CápaBMW fórum
2024. március 28. 11:55:36 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334643 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1590 Dátum: 2010. március 23. 18:50:05 pm »

Gábor: csak a tisztánlátás kedvéért: 518, m10  k-jetről van szó. Ha te is arról beszélsz, akkor stornó Wink

Lütyő: Igen, de az "épített" motor volt és nem a 10:1-es sűrítésű gyári modell, [off] vasárnap szétszedtem és beletettem a valódi k-jetes dugókat. A motortba már bele volt nyúlva, számbeütővel voltak összejelölve a hajtókarok [ON]  
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1591 Dátum: 2010. március 23. 20:46:05 pm »

Gábor: csak a tisztánlátás kedvéért: 518, m10  k-jetről van szó. Ha te is arról beszélsz, akkor stornó Wink

Lütyő: Igen, de az "épített" motor volt és nem a 10:1-es sűrítésű gyári modell, [off] vasárnap szétszedtem és beletettem a valódi k-jetes dugókat. A motortba már bele volt nyúlva, számbeütővel voltak összejelölve a hajtókarok [ON]  

Oké.de tutira láttam már e28-ban k-jetes motort,m10-ből....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1592 Dátum: 2010. március 23. 21:04:44 pm »

.
..
...
ui: ez e12, vagy e28? mert elvileg e28ból gyárilag nem létezett k-jetes verzió, csak l-jetes...

Miért ne létezett volna??
Naplózva

70/627-5355
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1593 Dátum: 2010. március 23. 21:08:13 pm »

Mivel ez itt (fél)off, ezért akár ide,  a szeretembe, vagy az autóreszelgetőbe kérem az adatokat arról hogy létezett, forrásmegjelöléssel együtt Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 23. 21:11:26 pm írta Promega » Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1594 Dátum: 2010. március 23. 21:34:17 pm »

Akkor ide!

Nincs kedvem most hivatalos források után kutatni, de attól még VOLT E28-ból K-jetronic-os verzió  Cheesy

SZERK!

Ha jól emlékszem TurbóDénes 518i-je is k-jet-es volt... Most hírtelen egy realOEM-es és egy BMWfans.info-s linket tudok dobni, holnap keresek neked más hivatkozást is a dologra...

1.   http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=4091&mospid=47209&hg=13&fg=15

2.   http://bmwfans.info/parts/catalog/E28/Sedan/Europe/518i-M10/LHD/M/1982/february/browse/fuel_preparation_system/
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 23. 21:47:55 pm írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1595 Dátum: 2010. március 23. 21:59:44 pm »

A 323i gyújtáselosztója miben különbözik a 20/6-tól?
A 323-hoz pl. a 006 végű, és az utolsó a  032 végű volt.


* 2010_0323Image0001.JPG (149.15 KB, 600x800 - megtekintve 584 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1596 Dátum: 2010. március 23. 22:15:53 pm »

Nekem ez kínai. A stroboszkóprésznél éppen lógtam az autószerelősuliból!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1597 Dátum: 2010. március 23. 23:11:18 pm »

A 323i-nél a röpsúly szabályozási tartománya nem 22 fok mint a 20/6-nál hanem csak 16 fok alul látható fordulatszámok szerint. A szaggatott vonal pedig vákuumos szabályos mértékét mutatja alul a vákuum mértékegysége Hg/mm2-ben vagy mi röviden ennyi, majd a nálam okosabbak elmagyarázzák.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
tornai86
Vendég
« Válasz #1598 Dátum: 2010. március 24. 10:53:43 am »

Sziasztok!
Lenne egy kis problemam a kozponti zarammal(gyari nem utangyartot).Na szoval abszolult egyik motromat sem nyitja vagy zarja,azt viszont lehet hallani h a rele az kattog amikor elforditom a kulcsot.Mi lehet a baja?Elore is koszi...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1599 Dátum: 2010. március 24. 11:07:51 am »

Nekem is csinált ilyet , sőt volt hogy menetközben is kattogott , próbáld ki egy másik kpvezérlővel. JObb oldalt elöl lenn van a hangszóró ...

Így néz ki:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=390166123923
Naplózva

Bence
tornai86
Vendég
« Válasz #1600 Dátum: 2010. március 24. 11:24:19 am »

ezzel az a bibi h nincs tobb vezerlom,ezert arra gondoltam h beszerzek egy univerzalist es azzal probalom ki.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1601 Dátum: 2010. március 24. 11:39:15 am »

Hol vagy helyileg? csak van a közelben valakinek egy amivel kipróbálhatod...
Naplózva

Bence
tornai86
Vendég
« Válasz #1602 Dátum: 2010. március 24. 12:05:45 pm »

Zentan Vajdasagban,Szeged alatt kb 60km.Sajnos meg par hetig utlevelem sincs szoval egyenlore bekell ernem egy univerzalissal...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1603 Dátum: 2010. március 24. 12:10:19 pm »

Pedig Miki24Vnek Szegeden tuti van... ha eljutsz hozzá... kicserélni 10-20 Perc és kiderül...
Naplózva

Bence
tornai86
Vendég
« Válasz #1604 Dátum: 2010. március 24. 12:30:38 pm »

Hat igen ora mar enis gondoltam,de vegulis ez nem a legnagyobb problemam.
Tegnap Lutyo mondott egy olyat h lehet az izzitas vezerlom veget nem gyullad az autom hidegen,mondta h nezzem meg h jo-e...ezzel csak az aproblemam h mit is merjek meg hogyan stb.
Esetleg ha valaki eltudna magyarazni... Smiley
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1605 Dátum: 2010. március 24. 13:11:52 pm »

Hat igen ora mar enis gondoltam,de vegulis ez nem a legnagyobb problemam.
Tegnap Lutyo mondott egy olyat h lehet az izzitas vezerlom veget nem gyullad az autom hidegen,mondta h nezzem meg h jo-e...ezzel csak az aproblemam h mit is merjek meg hogyan stb.
Esetleg ha valaki eltudna magyarazni... Smiley

Egy közepes méretű fekete doboztkeress a biztitábla környékén, annak a fedelét vedd le, és van benne egy 80a-os bizti.azt nézd meg először,hogy egyben van-e..
A kp zár vezérlőt a jobb első hangszóró fölött találod, de mögötte.szedd ki, vedd le a fedelét, és meglátod a relét, ami kattog benne.Én befújtam wd 40-el, és jó is lett.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
tornai86
Vendég
« Válasz #1606 Dátum: 2010. március 24. 13:44:52 pm »

Egy közepes méretű fekete doboztkeress a biztitábla környékén, annak a fedelét vedd le, és van benne egy 80a-os bizti.azt nézd meg először,hogy egyben van-e..
A kp zár vezérlőt a jobb első hangszóró fölött találod, de mögötte.szedd ki, vedd le a fedelét, és meglátod a relét, ami kattog benne.Én befújtam wd 40-el, és jó is lett.
Arra a dobozra gondolsz amibe az izzitogyertyak kabeljei osszefutnak,megneztem es jo a bizti.Esetleg vana meg valami amit megnezhetek rajta?A masik fekete doboz mire valo mellette?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1607 Dátum: 2010. március 24. 20:57:00 pm »

Arra a dobozra gondolsz amibe az izzitogyertyak kabeljei osszefutnak,megneztem es jo a bizti.Esetleg vana meg valami amit megnezhetek rajta?A masik fekete doboz mire valo mellette?

Arra...a másikról kellene egy kép, elvitték a td-t,így nem tudom megnézni mire gondolsz...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
tornai86
Vendég
« Válasz #1608 Dátum: 2010. március 24. 22:37:23 pm »

Arra...a másikról kellene egy kép, elvitték a td-t,így nem tudom megnézni mire gondolsz...

A biztositek haz ket dobozt tart(az oldalaba vannak csusztatva),egyik az izzitas vezerlo a masikat nemtom.Par vezetek megy bele,a torony felol van,de ha nincs koze az izzitashoz akkor nem erdekes:)
Naplózva
KoviGeri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #1609 Dátum: 2010. március 25. 17:44:40 pm »

ÜDV MINDENKINEK!

IGAZÁBÓL A PROBLÉMÁMRA PRÓBÁLNÉK MEGOLDÁST KERESNI....CÁPA TULAJ LETTEM VÉGRE Smiley

BELE IS FOGTAM EGYBŐL ÁTALAKÍTANI, FELÚJÍTANI....EREDETILEG EGY E28 528i VOLTT, DE TETTEM BELE EGY M102 MOTORT EGY '81-ES 745i-BŐL...
TÖK FRANKÓN MENT MINDEN, EGÉSZEN AZ INDÍTÁSIG, MERT ROHADTUL NEM AKAR BEINDULNI, RÖFFEN A HIDEGINDÍTÓ MIATT. UTÁNA SEMMI...AZT MÁR SIKERÜLT KIDERÍTENEM, HOGY AZ INJEKTOROK NEM KAPNAK JELET....EHHEZ SZERETNÉK VALAMI KIINDULÁSI PONTOT, HOGY MIT ÉS HOL KÉNE KIMÉRNI....A LÉNYEG, HOGY EZ MÉG L-JETRONIC RENDSZERES....ESETLEG TUD VALAKI KAPCSOLÁSI RAJZOT HOZZÁ? THX
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1610 Dátum: 2010. március 25. 17:49:19 pm »

Szia!

Légyszíves ne írj nagybetűvel, attól nem kapsz hamarabb választ  Wink

ui: A motorod itt is volt már a fórumon, itt sem indult  Cheesy
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1611 Dátum: 2010. március 26. 23:05:02 pm »

A 320/6 gyújtáselosztója kompatibilis a 323i-ével? Ha belerakom a 323i-be a 320/6-osét, akkor az úgy jó lesz?  crazy2 Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1612 Dátum: 2010. március 27. 07:56:26 am »

A 320/6 gyújtáselosztója kompatibilis a 323i-ével? Ha belerakom a 323i-be a 320/6-osét, akkor az úgy jó lesz?  crazy2 Cheesy
Szerintem nem, mert mindig más volt a kettő cikkszáma. Menni fog vele, de nem lesz tökéletes.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1613 Dátum: 2010. március 27. 19:08:02 pm »

ÜDV MINDENKINEK!

IGAZÁBÓL A PROBLÉMÁMRA PRÓBÁLNÉK MEGOLDÁST KERESNI....CÁPA TULAJ LETTEM VÉGRE Smiley

BELE IS FOGTAM EGYBŐL ÁTALAKÍTANI, FELÚJÍTANI....EREDETILEG EGY E28 528i VOLTT, DE TETTEM BELE EGY M102 MOTORT EGY '81-ES 745i-BŐL...
TÖK FRANKÓN MENT MINDEN, EGÉSZEN AZ INDÍTÁSIG, MERT ROHADTUL NEM AKAR BEINDULNI, RÖFFEN A HIDEGINDÍTÓ MIATT. UTÁNA SEMMI...AZT MÁR SIKERÜLT KIDERÍTENEM, HOGY AZ INJEKTOROK NEM KAPNAK JELET....EHHEZ SZERETNÉK VALAMI KIINDULÁSI PONTOT, HOGY MIT ÉS HOL KÉNE KIMÉRNI....A LÉNYEG, HOGY EZ MÉG L-JETRONIC RENDSZERES....ESETLEG TUD VALAKI KAPCSOLÁSI RAJZOT HOZZÁ? THX

első körben kideríteném, hogy a komputerével működött-e egyáltalán,hozzávaló-e..ha igen,akkor egy másik ugyanolyannal kellene kipróbálni,természetesen egy olyannal, ami tutira jó.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
simiroli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2104


06206167233


WWW
« Válasz #1614 Dátum: 2010. április 02. 19:08:47 pm »

Sziasztok fiuk,van egy kis gondom nem indul a 735i. A motor volt felújítva. Visszaemeltem a motort és nem indul,nincs szikra. Megnéztem a trafót,mindkét végén pozitív volt. Az nem lehet,hogy elötte jó volt a trafó meg az elosztó fedél a rotorral most meg nem. A két kábelt nem cserélhetem fel,két különböző méretü. (mármint a trafón) Szóval mit mondtok Huh undecided undecided undecided undecided undecided undecided undecided
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1615 Dátum: 2010. április 02. 20:57:47 pm »

A váltóharangról jövő két csatlakozót nem cserélted fel? Vagy esetleg ezeknek a csatlakozója nem érintkezik rendesen
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
simiroli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2104


06206167233


WWW
« Válasz #1616 Dátum: 2010. április 04. 13:05:19 pm »

 Én is erre gondoltam,meg is cseréltem őket,de Cry Cry Cry . Azt nem értem,hogy ezek komoly autóknak számítottak anno,de akkor miért egyforma a két csati. Egy kicsit birkaság. Esetleg ha tudnám,hogy melyik melyik ?? undecided undecided undecided
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1617 Dátum: 2010. április 05. 14:26:39 pm »

Átjöttem Kopasz garázsából ide,a bioethanolos villamossági kérdéseimmel.

"MR.V12. : a hidegindítás a mínuszokra vonatkozik, 50/50-es keveréknél nem volna ildomos problémának lennie...

CSak általános dolgokat tudok mondani, mert az audikhoz nem értek...
A gyári ecu becsapása, hogy időegység alatt több tüa-t fecskendezzen be: motorhőfok jeladó szint eltolása, lambda jel szinteltolása (nem minden üzemmódban figyeli az ecu), ha potméteres a pillangószelep, akkor a tps jel eltolása (itt gondot okozhat az alapjárat detektálás)

Ami nem kifejezetten az ecu-hoz tartozik: (az időegységenkénti befecskendezett tüa mennyiségének növelése)  tüzelőanyag-nyomás növelése, injektorsor nagyobbra cserélése (ekkor benzinüzemben túl fog dúsulni)

külön hidegindító fúvóka esetén annak meghajtása, extrém esetben direktbe kötése, vagy +1, +2 fúvóka beépítése a közös szívócsőrészbe...

De ez mind barkácsmegoldás... illetve eléggé erősen tudnod kell, hogy mit csinálsz, mert neked kell kimérned az adott jeladó szintjét, karakterisztikáját, illetve a változtatás hatására történő választ értékelned is kell tudni.
Ennek folyománya, hogy a változtatás hatására ez a mai nagyon okos motormenedzsment nehogy megsértődjön, és egy mil lámpa kíséretében vészüzembe állítsa az egész kócerájt....

A linken szereplő megoldásnak kétségtelenül megvan az az előnye, hogy "gyárias" megoldás... megveszed, széthúzod a 4 csatlakozót, összedugod a 8-at, bekötöd a kapcsolót és örülsz..."

Este elfelejtettem,de most reggel rárúgtam a fabudira,kb 6c°,és picit  nehezebben,de beindult,stabil lett az alapjárat,nagyjából 65%benzin-35%E85 van a tankban,a kérdés,hogy nincs valami egyszerű,potis megoldás,amit bekötnék az összes befecskendező szelepre,és eldúsít kicsit/nagyon?Vagy belázad a komputer a dús lambda miatt?
Ismeri valaki ezt a hunflex kütyüt?Erős ingert érzek,hogy vegyek egyet,és megkezdődjön a tesztüzem a fabudival,a majdani otthon használandó sorhat vonatkozásában,itt az a kérdés,hogy mi van ha egyből 6hengereshez valót veszek,a fabudiban kihagyok 2 dugaszt,és kész,működhet?Csak,hogy ne kelljen később venni egy hatoshoz valót is.
Mielőtt valaki megkérdezné,lehet itt is venni e85 átalakítót,de 450€ a 4hengereshez,majd 600€ a hatoshoz huh,ez kicsit több mint a duplája a hunflex cuccos otthoni árának Shocked.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1618 Dátum: 2010. április 09. 22:15:53 pm »

Rádiós talajra tévedtem, ami számomra kissé ingoványos és mielőtt szervizhez fordulnék, kérdezek, hátha egyszerű a hiba.

Adott a kazettás Becker rádióm, amit az E12-be vettem, de most betettem a fekete E28-ba amíg én használom.

Beszereltem, mindent előírás szerint az eredetileg 2 hangszórós rádiót a gyári 4 hangszóróssá alakító potméterrel beépítettem, a vezetékelést kapcs. rajzzal ellenőriztem a beüzemelés előtt, tehát jó.

A hiba.

Rádiót bekapcsolom, de halk is, tehát sokat kell hangosítani, ha már hallható, akkor pedig gagyi a minőség, teljes mértékben hiányzik a mély tartomány, hiába van az max.ra állítva. Szinte rossz hallgatni. El is keseredtem, hogy nem kevés pénzt öltem korábban ebbe a rendszerbe ...

Aztán gondoltam beledobok már egy kazettát, hogy egyáltalán az működik-e. És láss csodát, gyönyörűen, tiszta basszussal, normális hangerővel szól, ücsörögtem is vagy fél órát az autóban hallgatva a zenét, annyira tetszett a hangzás Smiley

Kazettát kinyomtam, átállt rádióra és vissza a "vödör" hangzáshoz és majdnem maxra fel kellett pöckölni a hangerőt, hogy hallható legyen.

Mi lehet ez? Antenna jelre nem gyanakszom, mert nem recseg, igaz "AUTOMATIC" gombra pöccintve nem találja meg az adókat, csak ha én magam pötyögöm be a frekvenciát... vissza kazettára és megint szépségesen szól....   1084 1487 1487
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1619 Dátum: 2010. április 10. 10:48:22 am »

Rádiós talajra tévedtem, ami számomra kissé ingoványos és mielőtt szervizhez fordulnék, kérdezek, hátha egyszerű a hiba.

Adott a kazettás Becker rádióm, amit az E12-be vettem, de most betettem a fekete E28-ba amíg én használom.

Beszereltem, mindent előírás szerint az eredetileg 2 hangszórós rádiót a gyári 4 hangszóróssá alakító potméterrel beépítettem, a vezetékelést kapcs. rajzzal ellenőriztem a beüzemelés előtt, tehát jó.

A hiba.

Rádiót bekapcsolom, de halk is, tehát sokat kell hangosítani, ha már hallható, akkor pedig gagyi a minőség, teljes mértékben hiányzik a mély tartomány, hiába van az max.ra állítva. Szinte rossz hallgatni. El is keseredtem, hogy nem kevés pénzt öltem korábban ebbe a rendszerbe ...

Aztán gondoltam beledobok már egy kazettát, hogy egyáltalán az működik-e. És láss csodát, gyönyörűen, tiszta basszussal, normális hangerővel szól, ücsörögtem is vagy fél órát az autóban hallgatva a zenét, annyira tetszett a hangzás Smiley

Kazettát kinyomtam, átállt rádióra és vissza a "vödör" hangzáshoz és majdnem maxra fel kellett pöckölni a hangerőt, hogy hallható legyen.

Mi lehet ez? Antenna jelre nem gyanakszom, mert nem recseg, igaz "AUTOMATIC" gombra pöccintve nem találja meg az adókat, csak ha én magam pötyögöm be a frekvenciát... vissza kazettára és megint szépségesen szól....   1084 1487 1487

rádió üzemben sztereoban jön a cucc?Én mindenképpen az antennára gyanakodnék, próbáld meg, ha kihúzod az antennát, van-e változás?Lehet.hogy a rádióban engedett el egy forrasz...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!