Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4620 Dátum: 2010. február 27. 16:15:09 pm » |
|
Az e23-asban is 3hp22-es van,de annak nincs olajhűtője...Én is az 524td hűtőjét ajánlanám motorolaj hűtésére..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. 16:16:07 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4621 Dátum: 2010. február 27. 16:42:59 pm » |
|
Minden automatának van olajhűtője, vagyis olaj motorhőmérsékleten tartója.
Lényeg majdnem lemaradt. A vízhűtőbe (ahol van az automata "hőmérsékleten tartója") ,oda nagyon nem kéne beküldeni a motorolajat.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #4622 Dátum: 2010. február 27. 16:45:59 pm » |
|
úgyértettem,hogy külön nincs neki..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 27. 16:47:21 pm írta Miki 24V »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4623 Dátum: 2010. február 27. 16:47:53 pm » |
|
Külön egyiknek sincs
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Steam
Nem elérhető
Hozzászólások: 259
|
|
« Válasz #4624 Dátum: 2010. február 27. 19:54:43 pm » |
|
Szerintem az igazság közel félúton van. A gátlók legnagyobb része (most ne beszéljünk az extrém drag és extrém driftről, csak utca, rally, pálya, stb) nem túl sok erőt tud elviselni összenyomásra, főként, mert nem ez a feladata. Tény hogy egy komolyabb gátló elég sokat tud javítani, főleg a teherváltások során fellépő dőlöngélés ellen, de egy hosszú, nyújtott kanyarban csak a rugó képes megtartani a kocsit. Steam Értem, hogy nem túl jó a kőkemény futómű rallyra, de a Tiéd így ránézésre szerintem puhább a kelleténél. Nekem sem áll mint a cövek, elbillen, de nem vészesen. Te tudod, nekem volt szerencsém megtapasztali ezt-is, azt-is. Nekem most is inkább pattogjon el néha, mint az elnyúlás. És most az almát, az almával hasonlítottam össze: két E21, mindkettő rallyn megy, nagyjából azonos motor és egyéb súllyal. Pár kép, hogy milyen volt és milyen most. Én az utóbbit választom.
Ami most a kocsiban van, az az esztergom rallin ment. A dobálós, fényes aszfaltos szakaszokon jó volt, a magassággal kellett volna még játszani. Simább aszfaltra, szlalomra keményebb rugó kell. Sajna a szabályok szerint nem lehet 60-as rugót meg menetes szárat használni, nehezebb az állítgatás. Ízlések és pofonok, amikor a 325i-t állítottam, nekem inkább billegjen egy kicsit, mint pattogjon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #4625 Dátum: 2010. február 28. 07:54:59 am » |
|
Szerintem az igazság közel félúton van. A gátlók legnagyobb része (most ne beszéljünk az extrém drag és extrém driftről, csak utca, rally, pálya, stb) nem túl sok erőt tud elviselni összenyomásra, főként, mert nem ez a feladata. Tény hogy egy komolyabb gátló elég sokat tud javítani, főleg a teherváltások során fellépő dőlöngélés ellen, de egy hosszú, nyújtott kanyarban csak a rugó képes megtartani a kocsit. Steam Értem, hogy nem túl jó a kőkemény futómű rallyra, de a Tiéd így ránézésre szerintem puhább a kelleténél. Nekem sem áll mint a cövek, elbillen, de nem vészesen. Te tudod, nekem volt szerencsém megtapasztali ezt-is, azt-is. Nekem most is inkább pattogjon el néha, mint az elnyúlás. És most az almát, az almával hasonlítottam össze: két E21, mindkettő rallyn megy, nagyjából azonos motor és egyéb súllyal. Pár kép, hogy milyen volt és milyen most. Én az utóbbit választom.
Szerintem nem jó az összehasonlítás, mert nem ugyanaz a kanyar.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #4626 Dátum: 2010. február 28. 15:12:58 pm » |
|
Szerintem nem jó az összehasonlítás, mert nem ugyanaz a kanyar. S nem u.a. az autó Én, ha nagyon törném magam tuti szereznék négy hayabusa vagy gsxr 1100 első villaszárat! Benne a gátló ,gyárilag húzó - nyomó csillapítás állítással. Én is úgy állítom be ahogy akarom az enyémet. Ha kell gyorsan lekoppan ,lassan jön föl, vagy lassan, de gyorsan jön fel a határok végtelenek. Most fejből nem tom, de vagy 17 fokozat van alul, ill. felül. Az olaj áramlás keresztmetszetével tudsz játszani, ennyi. Ha meg még úgy is puha, jöhet bele a 15w-s ahogy én is tettem. Én így csinálnám, persze én más vagyok, meg más pályán mozgok. Abból indulok ki ami van és amit ismerek. Krómszárat megtartanám a gátlókkal, alulra meg esztergáltatnék egy új foglalatot, mint boge, állítható rugótányérral. Majd össze. Egy 1 tonnás autót bőven kiszolgálnának, már csak a gyári csillapítóméretből kiindulva, mi szerintem elég röhej A 328-nál én ilyesmin töröm a buksim. Persze ,akkor pofázzak, ha megy , kész, működik. Ok. Amit kitaláltam eddig azt meg is valósítottam, ez sem olyan lehetetlen, csak elszántság kérdése meg aktualitás. A hátsónál még levegővel is rábírok tölteni, ha kell Ott is állítható a húzó, nyomó csillapítás. Jelenleg épp szétszedve a tartály. A kis kotonba megy a levegő, körülötte az oil!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 28. 15:18:24 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4628 Dátum: 2010. március 01. 20:11:45 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4629 Dátum: 2010. március 01. 20:50:05 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4630 Dátum: 2010. március 01. 20:54:26 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4631 Dátum: 2010. március 01. 21:28:20 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 01. 21:35:41 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4632 Dátum: 2010. március 01. 21:30:02 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #4634 Dátum: 2010. március 01. 22:09:09 pm » |
|
Úha, kevés lesz a vastagszáras Bilstein, kezdhetem jobban átalakítani:))) Az AC Schnitzer ültetés kizárva, ma megnéztem az autó alját, középen összevissza van gyűrve a hővédő lemez, ahogy leér a garázsfelhajtón
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4636 Dátum: 2010. március 04. 20:24:36 pm » |
|
Szerintem töltött,a második videón hallani az alapjáratom,hogy,durva tengely van benne,de nagyon teker a kanyarokban,szemre 18-19"-os slickeken,ehhez kéne vagy 400+le,de inkább több,szívóban ezt nehéz kicsikarni az M30-ból,még az M88-ból is,szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4637 Dátum: 2010. március 04. 20:34:37 pm » |
|
Szerintem töltött,a második videón hallani az alapjáratom,hogy,durva tengely van benne,de nagyon teker a kanyarokban,szemre 18-19"-os slickeken,ehhez kéne vagy 400+le,de inkább több,szívóban ezt nehéz kicsikarni az M30-ból,még az M88-ból is,szerintem.
szerintem pedig ez szívó.
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4638 Dátum: 2010. március 04. 20:39:47 pm » |
|
Hangjából ítélve, szívóra voksolnék
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4639 Dátum: 2010. március 04. 21:01:42 pm » |
|
Khmmm,szándékosan nem turbóst írtam ,hanem töltöttet,vagyis maradt a hatleömlő,így a szívós hang is,csak van benne erő.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 04. 21:12:24 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4640 Dátum: 2010. március 04. 21:04:07 pm » |
|
Khmmm,szándékosan nem turbóst írtam ,hanem töltöttet,vagyis maradt a hatleömlő,így a szívós hang is,csak van benne erő. ezt magyarázd el légyszi,mert nemértem
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4641 Dátum: 2010. március 04. 21:09:06 pm » |
|
Szerintem Széjjeltuningolt szívó m30b35... Ááállat a gép!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4642 Dátum: 2010. március 04. 21:25:22 pm » |
|
Khmmm,szándékosan nem turbóst írtam ,hanem töltöttet,vagyis maradt a hatleömlő,így a szívós hang is,csak van benne erő. nemhiszem h kompresszoros lenne. amúgy meg akkor süvítene mint az állat,vagy visítana nemde?
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #4643 Dátum: 2010. március 04. 21:33:21 pm » |
|
Attól ,hogy kompresszoros,nem feltétlenül kell hogy visítson.Ez függ nagyban a kompresszor felépítésétől.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4644 Dátum: 2010. március 04. 21:38:05 pm » |
|
nemhiszem h kompresszoros lenne. amúgy meg akkor süvítene mint az állat,vagy visítana nemde? Nem igazán,ezek a radiál(is) kompresszorok attól pöpecek,hogy nincs hangjuk,vagy csak minimális,az utcai használatra szerintem jobb mint a turbós,szépen,lineárisan nő a nyomás,a fordulatszám emelkedésével,nincs késés,hirtelen teljesítmény növekedés,nem kell wg,nem kell turbós leömlő,a tök gyári motorra rápattintod,picit meglököd,0.6-0.8-bár,és indulhat a móka . Amire te gondolsz az a csavarkompresszor,az sivít mint állat,és-relatíve- több teljesítményt emészt fel mint a radiális,meg nagyobb,ettől,meg,hogy nem csőformájú a kilépő oldal(99%-ban),nehezebb beépíteni egy utcai,hétköznapi autóba.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4645 Dátum: 2010. március 04. 21:44:25 pm » |
|
Ez a V8 pl. kittben megvásárolható kompit kapott,~4500€ az ára,minden van benne,beépítési útmutató,az összes bilincs,csavar,csip,stb,stb,0.4-bárral megy,411le,572nm-t tud.
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4646 Dátum: 2010. március 04. 21:59:38 pm » |
|
Szerintem töltött,a második videón hallani az alapjáratom,hogy,durva tengely van benne,de nagyon teker a kanyarokban,szemre 18-19"-os slickeken,ehhez kéne vagy 400+le,de inkább több,szívóban ezt nehéz kicsikarni az M30-ból,még az M88-ból is,szerintem.
HÚÚÚ, az a komoly eszmefuttatás SZÍVÓ amúgy! Adok én olyan slicket Neked (csak hagyd kint a napon 1 nyárra), hogy 50 lóerővel is így mész keresztbe. Nem lebecsülni akarom a technikát, mert állat, de igazából a sofőr a raj, nem csak a gép.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4647 Dátum: 2010. március 04. 22:06:40 pm » |
|
HÚÚÚ, az a komoly eszmefuttatás SZÍVÓ amúgy! Adok én olyan slicket Neked (csak hagyd kint a napon 1 nyárra), hogy 50 lóerővel is így mész keresztbe. Nem lebecsülni akarom a technikát, mert állat, de igazából a sofőr a raj, nem csak a gép. Egy világ omlott össze bennem .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #4648 Dátum: 2010. március 04. 23:07:58 pm » |
|
Boge!
Ismered a kocsit amúgy?? (szerintem is szívó amúgy) Mitől zenél ez így? Kb minha 24V M-es hangja lenne nagytengellyel . . .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4649 Dátum: 2010. március 06. 07:14:14 am » |
|
Boge!
Ismered a kocsit amúgy?? (szerintem is szívó amúgy) Mitől zenél ez így? Kb minha 24V M-es hangja lenne nagytengellyel . . .
Bakker, nem ismerem, pedig már szana-szét kutattam magamat utána. Anno Begi kb 3 éve dobta a belsős linket, azóta arra recskázok. Tovább kutatok, de tennék is valami tétet a dologra, mondjuk egy rekesz Budweisert. Sztem a hang alapján (főleg alapjáraton) ez egy M30, tengellyel és valószínűleg komoly fogyókúrán ment át az összes tömeg: lend, alternáló, bódé. Ha valakinek van más linkje is Pepéről, ne tartsa magába.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|