SEMMI ugyanúgy szar! Abban a pillanatban mikor rendesen becsavarom a bajonettzárat, beszarik az index, ha visszaforgatom kb 2mm-t akkor pedig megjavul. De minimum 2mm-nyit kell visszaforgatni, csak onnantól lesz jó. Tehát most félig van a helyére csavarva, és tökéletesen m?ködik. Hát ilyen hibákat tud produkálni egy 22 éves elektromos rendszer! Naerre micóltok?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #486 Dátum: 2007. november 26. 17:59:36 pm » |
|
Na kedves hozzáértô barátim! Ma "megjavítottam" az indexet. Tudjátok, hogy Arankán a BAL index kétszeres sebességgel, izgágán villogott. Mindent kicseréltem, megnéztem, befújtam-semmi. Ellenben ma egy kósza gondolattól vezérelve a csomtartóban járva kíváncsiságból rádugtam a régi, törött lámpabúrámat, amit még nyáron kicseréltem. Lássatok csodát, a törött lámpával azonnal jó lett az index! Na, cseréljük csak át a két izzót! Indexet bekapcsolom, és üzem közben átcserélem az izzót. Persze a másikkal is szar volt. De tudjátok mire jöttem rá közben? Miközben vettem ki, ahogy lazítottam kifele a bajonettzárat, amig érintkezett, addig normálisan villogott, de visszarakáskor abban a pillanatban, mikor már majdnem a helyére került a bajonettzár, akkor felgyorsult. Azonnal kivettem, megnéztem, semmiféle oxidációnak nyoma nincs, se a lámpatesten, se a foglalat érintkezôin. Még külön befújtam kontakt spra-vel, 55-ször ki-be raktam, mozgattam, csavargattam, SEMMI ugyanúgy szar! Abban a pillanatban mikor rendesen becsavarom a bajonettzárat, beszarik az index, ha visszaforgatom kb 2mm-t akkor pedig megjavul. De minimum 2mm-nyit kell visszaforgatni, csak onnantól lesz jó. Tehát most félig van a helyére csavarva, és tökéletesen m?ködik. Hát ilyen hibákat tud produkálni egy 22 éves elektromos rendszer! Naerre micóltok?
Azt, hogy az egész E28 egy nagy kontakthiba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #487 Dátum: 2007. november 26. 18:10:51 pm » |
|
Na kedves hozzáértô barátim! Ma "megjavítottam" az indexet. Tudjátok, hogy Arankán a BAL index kétszeres sebességgel, izgágán villogott. Mindent kicseréltem, megnéztem, befújtam-semmi. Ellenben ma egy kósza gondolattól vezérelve a csomtartóban járva kíváncsiságból rádugtam a régi, törött lámpabúrámat, amit még nyáron kicseréltem. Lássatok csodát, a törött lámpával azonnal jó lett az index! Na, cseréljük csak át a két izzót! Indexet bekapcsolom, és üzem közben átcserélem az izzót. Persze a másikkal is szar volt. De tudjátok mire jöttem rá közben? Miközben vettem ki, ahogy lazítottam kifele a bajonettzárat, amig érintkezett, addig normálisan villogott, de visszarakáskor abban a pillanatban, mikor már majdnem a helyére került a bajonettzár, akkor felgyorsult. Azonnal kivettem, megnéztem, semmiféle oxidációnak nyoma nincs, se a lámpatesten, se a foglalat érintkezôin. Még külön befújtam kontakt spra-vel, 55-ször ki-be raktam, mozgattam, csavargattam, SEMMI ugyanúgy szar! Abban a pillanatban mikor rendesen becsavarom a bajonettzárat, beszarik az index, ha visszaforgatom kb 2mm-t akkor pedig megjavul. De minimum 2mm-nyit kell visszaforgatni, csak onnantól lesz jó. Tehát most félig van a helyére csavarva, és tökéletesen m?ködik. Hát ilyen hibákat tud produkálni egy 22 éves elektromos rendszer! Naerre micóltok?
A bajonett zár hátsó felét nézd meg és a rugós érintkeződ görbe lesz. Egyenesítsd ki feszíts rajta egy kicsit és jó lesz
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #488 Dátum: 2007. november 26. 23:32:38 pm » |
|
Istibá, ne ôrjíts meg, nem gondolod, hogy nem próbáltam bele az összes lámpa összes foglalatát (kb 10 darab) a létezô összes 21wos izzómmal, fehér és sárga kivitelben, és MINDEGYIKKEL ugyanezt játszotta Egy foglalat sem hibás, nem is oxidos. Nem lehet Aranka eszén csak úgy túl járni, ne félj! Csak azért jöttem rá, mert eddig mindig úgy csináltam, hogy izzó ki, másik be, próba. Aztán mikor szar, akkor ki, másik be, próba. Most azonban lusta voltam kikapcsolni az indexet, és folyamatosan ment! Csakis ennek köszönhetô hogy lebukot a drága! De azóta újra jó! hehehe.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #489 Dátum: 2007. november 27. 08:43:38 am » |
|
'bá ám a hugod! mt vagy úgy oda arra a 10 évre mi? Egyébként ez tényleg érdekesde továbbra is valami ilyent keress mert -tudod te is- az automata csak akkor villog gyorsan ha nincs leterhelve. Ezt a csajt meg kell néznem mielöbb.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #490 Dátum: 2007. november 27. 10:51:06 am » |
|
Túljártam az eszén, most prímán m?ködik, úgyhogy én ugyan nem keresgélek tovább, pláne nem mínusz 4 fokban!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #491 Dátum: 2007. november 27. 15:39:01 pm » |
|
Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #492 Dátum: 2007. november 27. 15:42:10 pm » |
|
Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #493 Dátum: 2007. november 27. 16:22:05 pm » |
|
Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít! Arankát ne bánsuk. Olyan mint egy igazi nő. Szeszélyes, viszi a pénzt, de szeretnivaló.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #494 Dátum: 2007. november 27. 17:04:30 pm » |
|
Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít! Arankát ne bánsuk. Olyan mint egy igazi nő. Szeszélyes, viszi a pénzt, de szeretnivaló. Ez jó duma volt De igaz!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #495 Dátum: 2007. november 27. 17:20:50 pm » |
|
Azért kiváncsi vagyok rá majd megnézzük ha melegebb lesz az idő.
Benzint és gyufát rá, attól szépen világít! Arankát ne bánsuk. Olyan mint egy igazi nő. Szeszélyes, viszi a pénzt, de szeretnivaló. Ez jó duma volt De igaz! A szeszélyesen kívül szerintem az összes autónkra igaz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #496 Dátum: 2007. december 17. 17:18:38 pm » |
|
sziasztok! az érdekelne hogy ha a fordulatszámot 8000ig felállítjuk márha "lehetséges" akkor az nem teszi tönkre a motort ? ha lehet állítani azt hogy? ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #497 Dátum: 2007. december 17. 17:52:31 pm » |
|
sziasztok! az érdekelne hogy ha a fordulatszámot 8000ig felállítjuk márha "lehetséges" akkor az nem teszi tönkre a motort ? ha lehet állítani azt hogy? ? hát.... ez nem egy vtec szivik motor!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #498 Dátum: 2007. december 17. 20:24:38 pm » |
|
Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #499 Dátum: 2007. december 17. 20:29:11 pm » |
|
Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.
Azonfelül, minek pörgetnéd addig? Húzni már csak max a csíkot húzná szegény...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #500 Dátum: 2007. december 17. 21:04:09 pm » |
|
Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.
Azonfelül, minek pörgetnéd addig? Húzni már csak max a csíkot húzná szegény... csak megkérdeztem azért nem kell megölni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #501 Dátum: 2007. december 17. 21:29:11 pm » |
|
Ekkora marhaságot, már bocsánat... Szerinted miért tervezik MÉRNÖKÖK a motorokat? Semmi gond, pörgesd 8ezerig, 9-ig, és ha szanaszéttörik az összes himba, meg szétmegy a dugó akkor meglesz a válasz.
Azonfelül, minek pörgetnéd addig? Húzni már csak max a csíkot húzná szegény... csak megkérdeztem azért nem kell megölni Innen már csak egy lépés..Oké, akkor kiveszem a tárat: )Bár csőre húztam.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
yurinov
Vendég
|
|
« Válasz #502 Dátum: 2007. december 19. 14:48:58 pm » |
|
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek abban hogy reggel munkába menet leáltam tankolni és miután vissza ültem a kocsiba akkor miután rá akartam adni a gyújtást akkor nem tudtam elfordítani a kulcsot.Valakinek volt már ilyen tapasztalata?Hogy lehet orvosolni a problémát?WD40 vagy ki kell cserélnem a zárat?
Ha lehet privát üzenetben kérném a választ mert nem tudok mindíg internetközelbe lenni!
Előre is köszönöm a segítségeteket! Attila
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #503 Dátum: 2007. december 19. 19:33:02 pm » |
|
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek abban hogy reggel munkába menet leáltam tankolni és miután vissza ültem a kocsiba akkor miután rá akartam adni a gyújtást akkor nem tudtam elfordítani a kulcsot.Valakinek volt már ilyen tapasztalata?Hogy lehet orvosolni a problémát?WD40 vagy ki kell cserélnem a zárat?
Ha lehet privát üzenetben kérném a választ mert nem tudok mindíg internetközelbe lenni!
Előre is köszönöm a segítségeteket! Attila
A kormányzárat nem kattantottad be,ki-beszállás közben?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #504 Dátum: 2007. december 23. 21:56:34 pm » |
|
Srácok, tippeket kérek, vajon mi lehet az oka, hogy Arankának minden jobb oldali fénye kb 10%-kal halványabb mint bal. Fényszóró, index, hátsó világítás, rendszámtábla világítás, minden. Hogy létezik hogy ennyire külön kezelik a két oldalt? Holnap ha lesz kedvem -5 fokban méricskélni akkor megnézem, mit mutat a voltmérô, de szemmel látható a dolog.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #505 Dátum: 2007. december 23. 22:33:10 pm » |
|
Srácok, tippeket kérek, vajon mi lehet az oka, hogy Arankának minden jobb oldali fénye kb 10%-kal halványabb mint bal. Fényszóró, index, hátsó világítás, rendszámtábla világítás, minden. Hogy létezik hogy ennyire külön kezelik a két oldalt? Holnap ha lesz kedvem -5 fokban méricskélni akkor megnézem, mit mutat a voltmérô, de szemmel látható a dolog.
Szerintem testhibás az az oldal..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #506 Dátum: 2007. december 24. 10:15:43 am » |
|
Abszolut egyetértek, csak egyet nem tudok. A test az a karosszéria, nem? Hová van kötve a jobb oldal testje? Mi az, egy kábelkorbács ami minden fényhez külön továbbít egy testet? Hol kell ezt a csatlakozást ellenôrizni? Van egy ilyen pont ahol bal test meg a jobb test 1-1 csavarral oda van rögzitve a kasztnihoz, és ezek közül a jobb oldal saruja oxidálódott??
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #507 Dátum: 2007. december 24. 10:29:09 am » |
|
Abszolut egyetértek, csak egyet nem tudok. A test az a karosszéria, nem? Hová van kötve a jobb oldal testje? Mi az, egy kábelkorbács ami minden fényhez külön továbbít egy testet? Hol kell ezt a csatlakozást ellenôrizni? Van egy ilyen pont ahol bal test meg a jobb test 1-1 csavarral oda van rögzitve a kasztnihoz, és ezek közül a jobb oldal saruja oxidálódott?? Szerintem a lámpák testcsatlakozóját nézd meg, előfordulhat, hogy véletlen egybeesés..Illetve a biztiket is, mert ha jól emléxem, azok oldalanként vannak..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #508 Dátum: 2008. január 03. 09:35:33 am » |
|
Ez mi a bakker?
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #509 Dátum: 2008. január 03. 09:38:15 am » |
|
A következö kerdes! Piros + Barna- es a masik kettö? Ahh igen motros fotel!
|
|
|
|
|