CápaBMW fórum
2024. március 29. 11:54:04 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1335120 alkalommal)
VA E21
Vendég
« Válasz #720 Dátum: 2008. február 25. 20:15:53 pm »

Nem is azt mondtam, hogy erőltesse..
Ha le van ragadva akkor szétszedni tisztítás kenés és mehet minden tovább
Mások okulására írtam, hogy tanuljanak a hülyeségemből, mert én járattam (volna) mindazőrűlt, dehátinkábbleégettezaszar.
Perszemerhanemmegykiskalapáccsalakkóelőanépnevelővel!
mi a szar ez itt? Mint a nyomik, kik sporólni akarnak az sms karakterrel, h. minnél több beleférjen a mondandóba... mind1. Betudható a kornak Tongue
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #721 Dátum: 2008. február 25. 21:06:56 pm »

Nem is azt mondtam, hogy erőltesse..
Ha le van ragadva akkor szétszedni tisztítás kenés és mehet minden tovább
Mások okulására írtam, hogy tanuljanak a hülyeségemből, mert én járattam (volna) mindazőrűlt, dehátinkábbleégettezaszar.
Perszemerhanemmegykiskalapáccsalakkóelőanépnevelővel!
mi a szar ez itt? Mint a nyomik, kik sporólni akarnak az sms karakterrel, h. minnél több beleférjen a mondandóba... mind1. Betudható a kornak Tongue

Szerintem télleg nevelésben leszel részesítve...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #722 Dátum: 2008. február 25. 21:13:25 pm »

Jó! jó! jó!  Mikor? Mikor?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #723 Dátum: 2008. február 25. 21:30:48 pm »

Jó! jó! jó!  Mikor? Mikor?

Részemről szinte naponta vagyok arrafele..Ráadásul inkognitóban, off kocsival..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #724 Dátum: 2008. február 25. 21:33:15 pm »

Akkor mire vársz? Adj neki!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #725 Dátum: 2008. február 25. 21:34:29 pm »

Akkor mire vársz? Adj neki!

Lassan télleg kihúzza a gyufát...ha még sokáig isteníti a matchboxát...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #726 Dátum: 2008. február 25. 21:35:56 pm »

Ne bántsd a növendéket az nem tehet róla.
De a "gazdáját" azt lehetne...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #727 Dátum: 2008. február 25. 21:54:55 pm »

Ne bántsd a növendéket az nem tehet róla.
De a "gazdáját" azt lehetne...

A gazdáját kellene..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #728 Dátum: 2008. március 04. 15:22:18 pm »

Sziasztok!
Technikai segítséget igényelnék:
A kulcsot elfordítva nem teker az AC, indítás helyett meg csak kattog az indító, de nem teker... A műszerfalon a műszerek beállnak gyújtás helyzetbe, mutatják a benzint, vizet, stb... Mit nézzek meg, mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477



« Válasz #729 Dátum: 2008. március 04. 15:47:59 pm »

Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk,  így első körben...hirtelen
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #730 Dátum: 2008. március 04. 17:03:00 pm »

Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk,  így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet?Huh Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell?
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #731 Dátum: 2008. március 04. 17:07:49 pm »

Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk,  így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet?Huh Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell?
Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V...
Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni...
Promega
« Utoljára szerkesztve: 2008. március 04. 17:10:32 pm írta promega_ » Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #732 Dátum: 2008. március 04. 17:22:00 pm »

Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk,  így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet?Huh Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell?
Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V...
Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni...
Promega
Eméletileg van egy kritikus érték, ha az alá megy a kapocsfeszültség, akkor vége, fel kellene újra savazni, de ilyet nem lehet. A lényeg annyi, hogyí lemerülten nem szabad hagyni akksit.
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #733 Dátum: 2008. március 04. 17:38:25 pm »

Jah, és zselés akksi Smiley
Feltettem töltőre, majd kiderül, hogy mi lesz belőle...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #734 Dátum: 2008. március 04. 18:00:29 pm »

Gyenge akksi vagy érintkezési hiba, pl a testkábel, vagy akksi saruk,  így első körben...hirtelen
Megmértem, az akksiban van kicsit több, mint 7 volt... Régóta nem ment, a gép, de az elektromos dolgok egy része sokat volt használva benne, szóval nem azért merült le, mert rossz. 7 voltos akku feszültség okozhat ilyet?Huh Még az AC sem teker, nekem az az igazán érdekes... Vagy ahhoz is nagy kajak kell?
Símán, ugyanis a névleges kapocsfeszültség 12V...
Az az akksi halálosan le van merülve, és nem biztos, hogy valaha töltést fog még tárolni...
Promega
Eméletileg van egy kritikus érték, ha az alá megy a kapocsfeszültség, akkor vége, fel kellene újra savazni, de ilyet nem lehet. A lényeg annyi, hogyí lemerülten nem szabad hagyni akksit.
Graf!
Azt igérted okosan fogsz viselkedni!
Ne beszélj hülyeséget légyszi!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #735 Dátum: 2008. március 04. 18:28:09 pm »

Ha az akksim minden esetben tönkrement volna amikor NULLÁRA merítettem bekapcsolva hagyott ilyen-olyan elektromos eszközökkel, (ülésfütés, belsô világítás, ködfényszóró+helyzetjelzô) akkor asszem foghatnám a fejemet!!! 12 óra töltés okos töltôvel, aztán kiderül, pozitív-e a hozzáállása! Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #736 Dátum: 2008. március 04. 20:14:46 pm »

Ha az akksim minden esetben tönkrement volna amikor NULLÁRA merítettem bekapcsolva hagyott ilyen-olyan elektromos eszközökkel, (ülésfütés, belsô világítás, ködfényszóró+helyzetjelzô) akkor asszem foghatnám a fejemet!!! 12 óra töltés okos töltôvel, aztán kiderül, pozitív-e a hozzáállása! Wink
Erre írtam amit írtam, csak nem akartam részletezni!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #737 Dátum: 2008. március 04. 22:10:07 pm »

Ha valóban zselés akkor nem  biztos, hogy sima töltővel megoldjátok.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #738 Dátum: 2008. március 05. 13:51:50 pm »

A probléma megoldótott, az akksi volt csak lemerülve, feltöltve gond nélkül indult az autó, habár a fék pumpálására egyszer lefulladt, de az más kérdés... Smiley
Köszönöm a segítséget!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #739 Dátum: 2008. március 05. 16:55:12 pm »

Így van, K-jetnél a GÁZT kell pumpálni hidegen, nem a féket!  Grin Grin Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #740 Dátum: 2008. március 06. 19:00:52 pm »

Nekem is van egy erdekes problemam.
Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek?
Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.

Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?

Tippeket elore is koszonom!
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #741 Dátum: 2008. március 06. 19:16:38 pm »

Nekem is van egy erdekes problemam.
Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek?
Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.

Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?

Tippeket elore is koszonom!

Nekem u.a. ezt szokta jáccani /csak én már lesz*rom, mert úgy is hullik ki belőle nemsoká a blokk/. Ma 4 mp-ig tartottam úgy a kulcsot és csak utána kezdett el tekerni.. Evil  Amúgy a bendix v. hogy írják, sose tom. Tudja ezt okozni.. ha nem ránt be v. beakat.
Akkor próbáld meg megmozgatni sebességbe a kocsit..hátha visszaugrik. Utána indítózás.  De a legjobb ha ketten vagytok, egy bent indítózik..a másik meg kocogtatja az önindítot egy vascsővel ..v.vmivel. Nálam ezért is van mindíg kalapács  undecided
De hozzá teszem ,hogy SZERINTEM!! Mert nem az észt akartam osztani!

+ van egy pasas kit tudunk ajánlani itt Bp.-en a 16.ker ben.  /v. is én még nem szorultam rá, de öcsémnek megoldott már mindent, mivel betalálta/
Naplózva
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #742 Dátum: 2008. március 06. 19:23:31 pm »

Nekem is van egy erdekes problemam.
Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek?
Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.

Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?

Tippeket elore is koszonom!

Nekem u.a. ezt szokta jáccani /csak én már lesz*rom, mert úgy is hullik ki belőle nemsoká a blokk/. Ma 4 mp-ig tartottam úgy a kulcsot és csak utána kezdett el tekerni.. Evil  Amúgy a bendix v. hogy írják, sose tom. Tudja ezt okozni.. ha nem ránt be v. beakat.
Akkor próbáld meg megmozgatni sebességbe a kocsit..hátha visszaugrik. Utána indítózás.  De a legjobb ha ketten vagytok, egy bent indítózik..a másik meg kocogtatja az önindítot egy vascsővel ..v.vmivel. Nálam ezért is van mindíg kalapács  undecided
De hozzá teszem ,hogy SZERINTEM!! Mert nem az észt akartam osztani!

+ van egy pasas kit tudunk ajánlani itt Bp.-en a 16.ker ben.  /v. is én még nem szorultam rá, de öcsémnek megoldott már mindent, mivel betalálta/

Most beszeltem egy haverommal, o egy az egyben azt mondta amit te irtal, csak neki 105os skodaval volt ez a baja Grin Volt egy erre a celra rendszeresített fadarabja azzal kocogtatott aztan "szaguldozott" tovabb. Evil
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #743 Dátum: 2008. március 06. 19:29:46 pm »

Nekem is van egy erdekes problemam.
Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek?
Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.

Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?

Tippeket elore is koszonom!
Én ismerek, csak kicsit messze lakik. Bár pl. Orfühöz vagy Komlóhoz elég közel. Smiley
Szóval ha nagyfaluba gondolkodsz akkor is találsz, akár itt a fórumosok között is.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #744 Dátum: 2008. március 06. 19:32:45 pm »

Nekem is van egy erdekes problemam.
Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek?
Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.

Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?

Tippeket elore is koszonom!
Én ismerek, csak kicsit messze lakik. Bár pl. Orfühöz vagy Komlóhoz elég közel. Smiley
Szóval ha nagyfaluba gondolkodsz akkor is találsz, akár itt a fórumosok között is.

Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Tongue Ba**ztasd csak Tongue
Naplózva
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #745 Dátum: 2008. március 06. 19:36:37 pm »


Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Tongue Ba**ztasd csak Tongue
Ja, ja biztos szereti.  Wink
Gyere el a márciusi talira, ott öt perc alatt állapotfelmérést, oktatást, vezetéstechnikai tréninget, és egy jó társaságot kapsz.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #746 Dátum: 2008. március 06. 19:38:40 pm »


Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Tongue Ba**ztasd csak Tongue
Ja, ja biztos szereti.  Wink
Gyere el a márciusi talira, ott öt perc alatt állapotfelmérést, oktatást, vezetéstechnikai tréninget, és egy jó társaságot kapsz.
És ha már bele melegedtél, akkor május 3.-án a nagy találkozó Budaörsön!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #747 Dátum: 2008. március 06. 19:40:23 pm »


Úgy tom ImikE28 vágja az elektriket nagyon! ..írj neki Tongue Ba**ztasd csak Tongue
Ja, ja biztos szereti.  Wink
Gyere el a márciusi talira, ott öt perc alatt állapotfelmérést, oktatást, vezetéstechnikai tréninget, és egy jó társaságot kapsz.
És ha már bele melegedtél, akkor május 3.-án a nagy találkozó Budaörsön!
Motort még nem kell cserélnie.  Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #748 Dátum: 2008. március 06. 22:29:14 pm »

Nekem is van egy erdekes problemam.
Elofordult egy parszor, hogy amikor rovid idore leallítottam az autot (pl benzinkut) az ujrainditasnal amikor raforditom a kulcsot kigyulladnak a visszajelzo lampak a muszerfalon, de a motor meg se nyikkan. Olyan mintha az aram el se jutna az indítomotorig. Ilyenkor 15(!!!) meter tolas utan az auto konnyeden beindul. En elektromos erintkezesi hibat gyanítok, de esetleg nektek van valami mas tippetek?
Hosszabb allas utan (egy ejszaka vagy akar egy het) ez meg nem fordult elo, akkor az auto a korahoz kepest konnyen elindul.

Ismertek olyan elektromos szakembert akire ti az autotok elektromos atnezeset es szereleset batran rabíznatok, esetleg mar szerelte is a tieteket?

Tippeket elore is koszonom!
Én ismerek, csak kicsit messze lakik. Bár pl. Orfühöz vagy Komlóhoz elég közel. Smiley
Szóval ha nagyfaluba gondolkodsz akkor is találsz, akár itt a fórumosok között is.
Köszi!   Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
blnt

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Válasz #749 Dátum: 2008. március 06. 23:14:08 pm »

Köszi a tippeket megint!
9én mindenképpen szeretnék ottlenni és természetesen érdekel mindenkinek a véleménye az autóról!
Ki hogyan látna hozzá a rendberakáshoz stb...
Akkor vasárnap!

ps.: Már a májusira is jelentkeztem
ps2.: ha esetleg valakinek van egy fölös biztosítéktábla fedele, azt elhozhatná...
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!