VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #720 Dátum: 2008. február 25. 20:15:53 pm » |
|
Nem is azt mondtam, hogy erőltesse.. Ha le van ragadva akkor szétszedni tisztítás kenés és mehet minden tovább
Mások okulására írtam, hogy tanuljanak a hülyeségemből, mert én járattam (volna) mindazőrűlt, dehátinkábbleégettezaszar. Perszemerhanemmegykiskalapáccsalakkóelőanépnevelővel! mi a szar ez itt? Mint a nyomik, kik sporólni akarnak az sms karakterrel, h. minnél több beleférjen a mondandóba... mind1. Betudható a kornak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #721 Dátum: 2008. február 25. 21:06:56 pm » |
|
Nem is azt mondtam, hogy erőltesse.. Ha le van ragadva akkor szétszedni tisztítás kenés és mehet minden tovább
Mások okulására írtam, hogy tanuljanak a hülyeségemből, mert én járattam (volna) mindazőrűlt, dehátinkábbleégettezaszar. Perszemerhanemmegykiskalapáccsalakkóelőanépnevelővel! mi a szar ez itt? Mint a nyomik, kik sporólni akarnak az sms karakterrel, h. minnél több beleférjen a mondandóba... mind1. Betudható a kornak Szerintem télleg nevelésben leszel részesítve...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #722 Dátum: 2008. február 25. 21:13:25 pm » |
|
Jó! jó! jó! Mikor? Mikor?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #723 Dátum: 2008. február 25. 21:30:48 pm » |
|
Jó! jó! jó! Mikor? Mikor?
Részemről szinte naponta vagyok arrafele..Ráadásul inkognitóban, off kocsival.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #724 Dátum: 2008. február 25. 21:33:15 pm » |
|
Akkor mire vársz? Adj neki!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #725 Dátum: 2008. február 25. 21:34:29 pm » |
|
Akkor mire vársz? Adj neki!
Lassan télleg kihúzza a gyufát...ha még sokáig isteníti a matchboxát...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #726 Dátum: 2008. február 25. 21:35:56 pm » |
|
Ne bántsd a növendéket az nem tehet róla. De a "gazdáját" azt lehetne...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #727 Dátum: 2008. február 25. 21:54:55 pm » |
|
Ne bántsd a növendéket az nem tehet róla. De a "gazdáját" azt lehetne...
A gazdáját kellene..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #728 Dátum: 2008. március 04. 15:22:18 pm » |
|
Sziasztok! Technikai segítséget igényelnék: A kulcsot elfordítva nem teker az AC, indítás helyett meg csak kattog az indító, de nem teker... A műszerfalon a műszerek beállnak gyújtás helyzetbe, mutatják a benzint, vizet, stb... Mit nézzek meg, mi lehet a gond? Előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #729 Dátum: 2008. március 04. 15:47:59 pm » |
|
Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk, így első körben...hirtelen
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #730 Dátum: 2008. március 04. 17:03:00 pm » |
|
Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk, így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet? Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #731 Dátum: 2008. március 04. 17:07:49 pm » |
|
Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk, így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet? Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell? Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V... Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni... Promega
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 04. 17:10:32 pm írta promega_ »
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #732 Dátum: 2008. március 04. 17:22:00 pm » |
|
Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk, így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet? Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell? Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V... Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni... Promega Eméletileg van egy kritikus érték, ha az alá megy a kapocsfeszültség, akkor vége, fel kellene újra savazni, de ilyet nem lehet. A lényeg annyi, hogyí lemerülten nem szabad hagyni akksit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #733 Dátum: 2008. március 04. 17:38:25 pm » |
|
Jah, és zselés akksi Feltettem töltőre, majd kiderül, hogy mi lesz belőle...
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #734 Dátum: 2008. március 04. 18:00:29 pm » |
|
Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk, így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet? Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell? Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V... Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni... Promega Eméletileg van egy kritikus érték, ha az alá megy a kapocsfeszültség, akkor vége, fel kellene újra savazni, de ilyet nem lehet. A lényeg annyi, hogyí lemerülten nem szabad hagyni akksit. Graf! Azt igérted okosan fogsz viselkedni! Ne beszélj hülyeséget légyszi!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #735 Dátum: 2008. március 04. 18:28:09 pm » |
|
Ha az akksim minden esetben tönkrement volna amikor NULLÁRA merítettem bekapcsolva hagyott ilyen-olyan elektromos eszközökkel, (ülésfütés, belsô világítás, ködfényszóró+helyzetjelzô) akkor asszem foghatnám a fejemet!!! 12 óra töltés okos töltôvel, aztán kiderül, pozitív-e a hozzáállása!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #736 Dátum: 2008. március 04. 20:14:46 pm » |
|
Ha az akksim minden esetben tönkrement volna amikor NULLÁRA merítettem bekapcsolva hagyott ilyen-olyan elektromos eszközökkel, (ülésfütés, belsô világítás, ködfényszóró+helyzetjelzô) akkor asszem foghatnám a fejemet!!! 12 óra töltés okos töltôvel, aztán kiderül, pozitív-e a hozzáállása! Erre írtam amit írtam, csak nem akartam részletezni!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #737 Dátum: 2008. március 04. 22:10:07 pm » |
|
Ha valóban zselés akkor nem biztos, hogy sima töltővel megoldjátok.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #738 Dátum: 2008. március 05. 13:51:50 pm » |
|
A probléma megoldótott, az akksi volt csak lemerülve, feltöltve gond nélkül indult az autó, habár a fék pumpálására egyszer lefulladt, de az más kérdés... Köszönöm a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #739 Dátum: 2008. március 05. 16:55:12 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
blnt
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #740 Dátum: 2008. március 06. 19:00:52 pm » |
|
Nekem is van egy erdekes problemam. Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek? Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.
Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?
Tippeket elore is koszonom!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #741 Dátum: 2008. március 06. 19:16:38 pm » |
|
Nekem is van egy erdekes problemam. Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek? Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.
Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?
Tippeket elore is koszonom!
Nekem u.a. ezt szokta jáccani /csak én már lesz*rom, mert úgy is hullik ki belőle nemsoká a blokk/. Ma 4 mp-ig tartottam úgy a kulcsot és csak utána kezdett el tekerni.. Amúgy a bendix v. hogy írják, sose tom. Tudja ezt okozni.. ha nem ránt be v. beakat. Akkor próbáld meg megmozgatni sebességbe a kocsit..hátha visszaugrik. Utána indítózás. De a legjobb ha ketten vagytok, egy bent indítózik..a másik meg kocogtatja az önindítot egy vascsővel ..v.vmivel. Nálam ezért is van mindíg kalapács De hozzá teszem ,hogy SZERINTEM!! Mert nem az észt akartam osztani! + van egy pasas kit tudunk ajánlani itt Bp.-en a 16.ker ben. /v. is én még nem szorultam rá, de öcsémnek megoldott már mindent, mivel betalálta/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blnt
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #742 Dátum: 2008. március 06. 19:23:31 pm » |
|
Nekem is van egy erdekes problemam. Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek? Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.
Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?
Tippeket elore is koszonom!
Nekem u.a. ezt szokta jáccani /csak én már lesz*rom, mert úgy is hullik ki belőle nemsoká a blokk/. Ma 4 mp-ig tartottam úgy a kulcsot és csak utána kezdett el tekerni.. Amúgy a bendix v. hogy írják, sose tom. Tudja ezt okozni.. ha nem ránt be v. beakat. Akkor próbáld meg megmozgatni sebességbe a kocsit..hátha visszaugrik. Utána indítózás. De a legjobb ha ketten vagytok, egy bent indítózik..a másik meg kocogtatja az önindítot egy vascsővel ..v.vmivel. Nálam ezért is van mindíg kalapács De hozzá teszem ,hogy SZERINTEM!! Mert nem az észt akartam osztani! + van egy pasas kit tudunk ajánlani itt Bp.-en a 16.ker ben. /v. is én még nem szorultam rá, de öcsémnek megoldott már mindent, mivel betalálta/ Most beszeltem egy haverommal, o egy az egyben azt mondta amit te irtal, csak neki 105os skodaval volt ez a baja Volt egy erre a celra rendszeresített fadarabja azzal kocogtatott aztan "szaguldozott" tovabb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #743 Dátum: 2008. március 06. 19:29:46 pm » |
|
Nekem is van egy erdekes problemam. Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek? Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.
Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?
Tippeket elore is koszonom!
Én ismerek, csak kicsit messze lakik. Bár pl. Orfühöz vagy Komlóhoz elég közel. Szóval ha nagyfaluba gondolkodsz akkor is találsz, akár itt a fórumosok között is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #744 Dátum: 2008. március 06. 19:32:45 pm » |
|
Nekem is van egy erdekes problemam. Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek? Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.
Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?
Tippeket elore is koszonom!
Én ismerek, csak kicsit messze lakik. Bár pl. Orfühöz vagy Komlóhoz elég közel. Szóval ha nagyfaluba gondolkodsz akkor is találsz, akár itt a fórumosok között is. Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Ba**ztasd csak
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #745 Dátum: 2008. március 06. 19:36:37 pm » |
|
Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Ba**ztasd csak Ja, ja biztos szereti. Gyere el a márciusi talira, ott öt perc alatt állapotfelmérést, oktatást, vezetéstechnikai tréninget, és egy jó társaságot kapsz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #746 Dátum: 2008. március 06. 19:38:40 pm » |
|
Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Ba**ztasd csak Ja, ja biztos szereti. Gyere el a márciusi talira, ott öt perc alatt állapotfelmérést, oktatást, vezetéstechnikai tréninget, és egy jó társaságot kapsz. És ha már bele melegedtél, akkor május 3.-án a nagy találkozó Budaörsön!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #747 Dátum: 2008. március 06. 19:40:23 pm » |
|
Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Ba**ztasd csak Ja, ja biztos szereti. Gyere el a márciusi talira, ott öt perc alatt állapotfelmérést, oktatást, vezetéstechnikai tréninget, és egy jó társaságot kapsz. És ha már bele melegedtél, akkor május 3.-án a nagy találkozó Budaörsön! Motort még nem kell cserélnie.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #748 Dátum: 2008. március 06. 22:29:14 pm » |
|
Nekem is van egy erdekes problemam. Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek? Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.
Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?
Tippeket elore is koszonom!
Én ismerek, csak kicsit messze lakik. Bár pl. Orfühöz vagy Komlóhoz elég közel. Szóval ha nagyfaluba gondolkodsz akkor is találsz, akár itt a fórumosok között is. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
blnt
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
|
|
« Válasz #749 Dátum: 2008. március 06. 23:14:08 pm » |
|
Köszi a tippeket megint! 9én mindenképpen szeretnék ottlenni és természetesen érdekel mindenkinek a véleménye az autóról! Ki hogyan látna hozzá a rendberakáshoz stb... Akkor vasárnap!
ps.: Már a májusira is jelentkeztem ps2.: ha esetleg valakinek van egy fölös biztosítéktábla fedele, azt elhozhatná...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|